Ja, wat apps als Tinder/Happn met vrouwen doen (Netflix-voor-sex), is als het geven van een bazooka aan een 10-jarige. Ze kunnen niet meer kiezen en kiezen de verkeerde man of te laat een goede man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vroeger bleef men bij elkaar omwille van moeten/afhankelijkheid. Vrouwen konden nergens heen. Als de mannen het zat waren gingen ze buiten de deur neuken.
Is dat nu echt beter dan we nu hebben?
Typisch een argument om je achter te verschuilen als je nooit pussy krijgt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:25 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, wat apps als Tinder/Happn met vrouwen doen (Netflix-voor-sex), is als het geven van een bazooka aan een 10-jarige. Ze kunnen niet meer kiezen en kiezen de verkeerde man of te laat een goede man.
Veel vrouwen zeiken ook dat ze geen leuke relatie kunnen vinden en dan heb ik het over lekkere wijven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Typisch een argument om je achter te verschuilen als je nooit pussy krijgt.
Who cares wat voor mannen de vrouwen daten. Als je zo’n goede kerel bent heb je ze zelf ook voor het uitkiezen.
Is een symptoom van de hoge eisenpakketten, maar het probleem is ook dat als je eenmaal werkt etc je uit de single circuits komt. Ik heb het zelf niet makkelijk maar je ziet in gemixte groepjes ook altijd dat alle vrouwen achter 1 man (de knapste/meest populaire) aanlopen en de rest van de mannen niet zien staan. Zo schieten vrouwen zichzelf in de voet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:33 schreef M1stral het volgende:
Nou lekker laten zeiken dan. Of ben jij hun knight in shining armor ofzo?
Ze zeiken, maar doen het zelf. Dan moeten toch niet jouw ogen open gaan, maar van de partij die wat te zeiken heeft?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:37 schreef jakosi het volgende:
[..]
Is een symptoom van de hoge eisenpakketten, maar het probleem is ook dat als je eenmaal werkt etc je uit de single circuits komt. Ik heb het zelf niet makkelijk maar je ziet in gemixte groepjes ook altijd dat alle vrouwen achter 1 man (de knapste/meest populaire) aanlopen en de rest van de mannen niet zien staan. Zo schieten vrouwen zichzelf in de voet.
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal die partner leuk vinden. ''Ja ja, ik ben eigenlijk alleen maar bij je omdat ik niet beter kon krijgen''![]()
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.quote:Niet dat je zoiets gaat benoemen natuurlijk, maar ik zou nooit een relatie aangaan terwijl ik zo denk over iemand.
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:07 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Gek niet nee.
Iedere man wil die 8 of 9. Maar gaandeweg ga je wel realiseren dat je die 8 of 9 niet kunt krijgen, omdat ze al door zoveel mannen wordt gejaagd en ze genoeg keus heeft. Kies ze wel voor je, dan ben je spekkoper.
Maar je moet ook wel realistisch zijn. Als je merkt dat die super knappe 24 jarige chick geen interesse in je heeft, dan moet je niet vast blijven houden aan haar. En dan moet je andere vrouwen proberen.
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ze zeiken, maar doen het zelf. Dan moeten toch niet jouw ogen open gaan, maar van de partij die wat te zeiken heeft?
Nogmaals, wat maakt jou dat uit? Behalve als je zelf liever die meest knappe, populaire vent had willen zijn, maar het niet bent.
Of het gaat om iemand leren kennen, waardoor je denkt, he dat persoon is toch wel echt de moeite waard.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.Zoals Lunatiek hierboven ook al uitgebreid weergeeft was dit vroeger gewoon de harde realiteit. In een dorp had je 20 meisjes van jouw leeftijd. Als je er zelf een beetje goed uitzag kon je een van de knapsten scoren, zag je er gemiddeld uit dan koos je iemand uit de brede middencategorie en was je niet gezegend met een mooi uiterlijk dan deed je het met wat er overbleef.
Ik denk dat zoiets zichzelf ook ontwikkelt en dat je naar elkaar toe kunt groeien. Maar dit is wel vaak het startpunt. (Al zal vrijwel niemand het toegeven.)
[..]
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.
Kruip nou eens uit die mindset en lees je mijn posts en de jouwe nog eens na. Je trekt het naar een onderwerp toe wat ik totaal niet ter sprake bracht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.
Kan best zijn dat veel mensen het denken hoor, maar ik vind het geen goede reden om een relatie te beginnen. Ik ben bij iemand omdat diegene mij gelukkig maakt en omdat ik bij diegene wil zijn. Ik ga geen relatie aan met iemand puur omdat ik niemand anders kan krijgen, niet alleen durf te zijn, etc. Liever alleen dan dat ik iemand kies...puur uit wanhoop, want daar komt het op neer. Maar ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.Zoals Lunatiek hierboven ook al uitgebreid weergeeft was dit vroeger gewoon de harde realiteit. In een dorp had je 20 meisjes van jouw leeftijd. Als je er zelf een beetje goed uitzag kon je een van de knapsten scoren, zag je er gemiddeld uit dan koos je iemand uit de brede middencategorie en was je niet gezegend met een mooi uiterlijk dan deed je het met wat er overbleef.
Ik denk dat zoiets zichzelf ook ontwikkelt en dat je naar elkaar toe kunt groeien. Maar dit is wel vaak het startpunt. (Al zal vrijwel niemand het toegeven.)
[..]
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.
Je vroeg of ik de knight in shining armor was.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kruip nou eens uit die mindset en lees je mijn posts en de jouwe nog eens na. Je trekt het naar een onderwerp toe wat ik totaal niet ter sprake bracht.
Als je vrouwen enkel als wandelende kut en status symbool ziet moet je niet raar opkijken als ze daar geen zin in hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.
Waar haal je deze statistieken nou telkens vandaan? Ik zie die 80% ook overal maar nergens een bron.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik vind de persoon en intelligentie van die persoon ook erg belangrijk maar kan met een vrij brede groep hoogopgeleide vrouwen makkelijk een connectie maken. (Dat is althans mijn ervaring.) Dat iemand goed kan praten en intelligent is, is voor mij basisvoorwaarde 1.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Of het gaat om iemand leren kennen, waardoor je denkt, he dat persoon is toch wel echt de moeite waard.
Het wat verder en diepere gaat dan is knap.
Zou je die superknappe dame ook zo behandelen, vanuit interesse in wie ze is, dan maak je daar ook veel meer kans.
Mensen die haar als soort van trofee zien zijn er al en echt prettig is dat niet voor haar.
Waarom perse een 8 of 9? Als ze verder een bitch enzo is, wil je dan nog steeds een relatie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens, maar dat komt hier geloof ik moeilijk binnen.Ik heb hier weleens voorzichtig geopperd dat ik op een gegeven moment genoegen ga nemen met een 7 als het me niet lukt die 8 of 9 binnen te halen.
Dat wordt hier als gek antwoord gezien.
Zie mijn verhaal hierboven. Dit is gewoon een stukje praktisch denken. Veel mensen willen als ze thuiskomen gewoon een luisterend oor, een arm om hen heen, een knuffel tijdens het slapen. Is dat wanhoop of gewoon een behoefte die je als 2 mensen samen kunt vervullen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best zijn dat veel mensen het denken hoor, maar ik vind het geen goede reden om een relatie te beginnen. Ik ben bij iemand omdat diegene mij gelukkig maakt en omdat ik bij diegene wil zijn. Ik ga geen relatie aan met iemand puur omdat ik niemand anders kan krijgen, niet alleen durf te zijn, etc. Liever alleen dan dat ik iemand kies...puur uit wanhoop, want daar komt het op neer. Maar ieder zo zijn ding.
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind de persoon en intelligentie van die persoon ook erg belangrijk maar kan met een vrij brede groep hoogopgeleide vrouwen makkelijk een connectie maken. (Dat is althans mijn ervaring.) Dat iemand goed kan praten en intelligent is, is voor mij basisvoorwaarde 1.
Dan komt dus de categorie uiterlijk om de hoek kijken en dat vind ik gewoon ingewikkeld. Omdat ik (zoals ook al eerder aangegeven) vooral op uiterlijk val als het om verliefde gevoelens gaat. Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je dat moet laten varen en iemand inderdaad gewoon accepteert om haar mooie persoonlijkheid.
Dat klinkt al een stuk sympathieker hè?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.
Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Het valt dan ook op dat degene die zo op uiterlijk inzoomen (ook die van zichzelf) degene zijn die het maar niet voor elkaar krijgen om een relatie te krijgen, laat staan te behouden.
laatste zin heb ik in mijn omgeving gezien. Die gast wilde een superknappe vrouw maja hij had nog nooit een relatie gehad met zijn 36 jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.
Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Het valt dan ook op dat degene die zo op uiterlijk inzoomen (ook die van zichzelf) degene zijn die het maar niet voor elkaar krijgen om een relatie te krijgen, laat staan te behouden.
Volledig eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
"Gewoon er prima uitzien" blijft natuurlijk ook wel vrij subjectief.quote:Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Om het gecompliceerder te maken zijn er ook knappe mannen die trouw zijn aan hun (al dan niet knappe) partner, al kunnen ze elke vrouw krijgen als ze zouden willen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja werkt wel op die manier. Als ik echt verliefd ben denk ik niet aan cijfers. Ben alleen ook al lang niet meer verliefd geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:35 schreef -marz- het volgende:
Ik heb maar met weinig mensen een klik. Als het gebeurt voelt het wel altijd goed en speciaal.
Maar alsnog overheerst dan het vriendschappelijke, ik ben helemaal niet snel verliefd. Ik raak wel gehecht aan iemand en wil diegene dan ook het beste geven, eventueel met de intentie dat als het goed is dat het voor altijd zou kunnen zijn. Maar ik ben misschien wel nooit echt verliefd geweest nu ik er zo over nadenk.
Wel jammer eigenlijk. Wat zou dat mooi zijn, de liefde van je leven vinden wat dan ook voelt als de enige echte juiste op de wereld. Dan vervalt toch elke gedachte aan 6en 7s en 8en? Of werkt dat (voor een man) niet op die manier?
