Ja, wat apps als Tinder/Happn met vrouwen doen (Netflix-voor-sex), is als het geven van een bazooka aan een 10-jarige. Ze kunnen niet meer kiezen en kiezen de verkeerde man of te laat een goede man.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vroeger bleef men bij elkaar omwille van moeten/afhankelijkheid. Vrouwen konden nergens heen. Als de mannen het zat waren gingen ze buiten de deur neuken.
Is dat nu echt beter dan we nu hebben?
Typisch een argument om je achter te verschuilen als je nooit pussy krijgt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:25 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja, wat apps als Tinder/Happn met vrouwen doen (Netflix-voor-sex), is als het geven van een bazooka aan een 10-jarige. Ze kunnen niet meer kiezen en kiezen de verkeerde man of te laat een goede man.
Veel vrouwen zeiken ook dat ze geen leuke relatie kunnen vinden en dan heb ik het over lekkere wijven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Typisch een argument om je achter te verschuilen als je nooit pussy krijgt.
Who cares wat voor mannen de vrouwen daten. Als je zo’n goede kerel bent heb je ze zelf ook voor het uitkiezen.
Is een symptoom van de hoge eisenpakketten, maar het probleem is ook dat als je eenmaal werkt etc je uit de single circuits komt. Ik heb het zelf niet makkelijk maar je ziet in gemixte groepjes ook altijd dat alle vrouwen achter 1 man (de knapste/meest populaire) aanlopen en de rest van de mannen niet zien staan. Zo schieten vrouwen zichzelf in de voet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:33 schreef M1stral het volgende:
Nou lekker laten zeiken dan. Of ben jij hun knight in shining armor ofzo?
Ze zeiken, maar doen het zelf. Dan moeten toch niet jouw ogen open gaan, maar van de partij die wat te zeiken heeft?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:37 schreef jakosi het volgende:
[..]
Is een symptoom van de hoge eisenpakketten, maar het probleem is ook dat als je eenmaal werkt etc je uit de single circuits komt. Ik heb het zelf niet makkelijk maar je ziet in gemixte groepjes ook altijd dat alle vrouwen achter 1 man (de knapste/meest populaire) aanlopen en de rest van de mannen niet zien staan. Zo schieten vrouwen zichzelf in de voet.
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal die partner leuk vinden. ''Ja ja, ik ben eigenlijk alleen maar bij je omdat ik niet beter kon krijgen''![]()
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.quote:Niet dat je zoiets gaat benoemen natuurlijk, maar ik zou nooit een relatie aangaan terwijl ik zo denk over iemand.
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:07 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Gek niet nee.
Iedere man wil die 8 of 9. Maar gaandeweg ga je wel realiseren dat je die 8 of 9 niet kunt krijgen, omdat ze al door zoveel mannen wordt gejaagd en ze genoeg keus heeft. Kies ze wel voor je, dan ben je spekkoper.
Maar je moet ook wel realistisch zijn. Als je merkt dat die super knappe 24 jarige chick geen interesse in je heeft, dan moet je niet vast blijven houden aan haar. En dan moet je andere vrouwen proberen.
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ze zeiken, maar doen het zelf. Dan moeten toch niet jouw ogen open gaan, maar van de partij die wat te zeiken heeft?
Nogmaals, wat maakt jou dat uit? Behalve als je zelf liever die meest knappe, populaire vent had willen zijn, maar het niet bent.
Of het gaat om iemand leren kennen, waardoor je denkt, he dat persoon is toch wel echt de moeite waard.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.Zoals Lunatiek hierboven ook al uitgebreid weergeeft was dit vroeger gewoon de harde realiteit. In een dorp had je 20 meisjes van jouw leeftijd. Als je er zelf een beetje goed uitzag kon je een van de knapsten scoren, zag je er gemiddeld uit dan koos je iemand uit de brede middencategorie en was je niet gezegend met een mooi uiterlijk dan deed je het met wat er overbleef.
Ik denk dat zoiets zichzelf ook ontwikkelt en dat je naar elkaar toe kunt groeien. Maar dit is wel vaak het startpunt. (Al zal vrijwel niemand het toegeven.)
[..]
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.
Kruip nou eens uit die mindset en lees je mijn posts en de jouwe nog eens na. Je trekt het naar een onderwerp toe wat ik totaal niet ter sprake bracht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.
Kan best zijn dat veel mensen het denken hoor, maar ik vind het geen goede reden om een relatie te beginnen. Ik ben bij iemand omdat diegene mij gelukkig maakt en omdat ik bij diegene wil zijn. Ik ga geen relatie aan met iemand puur omdat ik niemand anders kan krijgen, niet alleen durf te zijn, etc. Liever alleen dan dat ik iemand kies...puur uit wanhoop, want daar komt het op neer. Maar ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is waar heel veel relaties deep down op neer komen.Zoals Lunatiek hierboven ook al uitgebreid weergeeft was dit vroeger gewoon de harde realiteit. In een dorp had je 20 meisjes van jouw leeftijd. Als je er zelf een beetje goed uitzag kon je een van de knapsten scoren, zag je er gemiddeld uit dan koos je iemand uit de brede middencategorie en was je niet gezegend met een mooi uiterlijk dan deed je het met wat er overbleef.
Ik denk dat zoiets zichzelf ook ontwikkelt en dat je naar elkaar toe kunt groeien. Maar dit is wel vaak het startpunt. (Al zal vrijwel niemand het toegeven.)
[..]
Veel mensen zullen het niet benoemen maar wel denken. En ik weet het niet, acht het bij mezelf wel realistisch.
Je vroeg of ik de knight in shining armor was.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kruip nou eens uit die mindset en lees je mijn posts en de jouwe nog eens na. Je trekt het naar een onderwerp toe wat ik totaal niet ter sprake bracht.
Als je vrouwen enkel als wandelende kut en status symbool ziet moet je niet raar opkijken als ze daar geen zin in hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
M1stral, het is heel simpel. 80% van de mannen krijgt alleen regelmatig seks als ze in een relatie zitten. De top 20% van de mannen heeft wel het genoegen dat ze aan wisselende seksuele contacten mee kunnen doen. Deze verhouding geldt niet voor vrouwen, en is sterker geworden door maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Maar als je in Nederland in de 80% zit betekent dat niet dat je dat overal ter wereld ook bent.
Waar haal je deze statistieken nou telkens vandaan? Ik zie die 80% ook overal maar nergens een bron.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik vind de persoon en intelligentie van die persoon ook erg belangrijk maar kan met een vrij brede groep hoogopgeleide vrouwen makkelijk een connectie maken. (Dat is althans mijn ervaring.) Dat iemand goed kan praten en intelligent is, is voor mij basisvoorwaarde 1.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Of het gaat om iemand leren kennen, waardoor je denkt, he dat persoon is toch wel echt de moeite waard.
Het wat verder en diepere gaat dan is knap.
Zou je die superknappe dame ook zo behandelen, vanuit interesse in wie ze is, dan maak je daar ook veel meer kans.
Mensen die haar als soort van trofee zien zijn er al en echt prettig is dat niet voor haar.
Waarom perse een 8 of 9? Als ze verder een bitch enzo is, wil je dan nog steeds een relatie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens, maar dat komt hier geloof ik moeilijk binnen.Ik heb hier weleens voorzichtig geopperd dat ik op een gegeven moment genoegen ga nemen met een 7 als het me niet lukt die 8 of 9 binnen te halen.
Dat wordt hier als gek antwoord gezien.
Zie mijn verhaal hierboven. Dit is gewoon een stukje praktisch denken. Veel mensen willen als ze thuiskomen gewoon een luisterend oor, een arm om hen heen, een knuffel tijdens het slapen. Is dat wanhoop of gewoon een behoefte die je als 2 mensen samen kunt vervullen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan best zijn dat veel mensen het denken hoor, maar ik vind het geen goede reden om een relatie te beginnen. Ik ben bij iemand omdat diegene mij gelukkig maakt en omdat ik bij diegene wil zijn. Ik ga geen relatie aan met iemand puur omdat ik niemand anders kan krijgen, niet alleen durf te zijn, etc. Liever alleen dan dat ik iemand kies...puur uit wanhoop, want daar komt het op neer. Maar ieder zo zijn ding.
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind de persoon en intelligentie van die persoon ook erg belangrijk maar kan met een vrij brede groep hoogopgeleide vrouwen makkelijk een connectie maken. (Dat is althans mijn ervaring.) Dat iemand goed kan praten en intelligent is, is voor mij basisvoorwaarde 1.
Dan komt dus de categorie uiterlijk om de hoek kijken en dat vind ik gewoon ingewikkeld. Omdat ik (zoals ook al eerder aangegeven) vooral op uiterlijk val als het om verliefde gevoelens gaat. Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je dat moet laten varen en iemand inderdaad gewoon accepteert om haar mooie persoonlijkheid.
Dat klinkt al een stuk sympathieker hè?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.
Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Het valt dan ook op dat degene die zo op uiterlijk inzoomen (ook die van zichzelf) degene zijn die het maar niet voor elkaar krijgen om een relatie te krijgen, laat staan te behouden.
laatste zin heb ik in mijn omgeving gezien. Die gast wilde een superknappe vrouw maja hij had nog nooit een relatie gehad met zijn 36 jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt uiterlijk ook echt wel een fikse rol. Maar een normale man of vrouw wil meer dan dat als het om relaties gaat.
Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Het valt dan ook op dat degene die zo op uiterlijk inzoomen (ook die van zichzelf) degene zijn die het maar niet voor elkaar krijgen om een relatie te krijgen, laat staan te behouden.
Volledig eens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
"Gewoon er prima uitzien" blijft natuurlijk ook wel vrij subjectief.quote:Gewoon er prima uitzien in de ogen van die ander is meestal voldoende, of het relatie materiaal is ligt aan de rest.
Om het gecompliceerder te maken zijn er ook knappe mannen die trouw zijn aan hun (al dan niet knappe) partner, al kunnen ze elke vrouw krijgen als ze zouden willen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:50 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja werkt wel op die manier. Als ik echt verliefd ben denk ik niet aan cijfers. Ben alleen ook al lang niet meer verliefd geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:35 schreef -marz- het volgende:
Ik heb maar met weinig mensen een klik. Als het gebeurt voelt het wel altijd goed en speciaal.
Maar alsnog overheerst dan het vriendschappelijke, ik ben helemaal niet snel verliefd. Ik raak wel gehecht aan iemand en wil diegene dan ook het beste geven, eventueel met de intentie dat als het goed is dat het voor altijd zou kunnen zijn. Maar ik ben misschien wel nooit echt verliefd geweest nu ik er zo over nadenk.
Wel jammer eigenlijk. Wat zou dat mooi zijn, de liefde van je leven vinden wat dan ook voelt als de enige echte juiste op de wereld. Dan vervalt toch elke gedachte aan 6en 7s en 8en? Of werkt dat (voor een man) niet op die manier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |