abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189205508
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:25:27 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189205557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:21 schreef Newone82 het volgende:
In telefoongesprek vanmorgen zeiden ze dat ik uiterlijk morgen meer zou horen hoe retour verwerkt zou worden.
Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206491
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Had je het Juridisch Loket al gebeld?

Ik zou dat sowieso doen en niet eerst de reactie van Bol.com afwachten.

Hoe beter voorbereid je bent hoe beter :Y
Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:26:02 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189206580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189206626
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zou in die nieuwe brief dit ook vermelden, dat je met het Juridisch Loket gebeld hebt en dat zij dat zeiden, dat hun allang aan hadden moeten tonen dat die geleverd zou zijn geweest.
Ga ik doen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:28:21 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_189206640
Dat klacht.nl is toch wel een interessante en krachtige site blijkbaar.
Vreemd dat ik het niet kende.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_189206654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Duidelijk verhaal.Snap ook niet dat ze dit al niet gedaan hebben dat aantonen.Succes met nieuwe brief sturen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:29:26 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206664
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net gedaan, hun gaven aan dat ik nogmaals brief aangetekend moest versturen en ik volledig in mijn recht sta geld terug te eisen. Hun moeten aantonen dat iPhone is geleverd en dat hadden ze allang moeten aantonen volgens juridisch loket.

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:30:54 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189206700
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:31:28 #72
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206710
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

sowieso stond daar er een termijn in de brief, die termijn is nog niet eens verlopen.
precies, als je wilt dat mensen je serieus nemen ga dan niet lopen drammen......
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189206919
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom WEER een brief? je hebt dat toch al gedaan en hebt ook iets gehoord over terugbetaling?
wacht dat nu eerst eens af....
Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:44:10 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189206938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Doe ik, maar brief gaat op aanraden van Juridisch loket nogmaals de deur uit.
ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_189207007
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Gunner het volgende:

[..]

ik zie de meerwaarde er totaal niet van in.
Dat mag ;)
pi_189207389
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.

Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
pi_189208579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Juridisch loket lult soms ook een beetje uit de nek, zijn vaak toch studenten die nog in opleiding zijn.

Nogmaals een brief versturen heeft geen meerwaarde want ze hebben die brief al.
Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.

quote:
Het balletje rol ook al, ik zou em pas versturen als ze nu weer alsnog zeggen dat je je geld niet terug krijgt zonder ook maar enig vorm van bewijs te leveren dat jij het juiste product wel gekregen zou hebben.
Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_189213455
Krijg nu net mail met het volgende

pi_189213479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:06 schreef baskick het volgende:

[..]

Dit. En de ontvangst ervan is bevestigd.
[..]

Nou, je stelt ze in gebreke, stelt een termijn, en als ze die laten verlopen, ga je hetzelfde herhalen via een ander kanaal? Daar zie ik geen voordelen in. Je maakt jezelf m.i. ook ongeloofwaardig.
Dat dus. Als ze niet leveren (of geld terug zou ik ook niet moeilijk over doen in dit geval) kun je 3 dingen doen. Het er bij laten. Naar de klachtencommissie of naar de kantonrechter. Aan TS de keus.
zie email 27 oktober
pi_189213533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:28 schreef Newone82 het volgende:
Krijg nu net mail met het volgende

[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
pi_189213754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
pi_189213798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Niet normaal.Wat een bizarre manier van handelen door Bol.
pi_189213846
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd toch? Ik krijg die mail altijd (of althans. 1 met
Dat onderwerp) als ik mn retour wegbreng voor verzending.
Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
pi_189213896
Via zakelijke track en trace staat aangekomen



En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:59:21 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189213898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik kreeg die ook zondag, maar nu nog eens. Iets klopt hier niet...pakket stond vandaag op aangekomen, nu niet meer.
Overal screenshots/foto's van maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189213908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef Newone82 het volgende:
Via zakelijke track en trace staat aangekomen

[ afbeelding ]

En als je verder klikt per vandaag op Datumdi 1 okt.
Tijd18:00
PlaatsNL
StatusZending is bij PostNL
Dan is de zending terug gestuurt als ik het zo zie.WTFF!
pi_189213936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overal screenshots/foto's van maken.
Dat. En gesprekken opnemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189214116


Dit staat in mijn bol account, net met postnl contact opgenomen en retourpakket lijkt inderdaad terug afzender te zijn gegaan.
pi_189214123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:49 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Net met bol gebeld, en ze doen nu net of het pakket nog niet is aangekomen.

Er worden hier smerige spelletjes gespeeld. Pakket stond op afgeleverd vandaag, staat nu op afgeleverd morgen. Zou me niks verbazen dat ze pakket retour afzender hebben gestuurd zonder er ook maar iets mee te doen. Dit is aanname, maar ik acht het waarschijnlijk. Krijg nu exact dezelfde mail als zondag, namelijk deze:

Je retour is onderweg. Dankjewel! Deze mail is je afgiftebewijs. Zodra we je artikel hebben ontvangen, sturen we je weer een mail.
Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
pi_189214153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:13 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Huh? Wat bizar. Dit verhaal wordt wel steeds gekker.

Of zouden ze je pakket nu stiekem retour sturen met toch die Iphone erin? 😂
Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
pi_189214196
Bol.com; normaal doen en TS vergoeden voor jullie fout.
pi_189214219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Zie bovenstaand in mijn bol account. Ze beroepen zich nu op track en trace. Terwijl in mijn bol account staat dat pakket met powerbank er in is aangekomen.
Vreemd verhaal dit. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat bol.com iets “retour afzender” doet. Of je naam geeft daar bij het binnenkomen van dat pakket al een red flag nu gezien je dossier over deze zaak.

Vanuit het perspectief van bol.com is dat ook nog wel te begrijpen:
Je bestelt een Iphone. Je ontvangt iets anders. Bol.com vindt jouw claim, om wat voor reden dan ook, onterecht of verdacht. Ze accepteren hem daarom niet. (Dat zouden ze dan best wat meer mogen onderbouwen, maar soit).
Jij stuurt, ondanks weigeren claim, toch wat retour. Maarja. Een iphone ontvangen en een powerbank terugsturen kan iedereen, dus ja. Waarom zou je dat als bol.com dan accepteren als je het voorgaande verhaal al niet gelooft? En als je die powerbank retour accepteert; wat betaal je dan terug? Gezien de gekoppelde factuur die van een iphone is? Hence; retour
maar retour afzender doen. 🤷♀
pi_189214229
Wat een smerige kutwinkel is bol toch ook geworden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')