Je weet pas of iemand je gelukkig kan maken als je iemand een paar kansen daartoe geeft. Dan moet je iemand dus meer dan oppervlakkig leren kennen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best zijn dat veel mensen het denken hoor, maar ik vind het geen goede reden om een relatie te beginnen. Ik ben bij iemand omdat diegene mij gelukkig maakt en omdat ik bij diegene wil zijn. Ik ga geen relatie aan met iemand puur omdat ik niemand anders kan krijgen, niet alleen durf te zijn, etc. Liever alleen dan dat ik iemand kies...puur uit wanhoop, want daar komt het op neer. Maar ieder zo zijn ding.
Ik heb het niet over millenials, maar eerder Gen X. Die werd net volwassen toen scheiden makkelijker werd. Ze gaan pas laat trouwen (als ze dat überhaupt al doen), maar er wordt zoveel gescheiden dat zelfs nu ze rond de 50 zijn het al duidelijk is dat ze nooit een relatie kunnen hebben die de 50 jaar gaat aantikken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet waarom millennials geen gouden of diamanten bruiloften vieren?
Klopt, maar een gedeelte van de vrouwen wordt wel ‘genomen’ door de top 20%, maar niet als vriendinnetje genomen. Deze meiden denken onterecht dat ze het 20% kaliber wel kunnen krijgen, maar dat is niet zo. Hierdoor de klachten van sommige vrouwen dat ze ‘geen leuke vent kunnen vinden’ (lees: geen man kunnen vinden van een bepaalde standaard die een relatie met haar aan wil gaan). Deze mannen beschikken namelijk over een zeer ruime keuze.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Om het gecompliceerder te maken zijn er ook knappe mannen die trouw zijn aan hun (al dan niet knappe) partner, al kunnen ze elke vrouw krijgen als ze zouden willen.
Dit was ook exact mijn eerste gedachte inderdaad. Vaak zijn er wel wat dingen die je kunt proberen/ondernemen. Maar ja, kost wel moeite héquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:52 schreef zarGon het volgende:
Consumptiemaatschappij, ook op het gebied van relaties.
Nou nou wat een zwaarmoedige gedachtequote:Op zondag 6 oktober 2019 14:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste vraag eigenlijk is: denken mensen wel na voor ze een relatie beginnen? Niet: denken ze wel na voor ze het beeindigen.
Want als je niet weet wat je ervan verwacht, weet je ook niet of dit is wat je zocht. Zo kan het ook nooit "goed genoeg" zijn.
Wanneer mensen er 'niks van verwachten' en er blind in stappen met een "verras me maar!" mentaliteit, worden ze ook verrast. Waarnaar iemand dan zegt "oh, maar dit was niet wat ik verwachtte". Misschien goed voor de meesten om te weten wat ze verwachten en willen en te bedenken of de persoon dat wellicht kan bieden.
Dat is ook mijn persoonlijke ervaring. Het is daarnaast dan ook een observering bij anderen.
Je willen laten verrassen door de persoon, verrast worden en teleurgesteld zijn.
Nou.. een beetje praktisch inzicht lijkt me wel handig, voor het stukloopt en je het al aan had kunnen zien komen. Maar goed te horen dat het jullie iig is gelukt. Hoe waren jullie begonnen, als vrienden?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou nou wat een zwaarmoedige gedachteIk ben al 11 jaar samen met dezelfde persoon en ik kan met niet heugen dat ik ooit dacht: 'wat verwacht ik van deze relatie'. Je laat je gewoon meevoeren en moet het vooral niet moeilijker maken dan het is, op die manier hoort een relatie helemaal geen moeite te kosten. Je moet er wel allebei in investeren natuurlijk, dat is wat anders.
Nee, vrij plotseling. Gewoon leren kennen bij het uitgaan en van het een kwam het anderquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nou.. een beetje praktisch inzicht lijkt me wel handig, voor het stukloopt en je het al aan had kunnen zien komen. Maar goed te horen dat het jullie iig is gelukt. Hoe waren jullie begonnen, als vrienden?
awquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, vrij plotseling. Gewoon leren kennen bij het uitgaan en van het een kwam het anderKoste verder geen extra moeite en ik heb er nooit over hoeven na te denken ofzo
Useres geeninpsiratie123457 is precies zo eentje denk ik. Ze zegt zelf letterlijk dat geen man goed of knap genoeg is voor haar, niet beter kan zijn dan haar fictieve romans-personage. Want ze leest liever boeken dan met een leuke gelijke vent te nemen ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef jakosi het volgende:
[..]
Klopt, maar een gedeelte van de vrouwen wordt wel ‘genomen’ door de top 20%, maar niet als vriendinnetje genomen. Deze meiden denken onterecht dat ze het 20% kaliber wel kunnen krijgen, maar dat is niet zo. Hierdoor de klachten van sommige vrouwen dat ze ‘geen leuke vent kunnen vinden’ (lees: geen man kunnen vinden van een bepaalde standaard die een relatie met haar aan wil gaan). Deze mannen beschikken namelijk over een zeer ruime keuze.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:40 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Useres geeninpsiratie123457 is precies zo eentje denk ik. Ze zegt zelf letterlijk dat geen man goed of knap genoeg is voor haar, niet beter kan zijn dan haar fictieve romans-personage. Want ze leest liever boeken dan met een leuke gelijke vent te nemen ofzo.
Is dit een schaal voor uiterlijke aantrekkelijkheid?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:48 schreef jakosi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zal best eens een 6 of 7 kunnen zijn die samen met hordes andere vrouwelijke 6en en 7ens achter de mannelijke 8en en 9ens aanloopt. En dit is niet noodzakelijk een goede strategie voor een vrouw.
Dit is dus hartstikke onwaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:48 schreef jakosi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zal best eens een 6 of 7 kunnen zijn die samen met hordes andere vrouwelijke 6en en 7ens achter de mannelijke 8en en 9ens aanloopt. En dit is niet noodzakelijk een goede strategie voor een vrouw.
Disclaimer: en ook voor Mayhem: Een model is een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. We hebben inderdaad ook nooit in situatie 2 geleefd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Is dit een schaal voor uiterlijke aantrekkelijkheid?
Want dan zeg ik wel graag dat smaken verschillen. En hoe zit het dan met lelijke oude mannen en knappe jongere vrouwen? En feeders![]()
?
Al jaar en dag wordt gezegd dat alle mooie mannen gay zijn, dus daar zit ook een probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:48 schreef jakosi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet de werkelijkheidquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:59 schreef jakosi het volgende:
[..]
Disclaimer: en ook voor Mayhem: Een model is een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. We hebben inderdaad ook nooit in situatie 2 geleefd.
Het gaat over de hypergamische natuur van de mens/de vrouw. Een vrouwelijke 6 ziet een mannelijke 7 niet staan, is een beetje het verhaal. Ouder en jonger maakt de verhouding nog schever (want de mooiste leeftijd voor een vrouw is universeel 21:
https://metro.co.uk/2019/(...)n-early-20s-8718590/
Je moet niet een bepaalde theorie, waarvan je de theoretische weergave ziet.. Als absolute waarheid gaan zien.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:02 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dus niet de werkelijkheid
Het kan niet zo versimpeld worden, het model klopt gewoon niet.
En wat zeg je van degenen die op innerlijk afgaan, bepaalde karakteristieken?
Topic gaat natuurlijk over mensen die al in een relatie zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit is dus hartstikke onwaar.
Ook vroeger bleven er mensen naast de zijlijn staan. Die broers die samen woonde, de oude vrijsters die non werden en ga zo maar door.
Het idee dat iedereen een partner kon vinden is pure fictie.
Wat verschilde was dat degene die geen partner konden vinden meestal niet alleen waren. Familie, andere groep. Wel een zekere sociale groep.
Maar een partner? Nee, dat is nooit voor iedereen aan de orde geweest. Of dacht je dat paps zijn dochter zou weggeven aan iemand die niets opleverde? Zelfs geen blije dochter? Waarbij dat laatste te vaak niet eens de prioriteit was.
Wellicht, (zonder jou woorden in de mond te willen leggen), maar het idee dat de datingmarkt een gelijk speelveld is, er geen hypergamie bestaat en dat vrouwen hun eigen aantrekkelijkheid correct op waarheid weten te schatten lijkt mij ook pure fictie.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:02 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dus niet de werkelijkheid
Het kan niet zo versimpeld worden, het model klopt gewoon niet.
En wat zeg je van degenen die op innerlijk afgaan, bepaalde karakteristieken?
Een theorie is pas van waarde als het overeenkomt met de werkelijkheid. Ik heb dit model al afgekeurd. Hoe denk je dat de wetenschap ooit verder komt? Met vasthouden aan onterechte aannames?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet niet een bepaalde theorie, waarvan je de theoretische weergave ziet.. Als absolute waarheid gaan zien.
Beetje waarheid zit er waarschijnlijk wel in denk ik alleen. Maar goed.
Het zit ook in de vrouwelijke natuur om dit model af te keuren:quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Een theorie is pas van waarde als het overeenkomt met de werkelijkheid. Ik heb dit model al afgekeurd. Hoe denk je dat de wetenschap ooit verder komt? Met vasthouden aan onterechte aannames?
Ik zie trouwens ook vaak zat redelijk goed uitziende mannen met dikke en of lelijke vrouwen.quote:The degree of comfort with which women have in revealing the machinations of Hypergamy is proportional to their capacity to play the 80/20 game well enough to consolidate on a 20th percentile man (or his closest approximation). For women still uncomfortable with openly embracing the uglier side of Hypergamy concealing the truth about the 80/20 becomes a practical priority.
De "markt" is een chaos, er is geen manier om te pijlen hoeveel kans je maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:06 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wellicht, (zonder jou woorden in de mond te willen leggen), maar het idee dat de datingmarkt een gelijk speelveld is, er geen hypergamie bestaat en dat vrouwen hun eigen aantrekkelijkheid correct op waarheid weten te schatten lijkt mij ook pure fictie.
Ik en een aantal van mijn man-vrienden kunnen dit wel beamen. Ik heb persoonlijk al 3-4 apps en websites geprobeerd maar tot nu 0,0 matches. Wel 2 likes en die reageerden nooit terug. Ik ga echt niet alleen af op de mooisten. Paiq is zo een voorbeeld waar je echt niet omheen kan. Alle politieke correctheid ten spijt. De vrouwen daar betalen om vlug je even foto te kunnen zien. En zetten mij dan znder pardon in een ban/bolkkade. Vaak met een rare opmerking toe ook. Ook wanneer het gesprek lekker verliep. Dus van zogenaamd hoogopgeleide intellectuele vrouwen die een serieuze relatie zoeken moet ik het niet hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:06 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wellicht, (zonder jou woorden in de mond te willen leggen), maar het idee dat de datingmarkt een gelijk speelveld is, er geen hypergamie bestaat en dat vrouwen hun eigen aantrekkelijkheid correct op waarheid weten te schatten lijkt mij ook pure fictie.
Sexual Market Value theorie is wel een manier om te peilen hoeveel kans je maakt (met al zijn tekortkomingen). Maar wat ook belangrijk is, je moet net met die leuke mannen/vrouwen in contact komen. Als dat niet gebeurt hang je ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
De "markt" is een chaos, er is geen manier om te pijlen hoeveel kans je maakt.
Daarnaast is voortplanting iets wat door instincten en natuur wordt gedreven; iets groters waar jijzelf geen grip op hebt. Ik zou het lekker afwachten en het aan het lot overlaten.
Als je van jezelf weet dat uiterlijk niet je sterke punt is, ga je jezelf toch ook niet zo aanbieden?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:14 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik en een aantal van mijn man-vrienden kunnen dit wel beamen. Ik heb persoonlijk al 3-4 apps en websites geprobeerd maar tot nu 0,0 matches. Wel 2 likes en die reageerden nooit terug. Ik ga echt niet alleen af op de mooisten. Paiq is zo een voorbeeld waar je echt niet omheen kan. Alle politieke correctheid ten spijt. De vrouwen daar betalen om vlug je even foto te kunnen zien. En zetten mij dan znder pardon in een ban/bolkkade. Vaak met een rare opmerking toe ook. Ook wanneer het gesprek lekker verliep. Dus van zogenaamd hoogopgeleide intellectuele vrouwen die een serieuze relatie zoeken moet ik het niet hebben.
Het is een feit dat de genetische variëteit op het Y chromosoom lager ligt dan het mitochondriale DNA.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Een theorie is pas van waarde als het overeenkomt met de werkelijkheid. Ik heb dit model al afgekeurd. Hoe denk je dat de wetenschap ooit verder komt? Met vasthouden aan onterechte aannames?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wat een onzin jongens, I'm out.
Niet-onderlegde pseudoscience over voortplanting gaat me iets te ver.
Laat het lekker aan de natuur over, of zoek uit hoe je aantrekkelijker kunt worden als je het gevoel hebt dat je dat nu nog niet bent.
Dit kun je wel gewoon opzoeken en onderkennen toch?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef ludovico het volgende:
Het is een feit dat de genetische variëteit op het Y chromosoom lager ligt dan het mitochondriale DNA.
Maar ze willen wel een pluche baantje als CEO (of Human Resources manager, verdient ook dik)quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je wel gewoon opzoeken en onderkennen toch?
Sta er altijd van te kijken hoe vrouwen lijken aan te nemen hoe alles vanzelf gaat![]()
De realiteit is inderdaad niet charmant. Het is geen bullshit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:17 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat uiterlijk niet je sterke punt is, ga je jezelf toch ook niet zo aanbieden?
Wat is er gebeurd met mensen leren kennen via verenigingen en zulks..
Daarnaast is de bullshit over hoogopgeleide vrouwen niet heel charmant.
Dat ene feit maakt niet dat alles wat je eraan vasthangt klopt. Dat alles wat je eraan vast hangt is wat het pseudo wetenschap maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Sta er altijd van te kijken hoe vrouwen lijken aan te nemen hoe alles vanzelf gaat![]()
Creature comfert is niet echt een vrouwelijk iets ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:27 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Maar ze willen wel een pluche baantje als CEO (of Human Resources manager, verdient ook dik)
Het is geen sluitend bewijs, geef ik gelijk toe, je moet dan ook niet zo hard conclusies trekken, als je goed leest zie je juist dat ik meerdere mogelijkheden aanhaal voor het bestaan van dat feit en dat ik DENK dat de waarheid een beetje in het midden ligt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat ene feit maakt niet dat alles wat je eraan vasthangt klopt. Dat alles wat je eraan vast hangt is wat het pseudo wetenschap maakt.
Je neemt een feit en loopt ermee weg.
Je kunt hieruit geen conclusies trekken. Als jullie hiermee denken een primeur te hebben gedaan in de wetenschap over de menselijke voortplanting, hebben jullie het bij het verkeerde eind. Laat het gewoon los, je bepaalt voor een groot deel niet wie je tegenkomt en wat hun voorkeuren zijn. Laat de natuur zijn werk doen enzo.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Nou, er zijn een aantal factoren zoals uiterlijk waarmee je zeer zeker meer kans maakt. En met andere weer niet. En het is gewoon zo dat vrouwen zeer kieskeurig zijn geworden. Je kunt dit zelf ondervinden door je als man voor te doen op een date app. En dan als vrouw. Dit zal niet veel verschillen met de echte wereld. Alsof vrouwen op een dtaing app opeens anders zolullen kwalificeren ofzo. Dat is toch raar?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je kunt hieruit geen conclusies trekken. Als jullie hiermee denken een primeur te hebben gedaan in de wetenschap over de menselijke voortplanting, hebben jullie het bij het verkeerde eind. Laat het gewoon los, je bepaalt voor een groot deel niet wie je tegenkomt en wat hun voorkeuren zijn. Laat de natuur zijn werk doen enzo.
Nee, geen harde conclusies trekken, het vormt alleen wel zacht "bewijs" voor een theorie waar we het hier over hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je kunt hieruit geen conclusies trekken. Als jullie hiermee denken een primeur te hebben gedaan in de wetenschap over de menselijke voortplanting, hebben jullie het bij het verkeerde eind. Laat het gewoon los, je bepaalt voor een groot deel niet wie je tegenkomt en wat hun voorkeuren zijn. Laat de natuur zijn werk doen enzo.
Maar misschien zitten er meer mannen op die apps? De niet knappe vrouwen zijn misschien niet te vinden op die apps omdat zij nog veel harder beoordeeld worden door mannen op hun uiterlijk dan andersom?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:36 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Nou, er zijn een aantal factoren zoals uiterlijk. Waarmee je zeer zeker meer kans maakt. En met andere weer niet. En het is gewoon zo dat vrouwen zeer kieskeurig zijn geworden. Je kunt dit zelf ondervinden door je als man voor te doen op een date app. En dan als vrouw. Dit zal niet veel verschillen met de echt wereld. Alsof vrouwen op een dtaingapp opeens anders gaan kwalificeren ofzo. Is toch raar?
Doen ze zeer zeker wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:36 schreef Special-Tee het volgende:
Alsof vrouwen op een dtaing app opeens anders zolullen kwalificeren ofzo. Dat is toch raar?
Gewordenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:36 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Nou, er zijn een aantal factoren zoals uiterlijk. Waarmee je zeer zeker meer kans maakt. En met andere weer niet. En het is gewoon zo dat vrouwen zeer kieskeurig zijn geworden. Je kunt dit zelf ondervinden door je als man voor te doen op een date app. En dan als vrouw. Dit zal niet veel verschillen met de echt wereld. Alsof vrouwen op een dtaingapp opeens anders gaan kwalificeren ofzo. Is toch raar?
Vind ze altijd wel erg fijnmazig die criteria. Ik ben maar gewoon mezelf, maar soms lijken ze uit het niets klaar met je zonder duidelijke aanleiding, vooral op Tinder / als je nog niet met ze naar bed bent geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Criteria waaraan een man moet voldoen verschilt per vrouw.
Vrouwen zijn gewoon kieskeurig, met goede redenen. Je zal vast aan iemands criteria voldoen, het gaat lang niet alleen om het uiterlijk en smaken in uiterlijk verschillen ook nog.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind ze altijd wel erg fijnmazig die criteria. Ik ben maar gewoon mezelf, maar soms lijken ze uit het niets klaar met je zonder duidelijke aanleiding, vooral op Tinder / als je nog niet met ze naar bed bent geweest.
Als de aanleiding duidelijk is dan is dat een "goede reden" maar soms haken ze volledig willekeurig af ofzo, geen idee, gaat nergens over. De zelfverzekerde extraverte player heeft ze voor het uitkiezen, dusseh, goede redenen om op die man te vallen? Welke zijn dat?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon kieskeurig, met goede redenen. Je zal vast aan iemands criteria voldoen, het gaat lang niet alleen om het uiterlijk en smaken in uiterlijk verschillen ook nog.
Gaat het echt nergens over of weet jij niet waar het over gaat?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als de aanleiding duidelijk is dan is dat een "goede reden" maar soms haken ze volledig willekeurig af ofzo, geen idee, gaat nergens over. De zelfverzekerde extraverte player heeft ze voor het uitkiezen, dusseh, goede redenen om op die man te vallen? Welke zijn dat?
Volgens mij moet je niet doen alsof het allemaal heel rationeel is hoor.
Het is een 'numbers game' - hoe groter je pool, hoe meer kans. Degene die het het vaakst probeert, heeft ook de meeste kans (ook degenen die niet voldoen aan het ideaal).quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als de aanleiding duidelijk is dan is dat een "goede reden" maar soms haken ze volledig willekeurig af ofzo, geen idee, gaat nergens over. De zelfverzekerde extraverte player heeft ze voor het uitkiezen, dusseh, goede redenen om op die man te vallen? Welke zijn dat?
Volgens mij moet je niet doen alsof het allemaal heel rationeel is hoor. Lijkt gewoon op harde survival of the fittest![]()
Gewoon zorgen dat je niet salty hoeft te zijn. Simpel zat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:
Ook echt altijd hetzelfde in dit topic.De mannen zijn salty vanwege de kieskeurigheid van de dames, de dames geven geen duimbreed toe.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:46 schreef Generationalpha het volgende:
Ook echt altijd hetzelfde in dit topic.De mannen zijn salty vanwege de kieskeurigheid van de dames, de dames geven geen duimbreed toe.
Het gaat nergens over, je moet de redenen echt uit de lucht toveren, of ze zijn echt heeeeel fijn gevoelig, maar dan blijft mijn mening hetzelfde, dan gaat het nergens over.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Gaat het echt nergens over of weet jij niet waar het over gaat?
En hebben players het zo voor het uitkiezen? Want deze topic gaat over relaties, die players erg vaak amper kunnen behouden.
Denk ik ook ja, dus ergens overlever je jezelf als vrouw al aan een vent die het vaak probeert bij alle vrouwen...quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Het is een 'numbers game' - hoe groter je pool, hoe meer kans. Degene die het het vaakst probeert, heeft ook de meeste kans (ook degenen die niet voldoen aan het ideaal).
Maar dit is best wel off topic nu. In een relatie zijn is soms ook niet alles
Wat een negatieve insteek...quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, dus ergens overlever je jezelf als vrouw al aan een vent die het vaak probeert bij alle vrouwen...
Je vraag slaat niet echt op wat ik daar zeg....quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een negatieve insteek...
Waarom zou die man zelf niet kieskeurig kunnen zijn?
Mensen zijn geen cijfer/nummertje die je toevalig trekt en dan krijgt toegewezen als partner. mensen hebben voorkeur en maken beslissingen. Stel dat je vrijwel nergens in de smaak valt. Dan is dit geen nummerspel meer. Dan kun je systematisch buitengesloten worden in elke pool. En vrouwen zijn zeer kieskeurig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Het is een 'numbers game' - hoe groter je pool, hoe meer kans. Degene die het het vaakst probeert, heeft ook de meeste kans (ook degenen die niet voldoen aan het ideaal).
Maar dit is best wel off topic nu. In een relatie zijn is soms ook niet alles
Vrouwen gaan sowieso niet meer vreemd dan mannen, volgens mij zelfs minder. Dus dat lijkt me echt een onterecht en zuur verwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Mensen zijn geen cijfer/nummertje die je toevalig trekt en dan krijgt toegewezen als partner. mensen hebben voorkeur en maken beslissingen. Stel dat je vrijwel nergens in de smaak valt. Dan is dit geen nummerspel meer. Dan kun je systematisch buitengesloten worden in elke pool. En vrouwen zijn zeer kieskeurig.
Gemiddeld uitziende jongens hebben het tegenwoordig al moeilijk. Daarentegen kan zelfs elke kleine dikke trol (V) tientallen likes verwachten van hordes vanwanhopig geworden mannen. Wat ik zeg is niet scheef de realiteit is gewoon scheef. Die hoef je niet te ontkennen.
Ontopic. Ik denk dat vooral vrouwen door het vele aanbod mannen. Geen moeite meer doen voor het behoud van de relatie. Verderop is weereens een topic van een man met een vrouw die al 3x vreemd is gegaan via de sportschool. Ik bedoel maar. Tinder is wel een reflectie van de werkelijkheid.
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je vraag slaat niet echt op wat ik daar zeg....
Daar noem je ook wel een geval. In dat topic blijkt die mevrouw al een psychiatrisch label te hebben, in ieder geval borderline maar mogelijk ook bi-polair.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ontopic. Ik denk dat vooral vrouwen door het vele aanbod mannen. Geen moeite meer doen voor het behoud van de relatie. Verderop is weereens een topic van een man met een vrouw die al 3x vreemd is gegaan via de sportschool. Ik bedoel maar. Tinder is wel een reflectie van de werkelijkheid.
Errr... (ach laat ook maar)quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.
[..]
Daar noem je ook wel een geval. In dat topic blijkt die mevrouw al een psychiatrisch label te hebben, in ieder geval borderline maar mogelijk ook bi-polair.
Niet echt representatief voor de doorsnee vrouw.
Ho wacht. Wat een verondersteling weer waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Generationalpha het volgende:
Hele topic staat vol vooronderstellingen dus ik zet even wat dingen op een rij tot nu toe.
1.
-Vrouwen krijgen veel makkelijker likes dan mannen en hebben dus op het eerste gezicht meer om te kiezen.
-Nuance: Het percentage mannen dat alleen maar een snelle wip wil is ook aanzienlijk groter dus voor vrouwen die op zoek zijn naar een serieuze relatie vallen heel veel likes af.
Dat vind ik dan weer niet al te realistisch gedacht van je. Het is vrij algemeen bekend dat mannen vaker voor de snelle seks gaan dan vrouwen. (Hoewel steeds meer vrouwen het ook prima vinden.)quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:09 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ho wacht. Wat een verondersteling weer waar haal je dat vandaan?
Miscbien zijn die vrouwen gewoon zodanig kieskeurig en wippen ze wel snel alleen de knapste mannen?
quote:Onze mannelijke datingappgebruikers hebben meer seksuele contacten dan vrouwen. Dit gaat ook op als we alleen naar onze heteroseksuele respondenten kijken. Onze mannelijke tinderaars hebben gemiddeld iets meer dan drie (3,3) sekspartners via de app ontmoet, terwijl onze vrouwelijke tinderaars met twee (1,95) medegebruikers het bed hebben gedeeld. Daarentegen is het aantal vaste relaties dat via de app ontstaat bij mannen en vrouwen nagenoeg gelijk.
Kans op dat figuur is natuurlijk gewoon hoger en goed, je limiteert je "pool" mensen die je ontmoet wel enorm, maar hey, enthousiast reageren is ook selecterenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.
Geloof alleen geen drol van die cijfersquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet al te realistisch gedacht van je. Het is vrij algemeen bekend dat mannen vaker voor de snelle seks gaan dan vrouwen. (Hoewel steeds meer vrouwen het ook prima vinden.)
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Denk je echt dat vrouwen net zo vaak voor seks op die app zitten als mannen? Nogmaals, er zijn ontzettend veel twintigers die het doen maar toch niet zoveel als mannen gok ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geloof alleen geen drol van die cijfersAls er meer (heteroseksuele) mannen op die app zitten dan (heteroseksuele) vrouwen is het gemiddelde voor de vrouwen per definitie hoger dan voor de mannen als het aankomt op seksafspraakjes via de app.
Maakt niet uit, +1 voor een man betekent per definitie +1 voor vrouw.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk je echt dat vrouwen net zo vaak voor seks op die app zitten als mannen? Nogmaals, er zijn ontzettend veel twintigers die het doen maar toch niet zoveel als mannen gok ik.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij mannen moet je ook altijd -3 doen en voor vrouwen +3, dus gemiddelde man zit gewoon op -0.5 en wordt langzaam maagd bij het gebruik van de app.
Dat haalt dan toch sowieso het argument onderuit dat 80 procent van de vrouwen 20 procent van de mannen neukt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maakt niet uit, +1 voor een man betekent per definitie +1 voor vrouw.
Als de groepen alleen seks met elkaar kunnen hebben moeten deze statistieken per definitie 1:1 zijn bij gelijke populatie grootten...... Ik neem voor het gemak aan dat de mannelijke populatie wat groter is dan de vrouwelijke....
Mwoah, als je ze uitgebreid spreekt zijn ze wel in 90% van de gevallen leuk ja, maar het aantal matches dat gewoon niet reageert is ook wel aanzienlijk dus dan gaat het aantal leuke mensen al zakken naar 20% ofzo.... Mensen die in het echt overigens wel gewoon leuk zouden kunnen zijn.... Maar op de app wat minder heb je ook.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Maar even serieus Ludo, jij bent toch ook genoeg leuke vrouwen tegengekomen via die apps?
Ik heb tientallen vrouwen uitgebreid gesproken via apps en in 90 procent van de gevallen waren het leuke, empathische mensen met wie ik leuke gesprekken kon voeren. Tuurlijk zitten er altijd mensen tussen die je niet begrijpt maar dat houd je altijd wel toch?
Neehoor, kan toch prima? Maar bij dit soort statistieken moet je "Jeroen Pauw" niet als anomiliteit gaan zien, die 200 bedpartners zijn geen outlier en moet je niet verwijderenquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat haalt dan toch sowieso het argument onderuit dat 80 procent van de vrouwen 20 procent van de mannen neukt?
Nee precies, maar dat 80-20 percentage lijkt dus wel wat overdreven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neehoor, kan toch prima? Maar bij dit soort statistieken moet je "Jeroen Pauw" niet als anomiliteit gaan zien, die 200 bedpartners zijn geen outlier en moet je niet verwijderen![]()
Denk dat er wel extreme aantallen voorkomen bij een selectief groepje mannen... En bij een aantal dames dat het ook aan de hoge kant gaat zitten maar wss net wat minder extreem.
Nouja, het raakt wel de randjes van de discussie toch? Als vrouwen te kieskeurig zouden zijn en alle mannen voor het uitzoeken zouden hebben en meer vreemdgaan (wat allemaal denk ik niet zo is) dan zouden dat inderdaad goede redenen kunnen zijn voor het feit dat relaties tegenwoordig sneller uitgaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat de details van deze discussie sowieso niet interessant is voor dit topic
Deze discussie is door dezelfde mensen ook in andere topics reeds naar voren gekomen en past daar meer thuis denk ik zo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, het raakt wel de randjes van de discussie toch? Als vrouwen te kieskeurig zouden zijn en alle mannen voor het uitzoeken zouden hebben en meer vreemdgaan (wat allemaal denk ik niet zo is) dan zouden dat inderdaad goede redenen kunnen zijn voor het feit dat relaties tegenwoordig sneller uitgaan.
Nou on topic dan. Doen mensen volgens jou minder moeite voor hun relatie tegenwoordig?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze discussie is door dezelfde mensen ook in andere topics reeds naar voren gekomen en past daar meer thuis denk ik zo.
Het punt mbt dat er nu meer hulp/media/apps zijn voor nieuwe mensen ontmoeten is zeker een punt die meegenomen kan worden voor dit topic. Maar hele discussies over wie het beter/slechter heeft / hoe de verhoudingen liggen op datingapps, lijkt mij wat te veel afdwalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |