*net?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending is bezorgt zie ik niet [ afbeelding ]
Lijkt me van wel.Maak screenshots duidelijk dat retour pakket is aangekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Newone82 het volgende:
Retourzending afgedragen aan afzender. Dat is dus goed?
Wat noem je even?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
*net?
En geef ze even de tijd om te verwerken/reageren.
Denk het ook.Als ts dan nog niks heeft gehoord,of bol aangetoond met meer info dan lijkt me deze zaak wel heel duidelijk in het voordeel van ts te gaan kantelen.quote:
uit de FAQ van bol zelf:quote:
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dusquote:Hoe snel is een retour verwerkt?
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.
Oh, nou, dat zelfs. En dan na vijf dagen heel bleu bellen: goh, hoe staat het ermee.quote:
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de FAQ van bol zelf:
[..]
uiterlijk volgende week maandag/dinsdag dus
werkdagen, zaterdag is geen werkdag dus uiterlijk maandag danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:59 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dan moet het uiterlijk morgen verwerkt zijn.TS heeft 30 september in zijn bol account staan dat retour is aangekomen.
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Binnen 5 werkdagen krijg ik reactie van juridisch loket per mail, misschien hebben ze digitaal nog andere tips.Dus digitaal contact opgenomen.
Moet je id kaart of iets meenemen daar naar toe kantoor? Omdat er inkomenseis is enz? Hoe snel reageren ze per mail?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar krijg je vaak een standaard antwoord.
Je kan beter ff langsgaan.
Heb ook eens een paar keer heen en weer gemaild maar dat werkte niet echt lekker. Moest steeds wachten op antwoord. Ben maar langs gegaan voor advies en toen was het zeer snel opgelost.
Wat een afgang van Bol.Succes met juridische stappen TS!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”
Kortom, ik ga geld dus niet terug krijgen zonder juridische rechtgang.
Jazeker. Hoezo?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Natuurlijk,aanders zou TS nooit geleverd hebben gekregen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:18 schreef quirina het volgende:
Je kan toch aantonen aan bol dat je duizend ekkies aan hun betaald hebt?
Tering. Wat een hufters.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Update. Kreeg dit net Bol.com te horen naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren:
“Ik heb alles nagelezen. Er is aan jou door meerdere collega's hetzelfde antwoord gegeven in de afgelopen dagen. Ondanks dat neem jij toch telkens opnieuw weer contact met de klantenservice op in de hoop dat je een ander antwoord van ons krijgt. Het antwoord is en blijft hetzelfde, en verandert niet. Het staat je vrij om verdere juridische stappen te ondernemen. Deze case is voor ons gesloten.”
Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "naar aanleiding dat ze binnen 14 dagen moeten leveren"?
Is dit naar aanleiding van je klacht bij Thuiswinkel Waarborg? Of ben je Bol blijven bellen?
-edit- en sterkte en succes uiteraard gewenst met het oplossdn van dit geschil!![]()
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef kol7680 het volgende:
[..]
TS had hun 14 dagen de tijd gegeven dit op te lossen.Dit doen ze dus nu niet meer want de zaak is voor hun gesloten.Heb zelf ooit voor Klantenservice dienst gewerkt en weet dat ieder klantencontact ongeveer ¤5 kost voor bedrijf.bol is al 100’en euro’s kwijt aan aan klantenservice contact met ts.Karma.
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?
hij heeft de brief via post, sociale media en via email verzonden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja maar daar had hij al eerder een reactie op gehad toch?
faal?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ze praten allemaal langs mekaar heen,dus dat ts nu pas reactie krijgt qua 14 dagen leverings mail verbaast me niks.Wat een gefaal bij Bol.
Ik zou toch eens aan hun vragen wat nou precies hun redenen zijn dat zij onrechtmatigheden vermoeden waardoor zij zo reageren en handelen in deze kwestie.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:07 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:43 schreef quirina het volgende:
Harde les die 1000¤ kost.
Nooit meer bij bol mobiele telefoons bestellen dus.
Boevenbende komt nu wel in me op.....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klant bij Bol.com en tot recent nooit problemen gehad.
Mijn laatste 3 bestellingen (waaronder ook dure apparatuur) bij hen daar waren echter wel problemen mee.
Mijn pakketten waren intern kwijtgeraakt en men kon mij ook geen eenduidig antwoord geven.
Bestelling (was al betaald) annuleren en opnieuw bestellen was niet mogelijk.
Die laatste 3 ervaringen met hen maakten mij er niet happig op om nog vaker bij hen te bestellen, maar door dit topic, en dan met name hoe ze de klant behandelen, zien ze mij daar nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |