quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
Zeer lastig potje lijkt me. 1-1 zou een uitstekend resultaat zijn.
Gelijkspel zou prima zijn hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:39 schreef Dven het volgende:
Hoe de neuk kunnen mensen bij een fucking gelijkspel nu over een uitstekend resultaat spreken
"Uitstekend" is wellicht wat overdreven, maar ik zou wel kunnen leven met een gelijkspel daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:39 schreef Dven het volgende:
Hoe de neuk kunnen mensen bij een fucking gelijkspel nu over een uitstekend resultaat spreken
Mja, kunnen leven is wat anders dan uitstekend. Zo'n 1-4 of 1-3 dat is in de CL een uitstekende uitslag maar een lullig gelijkspelletje? Doe normaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Uitstekend" is wellicht wat overdreven, maar ik zou wel kunnen leven met een gelijkspel daar.
Hangt ook van het spelbeeld af natuurlijk, als je wordt weggespeeld zie je dat eerder als uitstekend resultaat dan als je zelf allemaal grote kansen mist (zoals vorig jaar uit tegen Bayern)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja, kunnen leven is wat anders dan uitstekend. Zo'n 1-4 of 1-3 dat is in de CL een uitstekende uitslag maar een lullig gelijkspelletje? Doe normaal.
brrrrrrrrrrquote:
Ik heb jou oprecht nog nooit positief voor een wedstrijd zien reageren. Of het nou PAOK, Apoel of Lille was, volgens mij ging jij bij alle wedstrijden uit van verlies. Beetje positiever mag wel hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:34 schreef SaferSephy het volgende:
2-1 op de neus![]()
Blijven gewoon goede voetballers, en Spaanse tegenstanders zijn altijd lastig, zeker thuis.
Klopt, voetbal trauma op voetbal trauma :’(quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik heb jou oprecht nog nooit positief voor een wedstrijd zien reageren. Of het nou PAOK, Apoel of Lille was, volgens mij ging jij bij alle wedstrijden uit van verlies. Beetje positiever mag wel hoor.
Snap ik wel aangezien je voor PSV bent hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Klopt, voetbal trauma op voetbal trauma :’(
Hopelijk gaat ie als wissel weer wat moois brengen.quote:
Siem de Jong erbij kan echt niet nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:49 schreef TAV74 het volgende:
Hoezo is Pierie ineens mee eigenlijk![]()
En de Jong ook nog op de bank
. Armoedig beeld. Had er toch echt liever een jongen als Gravenberch bij gezien.
Onbegrijpelijk, vraag me af bij welk wedstrijdverloop hij zou moeten invallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong erbij kan echt niet nee.
Als we 0-6 voor staan en we de tegenstander nog extra willen vernederen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, vraag me af bij welk wedstrijdverloop hij zou moeten invallen.
Geblesseerd blijkbaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:53 schreef Szura het volgende:
Siem op de bank
Waar is Mazraoui, tribune?
Waardeloos, laat die gozer eerst helemaal herstellen dan ipv een plaats in de selectie eraan te verspillen.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we 0-6 voor staan en we de tegenstander nog extra willen vernederen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we 0-6 voor staan en we de tegenstander nog extra willen vernederen.
Dan neem ik een jaar een Siem de Jong-UI (nadat mijn huidige UI-weddenschap verlopen is)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de 1-2 in in de 7de minuut van 4 minuten blessuretijd uit een onterechte corner.
Valencia nog nooit van een Nederlandse tegenstander verloren. 4x winst, 2x gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:39 schreef Dven het volgende:
Nja vorig jaar zaten we met Dani de Wit en Ekkelenkamp op de bank, dus dat scheelt allemaal ook niet veel. En opzich hebben we aanvallend nu wel meer smaken met Promes erbij.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap het oprecht niet, had de indruk dat Ajax in de breedte beter was dit jaar, maar deze bank is niet indrukwekkend zo.
Nou dan bellen we maar af.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valencia nog nooit van een Nederlandse tegenstander verloren. 4x winst, 2x gelijk.
Geen Nouri UI? Of tellen alleen levendige mensen? @Calandquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:02 schreef De_Kraam het volgende:
Als Siem scoort neem ik een Jaap Stam UI.
Rondjes rennen is geen sport.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Eerst nog even Atletiek kijken allen. NPO3.
Doet hij nog steeds aan die act?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:16 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk kijkt @:ggmm niet weer met vrienden..
@:onlogisch
@:coco.
@:dj_day-v
@:zipportal
@:johannes_vemeer
@:caland
@:wereldgozer
#broekieuitquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Eerst nog even Atletiek kijken allen. NPO3.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
"We kunnen Siem de Jong brengen"
Nee nee nee.
#vuistjemakequote:
Vemeerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:16 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk kijkt @:ggmm niet weer met vrienden..
@:onlogisch
@:coco.
@:dj_day-v
@:zipportal
@:johannes_vemeer
@:caland
@:wereldgozer
natte tettenquote:
0-7quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:47 schreef PSVCL het volgende:
3-1
Ajax weer met beide beentjes op de grond na al dat geluk van vorig seizoen,
Wat is er precies lekker aan dat wijf?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze maar mooie geile doppen heeft
Eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik vinden dat iedereen die naar Miljoenenjacht kijkt zwakzinnigen zijn
jeetje, KingFlopBips vindt wat. sjongenjongequote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens.
Hoor je dat @:oscar. & @:wereldgozer !!
twitter:boer_super twitterde op woensdag 02-10-2019 om 20:40:25@veronicainside V/d beek overrated. Siem de Jong op dit moment beter. reageer retweet
Staat genoteerdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens.
Hoor je dat @:oscar. & @:wereldgozer !!
Betfairquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
UNIBET LIGT ERUIT
IK HERHAAL
UNIBET LIGT ERUIT
Heel de wereld zet een betje op winst Ajax natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:52 schreef Doublepain het volgende:
UNIBET LIGT ERUIT
IK HERHAAL
UNIBET LIGT ERUIT
Wat ging je betten?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
504 Gateway Time-out
nginx
Moest alleen nog op place bet drukken
Alle wedstrijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ging je betten?
Heb alleen wat op inter staan
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:57 schreef BB-King het volgende:
Mooi gebaar van de Valencia supporters met al die oranje vlaggetjes.
Zo begroet je met respect een team uit Nederland. Klasse!
We geven onze architectuur weg zoals je ziet. Stem FvD,quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind het stadion echt extreem lelijk.
Dit had ik ook toen ik je vriendin zag.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik vind het stadion echt extreem lelijk.
quote:
daar poept ze uitquote:
NietMijnIslam.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Scrummie had daar een leuke post over.
Zeker weer een uitglijderquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
@Masterminded.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Valencia kan er geen klote van. Real, Barca, Atleti en de rest telt niet mee genot. Mickey Mouse competitie genot.
Verona vd Leur stopt met het maken van leuke filmpjes, ripquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Af en toe ok, maar dagelijks lijkt me sterk.
Alle Feyenoorders zijn nog steeds mad dat Ziyech voor Twente ipv hun koos. Zo mooi altijd die haatquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Donkere baby genotquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zn vrouw doet ook een grote schijnbeweging. Die baby is niet van hem genot.
Gaat de webcam ook uit zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verona vd Leur stopt met het maken van leuke filmpjes, rip
MATTIE VALKEDquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou de kleine koter op Onana lijken?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was niet echt de uitglijderquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders zijn nog steeds mad dat Ziyech voor Twente ipv hun koos. Zo mooi altijd die haat
Ik hoop niet op Blind. Teruggetrokken voorhoofd genot.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou de kleine koter op Onana lijken?
Niemand lachtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
verdomme ik snap dat niet. waarom laat ggmm ons in de steek om met vrienden te gaan kijken
Veronica als enige op open net natuurlijk, ze betalen niet voor niksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:05 schreef hjansen82 het volgende:
Schakelprogramma is shit, als Ajax speelt.
Houd je altijd met zon speelstijl.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Szura het volgende:
Dit wordt weer de hele avond billenknijpen bij counters he
HAHAHAHquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:08 schreef Bolasie het volgende:
Sorry, maar dit is een fout van Cillessen.
Ze moeten wel dat giga geld verlies van gisteren een beetje dekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veronica als enige op open net natuurlijk, ze betalen niet voor niks
Had 'm als een banaan geplukt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onana had die tegen gehouden.
Hoorde de bovenbuurman juichen en ging ff op flashscore kieknquote:
Die mengt zich niet met dagjesvolkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk komt Stijn nog even langs voor wat duiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |