twitter:jbveen twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:55:44Ik betwijfel of types als #Hiddema ooit een voet hebben gezet in een koeienstal, maar toch zitten ze prominent op het podium. In de hoop dalende opiniecijfers op te krikken. https://t.co/98qS2rd324 reageer retweet
Die Joop Veen gaat de Twitter oven in. @Wereldgozertwitter:yamlima1 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 14:49:36@jbveen Koekoek. Hiddema is geboren op een boerderij. reageer retweet
Ja wie nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende: [..] Nu al uitgekeken op je baan?
Zelfs de uitglijder van Scrummie was niet zo ergquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:19 schreef Zipportal het volgende:
twitter:jbveen twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:55:44Ik betwijfel of types als #Hiddema ooit een voet hebben gezet in een koeienstal, maar toch zitten ze prominent op het podium. In de hoop dalende opiniecijfers op te krikken. https://t.co/98qS2rd324 reageer retweet
Die Joop Veen gaat de Twitter oven in. @:wereldgozertwitter:yamlima1 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 14:49:36@:jbveen Koekoek. Hiddema is geboren op een boerderij. reageer retweet
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand nog een goede site om ebooks te downloaden?
Kun jij lezen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat was de uitglijder van Scrummie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zelfs de uitglijder van Scrummie was niet zo erg![]()
Die heb je ik al gestuurd lulquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Feyenoord afgelopen zondag om 12:15 moest ipv 16:45.
Zolang je hem maar in de moeder van @onlogisch glijdtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga je gangquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er een excuus voor. Wil je dat weten?
Die kunnen het niet geloven dat het ook zonder geweld kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Wow, linksgekkies zijn wel echt mad op eindelijk een geslaagd protest he?
Heerlijk toch. Kankerlinks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Ah, een Drizztje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.quote:
Niet de schuld van Applequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.
geen xinomie zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.
Maar ze rijden hekken omverquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kunnen het niet geloven dat het ook zonder geweld kan
kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Draait zeker op Xinomie serversquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, van de feed waar ik gebruik van maak.
die krijgen gewoon een berichtje uit Beijingquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar was de feed hetzelfde geweest. En dan was China ook op de hoogte.
Kost alleen maar geldquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zullen we alle linkse idioten opsluiten?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zullen we alle linkse idioten opsluiten?
Hopelijk komt ze hier sterker van terug!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Er moest een (viesdik) meisje met roze haar in de trein janken omdat de trein te laat kwam en ze al een uur eerder van huis ging. #linksentegenslag
Ze nam de eerste de beste bus naar huisquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze hier sterker van terug!!!
Godverdomme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze nam de eerste de beste bus naar huis(dat riep ze hardop aan de telefoon)
Oh ja. Dank je.quote:
Middelvingertjes naar Yasser, genotquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Hahahahahahhaaha, deze ga ik straks kijken. Gek man, hahahaha, Sloetsky, mooie kerel. Ik heb ooit ook nog eens in Rusland gespeeld, met Inter toen, in de voorbereiding, weet alleen niet meer tegen wie hahahahahaha. Ja, gek man. Speelde met Adriano toen, gekke gozer man, zoop 's ochtends daar de minibar al leeg. Ja, hahahahahaha, ik begon tegen het middaguur hahahahaha. Ja, maar was andere tijd weet je, toen kon je zoiets nog flikken, nu sta je meteen buiten.quote:
Doe eens niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahahahhaaha, deze ga ik straks kijken. Gek man, hahahaha, Sloetsky, mooie kerel. Ik heb ooit ook nog eens in Rusland gespeeld, met Inter toen, in de voorbereiding, weet alleen niet meer tegen wie hahahahahaha. Ja, gek man. Speelde met Adriano toen, gekke gozer man, zoop 's ochtends daar de minibar al leeg. Ja, hahahahahaha, ik begon tegen het middaguur hahahahaha. Ja, maar was andere tijd weet je, toen kon je zoiets nog flikken, nu sta je meteen buiten.
Heb je dat hele verhaal gelezen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven.
Nee. Maar in één oogopslag zie je dat er paar keer 'hahahaha' staat. Dat is overdreven gedrag.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat hele verhaal gelezen?
In één oogopslag zie je dat jij een lul met vingers bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar in één oogopslag zie je dat er paar keer 'hahahaha' staat. Dat is overdreven gedrag.
Ga van je eerste salaris waggie kopen dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:14 schreef Doublepain het volgende:
Ipv te laat komt de bus helemaal niet opdagen
Mag allemaal in dit land
Maar jij bent toch ook gewoon écht een debiel? wat dat betreft heeft @de_boswachter ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In één oogopslag zie je dat jij een lul met vingers bent.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook gewoon écht een debiel? wat dat betreft heeft @:de_boswachter ook gewoon gelijk.
Je stiefvader, en nu godverdomme terug naar je zolderkamer terwijl je moeder me weer lekker gaat rimmen.quote:
FM is afgelopen, kom je speler ff checken.quote:
Wtf zijn dit voor rare teksten zeg. Hallo welkom!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je stiefvader, en nu godverdomme terug naar je zolderkamer terwijl je moeder me weer lekker gaat rimmen.
Sommige users verdienen niet beterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wtf zijn dit voor rare teksten zeg. Hallo welkom!
dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sommige users verdienen niet beter
Hij wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sommige users verdienen niet beter
Wat zou @Anneloos hier van vinden?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
Kom je aan Befbekje dan kom je aan Adames!
Hoe moet ik dat wetenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat zou @:Anneloos hier van vinden?
Ik ga METEEN kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Scrummie krijgt er even van langs in het Feyenoord-topic.
Vriend, lekker garnaaltjes op van de week. Vanavond weet ik nog niet, misschien haal ik nog wel even een visje.quote:
Ik heb al weer twee weken geen vis gegetenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend, lekker garnaaltjes op van de week. Vanavond weet ik nog niet, misschien haal ik nog wel even een visje.Jij dan?
Dat was weer enorm dom van hem ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Scrummie krijgt er even van langs in het Feyenoord-topic.
wowquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al weer twee weken geen vis gegeten
Snel effe lekkerbekkie halen dan.quote:
Over 2,5 maand mag ik weerquote:
Nep-kustbewoner!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al weer twee weken geen vis gegeten
Bedankt, makker. Hopelijk laat hij in de toekomst dit soort rare fratsen achterwege.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was weer enorm dom van hem ja.
Gereageerd.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt, makker. Hopelijk laat hij in de toekomst dit soort rare fratsen achterwege.
Wat zijn jouw bronnen dan als je zo goed geïnformeerd bent?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik kan er weinig aan doen dat ik het in dit geval beter weet dan jullie ongeïnformeerde klootzakjes.
Ik mag mijn bronnen helaas niet bekend maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn jouw bronnen dan als je zo goed geïnformeerd bent?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik mag mijn bronnen helaas niet bekend maken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, niks ziedend. Je zet je zelf weer eens ongelooflijk voor lul.
Lekker vis eten en schaatsenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je een rondje Nederland?
Dat lijkt me sterk, scrummie is soms een waanzinnig domme debiel en daar doe je heel weinig tegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt, makker. Hopelijk laat hij in de toekomst dit soort rare fratsen achterwege.
Man man manquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik mag mijn bronnen helaas niet bekend maken.
Lobotomie zal hem geen kwaad doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, scrummie is soms een waanzinnig domme debiel en daar doe je heel weinig tegen.
Ik zou het waarderen als je mijn username gewoon met hoofdletters zou schrijven GGMM.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, scrummie is soms een waanzinnig domme debiel en daar doe je heel weinig tegen.
Meteen vis halen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het heel makkelijk goedmaken!
Ik ga er nu mee stoppen voor het naar mishandeling neigt. Ik heb namelijk verder wel een positief gevoel bij mijn kameraad Scrummie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:58 schreef onlogisch het volgende:
De Scrummie-bash gaat hier gewoon vrolijk verder
Heb je het nu over een hond?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali is nu stukken actiever, slaapt niet meer de hele tijd, en haar poep stinkt niet meer zo extreem, gaat dus de goede kant op
@:lenny_leonard
Zie de OP.quote:
Ik ga zo even vis halen, doordat mijn maat Haags erover begon.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
Biefstuk op brood (idee van onlo jr.)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Doublepainquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Het zou gek zijn als je het onder je brood zou eten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Biefstuk op brood (idee van onlo jr.)
Ik heb net wat kalfsgehakt met wat ui, peper en zout op een broodje gedaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van Devos & Lemmens dan toch wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als je het onder je brood zou eten.
(pro-tip, eet je biefstuk met mayonaise)
Toch niet rauw mag ik hopenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net wat kalfsgehakt met wat ui, peper en zout op een broodje gedaan.
Dit omdat ik niet dichterbij tartaar ga komen dan dat
Uiteraard rauw.quote:
Hopelijk stik je erin (zonder er dood aan te gaan).quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is altijd optie 1 ja.quote:
rauw?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Spijtig voor jou is dat niet gebeurdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stik je erin (zonder er dood aan te gaan).
T(artaa)R gemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk stik je erin (zonder er dood aan te gaan).
Vanzelfsprekend neem ik voorzorgsmaatregelen door enkel gehakt van de lidl rauw te eten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat hier al niet, laat staan in Bulgarije
Watje.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat hier al niet, laat staan in Bulgarije
Lintwormdieetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend neem ik voorzorgsmaatregelen door enkel gehakt van de lidl rauw te eten.
Heb het ooit niet kunnen laten toen ik vitrinegehakt had gekocht. Goed ziek van geweest maar goed, dat wordt volgens mij ook 12 keer opnieuw ingevroren en als het een beetje rot wordt gewoon gewassen met chloor.
Maar deftig verpakt kalfsgehakt is niet zo'n probleem joh.
waarom vertrouw je dat van de lidl wel dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend neem ik voorzorgsmaatregelen door enkel gehakt van de lidl rauw te eten.
Heb het ooit niet kunnen laten toen ik vitrinegehakt had gekocht. Goed ziek van geweest maar goed, dat wordt volgens mij ook 12 keer opnieuw ingevroren en als het een beetje rot wordt gewoon gewassen met chloor.
De Bulgaarse yoghurt beschermt mij welquote:
Gezien mijn omvang vrees ik dat er geen lintworm in mij te vinden isquote:
Ik hoop dat je wishful thinking de bacteriën en parasieten uit je vlees tovert!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
OK Martien Meilandquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien mijn omvang vrees ik dat er geen lintworm in mij te vinden is
Beetje rundvlees, kom op jongensquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wishful thinking de bacteriën en parasieten uit je vlees tovert!
@GGMMquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is net zo debiel als kiwi's met schil eten.
Omdat dit niet in een vitrine ligt te dampen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom vertrouw je dat van de lidl wel dan?
Nou, dan ben ik met alle liefde een debiel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die dat doen mogen ze wmb direct laten opnemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze hebben al een patientnummer xDquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die dat doen mogen ze wmb direct laten opnemen.
Klootzak.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die dat doen mogen ze wmb direct laten opnemen.
Van de honderden keren dat ik rauw rundvlees heb gegeten heb ik een keer aan de schijterij gezeten omdat ik zo dom was toch dat rauwe gehakt van een dubieus buurtwinkeltje rauw te nuttigen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er vorige keer ziek van bent geweest.
Het heeft je brein duidelijk aangetast, aangezien je ook kiwi's met schil eet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van de honderden keren dat ik rauw rundvlees heb gegeten heb ik een keer aan de schijterij gezeten omdat ik zo dom was toch dat rauwe gehakt van een dubieus buurtwinkeltje rauw te nuttigen.
Prima score.
Ga lekker je druiven schillen met een zwaard joh, waardeloze zeebonk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heeft je brein duidelijk aangetast, aangezien je ook kiwi's met schil eet.
Kleine moeite, geen dank.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk hem hard proberen reacties uit te lokken.
url?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.0 gaat weer pijnlijk onderuit in het Feyenoordtopic jongens.
@:Coco.
@:Caland
@:GGMM
@:KingRoland
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Doublepain
@:JanCees
Ik schil alles met mn samuraizwaardquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga lekker je druiven schillen met een zwaard joh, waardeloze zeebonk.
Ik met een Rambomesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik schil alles met mn samuraizwaard
Dat zei je vorige week ook al keer.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ze zoeken nog een conducteur in hoofddorp @:elan
Nee 2 dagen vrij genomen, genotquote:
Als ik meer vacatures zie laat ik t je weten maatquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al keer.
Geen idee wat ik met deze informatie moet, maar desalniettemin bedankt voor de tip. Ik zal het in overweging nemen
lekker maatje, kop eraf?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee 2 dagen vrij genomen, genot
[..]
Als ik meer vacatures zie laat ik t je weten maat
Bedankt makker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee 2 dagen vrij genomen, genot
[..]
Als ik meer vacatures zie laat ik t je weten maat
Scrummie heeft gelijk. Tuurlijk is die Marokkaan voor het geld gegaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die ook. Maar begin hier met lezen.
Lekker hoor. TarrelGod.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali is nu stukken actiever, slaapt niet meer de hele tijd, en haar poep stinkt niet meer zo extreem, gaat dus de goede kant op
@:lenny_leonard
Helemaal niksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat zou @:Anneloos hier van vinden?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:26 schreef Caland het volgende:
Je zou maar op het punt komen dat je gekooide vogels een actiever leven hebben dan jij...
Bedankt maat.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie heeft gelijk. Tuurlijk is die Marokkaan voor het geld gegaan.
Het zal eens niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Geen mention gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Lijkt wel dagelijksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik 17.8kquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig heb ik momenteel 12.222 karma op Reddit, dus krijg allemaal lekker de touwtyfus.
Gekoloniseerdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig heb ik momenteel 12.222 karma op Reddit, dus krijg allemaal lekker de touwtyfus.
Dan tyf je toch lekker op naar Reddit. Blijkbaar kunnen ze daar debielen wel waarderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jeetje Lennyquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op naar Reddit. Blijkbaar kunnen ze daar debielen wel waarderen.
Klopt. Walgelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:08 schreef Coco. het volgende:
Reddit is nu ook een links bolwerk geworden.
Ziedend.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op naar Reddit. Blijkbaar kunnen ze daar debielen wel waarderen.
sow, koekoek.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je stiefvader, en nu godverdomme terug naar je zolderkamer terwijl je moeder me weer lekker gaat rimmen.
Ik was vandaag vrij. Ik ga maar eens slapen ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij Len, moet jij niet gaan slapen dan?
Lekker, ik ben morgen vrij!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij. Ik ga maar eens slapen ja.
Bazenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland een programma van die twee samen god bestaat
sorry wist niet dat jij ook fan was vriendquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bazen
Ga vanavond kijken.
Geen mention ontvangen trouwens
DennisGod want Willem II.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
sorry wist niet dat jij ook fan was vriend
zal het noteren
"Wereldwedstrijd" flikker een eind op gek!quote:
WITHEETquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"Wereldwedstrijd" flikker een eind op gek!
@kapiteintjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een god is ie weer in FIFA
Tering wat dom.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:11 schreef DonRaja het volgende:
https://www.hln.be/in-de-(...)ke-dt-fout~a90383ff/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:onlogisch
@:ggmm
Nee, helaas. Ik zit in Brussel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ben je er trouwens bij vanavond @:DonRaja ?
Ik ken Gent eigenlijk niet zo goed, maar wat ik heb begrepen zou het één van de mooiere steden in België zijn. Nu zegt dat op zich nog niks uiteraard...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat dom.
Valt ook meteen op hoe aftands dat Gent is. Met die kabels die nog via allerlei bovenleidingen van huisje naar huisje lijken te gaan. Dit moet een pauperbuurt zijn. De vraag is ; Woont @:Kapiteintje hier in de buurt???
prachtig grote binnenstad inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken Gent eigenlijk niet zo goed, maar wat ik heb begrepen zou het één van de mooiere steden in België zijn. Nu zegt dat op zich nog niks uiteraard...
iemand is madtwitter:mitchdejong twitterde op donderdag 03-10-2019 om 11:54:05@Double_Pain @pauwnl Nee jij met 57 volgers stakker. Mag ze even zelf uitmaken wat en hoe ze programma’s maakt ja Want er zit een knop op de tv NIEMAND zit op azijn gezeik te wachten reageer retweet
heb jij maar 57 volgers?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
iemand is madtwitter:mitchdejong twitterde op donderdag 03-10-2019 om 11:54:05@:Double_Pain @:pauwnl Nee jij met 57 volgers stakker. Mag ze even zelf uitmaken wat en hoe ze programma’s maakt ja Want er zit een knop op de tv NIEMAND zit op azijn gezeik te wachten reageer retweet
vind het leuke stad, ga er liever heen dan dat openluchtmuseum Bruggequote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:18 schreef Adames het volgende:
[..]
prachtig grote binnenstad inderdaad
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor een uitsmijter met champignons en rode ui
Ja.quote:
quote:
haha stakker.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
iemand is madtwitter:mitchdejong twitterde op donderdag 03-10-2019 om 11:54:05@:Double_Pain @:pauwnl Nee jij met 57 volgers stakker. Mag ze even zelf uitmaken wat en hoe ze programma’s maakt ja Want er zit een knop op de tv NIEMAND zit op azijn gezeik te wachten reageer retweet
💪👊quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard ik kom niet uit mijn python script help
If je_moeder_price > zakgeldquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Je vergeet:quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
If je_moeder_price > zakgeld
Return geefbeetjegeld();
Post hier eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Vertel. Wat lukt je niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Boerentraditie blijkbaar.quote:In Spaanse media zijn filmpjes opgedoken van supporters van Club Brugge die zich op het Plaza Mayor Madrid misgedragen tegenover bedelende vrouwen. Op zijn website veroordeelt blauw-zwart het gedrag van de “zogenaamde supporters” en zegt een onderzoek te starten om de personen te identificeren en eventueel te bestraffen.
Ik hoorde wel van een collega die er was, dat die vrouwen bleven terugkomen om crap te verkopen en te bedelen, zelfs nadat ze al 10x was gezegd weg te gaan.quote:
Heb je het over gisteren of drie jaar geleden? Kan ik me niet voorstellen, zigeuners hebben aan één keer afwijzen genoeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde wel van een collega die er was, dat die vrouwen bleven terugkomen om crap te verkopen en te bedelen, zelfs nadat ze al 10x was gezegd weg te gaan.
Was een Club supporter, dus van eergisteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je het over gisteren of drie jaar geleden? Kan ik me niet voorstellen, zigeuners hebben aan één keer afwijzen genoeg.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je het over gisteren of drie jaar geleden? Kan ik me niet voorstellen, zigeuners hebben aan één keer afwijzen genoeg.
Jouw woorden. Maar nee is wel nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
inderdaad, vriendelijk bedanken begrijpt praktisch elke zigeuner
inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
"Zwervers".
Allemaal organised shit.
Kutmuziek.quote:
ja wel echt leukquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker man. Ik deed vroeger vaak tripjes met PSV, mis het wel.
Muntjewerpquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel echt leuk
'
wel jammer dat er soms een paar debielen mee gaan
Ik ken heel veel mensen die alle uitwedstrijden voortaan met eigen vervoer door het hoge cokemongolen in die supporters bussen. Jammerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel echt leuk
'
wel jammer dat er soms een paar debielen mee gaan
Jouw probleemquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die alle uitwedstrijden voortaan met eigen vervoer door het hoge cokemongolen in die supporters bussen. Jammer
Wat ben jij stoer.quote:
Geef het goede voorbeeld en donder zelf op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:36 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er hier nog steeds users posten die ik wel een hartaanval gun
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:36 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er hier nog steeds users posten die ik wel een hartaanval gun
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld en donder zelf op.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf, Drizzt, ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.
hou je waffel tegen mijn maatjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou hier een ander woord voor gebruiken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:32 schreef Dven het volgende:
Een liter rakia heeft mijn sober October helemaal naar de Filistijnen geholpen
Zo dan!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat boeit een beetje coke nou?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:57 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die alle uitwedstrijden voortaan met eigen vervoer door het hoge cokemongolen in die supporters bussen. Jammer
Prima uitdrukking.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou hier een ander woord voor gebruiken.
Filistijnen
Beest. (Mention afgewerkt)quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |