Procentjespolonaise!quote:
Oke. Da's er al eentje om af te strepen. Jammer.quote:
Antwerpen 2020quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Procentjespolonaise!(visualiseer hier en Belgische vlag)
Voormalig Belgische minister van gezondheid:quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ja hoor, we gaan het eerst over overgewicht hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ook al zo in de laatste tijd, wel knap hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ja hoor, we gaan het eerst over overgewicht hebben
Misschien komt Belgie met een liedje over aardappels? Al kunnen ze Wit-Rusland natuurlijk niet overtreffen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker even een Vlaamse talkshow uitzitten om uiteindelijk tot de meat and potatoes te komen
Hier kan ik het over potatoes hebben, want I. komt hier niet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voormalig Belgische minister van gezondheid:Oké...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Procentjespolonaise!(visualiseer hier en Belgische vlag)
In Vlaanderen noemen ze dat toch patatten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien komt Belgie met een liedje over aardappels? Al kunnen ze Wit-Rusland natuurlijk niet overtreffen.
Lijkt me meer iets voor Ierland. Song about dem taters.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien komt Belgie met een liedje over aardappels? Al kunnen ze Wit-Rusland natuurlijk niet overtreffen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Vlaanderen noemen ze dat toch patatten?En wat hier patat/friet/patiet is, noemen ze daar 'frieten'
Misschien wel Selah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:59 schreef ato het volgende:
Sheila is een mooie vrouw, maar wordt ook een jaartje ouder.
Nee jammer het wordt geen Shela.
Een vriend van vroeger uit Limburg zei ook altijd 'frieten'. Ik denk dat hij me destijds een beetje heeft aangestoken.quote:
Dat zou wel een beetje Duncan 2.0 wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef ato het volgende:
Ik krijg onderbuikgevoelens, het is toch niet mijn held Thomas Azier. Nog bekender in België en Frankrijk dan in zijn eigen land?
Ik hoop niet dat het een Duncan kopie wordt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje Duncan 2.0 worden
Dat is toch gewoon een Nederlander? Ook niet echt bekend in België, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef ato het volgende:
Ik krijg onderbuikgevoelens, het is toch niet mijn held Thomas Azier. Nog bekender in België en Frankrijk dan in zijn eigen land?
Ik zou het wel jammer vinden ergens. Ik wil hem ooit voor Nederland nog een keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef ato het volgende:
Nee niet mee eens, Thomas heeft zoveel andere muziek dan Duncan en hij was er eerder dan Duncan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje Duncan 2.0 worden
Ja, maar hij zou ná Duncan meedoenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Nee niet mee eens, Thomas heeft zoveel andere muziek dan Duncan en hij was er eerder dan Duncan.
Pannecouckedquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
De vorige van Vlaanderen was toch ook wel een goed lied. Knap dat ze dat hebben weten te verprutsen bij het live optreden.
Voor mij is frietjes van die dunne dingen die ze bij de Mac verkopen en patat Nederlandse medium dikke reepjes. Van die dikke Vlaamse frieten noem ik wel frieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vriend van vroeger uit Limburg zei ook altijd 'frieten'. Ik denk dat hij me destijds een beetje heeft aangestoken.Zeg alleen nog maar dat of 'frietjes'. Allen hier is het 'patiet'.
Wel dus vooral in Wallonië, hij had eerder Haïti's in België dan in Nederland.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een Nederlander? Ook niet echt bekend in België, geloof ik.
Eens; dat lied stond in mijn top 10 dat jaar. Maar kelderde heel erg na het live-optreden; het leek echt nergens op, kreeg haast Trijntje-flashbacks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
De vorige van Vlaanderen was toch ook wel een goed lied. Knap dat ze dat hebben weten te verprutsen bij het live optreden.
Gert Verhulst is meer de grote man op talkshowgebied tegenwoordig.quote:
Mwah. Hij voerde uit wat de omroep wilde, en die wilde wat Laura wilde. Alleen is Laura alleen maar een zangeres een geen totale artiest zegmaar, dus werd het een Trijntje idee.quote:
PannecouckeGodquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Wat doe je ons aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Voor mij is frietjes van die dunne dingen die ze bij de Mac verkopen en patat Nederlandse medium dikke reepjes. Van die dikke Vlaamse frieten noem ik wel frieten.
[ afbeelding ]
Patat
[ afbeelding ]
Frietjes
[ afbeelding ]
Vlaamse Frieten
Haïti'squote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wel dus vooral in Wallonië, hij had eerder Haïti's in België dan in Nederland.
Vlaamse Frietenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Voor mij is frietjes van die dunne dingen die ze bij de Mac verkopen en patat Nederlandse medium dikke reepjes. Van die dikke Vlaamse frieten noem ik wel frieten.
[ afbeelding ]
Patat
[ afbeelding ]
Frietjes
[ afbeelding ]
Vlaamse Frieten
Yup, was een prima liedquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Haïti's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wel dus vooral in Wallonië, hij had eerder Haïti's in België dan in Nederland.
Eens. Vond afgelopen jaar ook echt wel een tof nummer op plaat; maar live was het niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef ato het volgende:
België was afgelopen jaar en daarvoor 1 van mijn favorieten, maar hun uitvoeringen waren flops.
Ja? Heb vanaf begin wel m'n twijfels gehad, het was meer een Album nummer dan een single.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Vond afgelopen jaar ook echt wel een tof nummer op plaat; maar live was het niks.
Qua kansen had ik ook wel mijn twijfels, maar wel een nummer wat ik persoonlijk wel goed vond en binnen mijn smaak valt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja? Heb vanaf begin wel m'n twijfels gehad, het was meer een Album nummer dan een single.
Als er eenmaal iets ESF-gerelateerds komt, dan verlaten we die grot wel eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
Verdorie, en ik maar kijken naar een saaie SC!
Het zou me niet eens verbazen als ze zometeen een praatje met haar houden, haar daarna bedanken voor het gesprek en ze off-camera naar de deur loopt om er achter te gaan staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:13 schreef Jesper23 het volgende:
Ik hoop nog stiekem dat ze gaan zeggen "Grapje, er komt niemand door de deur, onze afgevaardigde zit hier en het is Selah Sue."
Blijkbaar, daar ben ik niet aan gewend!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er eenmaal iets ESF-gerelateerds komt, dan verlaten we die grot wel eens
Ja mij ook niet! Ik ben benieuwd...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ze zometeen een praatje met haar houden, haar daarna bedanken voor het gesprek en ze off-camera naar de deur loopt om er achter te gaan staan.
ja!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
Wie doet het ook al weer dit jaar? Vlaanderen toch?
Zou best kunnen, ze schreef al mee aan het lied van Laura Tesoroquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:13 schreef Jesper23 het volgende:
Ik hoop nog stiekem dat ze gaan zeggen "Grapje, er komt niemand door de deur, onze afgevaardigde zit hier en het is Selah Sue."
Loïcquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Weinig echt goede resultaten gehad eigenlijk.
En vroeger ook van de Hema.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:16 schreef ato het volgende:
Rick is toch van trockner Kacks of zo iets oh ja ik heb gegoogled trockener kecks
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ze zometeen een praatje met haar houden, haar daarna bedanken voor het gesprek en ze off-camera naar de deur loopt om er achter te gaan staan.
Ik kon het ook alleen maar uitrekenen omdat ik weet dat Loic Nottet 2015 was en dat is de enige die ik me herinner van Belgie.quote:
Alles went!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkbaar, daar ben ik niet aan gewend!
En ook wel vallend binnen 'grote naam'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ze schreef al mee aan het lied van Laura Tesoro
Ik durf met 100% zekerheid te stellen dat Azier het niet gaat worden.quote:
Er is als het goed is een stream ergens of je moet Eén ook kunnen ontvangen in Spanje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
Waar kijken we? Kijken we uberhaupt iets?
Geen stream helaasch voor internationaal publiek. Dus één is de enige optie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is als het goed is een stream ergens of je moet Eén ook kunnen ontvangen in Spanje?
Ahh okay nee helaas. Ik heb wel een satelliet-abonnement maar geen schotel momenteelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is als het goed is een stream ergens of je moet Eén ook kunnen ontvangen in Spanje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |