Denk ik ook ja, dus ergens overlever je jezelf als vrouw al aan een vent die het vaak probeert bij alle vrouwen...quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Het is een 'numbers game' - hoe groter je pool, hoe meer kans. Degene die het het vaakst probeert, heeft ook de meeste kans (ook degenen die niet voldoen aan het ideaal).
Maar dit is best wel off topic nu. In een relatie zijn is soms ook niet alles
Wat een negatieve insteek...quote:Op zondag 6 oktober 2019 18:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, dus ergens overlever je jezelf als vrouw al aan een vent die het vaak probeert bij alle vrouwen...
Je vraag slaat niet echt op wat ik daar zeg....quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een negatieve insteek...
Waarom zou die man zelf niet kieskeurig kunnen zijn?
Mensen zijn geen cijfer/nummertje die je toevalig trekt en dan krijgt toegewezen als partner. mensen hebben voorkeur en maken beslissingen. Stel dat je vrijwel nergens in de smaak valt. Dan is dit geen nummerspel meer. Dan kun je systematisch buitengesloten worden in elke pool. En vrouwen zijn zeer kieskeurig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Het is een 'numbers game' - hoe groter je pool, hoe meer kans. Degene die het het vaakst probeert, heeft ook de meeste kans (ook degenen die niet voldoen aan het ideaal).
Maar dit is best wel off topic nu. In een relatie zijn is soms ook niet alles
Vrouwen gaan sowieso niet meer vreemd dan mannen, volgens mij zelfs minder. Dus dat lijkt me echt een onterecht en zuur verwijt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Mensen zijn geen cijfer/nummertje die je toevalig trekt en dan krijgt toegewezen als partner. mensen hebben voorkeur en maken beslissingen. Stel dat je vrijwel nergens in de smaak valt. Dan is dit geen nummerspel meer. Dan kun je systematisch buitengesloten worden in elke pool. En vrouwen zijn zeer kieskeurig.
Gemiddeld uitziende jongens hebben het tegenwoordig al moeilijk. Daarentegen kan zelfs elke kleine dikke trol (V) tientallen likes verwachten van hordes vanwanhopig geworden mannen. Wat ik zeg is niet scheef de realiteit is gewoon scheef. Die hoef je niet te ontkennen.
Ontopic. Ik denk dat vooral vrouwen door het vele aanbod mannen. Geen moeite meer doen voor het behoud van de relatie. Verderop is weereens een topic van een man met een vrouw die al 3x vreemd is gegaan via de sportschool. Ik bedoel maar. Tinder is wel een reflectie van de werkelijkheid.
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je vraag slaat niet echt op wat ik daar zeg....
Daar noem je ook wel een geval. In dat topic blijkt die mevrouw al een psychiatrisch label te hebben, in ieder geval borderline maar mogelijk ook bi-polair.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ontopic. Ik denk dat vooral vrouwen door het vele aanbod mannen. Geen moeite meer doen voor het behoud van de relatie. Verderop is weereens een topic van een man met een vrouw die al 3x vreemd is gegaan via de sportschool. Ik bedoel maar. Tinder is wel een reflectie van de werkelijkheid.
Errr... (ach laat ook maar)quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.
[..]
Daar noem je ook wel een geval. In dat topic blijkt die mevrouw al een psychiatrisch label te hebben, in ieder geval borderline maar mogelijk ook bi-polair.
Niet echt representatief voor de doorsnee vrouw.
Ho wacht. Wat een verondersteling weer waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:49 schreef Generationalpha het volgende:
Hele topic staat vol vooronderstellingen dus ik zet even wat dingen op een rij tot nu toe.
1.
-Vrouwen krijgen veel makkelijker likes dan mannen en hebben dus op het eerste gezicht meer om te kiezen.
-Nuance: Het percentage mannen dat alleen maar een snelle wip wil is ook aanzienlijk groter dus voor vrouwen die op zoek zijn naar een serieuze relatie vallen heel veel likes af.
Dat vind ik dan weer niet al te realistisch gedacht van je. Het is vrij algemeen bekend dat mannen vaker voor de snelle seks gaan dan vrouwen. (Hoewel steeds meer vrouwen het ook prima vinden.)quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:09 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ho wacht. Wat een verondersteling weer waar haal je dat vandaan?
Miscbien zijn die vrouwen gewoon zodanig kieskeurig en wippen ze wel snel alleen de knapste mannen?
quote:Onze mannelijke datingappgebruikers hebben meer seksuele contacten dan vrouwen. Dit gaat ook op als we alleen naar onze heteroseksuele respondenten kijken. Onze mannelijke tinderaars hebben gemiddeld iets meer dan drie (3,3) sekspartners via de app ontmoet, terwijl onze vrouwelijke tinderaars met twee (1,95) medegebruikers het bed hebben gedeeld. Daarentegen is het aantal vaste relaties dat via de app ontstaat bij mannen en vrouwen nagenoeg gelijk.
