twitter:jbveen twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:55:44Ik betwijfel of types als #Hiddema ooit een voet hebben gezet in een koeienstal, maar toch zitten ze prominent op het podium. In de hoop dalende opiniecijfers op te krikken. https://t.co/98qS2rd324 reageer retweet
Die Joop Veen gaat de Twitter oven in. @Wereldgozertwitter:yamlima1 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 14:49:36@jbveen Koekoek. Hiddema is geboren op een boerderij. reageer retweet
Ja wie nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende: [..] Nu al uitgekeken op je baan?
Zelfs de uitglijder van Scrummie was niet zo ergquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:19 schreef Zipportal het volgende:
twitter:jbveen twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:55:44Ik betwijfel of types als #Hiddema ooit een voet hebben gezet in een koeienstal, maar toch zitten ze prominent op het podium. In de hoop dalende opiniecijfers op te krikken. https://t.co/98qS2rd324 reageer retweet
Die Joop Veen gaat de Twitter oven in. @:wereldgozertwitter:yamlima1 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 14:49:36@:jbveen Koekoek. Hiddema is geboren op een boerderij. reageer retweet
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand nog een goede site om ebooks te downloaden?
Kun jij lezen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat was de uitglijder van Scrummie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zelfs de uitglijder van Scrummie was niet zo erg![]()
Die heb je ik al gestuurd lulquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Feyenoord afgelopen zondag om 12:15 moest ipv 16:45.
Zolang je hem maar in de moeder van @onlogisch glijdtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga je gangquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er een excuus voor. Wil je dat weten?
Die kunnen het niet geloven dat het ook zonder geweld kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Wow, linksgekkies zijn wel echt mad op eindelijk een geslaagd protest he?
Heerlijk toch. Kankerlinks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Ah, een Drizztje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.quote:
Niet de schuld van Applequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.
geen xinomie zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, 12:15 was het oorspronkelijke tijdstip, en mijn agenda had al die wijzigingen van de KNVB niet mee genomen.
Maar ze rijden hekken omverquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kunnen het niet geloven dat het ook zonder geweld kan
kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Draait zeker op Xinomie serversquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, van de feed waar ik gebruik van maak.
die krijgen gewoon een berichtje uit Beijingquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar was de feed hetzelfde geweest. En dan was China ook op de hoogte.
Kost alleen maar geldquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zullen we alle linkse idioten opsluiten?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zullen we alle linkse idioten opsluiten?
Hopelijk komt ze hier sterker van terug!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Er moest een (viesdik) meisje met roze haar in de trein janken omdat de trein te laat kwam en ze al een uur eerder van huis ging. #linksentegenslag
Ze nam de eerste de beste bus naar huisquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze hier sterker van terug!!!
Godverdomme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze nam de eerste de beste bus naar huis(dat riep ze hardop aan de telefoon)
Oh ja. Dank je.quote:
Middelvingertjes naar Yasser, genotquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
Hahahahahahhaaha, deze ga ik straks kijken. Gek man, hahahaha, Sloetsky, mooie kerel. Ik heb ooit ook nog eens in Rusland gespeeld, met Inter toen, in de voorbereiding, weet alleen niet meer tegen wie hahahahahaha. Ja, gek man. Speelde met Adriano toen, gekke gozer man, zoop 's ochtends daar de minibar al leeg. Ja, hahahahahaha, ik begon tegen het middaguur hahahahaha. Ja, maar was andere tijd weet je, toen kon je zoiets nog flikken, nu sta je meteen buiten.quote:
Doe eens niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahahahhaaha, deze ga ik straks kijken. Gek man, hahahaha, Sloetsky, mooie kerel. Ik heb ooit ook nog eens in Rusland gespeeld, met Inter toen, in de voorbereiding, weet alleen niet meer tegen wie hahahahahaha. Ja, gek man. Speelde met Adriano toen, gekke gozer man, zoop 's ochtends daar de minibar al leeg. Ja, hahahahahaha, ik begon tegen het middaguur hahahahaha. Ja, maar was andere tijd weet je, toen kon je zoiets nog flikken, nu sta je meteen buiten.
Heb je dat hele verhaal gelezen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven.
Nee. Maar in één oogopslag zie je dat er paar keer 'hahahaha' staat. Dat is overdreven gedrag.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat hele verhaal gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |