abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 september 2019 @ 20:40:13 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189182746
Ik maak af en toe weleens mee dat groepjes paupers me iets naroepen, stoer doen en een confrontatie uitlokken. Soms met uitgaan, maar ook weleens gewoon overdag. Normaal gesproken loop ik gewoon door, maar de laatste paar maanden vreet het toch wel aan me. Ik kan best wel een haantje zijn en als ik eenmaal thuis ben, kan ik echt boos op mezelf zijn dat ik zo "over me heen heb laten lopen" of "niet voor mezelf opkwam". Maar ik ken ook mezelf. Ik kan het niet laten bij een sneer terugroepen. Als ik eenmaal begin, ga ik all in en wordt het vechten. Ik heb mezelf altijd in kunnen houden, maar ik vind mezelf zo laf als ik zo doorga en echt niet "the bigger man". :') Maar ja, op een nuchter moment denk ik dat het toch verstandiger was om door te lopen. Ik heb wel vertrouwen in mijn zelfverdediging (zat op vechtsport), maar mijn laatste straatgevecht was 12 jaar geleden en die verloor ik. :') Ook zijn het altijd (surprise) groepjes en ik kan echt geen drie man tegelijk aan. En tegenwoordig heb je kans dat ze bewapend zijn met een mes ofzo en een doorgesnoven leipo voelt de meeste tikken niet. Verder ben ik bang om iemand per ongeluk blijvend letsel te geven en ik heb geen zin om voor zo'n kneusje te gaan brommen in de bajes.

Dus ja, wat moet ik doen? Blijven slikken en mezelf een pussy vinden of toch maar op kickboksen en met geweld respect afdwingen?
  zondag 29 september 2019 @ 20:42:37 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189182793
Blijven slikken.
Er valt niks te winnen, dat weet je ook wel. Je doet het juist goed, jij bent de verstandige, haal daar voldoening uit.
pi_189182813
Negeren. Gewoon geen aandacht meer aan besteden. Ze zijn geen aandacht waard.

Het zijn ook groepjes en dat kan gevaatlijk zijn.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 29 september 2019 @ 20:44:16 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189182823
Confrontatie aangaan en lekgeprikt worden door onze medelanders is echt een topplan ^O^
pi_189182890
Ik sluit me aan bij de anderen hier.

Negeren en laten gaan. Zeker als ze met een groep zijn. Je gezondheid gaat voor. Er zijn genoeg gevallen geweest waar iemand is neergestoken bij een akkefietje waar nergens om ging.

Dus je bent verstandig bezig.
pi_189182891
Gewoon slikken en doorlopen.

Verlaag jezelf niet tot hun niveau. Met vechten bereik je niks en tegen een groepje maak je al helemaal geen kans.

En inderdaad, voor je het weet hebben ze een mes op zak. Is je ego echt belangrijker dan je leven?
pi_189182924
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Blijven slikken.
Er valt niks te winnen, dat weet je ook wel. Je doet het juist goed, jij bent de verstandige, haal daar voldoening uit.
Dit ja.

Dat groepje wil juist dat jij ze aandacht geeft. Doorlopen dwingt meer respect af dan dat je ze in elkaar gaat timmeren.
pi_189183010
Er zit nog wat tussen. Het is niet dat je bij een confrontatie meteen in een gevecht zit.

Beter dwing je wat meer af. Loop je er als een mietje bij? Ik maak zoiets namelijk nooit mee.

Verander je houding en als iemand een probleem heeft, gewoon het probleem opzoeken.

Zoals een wijs man ooit zei: Je moet de berg niet opklimmen, je moet hem aanvallen.
  zondag 29 september 2019 @ 20:56:15 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189183072
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei: Je moet de berg niet opklimmen, je moet hem aanvallen.
Hoe is die wijze man aan zijn eind gekomen?
  zondag 29 september 2019 @ 20:57:54 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189183102
Ik weet dat doorlopen verstandig is, maar ik vind het (schijnbare) gevoel van niet voor mezelf opkomen echt heel moeilijk te verdragen. Ik hou dit echt moeilijk vol. Ik kan het echt moeilijk hebben als zo'n zak stront zo tegen me praat. Ik denk vaak stiekem dat ik eigenlijk helemaal niets durfde en dat die "verstandige beslissing om door te lopen" gewoon een lulverhaal is om mijn lafheid in te dekken.

Hoe ga ik hiermee om?
  zondag 29 september 2019 @ 21:03:43 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189183226
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zit nog wat tussen. Het is niet dat je bij een confrontatie meteen in een gevecht zit.

Beter dwing je wat meer af. Loop je er als een mietje bij? Ik maak zoiets namelijk nooit mee.

Verander je houding en als iemand een probleem heeft, gewoon het probleem opzoeken.

Zoals een wijs man ooit zei: Je moet de berg niet opklimmen, je moet hem aanvallen.
Nee, ik loop niet er als een mietje bij. Sterker nog, ik pas perfect in de prachtwijk waar ik woon. _O- Ik heb me overigens ook nooit daadwerkelijk onveilig gevoeld, want het blijft bij blaffen tot ik zelf ga happen.
pi_189183243
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, ik loop niet er als een mietje bij. Sterker nog, ik pas perfect in de prachtwijk waar ik woon. _O- Ik heb me overigens ook nooit daadwerkelijk onveilig gevoeld, want het blijft bij blaffen tot ik zelf ga happen.
En waarschijnlijk blijft het dan nog steeds blaffen.

Zoals een ander wijs man ooit zei: happen naar de baas.
  zondag 29 september 2019 @ 21:06:11 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189183277
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En waarschijnlijk blijft het dan nog steeds blaffen.

Zoals een ander wijs man ooit zei: happen naar de baas.
Ik weet even niet wat je bedoelt. Moet ik iets terugroepen?
pi_189183336
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik weet even niet wat je bedoelt. Moet ik iets terugroepen?
Absoluut maat. Eten of gegeten worden.
  zondag 29 september 2019 @ 21:10:23 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zondag 29 september 2019 @ 21:13:16 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189183398
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Absoluut maat. Eten of gegeten worden.
Ik ben nooit gevat als ik kook van woede, man. :') Als ik laidback op een stoel zit en iemand komt bijdehand doen, gooi ik er gemakkelijk een diss uit waar zijn maten zelfs om zouden lachen. Maar als iemand echt tof doet, gaat mijn verstand op nul, kan ik nauwelijks denken en wil ik alleen nog maar met mijn vuisten praten.
pi_189183408
Lullen ze jou? Gewoon doorlopen!

Lullen ze je moeder? Werk op ze, brada!

Het beste kun je een confrontatie uit de weg gaan, maar ook jij hebt ongetwijfeld je grenzen. Laat mensen niet de persoon lullen die jou 9 maanden gedragen heeft en 24/7 voor je klaarstaat. Dan mag je best optreden.
  PR/Manusje van alles zondag 29 september 2019 @ 21:14:24 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_189183432
Als je van plan bent om iemand goed te klappen kan je je omdraaien. Als je denkt dat je een goed gesprek gaat voeren, kan je beter doorlopen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_189183587
Wat is de reden dat je dit mee maakt dan?

Ik heb in het verleden ook niet bepaald in de lekkerste buurten gewoond, maar heb dit nog nooit meegemaakt :?

Maar ik zou het ego opzij zetten en doorgaan, doen alsof je het niet hoort. Vanaf een bepaalde leeftijd zul je merken dat dit niet meer gebeurt, immers jonge gastjes dagen andere jonge gastjes uit, maar volwassenen niet meer.

Herken het wel wat je zegt, maar dan meer van in het verkeer. Heb ook wel eens dat iemand uit het niets zomaar ineens in je kofferbak gaat hangen met zijn bumper, terwijl je gewoon de toegestane snelheid rijdt of iets harder. Mijn instinct zegt dan wel eens : uitstappen en erop af. Maar je wint er zo weinig mee en achteraf voel je je alleen maar kut dat je dat hebt gedaan. Of je nu wint of verliest.

Daarnaast zijn er best wel veel lijpe mensen die minder te verliezen hebben dan jij wss. :P
pi_189183602
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik maak af en toe weleens mee dat groepjes paupers me iets naroepen
Ik heb dat letterlijk nog 0 keer meegemaakt.
Waarom overkomt jou dit meermaals denk je?
  zondag 29 september 2019 @ 21:22:38 #21
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189183626
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben nooit gevat als ik kook van woede, man. :') Als ik laidback op een stoel zit en iemand komt bijdehand doen, gooi ik er gemakkelijk een diss uit waar zijn maten zelfs om zouden lachen. Maar als iemand echt tof doet, gaat mijn verstand op nul, kan ik nauwelijks denken en wil ik alleen nog maar met mijn vuisten praten.
Waarom vind je het zo belangrijk wat een random eikel van je denkt?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189183650
Nee, er is niets wezenlijks te winnen bij het aangaan van dit soort confrontaties imo. Sowieso, waarom zou je de mening van iemand die zo beperkt is dat zijn grootste gerief kennelijk is om rond te hangen en mensen te irriteren een dusdanige last laten worden, dat je je laat verleiden tot het nemen van volstrekt onnodige risico's? Als in de dierentuin een aap een lelijk gezicht naar je trekt klim je toch ook niet over het hek om het beest op z'n tronie te timmeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 29-09-2019 21:39:58 ]
pi_189183721
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als in de dierentuin een aap een lelijk gezicht naar je trekt klim je toch ook niet over het hek om het beest op z'n tronie te timmeren?
Haha, ik moest lachen. :D Goede metafoor ook wel.
  zondag 29 september 2019 @ 21:30:20 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189183816
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:20 schreef Scrapyard het volgende:
Wat is de reden dat je dit mee maakt dan?

Ik heb in het verleden ook niet bepaald in de lekkerste buurten gewoond, maar heb dit nog nooit meegemaakt :?

Maar ik zou het ego opzij zetten en doorgaan, doen alsof je het niet hoort. Vanaf een bepaalde leeftijd zul je merken dat dit niet meer gebeurt, immers jonge gastjes dagen andere jonge gastjes uit, maar volwassenen niet meer.

Herken het wel wat je zegt, maar dan meer van in het verkeer. Heb ook wel eens dat iemand uit het niets zomaar ineens in je kofferbak gaat hangen met zijn bumper, terwijl je gewoon de toegestane snelheid rijdt of iets harder. Mijn instinct zegt dan wel eens : uitstappen en erop af. Maar je wint er zo weinig mee en achteraf voel je je alleen maar kut dat je dat hebt gedaan. Of je nu wint of verliest.

Daarnaast zijn er best wel veel lijpe mensen die minder te verliezen hebben dan jij wss. :P
Ik heb geen idee waarom ik dit meemaak. Dat zou je het beste aan die lui kunnen vragen. Ik ben dan wel eind 20, maar zie er nog erg jong uit. Zou dat het zijn?

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Waarom vind je het zo belangrijk wat een random eikel van je denkt?
Niet. Ik vind het belangrijk om ze op hun plek te zetten. Ik vind zelfrespect heel belangrijk en het lijkt alsof ik mezelf daarin verloochen als ik doorloop.
pi_189183984
Ik zou zeggen in dat geval, ga de confrontatie een keer aan en bepaal na afloop of het het waard is geweest :+
  zondag 29 september 2019 @ 21:43:01 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184042
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:39 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik zou zeggen in dat geval, ga de confrontatie een keer aan en bepaal na afloop of het het waard is geweest :+
Ik zal het je laten weten. En anders lees je wel in de krant over een fatale steekpartij. :')
  zondag 29 september 2019 @ 21:47:51 #27
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_189184134
Ik ga regelmatig uit, maar heb nog geen enkele keer een confrontatie gehad die fysiek werd. Ik heb dan ook weinig keren gehad dat mensen me iets nariepen, if any.

Altijd confrontatie vermijden. Ten eerste omdat je niks wint met iemand op zn bek slaan. Sterker nog, er zijn duizend redenen om iemand niet op zn bek te slaan, zelfs als ie iets naroept:

- je kent die persoon niet. Misschien is ie bewapend, misschien staat ie strak van de pillen, misschien heeft die persoon een afwijking, etc. Door fysiek te worden kan je dan onderdeel worden van iemands leven waar je totaal niet mee te maken wil hebben
- clubs hebben zero-tolerance beleid qua vechten. Een rake klap en je komt een halfjaar niet binnen. Is dat het waard?
- als je een rake klap verkoopt en diegene doet aangifte tegen je, ben je gewoon de lul. Dan heb je een strafblad voor mishandeling omdat iemand iets tegen je zei.
- je eigen vrienden zullen het ook niet waarderen dat je gaat vechten. Die hebben echt wat beters te doen dan jou in de gaten te houden. Niemand wil uitgaan met agressieve vrienden.

Handjes lekker thuislaten. Dat gedoe over zelfrespect en voor jezelf opkomen is hoe tokkies tokkie worden.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 29 september 2019 @ 21:56:12 #28
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189184273
Hoe kan het dan dat je regelmatig uitgelokt wordt? Ik maak dat nooit mee namelijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_189184293
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zal het je laten weten. En anders lees je wel in de krant over een fatale steekpartij. :')
Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben wat er voor zorgt dat gasten jou dingen naroepen.

Zelf ook nooit last van :P
  zondag 29 september 2019 @ 21:59:01 #30
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189184313
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet. Ik vind het belangrijk om ze op hun plek te zetten. Ik vind zelfrespect heel belangrijk en het lijkt alsof ik mezelf daarin verloochen als ik doorloop.
Als dat je zelfrespect aantast maak je ze toch belangrijker dan ze zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 29 september 2019 @ 22:02:44 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184371
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Faux. het volgende:
Ik ga regelmatig uit, maar heb nog geen enkele keer een confrontatie gehad die fysiek werd. Ik heb dan ook weinig keren gehad dat mensen me iets nariepen, if any.

Altijd confrontatie vermijden. Ten eerste omdat je niks wint met iemand op zn bek slaan. Sterker nog, er zijn duizend redenen om iemand niet op zn bek te slaan, zelfs als ie iets naroept:

- je kent die persoon niet. Misschien is ie bewapend, misschien staat ie strak van de pillen, misschien heeft die persoon een afwijking, etc. Door fysiek te worden kan je dan onderdeel worden van iemands leven waar je totaal niet mee te maken wil hebben
- clubs hebben zero-tolerance beleid qua vechten. Een rake klap en je komt een halfjaar niet binnen. Is dat het waard?
- als je een rake klap verkoopt en diegene doet aangifte tegen je, ben je gewoon de lul. Dan heb je een strafblad voor mishandeling omdat iemand iets tegen je zei.
- je eigen vrienden zullen het ook niet waarderen dat je gaat vechten. Die hebben echt wat beters te doen dan jou in de gaten te houden. Niemand wil uitgaan met agressieve vrienden.

Handjes lekker thuislaten. Dat gedoe over zelfrespect en voor jezelf opkomen is hoe tokkies tokkie worden.
Het is niet alleen met uitgaan hoor. Concreet voorbeeld: paar dagen terug gooide een dronken hindoestaan een pakje yoghurt langs me heen om duidelijk mijn aandacht te trekken. Ik bleef staan en keek hem aan van: test me niet, eikel. Hij maar roepen dat hij wou vechten. Uiteindelijk doorgelopen.

Ik ben ook totaal niet agressief hoor. Ik vind het voor mezelf gevoelsmatig krom als ik niets doe, terwijl ik weet dat het verstandig is. Met die cognitieve dissonantie kan ik dus heel moeilijk omgaan.
pi_189184425
Cuckold verzameltopic? Geen wonder dat we zo afgegleden zijn
  zondag 29 september 2019 @ 22:09:30 #33
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_189184487
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is niet alleen met uitgaan hoor. Concreet voorbeeld: paar dagen terug gooide een dronken hindoestaan een pakje yoghurt langs me heen om duidelijk mijn aandacht te trekken. Ik bleef staan en keek hem aan van: test me niet, eikel. Hij maar roepen dat hij wou vechten. Uiteindelijk doorgelopen.

Ik ben ook totaal niet agressief hoor. Ik vind het voor mezelf gevoelsmatig krom als ik niets doe, terwijl ik weet dat het verstandig is. Met die cognitieve dissonantie kan ik dus heel moeilijk omgaan.
Als je overdag met dronken mensen op de dag vuist wil gaan is niet goed hoor. Je gaat toch niet door het lint omdat de dronken dorpsgek je uitdaagt? :{

Dit is voor mij echt een no-brainer en iets dat me ook compleet koud zou laten. Ik zou eerder medelijden hebben met zo'n iemand. Die slaapt vanavond misschien op straat in plaats van een warm bedje. Met zo'n iemand vechten maakt de situatie voor jullie allebei alleen maar flink vervelender.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 29 september 2019 @ 22:10:34 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184508
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2019 21:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe kan het dan dat je regelmatig uitgelokt wordt? Ik maak dat nooit mee namelijk.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben wat er voor zorgt dat gasten jou dingen naroepen.

Zelf ook nooit last van :P
Ik heb geen idee. Geen persoonlijke sneer naar jullie hoor, maar ik vind dit een beetje een opmerking in dezelfde categorie als bij catcalling aan de vrouw vragen of ze zich sletterig kleedde. Ik ben echt een regular guy, loop rechtop, kijk vooruit ipv naar de stoep etc. Het is ook niet elke week, maar ongeveer eens per anderhalve maand. Ook vrij onschuldig, maar ik erger me er wel aan.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

Als dat je zelfrespect aantast maak je ze toch belangrijker dan ze zijn.
Goed punt wel.
pi_189184524
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben nooit gevat als ik kook van woede, man. :') Als ik laidback op een stoel zit en iemand komt bijdehand doen, gooi ik er gemakkelijk een diss uit waar zijn maten zelfs om zouden lachen. Maar als iemand echt tof doet, gaat mijn verstand op nul, kan ik nauwelijks denken en wil ik alleen nog maar met mijn vuisten praten.
Kijk nog eens een seizoen Californication voor wat inspiratie. Die man is het voorbeeld van hoe je niet met je laat fucken.
  zondag 29 september 2019 @ 22:17:15 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184632
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2019 22:09 schreef Faux. het volgende:

[..]

Als je overdag met dronken mensen op de dag vuist wil gaan is niet goed hoor. Je gaat toch niet door het lint omdat de dronken dorpsgek je uitdaagt? :{

Dit is voor mij echt een no-brainer en iets dat me ook compleet koud zou laten. Ik zou eerder medelijden hebben met zo'n iemand. Die slaapt vanavond misschien op straat in plaats van een warm bedje. Met zo'n iemand vechten maakt de situatie voor jullie allebei alleen maar flink vervelender.
Was rond 10 uur 's avonds. :P Maar omdat ik het relatief vaak meemaak, is mijn irritatiegrens ook een stuk lager. Van jou kan ik het wel begrijpen dat het je niks doet als je het verder zo goed als nooit meemaakt.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kijk nog eens een seizoen Californication voor wat inspiratie. Die man is het voorbeeld van hoe je niet met je laat fucken.
Zal het opschrijven. Heb je anders een leuk clipje? Ik ben net als Marty veel te gemakkelijk uitgedaagd. :')

  zondag 29 september 2019 @ 22:17:58 #37
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_189184651
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 21:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben nooit gevat als ik kook van woede, man. :') Als ik laidback op een stoel zit en iemand komt bijdehand doen, gooi ik er gemakkelijk een diss uit waar zijn maten zelfs om zouden lachen. Maar als iemand echt tof doet, gaat mijn verstand op nul, kan ik nauwelijks denken en wil ik alleen nog maar met mijn vuisten praten.
Ik moet trouwens zeggen, ik geloof best dat je niet agressief bent hoor, maar hier moet je wel echt aan gaan werken. Verstand op nul en willen vechten als iemand je uitdaagt gaat ooit voor problemen zorgen. We leven niet meer in een maatschappij waarin met je vuisten praten je ook maar iets oplevert behalve een strafblad. Het is niet stoer of heldhaftig, het is risicovol en tokkiegedrag.

Maat van me (althans, maat, eerder iemand die ik oppervlakkig ken) heeft ooit een gast een rake klap gegeven. Werd ook uitgedaagd. Moest voorkomen en heeft nu strafblad. Kan niet meer werken waar ie wilde werken want VOG werd niet meer gegeven.

Fix jezelf!
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_189184687
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
met geweld respect afdwingen?
Je wilt respect van random mongolen ? :')
pi_189184718
Herken dit wel TS, maar mijn haantjes gedrag bracht me vaak in situaties waar ik achteraf niet in wou zitten. Dan bedenk ik me wat "normale" mensen of anderen hadden gedaan in dezelfde situatie want daarbij liep het nooit zo uit de hand. Zulke mensen gaan er gewoon niet op in maar komen ook niet in de problemen.

Oftewel, het is beter om je trots opzij te zetten in de meeste situaties. Al zal ik dat niet altijd kunnen.
pi_189184763
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 22:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]


[..]

Ik heb geen idee. Geen persoonlijke sneer naar jullie hoor, maar ik vind dit een beetje een opmerking in dezelfde categorie als bij catcalling aan de vrouw vragen of ze zich sletterig kleedde. Ik ben echt een regular guy, loop rechtop, kijk vooruit ipv naar de stoep etc. Het is ook niet elke week, maar ongeveer eens per anderhalve maand. Ook vrij onschuldig, maar ik erger me er wel aan.
[..]

Goed punt wel.
Het was ook absoluut geen sneer naar jou :)

Maar ik vind het wel grappig :P
pi_189184813
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:05 schreef LorneMalvo het volgende:
Cuckold verzameltopic? Geen wonder dat we zo afgegleden zijn
Ja je bent echt het mannetje hoor.
  zondag 29 september 2019 @ 22:31:48 #42
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184909
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik moet trouwens zeggen, ik geloof best dat je niet agressief bent hoor, maar hier moet je wel echt aan gaan werken. Verstand op nul en willen vechten als iemand je uitdaagt gaat ooit voor problemen zorgen. We leven niet meer in een maatschappij waarin met je vuisten praten je ook maar iets oplevert behalve een strafblad. Het is niet stoer of heldhaftig, het is risicovol en tokkiegedrag.

Maat van me (althans, maat, eerder iemand die ik oppervlakkig ken) heeft ooit een gast een rake klap gegeven. Werd ook uitgedaagd. Moest voorkomen en heeft nu strafblad. Kan niet meer werken waar ie wilde werken want VOG werd niet meer gegeven.

Fix jezelf!
Weet ik en ik geef je ook groot gelijk hoor. Maar zoals ik eerder zei: hoe ga ik om met die cognitieve dissonantie? Ik weet dat het 100% verstandig is om door te lopen, maar mijn gut feeling zegt tegen me dat ik een mietje was als ik eenmaal thuis ben. En als ik die dag al niet goed in mijn vel zat, kan ik er de rest van de dag behoorlijk chagrijnig van blijven (de volgende dag overigens alweer vergeten). Ik weet niet hoe ik met die discrepantie van verstand vs. gevoel om moet gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:20 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Je wilt respect van random mongolen ? :')
Ok, fair. :') Maar was vroeger ook een straatschoffie, misschien dat ik het me daarom meer aantrek.

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:21 schreef Harlekien het volgende:
Herken dit wel TS, maar mijn haantjes gedrag bracht me vaak in situaties waar ik achteraf niet in wou zitten. Dan bedenk ik me wat "normale" mensen of anderen hadden gedaan in dezelfde situatie want daarbij liep het nooit zo uit de hand. Zulke mensen gaan er gewoon niet op in maar komen ook niet in de problemen.

Oftewel, het is beter om je trots opzij te zetten in de meeste situaties. Al zal ik dat niet altijd kunnen.
Welke problemen of nare situaties heb jij dan meegemaakt toen je je ego wilde redden?

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het was ook absoluut geen sneer naar jou :)

Maar ik vind het wel grappig :P
We cool. :P
pi_189184941
quote:
99s.gif [b]Op zondag 29 september 2019 22:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Welke problemen of nare situaties heb jij dan meegemaakt toen je je ego wilde redden?
[..]
Van aangifte en veroordeling naar door drie lui in elkaar gebeukt te worden. En ooit in de trein een aanvaring met iemand gehad die een fles drank naar mijn hoofd gooide. Dusja, uiteindelijk allemaal niet heel handig. Gelukkig allemaal alwel een aantal jaar geleden.
  zondag 29 september 2019 @ 22:37:14 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189184974
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:33 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Van aangifte en veroordeling naar door drie lui in elkaar gebeukt te worden. En ooit in de trein een aanvaring met iemand gehad die een fles drank naar mijn hoofd gooide. Dusja, uiteindelijk allemaal niet heel handig. Gelukkig allemaal alwel een aantal jaar geleden.
Damn. :') En zou je het zo weer doen of hebben die ervaringen het je wel afgeleefd? Je zegt zelf dat je nog een haantje bent.
pi_189184998
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 22:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Damn. :') En zou je het zo weer doen of hebben die ervaringen het je wel afgeleefd? Je zegt zelf dat je nog een haantje bent.
Ligt aan mijn staat. Bij de eerste twee gevallen was ik dronken en dat koste me mijn denkvermogen. In de trein had ik veel gesnoven dus kon ik beter inspelen op de situatie.

Ik merk nu ik weinig meer drink en stap dat ik minder in die situaties kom. Ik ben bijna niet dronken meer en dus kan ik het sneller langs me heen laten gaan.

Maar ik zou niet weten wat er gebeurt als het weer gebeurt. Ligt aan mijn staat denk ik. Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet meer gebeurt.
  zondag 29 september 2019 @ 22:44:13 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189185034
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:40 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ligt aan mijn staat. Bij de eerste twee gevallen was ik dronken en dat koste me mijn denkvermogen. In de trein had ik veel gesnoven dus kon ik beter inspelen op de situatie.

Ik merk nu ik weinig meer drink en stap dat ik minder in die situaties kom. Ik ben bijna niet dronken meer en dus kan ik het sneller langs me heen laten gaan.

Maar ik zou niet weten wat er gebeurt als het weer gebeurt. Ligt aan mijn staat denk ik. Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet meer gebeurt.
Wij lijken qua karakter nog best veel op elkaar. Vandaar dat ik het veel met je eens ben als ik je posts lees. :') Bij mij ligt het ook altijd aan mijn bui. Ben bang dat als ik (mentaal) rock bottom ben en behoorlijk chagrijnig/opgefokt dat ik sneller de confrontatie opzoek.
pi_189185064
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb dat letterlijk nog 0 keer meegemaakt.
Waarom overkomt jou dit meermaals denk je?
Dat komt omdat Turken alleen ongelovige, witte Hollanders lastig vallen.

Jou laten ze met rust, beste Hamza.
pi_189185093
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 22:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wij lijken qua karakter nog best veel op elkaar. Vandaar dat ik het veel met je eens ben als ik je posts lees. :') Bij mij ligt het ook altijd aan mijn bui. Ben bang dat als ik (mentaal) rock bottom ben en behoorlijk chagrijnig/opgefokt dat ik sneller de confrontatie opzoek.
Haha, dat valt me indd ook altijd op.

Het ligt er inderdaad ook aan hoe ik me voel, maar heb vaak zo'n eergevoel/trots wat me in de weg staat. Zo kan ik trots op mezelf zijn als ik flinke tikken krijg maar wel mijn mannetje stond en boos op mezelf zijn en daar de hele dag mee zitten als ik verstandig wegloop van dergelijke situaties.

Nu al een jaar geen vechtpartijen meer meegemaakt gelukkig.
  zondag 29 september 2019 @ 22:53:03 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189185149
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:48 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Haha, dat valt me indd ook altijd op.

Het ligt er inderdaad ook aan hoe ik me voel, maar heb vaak zo'n eergevoel/trots wat me in de weg staat. Zo kan ik trots op mezelf zijn als ik flinke tikken krijg maar wel mijn mannetje stond en boos op mezelf zijn en daar de hele dag mee zitten als ik verstandig wegloop van dergelijke situaties.

Nu al een jaar geen vechtpartijen meer meegemaakt gelukkig.
Wow, precies! _O- Ik heb vroeger weleens een paar vriendschappen naar de klote geholpen, omdat ik vond dat ik respectloos werd behandeld. Totaal door eigen toedoen om zeep geholpen en kreeg later nog een beetje backfire, maar wat voelde het fijn op een rare manier. :')
  zondag 29 september 2019 @ 22:55:38 #50
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185176
Wel grappig dat hier ineens zo geadviseerd word er geen aandacht aan te besteden en de confrontatie niet aan te gaan. Kan me herinneren in het verleden hetzelfde geadviseerd te hebben en toen werd ik voor lafaard uitgemaakt :')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185179
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 22:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wow, precies! _O- Ik heb vroeger weleens een paar vriendschappen naar de klote geholpen, omdat ik vond dat ik respectloos werd behandeld. Totaal door eigen toedoen om zeep geholpen en kreeg later nog een beetje backfire, maar wat voelde het fijn op een rare manier. :')
Haha heel herkenbaar, ook dat ik er weer tegenin moest gaan en al mijn vrienden dachten "daar gaat hij weer". Ik kon ook woest worden als mijn vrienden uitgedaagd worden en ze niets deden. Dan moest ik de "eer" redden. Ik ben echt blij dat ik mezelf niet meer zo in de nesten werk.
  zondag 29 september 2019 @ 23:00:44 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189185238
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:55 schreef M1stral het volgende:
Wel grappig dat hier ineens zo geadviseerd word er geen aandacht aan te besteden en de confrontatie niet aan te gaan. Kan me herinneren in het verleden hetzelfde geadviseerd te hebben en toen werd ik voor lafaard uitgemaakt :')
Link? :o

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Haha heel herkenbaar, ook dat ik er weer tegenin moest gaan en al mijn vrienden dachten "daar gaat hij weer". Ik kon ook woest worden als mijn vrienden uitgedaagd worden en ze niets deden. Dan moest ik de "eer" redden. Ik ben echt blij dat ik mezelf niet meer zo in de nesten werk.
Yeah, haantjes pur sang. _O-
  zondag 29 september 2019 @ 23:04:25 #53
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185282
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Link? :o
Weet ik niet meer, maar het staat me bij. Ging over een soortgelijk onderwerp/situatie. Ging over boven de situatie staan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 29 september 2019 @ 23:08:31 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189185332
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:04 schreef M1stral het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, maar het staat me bij. Ging over een soortgelijk onderwerp/situatie. Ging over boven de situatie staan.
Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. En volgens mij was ik degene die zei dat de confrontatie uitgaan voor mietjes is en dat verstandig met de situatie omgaan een lulverhaal is om mietjesgedrag te verdoezelen.

:@
pi_189185354
Uitzoeken waar ze wonen en 's nachts een bezoekje brengen in de slaapkamer terwijl ze liggen te slapen.
  zondag 29 september 2019 @ 23:15:13 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189185424
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgens mij weet ik welk topic je bedoelt. En volgens mij was ik degene die zei dat de confrontatie uitgaan voor mietjes is en dat verstandig met de situatie omgaan een lulverhaal is om mietjesgedrag te verdoezelen.

:@
:+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189185526
Doorlopen en negeren. Ze willen een reactie uitlokken van je om dat als excuus te hebben om los te gaan. Je weet nooit wie er tegenover je staat en wat hij bij zich heeft. Het is het echt niet waard. Voel je beter met de gedachte dat dat soort figuren nooit wat zullen bereiken in het leven.

Vechten is last resort als iemand je daadwerkelijk wat aan wilt doen. Komt er iemand op je afgelopen zonder te stoppen -> Engage je FOK! powers als eerste (ferme trap op het kruis is meest effectief en makkelijkste), wacht nooit op een klap.
pi_189185529
Lekker laten gaan joh. Groepjes jongeren ben ik al heel lang niet meer door nageroepen, maar wel eens door junks/daklozen. Dan schiet het ook wel eens door m'n hoofd, maar wat win je nou? Eigenlijk is het gewoon triest als je er wel op in ramt. En bij een groepje heb je dan ook nog eens het risico dat je opeens een mes in je rug krijgt
pi_189185540
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:48 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Haha, dat valt me indd ook altijd op.

Het ligt er inderdaad ook aan hoe ik me voel, maar heb vaak zo'n eergevoel/trots wat me in de weg staat. Zo kan ik trots op mezelf zijn als ik flinke tikken krijg maar wel mijn mannetje stond en boos op mezelf zijn en daar de hele dag mee zitten als ik verstandig wegloop van dergelijke situaties.

Nu al een jaar geen vechtpartijen meer meegemaakt gelukkig.
Het is je ego die spreekt. Die moet je in dit geval gewoon negeren.
pi_189185580
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:55 schreef M1stral het volgende:
Wel grappig dat hier ineens zo geadviseerd word er geen aandacht aan te besteden en de confrontatie niet aan te gaan. Kan me herinneren in het verleden hetzelfde geadviseerd te hebben en toen werd ik voor lafaard uitgemaakt :')
Haha serieus?

Stelletje internet helden.
  zondag 29 september 2019 @ 23:29:50 #61
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189185619
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:10 schreef Cockwhale het volgende:
Uitzoeken waar ze wonen en 's nachts een bezoekje brengen in de slaapkamer terwijl ze liggen te slapen.
Verkleed als clown :+
pi_189185632
@TS Wat is er toch met jou aan de hand, waarom ben je zo afgegleden dat je zulke debiele topics maakt.
pi_189185700
Gewoon negeren en doorlopen. Dat soort figuren zijn toch alleen maar mondig als ze met een groepje zijn. Alleen hoor je ze bijna nooit.
  zondag 29 september 2019 @ 23:40:04 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189185719
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:31 schreef MCH het volgende:
@:TS Wat is er toch met jou aan de hand, waarom ben je zo afgegleden dat je zulke debiele topics maakt.
Waar heb jij het dan over? Ik post bijna nooit meer, laat staan dat ik regelmatig topics open als vroeger.
pi_189187255
quote:
8s.gif Op zondag 29 september 2019 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zit nog wat tussen. Het is niet dat je bij een confrontatie meteen in een gevecht zit.

Beter dwing je wat meer af. Loop je er als een mietje bij? Ik maak zoiets namelijk nooit mee.

Verander je houding en als iemand een probleem heeft, gewoon het probleem opzoeken.

Zoals een wijs man ooit zei: Je moet de berg niet opklimmen, je moet hem aanvallen.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kijk nog eens een seizoen Californication voor wat inspiratie. Die man is het voorbeeld van hoe je niet met je laat fucken.
sorry maar dat is echt dom "advies". Realiteit zit wat anders in elkaar dan het leven van de stoere mannen op de beeldbuis in een fictieve serie.
pi_189187368
Als er iets triest is, is het wel op straat gaan vechten met een stel paupers :')
pi_189187402
Ik vraag me serieus af hoe het kan dat ik eigenlijk nooit mee maak dat ik nageroepen wordt of paupers tegen kom die een confrontatie zoeken.

Ken verder ook niemand dit dit ook mee maakt.

Zou het dan niet gewoon aan je zelf liggen? :`)
  maandag 30 september 2019 @ 09:12:44 #68
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189187442
Tokkies vs tokkies
  maandag 30 september 2019 @ 11:18:05 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189188756
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef 111210 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe het kan dat ik eigenlijk nooit mee maak dat ik nageroepen wordt of paupers tegen kom die een confrontatie zoeken.

Ken verder ook niemand dit dit ook mee maakt.

Zou het dan niet gewoon aan je zelf liggen? :`)
Lees anders het hele topic door joh. :') Ben gewoon een normale vent en loop er verre van bij als een pussy. Of vraag jij ook eerst hoe kort het jurkje was van een meid als ze vertelt dat ze nagesist wordt en een hoer genoemd wordt als ze niet reageert? Omgekeerde wereld dit. :')
pi_189188997
Eigenlijk is het andersom, je hebt een sterk karakter als je niet door anderen de dienst laat uitmaken of jij gaat vechten of niet. Wees zelf de baas van de situatie en laat je niet leiden door een waas.
pi_189189006
Het is eigenlijk net als stierenvechten, de stier die wordt uitgedaagd verliest altijd.
  maandag 30 september 2019 @ 11:38:59 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189189091
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:34 schreef Dehelerambam het volgende:
Eigenlijk is het andersom, je hebt een sterk karakter als je niet door anderen de dienst laat uitmaken of jij gaat vechten of niet. Wees zelf de baas van de situatie en laat je niet leiden door een waas.
Dit vind ik tot nu toe het beste inzicht, dankjewel. :)
pi_189189224
Dit soort gasten zoeken (al dan niet onder invloed) met dit intimidatiegedrag een confrontatie op, wat de kapstok voor hun ego en de pikorde is. Waarschijnlijk hebben zij veel minder te verliezen dan jij. Houding kan (hoeft niet) een rol spelen. Zwakkere personen zijn nou eenmaal een makkelijker doelwit.

Maar waarom laat TS zich zo beïnvloeden door dit gedrag? Hij maakt ze belangrijker dan nodig, doordat het zijn zelfrespect aantast. Juist nu laat hij 'met zich fucken' omdat die gasten het voor elkaar krijgen zelfs zonder reactie van TS alsnog zijn zelfrespect weten aan te tasten. Zonde van de energie man.

Leven en laten leven. Je verlagen tot hun niveau door te reageren vind ik nog veel sneuer. Tenzij er een directe aanleiding is, lekker laten gaan en doorlopen. Daar win je veel meer mee.

Samengevat dus dit:
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:34 schreef Dehelerambam het volgende:
Eigenlijk is het andersom, je hebt een sterk karakter als je niet door anderen de dienst laat uitmaken of jij gaat vechten of niet. Wees zelf de baas van de situatie en laat je niet leiden door een waas.
  maandag 30 september 2019 @ 11:54:32 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189189312
Zorgen dat je bevriend raakt met hun baas op netwerkborrels en vervolgens via hem ze zuur maken. 8-)
pi_189189342
Bovendien, vergeet niet dat alles tegenwoordig op social media terecht komt en verdraait kan worden.

Voor je het weet sta je met je gezicht op internet en raak je misschien je baan kwijt!
  maandag 30 september 2019 @ 12:00:33 #76
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_189189386
Volgens mij worden dit soort dingen ook wel minder als je 30 jaar wordt.

Kwam ook best makkelijk in ruzies toen omdat die geldingsdrang onder de 30 IMO veel hoger ligt. En boven die leeftijd kreeg ik ook zelf wat minder de behoefte iedere keer maar een woordje terug te moeten hebben. Soms is het dat gewoon echt niet waard.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_189192382
"Pools are perfect for holding water"
pi_189192913
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:29 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Verkleed als clown :+


Want a balloon?
pi_189192944
Foto van ze maken en hun gezichten in homoporn verwerken, ook een goede.
pi_189193037
It's not smart to be dumb nigguah. Regels van de straat jonguh, eten of gegeten worden. Ben je prooi of ben je roofdier? Goonies never die!!
pi_189193120
Wat heb je eraan wanneer je de confrontatie aangaat? Wat is je winst?

Beste uitkomst is dat je het gevecht wint. En dan?

Er hangen meer risico's aan dan baten, dus wat ga je er nou uiteindelijk mee bereiken?

Ik zou er zelf lekker verweg van blijven, vooral als er alcohol in het spel is.
  Redactie Frontpage maandag 30 september 2019 @ 16:20:20 #82
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189193125
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef Cockwhale het volgende:
Foto van ze maken en hun gezichten in homoporn verwerken, ook een goede.
#deepfake is inderdaad een goede comebareback
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189193133
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:19 schreef zarGon het volgende:
Wat heb je eraan wanneer je de confrontatie aangaat? Wat is je winst?

Beste uitkomst is dat je het gevecht wint. En dan?

Er hangen meer risico's aan dan baten, dus wat ga je er nou uiteindelijk mee bereiken?

Ik zou er zelf lekker verweg van blijven, vooral als er alcohol in het spel is.
Street creds broer, street creds. Als je afgaat ga je hard.
pi_189193176
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Haha heel herkenbaar, ook dat ik er weer tegenin moest gaan en al mijn vrienden dachten "daar gaat hij weer". Ik kon ook woest worden als mijn vrienden uitgedaagd worden en ze niets deden. Dan moest ik de "eer" redden. Ik ben echt blij dat ik mezelf niet meer zo in de nesten werk.
Herkenbare strijd broer. Zeker fucked up als jij steeds de eer van je clique verdedigd en de rest van de goons er maar een beetje omheen hangen. Alles of niets, where we go one we go all!
pi_189193227
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Street creds broer, street creds. Als je afgaat ga je hard.
TS is geloof ik 29 jaar oud; straatsoldaatje spelen doe je wanneer je een puber bent.

TS is te oud voor deze shit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 16:27:55 ]
pi_189193285
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

TS is geloof ik 29 jaar oud; straatsoldaatje spelen doe je wanneer je een puber bent.

TS is te oud voor deze shit.
Desondanks is TS getergd door hetgeen hem overkomt. Hij zou graag nog wat van dat straatsoldaat DNA in zich hebben, ware het niet dat de prooidieren onder ons hem hebben aangepraat dat je de "grotere" bent als je wegloopt. Zie je nu waar dat advies toe leidt? TS heeft slapeloze nachten, hij is aangetast in zijn mannelijkheid en zijn karakter! Hij weet niet eens meer wie hij is!!! Rise up motherfuckers it's the sign of the Times, I feel my body weakening but my spirit is fine! 420 blz it *mic drop*
pi_189193453
Tjappies maken zichzelf belachelijk en vervolgens maak jij je daar druk om. Gewoon negeren en doorgaan met je eigen leven. Dit soort lui zijn het gewoon niet waard om aandacht tegeven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189193491
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 11:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lees anders het hele topic door joh. :') Ben gewoon een normale vent en loop er verre van bij als een pussy. Of vraag jij ook eerst hoe kort het jurkje was van een meid als ze vertelt dat ze nagesist wordt en een hoer genoemd wordt als ze niet reageert? Omgekeerde wereld dit. :')
Misschien loop je te zelfverzekerd bij en zien zij jou als een bedreiging. Je weet maar nooit wat er in die ene hersencel van ze omgaat.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 30 september 2019 @ 18:56:04 #89
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189195472
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Desondanks is TS getergd door hetgeen hem overkomt. Hij zou graag nog wat van dat straatsoldaat DNA in zich hebben, ware het niet dat de prooidieren onder ons hem hebben aangepraat dat je de "grotere" bent als je wegloopt. Zie je nu waar dat advies toe leidt? TS heeft slapeloze nachten, hij is aangetast in zijn mannelijkheid en zijn karakter! Hij weet niet eens meer wie hij is!!! Rise up motherfuckers it's the sign of the Times, I feel my body weakening but my spirit is fine! 420 blz it *mic drop*
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189196116
If you scared to throw it up, get the fuck out the club! Back up bitch, get the fuck out my way, move the fuck back bitch, move the fuck back!
  maandag 30 september 2019 @ 22:07:56 #91
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189199433
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:48 schreef Justinn het volgende:
Dit soort gasten zoeken (al dan niet onder invloed) met dit intimidatiegedrag een confrontatie op, wat de kapstok voor hun ego en de pikorde is. Waarschijnlijk hebben zij veel minder te verliezen dan jij. Houding kan (hoeft niet) een rol spelen. Zwakkere personen zijn nou eenmaal een makkelijker doelwit.

Maar waarom laat TS zich zo beïnvloeden door dit gedrag? Hij maakt ze belangrijker dan nodig, doordat het zijn zelfrespect aantast. Juist nu laat hij 'met zich fucken' omdat die gasten het voor elkaar krijgen zelfs zonder reactie van TS alsnog zijn zelfrespect weten aan te tasten. Zonde van de energie man.

Leven en laten leven. Je verlagen tot hun niveau door te reageren vind ik nog veel sneuer. Tenzij er een directe aanleiding is, lekker laten gaan en doorlopen. Daar win je veel meer mee.

Samengevat dus dit:
[..]

:)

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:54 schreef Hexagon het volgende:
Zorgen dat je bevriend raakt met hun baas op netwerkborrels en vervolgens via hem ze zuur maken. 8-)
Zijn niet echt mensen met een (fatsoenlijke) baan. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Bovendien, vergeet niet dat alles tegenwoordig op social media terecht komt en verdraait kan worden.

Voor je het weet sta je met je gezicht op internet en raak je misschien je baan kwijt!
Goeie! :o

quote:
Heel treffend! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

TS is geloof ik 29 jaar oud; straatsoldaatje spelen doe je wanneer je een puber bent.

TS is te oud voor deze shit.
Nou ja, ik ben geen gangster ofzo en ook nooit geweest. Ik luister nog wel veel gangsterrap, maar ga niet als al die KLB-kneusjes krampachtig straattaal gebruiken. :') Maar ik kom wel van de onderlaag van de maatschappij, ben wel een beetje een straatschoffie geweest en ken ook nog wel wat ongure figuren. Heb altijd mijn handen schoon gehouden, maar een paar mensen uit mijn milieu vroeger ook niet. Ik draag daardoor ook nog steeds die straatmentaliteit mee, vandaar dat ik dat tuig als "gelijkwaardig" beschouw op een bepaalde manier, ook al ik ben die wereld allang ontgroeid. Het is moeilijk om dat haantjesgedrag dat geassocieerd is met dat milieu los te laten als het een groot deel van mijn identiteit heeft bepaald.

quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2019 16:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Misschien loop je te zelfverzekerd bij en zien zij jou als een bedreiging. Je weet maar nooit wat er in die ene hersencel van ze omgaat.
:D

Ja, zou eigenlijk best kunnen. Ik ken het "spelletje" van testen ook wel van vroeger. Niet zelf gedaan overigens, vond het kansloos, maar een paar vrienden van me vroeger vonden het stoer. Hetzelfde als catcalling: alleen gasten die een meid niet op een normale manier durven of weten aan te spreken, gaan dierengeluiden maken.
pi_189201773
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 18:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_189203102
Ik herken het overigens zelf ook wel. Kom ook uit de onderlaag, vroeger ook wel ongure types gekend waar stoer (status) en sterk zijn het ultieme doel was. Die invloed draag ik ook nog steeds mee, terwijl ik daar eigenlijk totaal niet tussen pas, qua intelligentie, reflectievermogen, empathie... maar als iemand mij uitscheldt of wat dan ook, moet ik mijzelf ook beheersen om die personen geen hoeken te geven. Ik zou dat graag volledig loslaten, niet uit angst, maar omdat ik ergens weet dat zij, 'de capuchons en petjes', de echte losers zijn, maar het respectloze maakt mij simpelweg zo kwaad... dan ga ik automatisch over tot het verdedigen van mijn trots. Al het andere voelt zwak. Het liefst zou ik ze oprecht uitlachen, zonder enige gevoel 'geraakt' worden.

Ik vind alsnog dat zij een afstraffing verdienen, maar zij hebben niets te verliezen en aangezien de wet je op geen enkele manier beschermt tegen dit soort types...
pi_189209601
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:00 schreef Detroit het volgende:
Volgens mij worden dit soort dingen ook wel minder als je 30 jaar wordt.

Kwam ook best makkelijk in ruzies toen omdat die geldingsdrang onder de 30 IMO veel hoger ligt. En boven die leeftijd kreeg ik ook zelf wat minder de behoefte iedere keer maar een woordje terug te moeten hebben. Soms is het dat gewoon echt niet waard.
Ik merk nu ik zelf de 30 nader dat ik mij er niet meer zo druk over kan maken. Vroeger was ik bang wanneer ze mij nariepen of fluitgeluiden maakten, nu zie ik ze slechts als onnozele en irritante pubers.
pi_189211853
Ik vind dat je best voor jezelf mag opkomen.
Je hoeft niet gelijk te gaan vechten, maar je kan best wat terugzeggen.

Zou alleen nooit zelf beginnen met slaan el zeker niet gaan kickboksen om dit te misbruiken. Weten wat je iemand kan aandoen is al een kalmerende gedachte vind ik.

Komt het toch tot een gevecht zorg dat dat het op een afgelegen plek is, een steegje ofzo.

Maar je bent eind 20, een beetje kansloos om nog op straat te vechten :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:00:26 #96
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189267329
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:43 schreef Cockwhale het volgende:
Ik herken het overigens zelf ook wel. Kom ook uit de onderlaag, vroeger ook wel ongure types gekend waar stoer (status) en sterk zijn het ultieme doel was. Die invloed draag ik ook nog steeds mee, terwijl ik daar eigenlijk totaal niet tussen pas, qua intelligentie, reflectievermogen, empathie... maar als iemand mij uitscheldt of wat dan ook, moet ik mijzelf ook beheersen om die personen geen hoeken te geven. Ik zou dat graag volledig loslaten, niet uit angst, maar omdat ik ergens weet dat zij, 'de capuchons en petjes', de echte losers zijn, maar het respectloze maakt mij simpelweg zo kwaad... dan ga ik automatisch over tot het verdedigen van mijn trots. Al het andere voelt zwak. Het liefst zou ik ze oprecht uitlachen, zonder enige gevoel 'geraakt' worden.

Ik vind alsnog dat zij een afstraffing verdienen, maar zij hebben niets te verliezen en aangezien de wet je op geen enkele manier beschermt tegen dit soort types...
Het is inderdaad echt een soort "opvoeding van de straat" die je niet zomaar kwijtraakt. Met werkconflicten ben ik altijd heel professioneel en diplomatisch geweest. Maar zodra ik naar huis ga en op straat zoiets meemaak, is mijn houding ineens van "Do you want some fucking smoke, fam?!" :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:56 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind dat je best voor jezelf mag opkomen.
Je hoeft niet gelijk te gaan vechten, maar je kan best wat terugzeggen.

Zou alleen nooit zelf beginnen met slaan el zeker niet gaan kickboksen om dit te misbruiken. Weten wat je iemand kan aandoen is al een kalmerende gedachte vind ik.

Komt het toch tot een gevecht zorg dat dat het op een afgelegen plek is, een steegje ofzo.

Maar je bent eind 20, een beetje kansloos om nog op straat te vechten :')
Ik kan het dus niet laten bij enkel wat terugzeggen en verder lopen. ;( Iets zeggen is het al laten escaleren en als ik daarna wegloop, is het alsof ik me toch maar heb bedacht en mijn keutel introk omdat ik toch niet durfde. Nog laffer dus. Helemaal erg als ik wat terugzeg, wegloop en ze me een mietje noemen. Ben dan echt Marty McFly. Ik ken dus mezelf: zodra ik mijn bek opentrek, is er een knop omgegaan en ben ik bereid om fysiek te worden. Ik kom volledig voor mezelf op en ga all in of ik doe helemaal niks. Niet half. Gelukkig was ik de enkele keren dat ik wat terugzei niet alleen, anders had ik gegarandeerd klappen gekregen. Verder wel eens dat het op mijn leeftijd kansloos is om te matten op straat, maar het is de enige "oplossing" die ik ken, naast doorlopen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Gary_Oak op 04-10-2019 18:13:52 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:13:54 #97
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_189267594
Gewoon even slikken en weer door gaan! Doet m'n meissie ook altijd
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:53:40 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189269535
Ik maak het nooit mee. Misschien omdat ik groot ben?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189269587
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in mijn zelfverdediging (zat op vechtsport), maar mijn laatste straatgevecht was 12 jaar geleden en die verloor ik.
Tegen een trap in je rug of een boksbeugel in je gezicht kun jij wel ff op met je judo? Ervan uitgaan dat dit soort types uit is op een eerlijke krachtmeting lijkt me wat naief.
pi_189269632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik maak het nooit mee. Misschien omdat ik groot ben?
Misschien zie je er zelf wel uit als een onberekenbare gevaarlijke figuur die je de vernieling in helpt als 'm dat zo uitkomt.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:03:22 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189269797
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tegen een trap in je rug of een boksbeugel in je gezicht kun jij wel ff op met je judo? Ervan uitgaan dat dit soort types uit is op een eerlijke krachtmeting lijkt me wat naief.
Je hebt niks aan judo op straat, weet niet waar je dat vandaan haalt? Jiujitsu wellicht wel als je een traditionele vechtsport wil noemen. Maar vandaar mijn voorzichtigheid: ik ben nooit bewapend, dat soort types vaker wel dan niet.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:06:23 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189269856
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien zie je er zelf wel uit als een onberekenbare gevaarlijke figuur die je de vernieling in helpt als 'm dat zo uitkomt.
Ik heb een keer ruzie meegemaakt met iemand die in de gevangenis heeft gezeten. Ik bleef hem aankijken en hij schrok vanzelf af.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189270281
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Je hebt niks aan judo op straat,
Zeer zeker wel!
pi_189270303
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:19 schreef zarGon het volgende:
Wat heb je eraan wanneer je de confrontatie aangaat? Wat is je winst?

Beste uitkomst is dat je het gevecht wint. En dan?
Dan doen ze het niet nog een keer. :)
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:27:44 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189270340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dan doen ze het niet nog een keer. :)
Een andere groep wel.

TS, niks van aantrekken. Heb je je eigen groep?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189270484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Een andere groep wel.
Als je goede naam hebt niet.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:36:15 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189270573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Als je goede naam hebt niet.
Is zijn naam misschien Goku?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:52:51 #108
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189270949
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:06 schreef 111210 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe het kan dat ik eigenlijk nooit mee maak dat ik nageroepen wordt of paupers tegen kom die een confrontatie zoeken.

Ken verder ook niemand dit dit ook mee maakt.

Zou het dan niet gewoon aan je zelf liggen? :`)
Niet iedereen woont in een veilig en knus dorpje in Oost-Nederland ver van alles wat maar op een allochtoon lijkt.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 22:23:49 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189273263
Plas over een maand in hun brievenbus
pi_189275843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:52 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in een veilig en knus dorpje in Oost-Nederland ver van alles wat maar op een allochtoon lijkt.
Snap ik, woon in de randstad en werk in amsterdam en rotterdam. Dus kom genoeg tegen wat in jou ogen op een allochtoon lijkt en heb nog steeds geen rottigheid meegemaakt. Dus wat is je punt?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:19:46 #111
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189358964
wtf trek jij aan man, ligt gewoon aan jezelf want normale mensen gaan niet rare tjappies aantrekken :')
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:22:13 #112
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189360268
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb dat letterlijk nog 0 keer meegemaakt.
Waarom overkomt jou dit meermaals denk je?
Jij bent dan ook een broeder, die laten ze met rust :W
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:28:03 #113
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189360345
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:46 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Dat komt omdat Turken alleen ongelovige, witte Hollanders lastig vallen.

Jou laten ze met rust, beste Hamza.
Precies dit dus.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:38:15 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189360463
Alleen OP gelezen.

Mits mogelijk altijd als je er zonder kleerscheuren af kunt komen. Weglopen/niet laten provoceren is altijd de beste oplossing.
En als dat niet kan dan hard inzetten zodat je met zo min mogelijk kleerscheuren weg kunt lopen. En dat zo snel mogelijk, gaat niet over 'domineren', maar over zo snel mogelijk de situatie kunnen eindigen, zonder schade of met zo min mogelijk (aan 'mijn' kant dan, de andere kant is een ander verhaal, dat boeit wat minder).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:50:35 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189360602
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Desondanks is TS getergd door hetgeen hem overkomt. Hij zou graag nog wat van dat straatsoldaat DNA in zich hebben, ware het niet dat de prooidieren onder ons hem hebben aangepraat dat je de "grotere" bent als je wegloopt. Zie je nu waar dat advies toe leidt? TS heeft slapeloze nachten, hij is aangetast in zijn mannelijkheid en zijn karakter! Hij weet niet eens meer wie hij is!!! Rise up motherfuckers it's the sign of the Times, I feel my body weakening but my spirit is fine! 420 blz it *mic drop*
Wat een bullshit.
Zelfs een leeuw loopt weg als hij alleen is.

De wet van de natuur is overleven.
Kan je concurenten zonder eigen schade uitschakelen? Dan doe je dat.
Is de kans op (meer) schade bij jou erg groot? Dan loop je weg.

Voordat je met prooidier/roofdier vergelijkingen komt moet je snappen hoe het werkt.
Het prooidier pest geen roofdier, het roofdier pest geen prooidieren. Die hebben een status quo met elkaar. Ja, roofdieren doden en eten prooidieren, maar laten ze verder met rust.
Een leeuw kan vrijwel tussen prooidieren door lopen zonder dat de prooidieren compleet overstuur raken. Als hij maar aangeeft niet op jacht te zijn.
Want als het prooidier er al vandoor is als hij ergens aan de horizon misschien een roofdier ziet zal dat roofdier bar weinig eten. Zonder die 'status quo' gaan roofdieren verdomd snel dood.

Dit hele gedoe waar het over gaat is concurentie gedrag tussen roofdieren. Heeft geen bal met de verhouding tussen prooidieren en roofdieren te maken.
Wat voor het grootste deel berust op intimidating ipv op werkelijk conflict.
Want werklijk conflict is ontzettend gevaarlijk. In de natuur kan je doodgaan van een kras, vergeet dat nooit.

Elk dier probeert schade te voorkomen omdat dat simpelweg levensgevaarlijk is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189361168
Alleen als je zeker weet dat je gaat 'winnen'
pi_189361431
Niet bij één kleine verkeerde blik er meteen op los rammen :')
Eens kijken
pi_189361816
Zit topic door te lezen, en denk dat Gary last heeft van onderdrukte mannelijkheid. Hij heeft geen inwijding gekregen op zijn veertiende om van jongen naar man te gaan. Nu is al die onderdrukte energie er, die wordt getriggerd bij zulke uitlokkende factoren. Hij zegt 'ik ben helemaal niet agressief'. Onwaar. Wellicht niet in gedrag (want dat onderdruk je), maar van binnen zit je vol met onderdrukte woede. Dat laat dit alles duidelijk zien. (overigens riskante coping strategie; het maakt je gevoelig voor depressie)
Die gastjes triggeren een neiging die graag gecompenseerd wil worden, vandaar de gevoeligheid hier voor. Je wil gewoon graag eens een keer helemaal los gaan op zo'n gast, en in je fantasie droom je ervan hoe je er één eens totaal helemaal total los slaat, waarna hij in een plas bloed kermend van de pijn achterblijft. Geef het maar toe... en dan heb je aan jezelf je mannelijkheid bewezen en is dat er eindelijk een keer uit...... wat lijkt het je stiekem heerlijk hè?

Hier zijn andere oplossingen voor. Vechtsport bijvoorbeeld.
Eens kijken
pi_189362661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:47 schreef Maharski het volgende:
Niet bij één kleine verkeerde blik er meteen op los rammen :')
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:47 schreef Maharski het volgende:
Niet bij één kleine verkeerde blik er meteen op los rammen :')
Hier heb je ff 20 minuten op gebroed?
pi_189362700
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:06 schreef Harlekien het volgende:
Hier heb je ff 20 minuten op gebroed?
joaaa man.. moest echt ff over nadenken, maar dat leek me na lang nadenken het beste
Eens kijken
pi_189368258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:10 schreef Maharski het volgende:
Zit topic door te lezen, en denk dat Gary last heeft van onderdrukte mannelijkheid. Hij heeft geen inwijding gekregen op zijn veertiende om van jongen naar man te gaan. Nu is al die onderdrukte energie er, die wordt getriggerd bij zulke uitlokkende factoren. Hij zegt 'ik ben helemaal niet agressief'. Onwaar. Wellicht niet in gedrag (want dat onderdruk je), maar van binnen zit je vol met onderdrukte woede. Dat laat dit alles duidelijk zien. (overigens riskante coping strategie; het maakt je gevoelig voor depressie)
Die gastjes triggeren een neiging die graag gecompenseerd wil worden, vandaar de gevoeligheid hier voor. Je wil gewoon graag eens een keer helemaal los gaan op zo'n gast, en in je fantasie droom je ervan hoe je er één eens totaal helemaal total los slaat, waarna hij in een plas bloed kermend van de pijn achterblijft. Geef het maar toe... en dan heb je aan jezelf je mannelijkheid bewezen en is dat er eindelijk een keer uit...... wat lijkt het je stiekem heerlijk hè?

Hier zijn andere oplossingen voor. Vechtsport bijvoorbeeld.
Best een goede analyse, jou kennende.
pi_189368279
Ik laat me altijd eerst slaan, anders word ik niet boos genoeg.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 10 oktober 2019 @ 20:44:56 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189369809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:10 schreef Maharski het volgende:
Zit topic door te lezen, en denk dat Gary last heeft van onderdrukte mannelijkheid. Hij heeft geen inwijding gekregen op zijn veertiende om van jongen naar man te gaan. Nu is al die onderdrukte energie er, die wordt getriggerd bij zulke uitlokkende factoren. Hij zegt 'ik ben helemaal niet agressief'. Onwaar. Wellicht niet in gedrag (want dat onderdruk je), maar van binnen zit je vol met onderdrukte woede. Dat laat dit alles duidelijk zien. (overigens riskante coping strategie; het maakt je gevoelig voor depressie)
Die gastjes triggeren een neiging die graag gecompenseerd wil worden, vandaar de gevoeligheid hier voor. Je wil gewoon graag eens een keer helemaal los gaan op zo'n gast, en in je fantasie droom je ervan hoe je er één eens totaal helemaal total los slaat, waarna hij in een plas bloed kermend van de pijn achterblijft. Geef het maar toe... en dan heb je aan jezelf je mannelijkheid bewezen en is dat er eindelijk een keer uit...... wat lijkt het je stiekem heerlijk hè?

Hier zijn andere oplossingen voor. Vechtsport bijvoorbeeld.
Hoe zou vechtsport helpen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189369953
Depends als het constant de zelfde mensen zijn.
Roep dat je het graag anders ziet en trek je grens.

Daarna mep je er tegen de grond.
Is het geen constant probleem negeren.
pi_189373929
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe zou vechtsport helpen?
Daar kun je die energie in kwijt en beter leren kanaliseren. Beter zo dan met risico's dat je in de bajes komt lijkt me.
Eens kijken
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 01:16:13 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189375943
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:52 schreef Maharski het volgende:

[..]

Daar kun je die energie in kwijt en beter leren kanaliseren. Beter zo dan met risico's dat je in de bajes komt lijkt me.
Denk niet dat vechtsport helpt daarmee. Kan hem wel zelfverzekerder maken als hij aanleg voor heeft, maar stel hij is er niet goed in dan gaat hij alleen maar jutter voelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:11:13 #127
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189379576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:28 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Precies dit dus.
:')

ze pakken gewoon sukkeltjes als jij aan
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:15:31 #128
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189379638
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je hebt niks aan judo op straat, weet niet waar je dat vandaan haalt? Jiujitsu wellicht wel als je een traditionele vechtsport wil noemen. Maar vandaar mijn voorzichtigheid: ik ben nooit bewapend, dat soort types vaker wel dan niet.
Ja kan best wat vechtsport (bij)leren. Zodat je misschien weet dat je ze aan zou kunnen. Maar op straat zeker niet de confrontatie aangaan. Meestal leer je bij vechtsport / zelfverdediging juist dat het gevecht ontwijken absoluut de beste optie is.
pi_189380615
In een gevecht heb je geen donder aan Jiujitsu als je daarnaast niks anders kent. Kickboksen/MMA of een combinatie van kickboksen en Krav Maga kunnen je helpen, mits je met zekerheid, concentratie en (geestlijke) kalmte de situatie aan kunt gaan en het gevecht redelijk gelijk/eerlijk is.
pi_189382213
Jiujitsu op straat :')

Met straat vechten is naar de grond gaan de grootste fout die je kan maken. Moet je ten alle tijden voorkomen. Ik zou zeggen Krav Maga in combinatie met Thaiboksen is prima om je te verdedigen.
pi_189382884
Als je jezelf kunt blijven beheersen is het negeren natuurlijk de beste aanpak.
En al deze straat ninja's die wel even uitleggen hoe ze het allemaal zouden oplossen in uiteraard grootspraak.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:14:42 #132
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189383282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:10 schreef Maharski het volgende:
Zit topic door te lezen, en denk dat Gary last heeft van onderdrukte mannelijkheid. Hij heeft geen inwijding gekregen op zijn veertiende om van jongen naar man te gaan. Nu is al die onderdrukte energie er, die wordt getriggerd bij zulke uitlokkende factoren. Hij zegt 'ik ben helemaal niet agressief'. Onwaar. Wellicht niet in gedrag (want dat onderdruk je), maar van binnen zit je vol met onderdrukte woede. Dat laat dit alles duidelijk zien. (overigens riskante coping strategie; het maakt je gevoelig voor depressie)
Die gastjes triggeren een neiging die graag gecompenseerd wil worden, vandaar de gevoeligheid hier voor. Je wil gewoon graag eens een keer helemaal los gaan op zo'n gast, en in je fantasie droom je ervan hoe je er één eens totaal helemaal total los slaat, waarna hij in een plas bloed kermend van de pijn achterblijft. Geef het maar toe... en dan heb je aan jezelf je mannelijkheid bewezen en is dat er eindelijk een keer uit...... wat lijkt het je stiekem heerlijk hè?

Hier zijn andere oplossingen voor. Vechtsport bijvoorbeeld.
Inwijding om naar man te gaan? Zoiets als een bar mitswa? Ik ben niet gelovig, dus hoe zou zoiets voor een atheïst eruit moeten zien? En is die onderdrukte mannelijkheid hetzelfde als toxic masculinity waar tegenwoordig zo op wordt geageerd of bedoel je wat anders? Tuurlijk wil ik graag losgaan op zo'n Mo, maar of dat is zodat ik me meer man voel?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:20:13 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189383374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 15:48 schreef Questular het volgende:
Als je jezelf kunt blijven beheersen is het negeren natuurlijk de beste aanpak.
En al deze straat ninja's die wel even uitleggen hoe ze het allemaal zouden oplossen in uiteraard grootspraak.
Ik ga dus echt niet in op al die toetsenbord-UFC's over welke vechtsport wel of niet werkt. Dat is ook niet de insteek van dit topic. Ga daarvoor maar naar de comments van filmpjes als "Traditional kung fu monk DESTROYS MMA fighter!!!". Als er iets is waar ik een hekel aan heb, zijn het wel dat soort discussies.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:57:00 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189389471
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Inwijding om naar man te gaan? Zoiets als een bar mitswa? Ik ben niet gelovig, dus hoe zou zoiets voor een atheïst eruit moeten zien? En is die onderdrukte mannelijkheid hetzelfde als toxic masculinity waar tegenwoordig zo op wordt geageerd of bedoel je wat anders? Tuurlijk wil ik graag losgaan op zo'n Mo, maar of dat is zodat ik me meer man voel?
Is het niet zo dat je bewijsdrang hebt? Je wil laten zien dat je geen push over ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:46:31 #135
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189416743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:11 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

:')

ze pakken gewoon sukkeltjes als jij aan
Nog nooit last van gehad. Maar het zou best eens kunnen gebeuren dat laffe turkjes als jij mij met een mannetje of 5 zouden aanvallen. Want zo zijn jullie. Zou je zeker wel trots op zijn hè zo'n kutkaas met 5 man aanvallen. Lafbek.
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:48:14 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189416789
waarom roepen mensen je na?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:09:41 #137
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_189417262
M.i. doe je het gewoon goed. Lekker laten gaan en de eer aan jezelf houden.

Ik heb hetzelfde meegemaakt vroeger in de stad. Niet zozeer dat ze me na-riepen maar meer dat sommige gasten de confrontatie opzoeken omdat ze te veel op hebben. Ondanks ik totaal niet bang ben en 90% zeker weet dat 1 stoot genoeg is, heb ik het nooit gedaan. Exact om dezelfde reden. Geen zin om gezeik te krijgen omdat andere het uitlokken.

Mocht iemand fysiek worden dan heb je uiteraard alle reden om jezelf te verdedigen. Focus op het kinnetje *)
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:11:51 #138
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189417332
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:46 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Nog nooit last van gehad. Maar het zou best eens kunnen gebeuren dat laffe turkjes als jij mij met een mannetje of 5 zouden aanvallen. Want zo zijn jullie. Zou je zeker wel trots op zijn hè zo'n kutkaas met 5 man aanvallen. Lafbek.
Mij een Turk noemen :')
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:17:54 #139
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189417505
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:11 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Mij een Turk noemen :')
Als jij geen turk ben lik je in ieder geval graag turkse konten. In elk topic waarin turkije voor komt ben je daarmee bezig namelijk. Maar dat is nog zieliger eigenlijk zelf geen turk zijn maar wel continue turkse konten likken. :')
  zondag 13 oktober 2019 @ 23:06:24 #140
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189422533
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:17 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Als jij geen turk ben lik je in ieder geval graag turkse konten. In elk topic waarin turkije voor komt ben je daarmee bezig namelijk. Maar dat is nog zieliger eigenlijk zelf geen turk zijn maar wel continue turkse konten likken. :')
Onzin. Ik vind het hypocriet dat sukkeltjes als jij graag vingertjes wijzen naar 'die vieze buutenlanders' zoals je het graag zegt maar o wee als een Nederlander wat doet, dan is het meteen wegkijken.

Aan die onzin doe ik niet mee. Ik ben van de objectieve realiteit.
  maandag 14 oktober 2019 @ 08:57:25 #141
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189425250
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 23:06 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Onzin. Ik vind het hypocriet dat sukkeltjes als jij graag vingertjes wijzen naar 'die vieze buutenlanders' zoals je het graag zegt maar o wee als een Nederlander wat doet, dan is het meteen wegkijken.

Aan die onzin doe ik niet mee. Ik ben van de objectieve realiteit.
Sure, objectief met je arm vuistdiep in erdo's kont. En ter info, ik heb net zo'n hekel aan "Nederlandse" tokkies die zich niet kunnen gedragen of aan walgelijke witteboordencriminelen (een deel van het VVD electoraat zeg maar) als aan allochtone rellende hangjeugd. Maar in jou realiteit ben ik een rechtse xenofoob. Ik ben linkser dan jij denkt waarschijnlijk. Ik beoordeel mensen op hun gedragingen, niet op hun huidskleur. Maar als jij als een maniak in nederlandse straten met turkse vlaggen gaat zwaaien dan zie ik jou gewoon als overlast gevende turk en niet als nederlander. :{w
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:10:59 #142
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189425362
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 23:06 schreef dagobertE6 het volgende:
...
Aan die onzin doe ik niet mee. Ik ben van de objectieve realiteit.
Objectief. Totdat alle turken op staan en met vlaggen beginnen te zwaaien. :')
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:14:07 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189425387
Knap, knap. Ook in dit topic gelukt weer er een linksrechtsbruldiscussie van te maken. De dames weten altijd weer te verbazen.

Anyway, weglopen zolang kan, uiteindelijk wel de eerste slag geven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:59:24 #144
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_189427876
Straatschofffies die ruzie zoeken zijn gewoon kleuters die niks beters te doen hebben. Waarom zou je daar überhaupt je tijd aan verdoen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')