Kans op dat figuur is natuurlijk gewoon hoger en goed, je limiteert je "pool" mensen die je ontmoet wel enorm, maar hey, enthousiast reageren is ook selecterenquote:Op maandag 7 oktober 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
Jawel. Vrouwen overleveren zich niet aan een man die veel contact met vrouwen heeft waarbij je de suggestie wekt dat die man al die vrouwen "afwerkt". Kan net zo goed zijn dat die man veel dates heeft, maar de meeste afwijst door zijn kieskeurigheid. Dat is dus niet perse een player.
Geloof alleen geen drol van die cijfersquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet al te realistisch gedacht van je. Het is vrij algemeen bekend dat mannen vaker voor de snelle seks gaan dan vrouwen. (Hoewel steeds meer vrouwen het ook prima vinden.)
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Denk je echt dat vrouwen net zo vaak voor seks op die app zitten als mannen? Nogmaals, er zijn ontzettend veel twintigers die het doen maar toch niet zoveel als mannen gok ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geloof alleen geen drol van die cijfersAls er meer (heteroseksuele) mannen op die app zitten dan (heteroseksuele) vrouwen is het gemiddelde voor de vrouwen per definitie hoger dan voor de mannen als het aankomt op seksafspraakjes via de app.
Maakt niet uit, +1 voor een man betekent per definitie +1 voor vrouw.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk je echt dat vrouwen net zo vaak voor seks op die app zitten als mannen? Nogmaals, er zijn ontzettend veel twintigers die het doen maar toch niet zoveel als mannen gok ik.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bij mannen moet je ook altijd -3 doen en voor vrouwen +3, dus gemiddelde man zit gewoon op -0.5 en wordt langzaam maagd bij het gebruik van de app.
Dat haalt dan toch sowieso het argument onderuit dat 80 procent van de vrouwen 20 procent van de mannen neukt?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maakt niet uit, +1 voor een man betekent per definitie +1 voor vrouw.
Als de groepen alleen seks met elkaar kunnen hebben moeten deze statistieken per definitie 1:1 zijn bij gelijke populatie grootten...... Ik neem voor het gemak aan dat de mannelijke populatie wat groter is dan de vrouwelijke....
Mwoah, als je ze uitgebreid spreekt zijn ze wel in 90% van de gevallen leuk ja, maar het aantal matches dat gewoon niet reageert is ook wel aanzienlijk dus dan gaat het aantal leuke mensen al zakken naar 20% ofzo.... Mensen die in het echt overigens wel gewoon leuk zouden kunnen zijn.... Maar op de app wat minder heb je ook.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Maar even serieus Ludo, jij bent toch ook genoeg leuke vrouwen tegengekomen via die apps?
Ik heb tientallen vrouwen uitgebreid gesproken via apps en in 90 procent van de gevallen waren het leuke, empathische mensen met wie ik leuke gesprekken kon voeren. Tuurlijk zitten er altijd mensen tussen die je niet begrijpt maar dat houd je altijd wel toch?
Neehoor, kan toch prima? Maar bij dit soort statistieken moet je "Jeroen Pauw" niet als anomiliteit gaan zien, die 200 bedpartners zijn geen outlier en moet je niet verwijderenquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat haalt dan toch sowieso het argument onderuit dat 80 procent van de vrouwen 20 procent van de mannen neukt?
Nee precies, maar dat 80-20 percentage lijkt dus wel wat overdreven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neehoor, kan toch prima? Maar bij dit soort statistieken moet je "Jeroen Pauw" niet als anomiliteit gaan zien, die 200 bedpartners zijn geen outlier en moet je niet verwijderen![]()
Denk dat er wel extreme aantallen voorkomen bij een selectief groepje mannen... En bij een aantal dames dat het ook aan de hoge kant gaat zitten maar wss net wat minder extreem.
Nouja, het raakt wel de randjes van de discussie toch? Als vrouwen te kieskeurig zouden zijn en alle mannen voor het uitzoeken zouden hebben en meer vreemdgaan (wat allemaal denk ik niet zo is) dan zouden dat inderdaad goede redenen kunnen zijn voor het feit dat relaties tegenwoordig sneller uitgaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat de details van deze discussie sowieso niet interessant is voor dit topic
Deze discussie is door dezelfde mensen ook in andere topics reeds naar voren gekomen en past daar meer thuis denk ik zo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, het raakt wel de randjes van de discussie toch? Als vrouwen te kieskeurig zouden zijn en alle mannen voor het uitzoeken zouden hebben en meer vreemdgaan (wat allemaal denk ik niet zo is) dan zouden dat inderdaad goede redenen kunnen zijn voor het feit dat relaties tegenwoordig sneller uitgaan.
Nou on topic dan. Doen mensen volgens jou minder moeite voor hun relatie tegenwoordig?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze discussie is door dezelfde mensen ook in andere topics reeds naar voren gekomen en past daar meer thuis denk ik zo.
Het punt mbt dat er nu meer hulp/media/apps zijn voor nieuwe mensen ontmoeten is zeker een punt die meegenomen kan worden voor dit topic. Maar hele discussies over wie het beter/slechter heeft / hoe de verhoudingen liggen op datingapps, lijkt mij wat te veel afdwalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |