abonnement Unibet Coolblue
pi_189157458
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 12:16:22 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189157471
TT <> OP :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189157478
Warme vla met vellen O+
Vla met warm fruit O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189157483
Vla met ooooooren? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189157494
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vla met ooooooren? :D
Oren O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189157554
Ik maakte laatst custardvla, doe ik wel vaker, maar nu voor het eerst in eeuwen ging het mis en had ik klontjes. Die klontjes vind ik niet zo erg, maar dan blijft de rest van de pap te dun. Da's minder.

Vandaag vooral bezig in de moestuin. Veel opruimen, beetje oogsten (bieten), veel varkensvoer (bietenloof, kleine prutsbietjes, aangevreten bieten). Net even een hapje gegeten, en nu zou ik eigenlijk weer aan het werk moeten. Ga ik zo doen. Echt. Heus. Nog even internetten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189157561
Pudding ook met vel (en krenten). Maar m'n moeders chocolade- en vanillevla is ook heerlijk O+

Kado's; vreselijk. Wil niet met geld aankomen of een bon maar weet ook nooit wat ik wel moet kopen. Vraag altijd maar wat mensen echt niet willen als ze niet weten wat ze wel willen en dan kijk ik maar is altijd een ramp.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157572
Warme vla, met vel of laagje suiker O+ Nadeel aan zo'n pak is inderdaad de hoeveelheid, want dat gaat schoon op :9 Ze hebben ook portiezakjes, maar die vorm ik gewoon om tot reuzeportie.

En eens met geitenkaas :r Nog geen combi gevonden die ik te nassen vind.
pi_189157594
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:21 schreef sigme het volgende:
Ik maakte laatst custardvla, doe ik wel vaker, maar nu voor het eerst in eeuwen ging het mis en had ik klontjes. Die klontjes vind ik niet zo erg, maar dan blijft de rest van de pap te dun. Da's minder.

Vandaag vooral bezig in de moestuin. Veel opruimen, beetje oogsten (bieten), veel varkensvoer (bietenloof, kleine prutsbietjes, aangevreten bieten). Net even een hapje gegeten, en nu zou ik eigenlijk weer aan het werk moeten. Ga ik zo doen. Echt. Heus. Nog even internetten.
Prima toch. Ff rust tussendoor met al je lichamelijk werk.

Ik doe ook rustig aan. Kapper geweest en boodschappen gedaan en nu rustig tot 15u. Dan opmaken, inpakken en 1,5 uur naar Kampen rijden. Hoop 0u weer terug te kunnen rijden, max 1.30u thuis. Ben niet meer zo van het heel laat maken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157596
Mijn moeder wordt volgende week 70 (dv), en die wil graag een 5-liter gieter. Moet lukken.

Meestal doe ik niet erg aan kado'tjes. Ikzelf hoef ze niet, en rommel weggeven doe ik niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189157598
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pudding ook met vel (en krenten). Maar m'n moeders chocolade- en vanillevla is ook heerlijk O+

Kado's; vreselijk. Wil niet met geld aankomen of een bon maar weet ook nooit wat ik wel moet kopen. Vraag altijd maar wat mensen echt niet willen als ze niet weten wat ze wel willen en dan kijk ik maar is altijd een ramp.
Voordeel aan in "het buitenland" wonen is dat lokale producten al snel een optie zijn. En verder hou ik wel van shoppen, of het nou voor een ander is of voor mezelf 8-)
pi_189157610
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:

En eens met geitenkaas :r Nog geen combi gevonden die ik te nassen vind.
Ik probeer t iedere keer. Zacht, hard, met spek.. Maar het lukt me niet om t lekker te vinden terwijl ik alle andere kazen wel zo lekker vind -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157619
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:24 schreef Holyme het volgende:

[..]

Voordeel aan in "het buitenland" wonen is dat lokale producten al snel een optie zijn. En verder hou ik wel van shoppen, of het nou voor een ander is of voor mezelf 8-)
Nou idd, daar heb je zeker voordeel mee!
Ben gek op buitenlandse producten proberen O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157640
Vla met vellen (of chocomelk met vellen) :r

Geitenkaas :9~. Met uitzondering van nagel en komijnekaas, alle kaas :9~

Hier nog niet veel uitgespookt. Beetje opgeruimd en kranten gelezen. Luie zaterdag tot nu toe. Zo even wat eten en oud papier etc wegbrengen. Moet nog even zien hoe ik dat ga doen op de fiets, het waait hier nogal
We have far more in common than that which devides us..
pi_189157651
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik probeer t iedere keer. Zacht, hard, met spek.. Maar het lukt me niet om t lekker te vinden terwijl ik alle andere kazen wel zo lekker vind -O-
Drupje honing
We have far more in common than that which devides us..
pi_189157670
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Drupje honing
Ook gedaan. Niet lekker.
Warme brie met honing daarentegen O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157681
Geitenkaas met appelstroop op brood :9

En warme vla _O_ Boh!

Helaas net boodschappen gedaan en niets van dat alles meegbracht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189157699
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook gedaan. Niet lekker.
Warme brie met honing daarentegen O+
Ook

Had ooit eens hartige muffins gemaakt voor een etentje, paar over mee naar kantoor. Collega’s kende de smaak van geitenkaas nog niet en zegt “ lijkt wel of ik kinderboerderij eet” :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_189157740
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook gedaan. Niet lekker.
Warme brie met honing daarentegen O+
Deze dame weet.
pi_189157766
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Geitenkaas :9~. Met uitzondering van nagel en komijnekaas, alle kaas :9~
Ik heb zojuist een stukje van mijn nagelkomijnekaas geproefd die ik gister op de markt kocht. Teleurstellend, te weinig smaak. Ik laat 'm nog maar wat liggen denk ik, misschien betert het dan nog.

Geitenkaas hou ik niet van, proeft mij teveel naar geit. In Spaanse harde kazen zit vaak een mengsel van schaap/geit/koe-melk, en dan heb ik geen last van de geit.

quote:
Hier nog niet veel uitgespookt. Beetje opgeruimd en kranten gelezen. Luie zaterdag tot nu toe. Zo even wat eten en oud papier etc wegbrengen. Moet nog even zien hoe ik dat ga doen op de fiets, het waait hier nogal
Ik moet er ook nog op de fiets op uit. Ik zag dat ze geen regen meer voorspellen hier, vandaag, dus dan valt dat alvast mee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189157839
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb zojuist een stukje van mijn nagelkomijnekaas geproefd die ik gister op de markt kocht. Teleurstellend, te weinig smaak. Ik laat 'm nog maar wat liggen denk ik, misschien betert het dan nog.

Geitenkaas hou ik niet van, proeft mij teveel naar geit. In Spaanse harde kazen zit vaak een mengsel van schaap/geit/koe-melk, en dan heb ik geen last van de geit.
[..]

Ik moet er ook nog op de fiets op uit. Ik zag dat ze geen regen meer voorspellen hier, vandaag, dus dan valt dat alvast mee.
Regen vind ik geen probleem, maar alle papieren die wegwaaien is wat minder
We have far more in common than that which devides us..
pi_189157911
Ik kocht 2 weken geleden boerenkaas met daslook op een marktje. Proefstukje daar was heerlijk, mijn kaas is vet bitter ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189158105
Over niet lekker gesproken, ik krijg nu heel regelmatig ads van Pizza Hut met een pizza met witloof. Ook witlof heb ik tot dusver nog niet op een lekkere manier geproefd, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voordeel is wel dat alle zin in een vette pizza hap me spontaan ontgaat :')
pi_189158133
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:03 schreef Holyme het volgende:
Over niet lekker gesproken, ik krijg nu heel regelmatig ads van Pizza Hut met een pizza met witloof. Ook witlof heb ik tot dusver nog niet op een lekkere manier geproefd, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voordeel is wel dat alle zin in een vette pizza hap me spontaan ontgaat :')
:r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189158144
Hmm. Een aantal weken geleden is 1 van mijn overbuurvrouwen opgehaald met een ambu. Ze was wel aanspreekbaar toen ze de ambu inging, maar nu zie ik mensen haar huis leeghalen. ;(
Ik hoop maar voor richting het verpleeghuis, maar ik durf het eigenlijk niet te vragen. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189158161
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Een aantal weken geleden is 1 van mijn overbuurvrouwen opgehaald met een ambu. Ze was wel aanspreekbaar toen ze de ambu inging, maar nu zie ik mensen haar huis leeghalen. ;(
Ik hoop maar voor richting het verpleeghuis, maar ik durf het eigenlijk niet te vragen. :{
Als je het niet vraagt weet je het nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 13:09:35 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189158194
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vla met ooooooren? :D
Goorling :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189158227
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:03 schreef Holyme het volgende:
Over niet lekker gesproken, ik krijg nu heel regelmatig ads van Pizza Hut met een pizza met witloof. Ook witlof heb ik tot dusver nog niet op een lekkere manier geproefd, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voordeel is wel dat alle zin in een vette pizza hap me spontaan ontgaat :')
Als er heel veel ham en kaas bij de witlof zit, valt die best wel redelijk te negeren
We have far more in common than that which devides us..
pi_189158263
Mensen, help. Kunnen jullie me vertellen hoe normale mensen dit aanpakken?

Mijn huisgenootje dat de kamer naast me heeft en met wie ik een keukentje deel (de keuken is van alleen ons tweeën) heeft deze week badkamerpoetsbeurt.
Vanochtend heb ik haar geappt "Zou je als je de badkamer doet ook even de keukenvloer mee willen dweilen?"
Zij appte terug: "Hee! Ik heb dit weekend weinig tijd dus als je vind dat de keuken nu gedweild moet worden dan even zelf doen"
En ze wees me erop dat ik vanochtend een remspoor had achtergelaten in de wc en dat ze graag wilde dat ik voortaan hygiënischer met de wc zou omgaan.
Toen heb ik geappt dat ik dat niet had gezien en dat dat absoluut niet mijn bedoeling was, ik vind dat ook vies.
En ik heb gezegd: "Ik vind niet per se dat de keuken nu gedweild moet, maar ik zou het fijn vinden als je helpt om de keuken schoon te houden en dit leek me iets concreets en snels. Ik heb de indruk (kan verkeerd zijn, dan sorry!) dat ik nu de meeste schoonmaakklusjes doe in de keuken (bv. even een doekje over het fornuis en de muur) en ik zou het fijn vinden als je daar ook aan bijdroeg. Maar zoals ik zeg, ik kan natuurlijk moeilijk weten welke dingen je al doet"
Daar reageerde ze heel kortaf op met dat ze het er niet mee eens was en dat ze het er niet via de app over wilde hebben.

Ik heb nu het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan. Had ik anders moeten communiceren?
Ze bakt iedere dag een eitje en iedere dag knoeit ze ei op het fornuis en dat ruim ik vaak op. Ik zorg altijd dat als ik klaar ben met koken er ook niet meer te zien is wat ik heb gekookt, en ik weet dat andere mensen dat lang niet zo belangrijk vinden, dus misschien moet ik ook niks zeggen.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 13:14:23 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189158270
gestoofde witlof is teringgoor inderdaad. rauw in een salade met appel, walnoten en rocquefortkaas is het best goed te hachelen though.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 13:15:35 #31
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189158286
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Tele6 het volgende:
Mensen, help. Kunnen jullie me vertellen hoe normale mensen dit aanpakken?

[..]
Op jezelf gaan wonen een optie? Dit soort kleinzielig gemeut kost je veel te veel: tijd, moeite, ergernis, weg ermee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189158288


Oh. Imgur doet het niet? Wat tegenwoordig nog wel :?
pi_189158307
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Op jezelf gaan wonen een optie? Dit soort kleinzielig gemeut kost je veel te veel: tijd, moeite, ergernis, weg ermee.
Bedankt voor de tip. Heb je een huis voor me voor ¤300 in de maand?
pi_189158311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Tele6 het volgende:
Mensen, help. Kunnen jullie me vertellen hoe normale mensen dit aanpakken?

Mijn huisgenootje dat de kamer naast me heeft en met wie ik een keukentje deel (de keuken is van alleen ons tweeën) heeft deze week badkamerpoetsbeurt.
Vanochtend heb ik haar geappt "Zou je als je de badkamer doet ook even de keukenvloer mee willen dweilen?"
Zij appte terug: "Hee! Ik heb dit weekend weinig tijd dus als je vind dat de keuken nu gedweild moet worden dan even zelf doen"
En ze wees me erop dat ik vanochtend een remspoor had achtergelaten in de wc en dat ze graag wilde dat ik voortaan hygiënischer met de wc zou omgaan.
Toen heb ik geappt dat ik dat niet had gezien en dat dat absoluut niet mijn bedoeling was, ik vind dat ook vies.
En ik heb gezegd: "Ik vind niet per se dat de keuken nu gedweild moet, maar ik zou het fijn vinden als je helpt om de keuken schoon te houden en dit leek me iets concreets en snels. Ik heb de indruk (kan verkeerd zijn, dan sorry!) dat ik nu de meeste schoonmaakklusjes doe in de keuken (bv. even een doekje over het fornuis en de muur) en ik zou het fijn vinden als je daar ook aan bijdroeg. Maar zoals ik zeg, ik kan natuurlijk moeilijk weten welke dingen je al doet"
Daar reageerde ze heel kortaf op met dat ze het er niet mee eens was en dat ze het er niet via de app over wilde hebben.

Ik heb nu het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan. Had ik anders moeten communiceren?
Ze bakt iedere dag een eitje en iedere dag knoeit ze ei op het fornuis en dat ruim ik vaak op. Ik zorg altijd dat als ik klaar ben met koken er ook niet meer te zien is wat ik heb gekookt, en ik weet dat andere mensen dat lang niet zo belangrijk vinden, dus misschien moet ik ook niks zeggen.
Mwoah ik zie hier niet per se iets verkeerds in. Hooguit minder handig om via de app te doen. Dan kan tekst vrij snel anders overkomen, dus gewoon binnenkort eens face-to-face over hebben als er dingen zijn waar je je aan stoort, of ze daar op kan letten :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189158324
En voor nu gewoon loslaten. :*
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 13:22:17 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189158395
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Heb je een huis voor me voor ¤300 in de maand?
Als dat geen optie is moet je er inderdaad even over praten :) Maar dat gaat beter in persoon dan over de app ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189158411
Helemaal eens met wat Lonaa zegt, met name het laatste.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 13:23:53 #38
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189158420
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens met wat Lonaa zegt, met name het laatste.
Ook ja. Dat is altijd een goed idee O+

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189158815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:15 schreef Holyme het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]

Oh. Imgur doet het niet? Wat tegenwoordig nog wel :?
Ja, doet het denk ik nog wel, maar ik linkte ook de hele tijd verkeerd dus dat is het misschien :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189159105
Ik heb een heleboel kleine, smaakvolle tomaatjes. Wat mee doen, behalve zo opeten?
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:14:04 #41
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159106
Vla, ik maak regelmatig karamelvla. Maar niet met custard, maar met maizena (custardpoeder = maizena plus gele kleurstof plus goedkope vanillesmaak en wellicht suiker).

Karemelvla
Brand 50 gram suiker tot donkere karamel. Giet daar in 1 keer 300 ml melk bij. Aarzelen = gasfornuis poetsen :+
Laat de karamel oplossen, meng ondertussen 20-25 gram maizena met 50 ml melk en een snuf zout. Papje bij de warme melk, goed roeren, 3 min koeken

Bam! Lekkerder dan uit een pak. :9
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:16:09 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159146
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een heleboel kleine, smaakvolle tomaatjes. Wat mee doen, behalve zo opeten?
Bentoprikkertjes in duwen en foto's van maken. En op school / werk / dagbesteding opeten :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:17:00 #43
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159165
Witlof, gebakken.

Van 2 struikjes: snijd de bladen los, hak in reepjes van 2-3 cm breed. Bak 2 minuten, tot ze beginnen om zachter te worden. Giet er een eetlepel oestersaus bij, draai er goed veel peper over en voeg een theelepel (poeder)suiker erbij.

Uk eet dat ook :9 , manlief niet.
pi_189159175
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bentoprikkertjes in duwen en foto's van maken. En op school / werk / dagbesteding opeten :Y
Fair enough :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189159192
For now overweeg ik bruschetta of panzella :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189159200
Ik heb huisgenootje geappt dat ik het allemaal niet vervelend bedoelde en dat we het er later deze week wel even over zouden hebben. Ik heb een paar keer ademgehaald. Nu is het wel goed ^O^

Tomaatjes: roosteren in de oven?
Gewoon zo opeten is wel het minste werk O-)
pi_189159240
Overigens wilde ik een pompoen kopen, was toevallig bij de Jumbo. Alleen bio pompoenen, kleintjes, voor 4!!! euro per stuk.
Dafack.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:22:44 #48
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159281
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef Lonaa het volgende:
Overigens wilde ik een pompoen kopen, was toevallig bij de Jumbo. Alleen bio pompoenen, kleintjes, voor 4!!! euro per stuk.
Dafack.
Ja, dat was vorige jaren ook zo.
Overigens bestaan er geen niet-biologische pompoenen, schijnt. :+
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:23:17 #49
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil trouwens taartjes gaan maken met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en groene pesto erin, maar ik heb geen idee van de verhoudingen :') Pesto wat minder denk ik?
Ik zou verhouding kaas : tomaat: pesto aanhouden van 10:2:1
En ik zou er een uitje doorheen snijden, bij voorkeur aangebakken vooraf. En de zongedroogde tomaatjes ook effe snijden, die dingen zijn taai. :P
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:23:18 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159290
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef Lonaa het volgende:
Overigens wilde ik een pompoen kopen, was toevallig bij de Jumbo. Alleen bio pompoenen, kleintjes, voor 4!!! euro per stuk.
Dafack.
¤2,50 En nog veel meer keuze ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:24:20 #51
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159318
Ik ga wel gewoon naar de Turk ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:25:42 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159337
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga wel gewoon naar de Turk ofzo.
Voor een Turkse muts?

https://www.marions-kochbuch.de/rezept/5495.htm
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189159345
Ik heb bloembollen achter in de tuin geplant.

Moet voor ook nog maar heb geen zin meer :')
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:26:26 #55
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159355
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Verkeerde knopjes, ik druk erop. *O*
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:26:29 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159356
Ik ben bepaald niet van de pompoenen, maar het ziet er wel eetbaar uit voor mensen die pompoen lusten :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:26:33 #57
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159357
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik zou verhouding kaas : tomaat: pesto aanhouden van 10:2:1
En ik zou er een uitje doorheen snijden, bij voorkeur aangebakken vooraf. En de zongedroogde tomaatjes ook effe snijden, die dingen zijn taai. :P
ZO VEEL KAAS??!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:03 #58
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159364
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
Er bestaat niet zoiets als 'teveel kaas'.

Je zou kunnen overwegen gewone tomaat te nemen en dan kaas: tomaat: pesto (5:5:1) te maken. Plus een uitje erbij.
pi_189159365
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
Hoezo is dit een vraag?
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:21 #60
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159370
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoezo is dit een vraag?
*;
pi_189159377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben bepaald niet van de pompoenen, maar het ziet er wel eetbaar uit voor mensen die pompoen lusten :P
Ik vind het vooral leuke decoratie O-) vorige winter een meer pompoensoep op. Niet mijn ding.
I solemnly swear i'm up to no good
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:55 #62
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159383
als ik dat ga doen wordt het vast erg smerig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159387
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
is er zoiets als teveel kaas?
I solemnly swear i'm up to no good
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:28:21 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159391
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

is er zoiets als teveel kaas?
geitenkaas he.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

geitenkaas he.
Lekker O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189159408
zachte geitenkaas :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:16 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker O+
*;
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:43 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het niet vraagt weet je het nooit.
Mensenlinq even checken? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:54 #69
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159422
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik dat ga doen wordt het vast erg smerig.
Je kunt beter flammkuchen ervan maken ja. :Y
pi_189159434
Pompoen in de oven tot zacht en dan met o.a. havermout, pecan en speculaaskruiden, warm en dan in de skyr :9
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:30:55 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het vooral leuke decoratie O-) vorige winter een meer pompoensoep op. Niet mijn ding.
Nou die mening delen we dan :P Pompoenen zijn voor decoratie en niet voor humane consumptie ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:31:05 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159448
Pompoensoep is vooral lekker als je er veel andere dingen doorheen doet (tomaat, wortel, ui, kruiden, bouillon, ham, room). :9
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:31:36 #73
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159455
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen in de oven tot zacht en dan met o.a. havermout, pecan en speculaaskruiden, warm en dan in de skyr :9
Oeh, dat klinkt goed. :9
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:31:42 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:29 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je kunt beter flammkuchen ervan maken ja. :Y
nee dat kan niet. Mijn AF kan maar tot 200 ēC en voor Flammkuchen heb je 300+ nodig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Zilverberk het volgende:
Pompoensoep is vooral lekker als je er veel andere dingen doorheen doet (tomaat, wortel, ui, kruiden, bouillon, ham, room). :9
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:33:14 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Zilverberk het volgende:
Pompoensoep is vooral lekker als je er veel andere dingen doorheen doet (tomaat, wortel, ui, kruiden, bouillon, ham, room). :9
Dat is met erwtensoep ook een beetje zo toch? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt goed. :9
:Y :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:36:25 #78
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159545
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is met erwtensoep ook een beetje zo toch? :D
Ik trof laatst een doperwtensoep aan net alleen een uitje en wat bouillon buiten de erwtjes. :+ Niet gemaakt, kan niet lekker zijn. :{w
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:37:18 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159559
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik trof laatst een doperwtensoep aan net alleen een uitje en wat bouillon buiten de erwtjes. :+ Niet gemaakt, kan niet lekker zijn. :{w
ja precies. Wordt een soort beton denk ik :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159582
:Y)

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas di dus meet ook al weer ? :@

Vandaag nieuwe schoenen binnen gekregen.. de schoenen van Bluez gaan mee en daarnaast nog 2 paar die ook goed passen dus nu keuze stress.. :{

Verder in willekeurige volgorde: was opvouwen , Hollandse nieuwe met ui, gebakken ei met spek, tas en koffer inpakken, schoenen ophalen bij ophaalpunt, rugby kijken, tram en trein, discussie hebben over of iets nou wel of niet een stilte coupe is, voor het eerst on 1000 jaar weer een lion eten *) :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189159610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik trof laatst een doperwtensoep aan net alleen een uitje en wat bouillon buiten de erwtjes. :+ Niet gemaakt, kan niet lekker zijn. :{w
Dat kan niet lekker zijn.

Erwtensoep :9~ Binnenkort ook weer op t menu. Kreeg van de week al de opmerking “kaat, het is al herfst wanneer eten we draadjesvlees en erwtensoep”
We have far more in common than that which devides us..
pi_189159623
Morgen 2 broers en schoonzussen op bezoek. Dus nu al 2 1/2 uur aan het snijden en voorkoken. Nog lang niet klaar. Hoeveelheden voor 6 personen is best veel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189159625
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef Barreltje het volgende:
:Y)

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas di dus meet ook al weer ? :@

Vandaag nieuwe schoenen binnen gekregen.. de schoenen van Bluez gaan mee en daarnaast nog 2 paar die ook goed passen dus nu keuze stress.. :{

Verder in willekeurige volgorde: was opvouwen , Hollandse nieuwe met ui, gebakken ei met spek, tas en koffer inpakken, schoenen ophalen bij ophaalpunt, rugby kijken, tram en trein, discussie hebben over of iets nou wel of niet een stilte coupe is, voor het eerst on 1000 jaar weer een lion eten *) :o
Oh ja rugby kijken! KPN heeft me dat lastig gemaakt.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:43:10 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159648
De ene na de andere afmelding voor de burenborrel komt binnen. -O-
Plus: het regent steeds terwijl ik nog boodschappen wil doen.
pi_189159687
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Zilverberk het volgende:
De ene na de andere afmelding voor de burenborrel komt binnen. -O-
Plus: het regent steeds terwijl ik nog boodschappen wil doen.
Oh fuck me. Net een buitje en nu weer zon dus ik dacht 'mooi' gezien ik zo weg wil. Maar dikke buienslinger in aankomst. }:|

Waar woon jij eignelijk, ongeveer
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:48:49 #86
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Zilverberk het volgende:
De ene na de andere afmelding voor de burenborrel komt binnen. -O-
Plus: het regent steeds terwijl ik nog boodschappen wil doen.
Ik zie twee problemen die uiteindelijk elkaar gaan oplossen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Zilverberk het volgende:
De ene na de andere afmelding voor de burenborrel komt binnen. -O-
Plus: het regent steeds terwijl ik nog boodschappen wil doen.
Op de dag zelf.. Dat is stom.

Wij hebben de borrel gisteren al gehad. Was gezellig.
I solemnly swear i'm up to no good
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:49:38 #88
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159729
ik ga over een klein uurtje ook even kijken bij het buurtfeest hier in de straat. Over een half uurtje wordt het droog volgens Buinedraar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:53:13 #89
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op de dag zelf.. Dat is stom.

Wij hebben de borrel gisteren al gehad. Was gezellig.
Oh, ik moest koffie en koek aandragen, dus ik til er niet zo zwaar aan. Maandag de overgebleven koek in mijn collega's scheppen.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 14:54:12 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189159782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:53 schreef Zilverberk het volgende:
de overgebleven koek in mijn collega's scheppen.
Thanks for the MI :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189159804
Net 2 uur gelunched bij de Watertuin. Zo’n all you can eat-toko. We zouden met een hele groep gaan. Dat werden er eerst twee (ik en een dame van mijn oude werkgever) en later kwam mijn ex-IT-collega ook nog :D

Grappig om een keer te doen, minder voor herhaling vatbaar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:56:09 #92
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159808
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Thanks for the MI :D
YW :P
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:56:49 #93
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159813
De zon gaat schijnen. Brb. :W
pi_189159840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net 2 uur gelunched bij de Watertuin. Zo’n all you can eat-toko. We zouden met een hele groep gaan. Dat werden er eerst twee (ik en een dame van mijn oude werkgever) en later kwam mijn ex-IT-collega ook nog :D

Grappig om een keer te doen, minder voor herhaling vatbaar.
Oh ja ik ben ooit in Bergen op Zoom geweest. Vrienden van mij vinden dat helemaal fantastisch want je kan zoveel eten als je wilt.. Ik heb er een hekel aan dat ik steeds van tafel moet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189159891
Zo, balkonkussens opgeborgen, schuur een beetje opgeruimd. Van de week maar de planten die op zijn wegdoen en er wat herfstplanten neerzetten voor wat kleur.

Ook stom @Zilverberk dat ze zo laat afzeggen.

Was het wel lekker P? Ooit een keer gedaan, zou het ook niet snel nog een keer doen. Niet slecht maar ook niet super
We have far more in common than that which devides us..
pi_189159933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Was het wel lekker P? Ooit een keer gedaan, zou het ook niet snel nog een keer doen. Niet slecht maar ook niet super
Het was niet slecht en ik zie voordelen voor als je met kinderen bent :) Maar doe mij maar De Waag in Delft. Meer mijn ding :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189159935
Druk Druk Druk hier in huize B&g.
Morgen eters, dus g is alweer uuuuren in de keuken bezig en ik lekker huispoetsen (extra klussen ook meteen maar, ben toch bezig) als g klaar is maak ik alvast het toetje.
Oh g had al gepost, ik niet gescrolled. :P
Wij ook al de tuinstoelkussens voor 't balkon naar de garage gebracht.. verwacht geen indian summer meer, en anders zijn ze zo gepakt :)
pi_189159976
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef Barreltje het volgende:

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas meet ook al weer ? :@
Ja wanneer *O*

quote:
Vandaag nieuwe schoenen binnen gekregen.. de schoenen van Bluez gaan mee en daarnaast nog 2 paar die ook goed passen dus nu keuze stress.. :{

Welke kleur Nikerunners? *O*
1 paar is niet genoeg? :D
pi_189160041
Ik las over kaasmeet heen. Zo snel mogelijk graag :Y

De Waag? Daar waren wij toen toch.?

Volgende week dinsdag eet ik, met de eetclub, bij de Steenen Tafel ihk van de restaurantweek. Daar hebben ze een kaaswagen, ohhh zo lekker.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 15:16:42 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189160067
Ik heb gisteren sushi gegeten. Zonder kaas. Straf me :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189160206
Kaasmeet, present! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_189160307
Kaasmeet? Waar?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189160490
Morgen kan ik niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_189160542
Komende week uiteraard verhinderd, daarna volop openingen in agenda ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2019 @ 15:55:56 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189160634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja wanneer *O*
[..]

Welke kleur Nikerunners? *O*
1 paar is niet genoeg? :D
Ik heb op zich een hekel aan kleding kopen.. dus als ik het doe, dan doe ik het in bulk..

Zwarte! Die passen overal wel onder.. verder kocht ik 2 paar oud roze gympen.. een voor "hardlopen " en een voor sporten, met meer flexibelere zool..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 28 september 2019 @ 15:56:16 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189160638
Ik kan aankomende 3 weken niet.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:00:00 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189160692
Morgen sushi, ben benieuwd of die kleine het nu wel eet

Straks even online shoppen want korting overal vandaag (glamourday, onzin maar scheelt wel 20% :') )

Nu brak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:00:57 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189160705
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:48 schreef minilot het volgende:
Komende week uiteraard verhinderd, daarna volop openingen in agenda ^O^
Eerlijk aangeven of je het ok vindt hoor, wilde nog wat detailvragen stellen over donderdag maar geen idee of je er op zit te wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 16:22:15 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189160980
Uiteraard niet aanwezig op welke kaasfondue meet dan ook.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189160995
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:
Uiteraard niet aanwezig op welke kaasfondue meet dan ook.
heb je ook dat ene?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:23:10 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189160997
Na bijna 4 uur op mijn poten staan in de keuken hou ik het voor vandaag voor gezien. Morgenmiddag de rest voorbereiden en afmaken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:25:43 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161041
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:
Uiteraard niet aanwezig op welke kaasfondue meet dan ook.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:28:14 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189161069
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:
Uiteraard niet aanwezig op welke kaasfondue meet dan ook.
Idem hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189161152
Kaas. :9

Klinkt alweer als ruzie op straat wtf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189161165
Pompoen gekocht. Lidl. 1,29. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189161293
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Kaas. :9

Klinkt alweer als ruzie op straat wtf.
En geen goede bui incoming? Dat helpt vaak...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189161309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

En geen goede bui incoming? Dat helpt vaak...
Jawel, maar volgens mij ging het daar ook om. Iets met dat huis leeghalen.

Overigens is ze niet dood maar gaat ze vanaf het ziekenhuis naar een verzorgingstehuis.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189161325
Hier het kozijn wat ik eigenlijk al 2 jaar aan wilde pakken vanmorgen geschuurd en gerepareerd, toen met een kacheltje gedroogd (want bui) en nu net helemaal dun in de verf kunnen zetten.

Afhankelijk van het najaarsweer kan ie dan of binnenkort in 2e laagje, of na de winter nog een keer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:48:23 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161331
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jawel, maar volgens mij ging het daar ook om. Iets met dat huis leeghalen.

Overigens is ze niet dood maar gaat ze vanaf het ziekenhuis naar een verzorgingstehuis.
Vast ruzie over het kratje bier wat er nog stond
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189161340
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Vast ruzie over het kratje bier wat er nog stond
Seems legit.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 16:50:18 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161358
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Seems legit.
Zin in bitterballen

Alweer

:')

Zo maar koffie maken en een stukje kaas ofzo :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189161405
Ik had begrepen dat we storm kregen, maar in 't lokale online weerbericht zie ik er nie veel van eigenlijk...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189161543
Zo, vriendin gezien, winterjas gekocht, zo richting familie en sushi :9 Morgen nog een vriendin en een verjaardagsfeestje, en weer op huis aan :O
pi_189161588
Plaatje winterjas *O*
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:06:29 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161597
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Plaatje winterjas *O*
Pics!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:10:52 #126
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189161651
Burenborrel bij mij binnen. *O*
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:12:40 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161668
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:10 schreef Zilverberk het volgende:
Burenborrel bij mij binnen. *O*
Met leuke buren? _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189161736
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:12 schreef Molo het volgende:

Met leuke buren? _O_
Er zijn niet veel buren die ik in mijn huis zou willen ontvangen :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:53 schreef fietsie het volgende:
Ik had begrepen dat we storm kregen, maar in 't lokale online weerbericht zie ik er nie veel van eigenlijk...
Net wel énorme plensbuien met veel wind. Ik moest aan sigme denken, die zei dat het niet ging regenen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189161748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:19 schreef Isabeau het volgende:


Er zijn niet veel buren die ik in mijn huis zou willen ontvangen :+

Van dit rijtje niemand })
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:21:14 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189161758
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn niet veel buren die ik in mijn huis zou willen ontvangen :+
[..]

Net wel énorme plensbuien met veel wind. Ik moest aan sigme denken, die zei dat het niet ging regenen.
Nee maar sowieso vrij veel minder sociaal enthousiasten op dat gebied hier in de SC toch :P

Troosteloos weer is het. Ik heb lekker niet gedoucht, doe ik vanavond wel. Vandaag de site bunzing uithangen in vieze kleren *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189161760
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:20 schreef Bluezz het volgende:

Van dit rijtje niemand })
Mijn schuinbovenbuurman sowieso wel. Toevallig een FOKker. Die WoW speelt :')
En schuinonder woont een toffe gozer wiens ouders hem Rohan hebben genoemd. En dat past wel :+
De rest not so much.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189161780
Ik heb een zeiltje voor mijn schilderwerk hangen zodat het voorlopig nog even niet natregent.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 17:58:53 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189162134
Terug van buurtfeest. Wel leuk maar toch een eindje buiten de comfort zone.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189162191
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Plaatje winterjas *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Pics!
Zocht een basic zwarte jas, heb nog een andere winterjas van Naketano, die is veel aparter met kleuren en details. Maar zocht er een met dubbele rits ivm fietsen, warm, capuchon. Check, check, check.
https://www.open32.nl/jes(...)e79465.NDUzNzk#152=8
En dit rokje besteld:
https://www.open32.nl/coc(...)e79465.NDM3NzY#152=9
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:04:54 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189162198
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:03 schreef Holyme het volgende:

[..]


[..]

Zocht een basic zwarte jas, heb nog een andere winterjas van Naketano, die is veel aparter met kleuren en details. Maar zocht er een met dubbele rits ivm fietsen, warm, capuchon. Check, check, check.
https://www.open32.nl/jes(...)e79465.NDUzNzk#152=8
En dit rokje besteld:
https://www.open32.nl/coc(...)e79465.NDM3NzY#152=9
Hele andere smaak dan ik :D

Enorm warme jas wel gok ik? Heb je die in het echt gepast ook?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189162229
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn niet veel buren die ik in mijn huis zou willen ontvangen :+
[..]

Net wel énorme plensbuien met veel wind. Ik moest aan sigme denken, die zei dat het niet ging regenen.
Hmpf. Ik heb ook aan mijn post gedacht :+. Het ging tķch regenen. Maar een paar druppen op de was gekregen. En tussen de buien door naar het dorp gefietst. Met de mountainbike, want toen ik wou vertrekken op de fietsfiets bedacht ik weer dat die een lekke band had.
Lekke band is nu geplakt, hopelijk was het idd maar 1 gaatje en staat 'ie morgen niet weer plat.

Al met al toch aardig wat in de tuin kunnen doen vķķr de buien. En daarna nog wat in de schuur geprutst, magneetdingen opgehangen zodat ik voerbakken aan de muur kan plakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189162233
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Hele andere smaak dan ik :D

Enorm warme jas wel gok ik? Heb je die in het echt gepast ook?
Ja, die is in de winkel gekocht. Vieswarm :') Geen idee wat jouw smaak is, maar bij mij zijn hoge hakken en zwart enzo vaak wel goed, liefst wel met wat apartere details (wat de jas dus niet heeft, maar prima :P )
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:16:01 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189162291
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:08 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ja, die is in de winkel gekocht. Vieswarm :') Geen idee wat jouw smaak is, maar bij mij zijn hoge hakken en zwart enzo vaak wel goed, liefst wel met wat apartere details (wat de jas dus niet heeft, maar prima :P )
Ik heb niet echt een stijl geloof ik

Gaat van Teva's en legging naar panty en jurkje

Volgens mijn manager ben ik een goth met kisten aan maar dat is dan weer dikke onzin _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189162292
Spar kant en klare Lasagne is een vieze warme soep met klonten erin...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189162326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:16 schreef fietsie het volgende:
Spar kant en klare Lasagne is een vieze warme soep met klonten erin...
Oh dat klinkt al gewoon ranzig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189162337
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat klinkt al gewoon ranzig.
Dst is het.

ToGoodToGo ding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189162352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dst is het.

ToGoodToGo ding.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alle k&k lasagne maar matig vind.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189162358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alle k&k lasagne maar matig vind.
Die van Ikea die ik laatst had was eigenlijk nog best smakelijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189162487
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Een aantal weken geleden is 1 van mijn overbuurvrouwen opgehaald met een ambu. Ze was wel aanspreekbaar toen ze de ambu inging, maar nu zie ik mensen haar huis leeghalen. ;(
Ik hoop maar voor richting het verpleeghuis, maar ik durf het eigenlijk niet te vragen. :{
Super dat je meeleeft en meevoelt...
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:41:28 #145
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189162582
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Met leuke buren? _O_
Jaaaa

Buren zijn weer naar huis, nu patat eten. :9
pi_189162589
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 16:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Eerlijk aangeven of je het ok vindt hoor, wilde nog wat detailvragen stellen over donderdag maar geen idee of je er op zit te wachten
Kom maar op. Geen vraag te vreemd voor mij :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:42:35 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189162601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Jaaaa
Ah dat is zo tof dan hč _O_

Mensen die hiernaast komen wonen (huis is gestript en wordt compleet opnieuw opgebouwd) zijn zo onwijs leuk.

Dan zijn buren echt zeer fijn _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189162618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik kan aankomende 3 weken niet.. -O-
Dan moeten we wachten, luitjes! O+ Barrel O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:44:12 #149
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189162628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die van Ikea die ik laatst had was eigenlijk nog best smakelijk.
Waarom eet jij k&k eigenlijk?

Of is dat een impertinente vraag? :@
pi_189162651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:44 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Waarom eet jij k&k eigenlijk?

Of is dat een impertinente vraag? :@
Er is er hier 1 in huis verslingerd geraakt aan TooGoodToGo en daardoor komen er pakketten met "dit koopt toch geen mens die bij zijn verstand is als ie boodschappen gaat doen" artikelen het huis binnen.

En om het dan -alsnog- weg te gooien is ook wat van de gekke.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 18:46:46 #151
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189162659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:
Er is er hier 1 in huis verslingerd geraakt aan ToGoodToGo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:48:24 #152
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189162683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er is er hier 1 in huis verslingerd geraakt aan TooGoodToGo en daardoor komen er pakketten met "dit koopt toch geen mens die bij zijn verstand is als ie boodschappen gaat doen" artikelen het huis binnen.

En om het dan -alsnog- weg te gooien is ook wat van de gekke.
_O- Lekker handig!
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:49:24 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189162694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Kom maar op. Geen vraag te vreemd voor mij :)
Nee ok, maar dacht ik vraag het even netjes en zulks en zulks

Wil je na bevalling kindje zien, en wil je nog foto's en/of begraven?

Het lijkt mij mega interessant en mooi om te zien bij/van mezelf iig, maar heb nooit voor die keuze gestaan (gelukkig natuurlijk, zo bedoel ik het uiteraard ook niet) en weet ook niet hoe anderen, bijvoorbeeld jij, dit zien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:10:19 #154
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189162972
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee ok, maar dacht ik vraag het even netjes en zulks en zulks

Wil je na bevalling kindje zien, en wil je nog foto's en/of begraven?

Het lijkt mij mega interessant en mooi om te zien bij/van mezelf iig, maar heb nooit voor die keuze gestaan (gelukkig natuurlijk, zo bedoel ik het uiteraard ook niet) en weet ook niet hoe anderen, bijvoorbeeld jij, dit zien
Wij hebben alles er op en er aan gedaan. Alleen bij de tweede hebben we dingen iets anders gedaan. En het heeft ons in ieder geval meer acceptatie en vrede gebracht.
pi_189163070
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee ok, maar dacht ik vraag het even netjes en zulks en zulks

Wil je na bevalling kindje zien, en wil je nog foto's en/of begraven?

Het lijkt mij mega interessant en mooi om te zien bij/van mezelf iig, maar heb nooit voor die keuze gestaan (gelukkig natuurlijk, zo bedoel ik het uiteraard ook niet) en weet ook niet hoe anderen, bijvoorbeeld jij, dit zien
Ik vind het op zich geen probleem om een blik op de uk te werpen als het zo uitkomt, mogelijk zelfs wel boeiend (ik zie donderdag/vrijdag wel of ik dat wil), maar als het er niet van komt, ook prima. Absoluut geen wens tot uitbreid kijken, vasthouden of langer bij ons houden.

We hebben hoe dan ook geen enkele behoefte aan foto's, memoria in de vorm van een voetafdrukje, begraven of wat voor symbolisch afscheid dan ook.

Ik begrijp heel goed dat daar bij veel mensen in zo'n situatie wél behoefte aan is hoor en hartstikke goed dat het wordt aangeboden, maar we staan er denk ik wat atypisch rationeel in. Ja, het is goed klote, maar als het gaat om een wurm met deze afwijking dan is het voor iedereen, wurm incluis, vooral goed dat het zo snel mogelijk stopt.

Ik vind het weinig relevant om te denken aan hoe het zou zijn geworden als deze koter in orde was geweest, dat is deze beeb niet en het is zoals het is. We zijn er allebei erg berustend in een hebben geen behoefte aan een blijvende tastbare herinnering, zeker niet gezien de prille termijn van nog maar drie maanden. Dat is nog maar zo piepvers en net begonnen dat ik daar oprecht nog geen enorme emotionele binding mee kan voelen.

Ik merk dat ik het wat lastig vind om daar (buiten mijn directe kring) zo eerlijk in te zijn, want het grote, intense verdriet dat andere ouders in eenzelfde situatie zouden voelen is absoluut valide en ik wil daar helemaal niks aan afdoen.

We zijn gewoon nou eenmaal gewoon allebei sterk relativerend van aard en die eigenschap blijkt ook bij een kutsituatie als deze ferm overeind te blijven.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163081
(fermlinkje :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163106
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:19 schreef minilot het volgende:
(fermlinkje :'))
Ik dacht precies hetzelfde. Gekkigheid! :') }:|

Fijn dat jullie er allebei hetzelfde in staan. Maar ja, vast ook niet voor niks al zo lang en gelukkig bij elkaar ;)
Maar mocht jij (of je lief) er donderdag, of op een later moment, het opeens anders ervaren is dat ook goed he :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189163120
Zo, weer voor een weeshuis twee personen Chinees gehaald. :Y)

Waarom doe ik dat toch? Weer drie dagen hetzelfde eten. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189163130
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:

Er is er hier 1 in huis verslingerd geraakt aan TooGoodToGo en daardoor komen er pakketten met "dit koopt toch geen mens die bij zijn verstand is als ie boodschappen gaat doen" artikelen het huis binnen.

En om het dan -alsnog- weg te gooien is ook wat van de gekke.
De belangrijkste reden waarom ik er geen seconde aan heb gedacht aan tgtg mee te doen is al dat eten wat ik zie in het topic wat ik echt zelf never zou kopen en ook echt niet zou willen proberen :D En gewoon te veel ongezonde zooi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Herkenbaar, uk hier is ook versie 1.7 en wij zaten er ook zo in. Tot onbegrip van een deel van de omgeving.

Doen wat voor jullie goed voelt lijkt mij persoonlijk het pad wat het beste past.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163136
Wellicht dat het overigens ook wel flink scheelt, al weet je dat natuurlijk nooit zeker, dat ik al een kerngezonde kleine dude heb rondlopen waar ik me elke seconde van de dag helemaal te pletter van geniet. Als dit bij mijn eerste zwangerschap was gebeurd, ik kan me voorstellen dat dat toch vele malen heftiger voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 28-09-2019 19:30:15 ]
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 19:24:43 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163145
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo, weer voor een weeshuis twee personen Chinees gehaald. :Y)

Waarom doe ik dat toch? Weer drie dagen hetzelfde eten. _O-
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De belangrijkste reden waarom ik er geen seconde aan heb gedacht aan tgtg mee te doen is al dat eten wat ik zie in het topic wat ik echt zelf never zou kopen en ook echt niet zou willen proberen :D En gewoon te veel ongezonde zooi.
Ik mopper er ook af en toe wel flink over maar je kan iemand die ergens enthousiast over is niet altijd overtuigen he? De "bijdragen verspilling terug te dringen" drive is blijkbaar groot.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
Wellicht dat het overigens ook wel flink scheelt, al weet je dat natuurlijk nooit zeker, dat ik al een kerngezonde kleine dude heb rondlopen waar ik me elke seconde van de dag helemaal te pletter van geniet. Als dit bij mijn eerste zwangerschap was gebeurd, ik kam me voorstellen dat dat toch vele malen heftiger voelt.
Ja, ik kan me voorstellen dat dat helpt :Y En dat je ook weet dat je blijkbaar gewoon heel gezonde kinderen kan maken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163198
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar mocht jij (of je lief) er donderdag, of op een later moment, het opeens anders ervaren is dat ook goed he :*
Uiteraard en daar herinneren we elkaar elke dag even aan :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163231
Ik zou er denk ik ook zo instaan Mini. Denk ik, want ik denk dat je je dat pas kan voorstellen als het zo is....

In iedergeval fijn dat jij en J er hetzelfde instaan, als je daar verschillend instaat wordt het wellicht moeilijker...

Pdf, wat een regen hier vandaag!
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:38 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163318
Snap het van jullie beide Anthraxx en Mini, was er nieuwsgierig naar.
Belangrijkste iig om met je partner op één lijn te zitten, de buitenwereld vindt er toch altijd wel van, bij werkelijk alles wat je doet in dit leven, zeker rondom kinderen

En die linkjes zijn echt :') ja

Nest laptop Siemens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 19:44:51 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163342
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163343
Wat is ferm nou weer :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 19:45:19 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat is ferm nou weer :?
eerst kopen, dan zie je het vanzelf :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:45:58 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat is ferm nou weer :?
Gereedschapmerk, gij vrouw :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:46:04 #172
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat is ferm nou weer :?
Gereedschap, zag ik toen ik klikte.
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:46:48 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163372
husqvarna
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163374
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:45 schreef Molo het volgende:

Gereedschapmerk, gij vrouw :+
Er zijn vast legio vrouwen die het wel kennen :P En mannen die er nog nooit van hebben gehoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:47:17 #175
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163376
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:
husqvarna
Roomba?
pi_189163386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat is ferm nou weer :?
Prutgereedschap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:48:01 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163390
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn vast legio vrouwen die het wel kennen :P En mannen die er nog nooit van hebben gehoord.
Ja weet ik, happerd ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163407
Maar zag ik nou ook dat TooGoodToGo blauw is?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189163410
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Maar zag ik nou ook dat TooGoodToGo blauw is?
Nu dan?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189163415
hmm. zonet bij quote van fiets wel.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:50:00 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163417
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Maar zag ik nou ook dat TooGoodToGo blauw is?
Ik negeer dat woord vooral, want :')

Wel vermakelijk topic

Ja Cat, weet dat je er stom om vind *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163422
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:

Nu dan?
Je bent hier of niet goed in of het was niet blauw :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:50:39 #183
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163430
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
hmm. zonet bij quote van fiets wel.
Ik denk dat t dienstverlening van Fiets was.
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:50:49 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent hier of niet goed in of het was niet blauw :+
Ja was echt wel, eenmalig

It's magic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:51:03 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163437
TooMagicalForFok
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163440
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
Maar zag ik nou ook dat TooGoodToGo blauw is?
Dat deed ik zelf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163444
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:50 schreef Molo het volgende:

Ik negeer dat woord vooral, want :')

Wel vermakelijk topic

Ja Cat, weet dat je er stom om vind *)
Ik vind het topic leuk :Y Kijken wat mensen allemaal 'krijgen'. En dan meestal blij zijn dat ik dat niet heb gekregen, Heel soms een zo te zien bruikbaar pakket, maar risico niet waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163448
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik denk dat t dienstverlening van Fiets was.
Dit
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163449
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat deed ik zelf.
Oh :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:52:38 #190
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163462
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het topic leuk :Y Kijken wat mensen allemaal 'krijgen'. En dan meestal blij zijn dat ik dat niet heb gekregen, Heel soms een zo te zien bruikbaar pakket, maar risico niet waard.
Servicelink naar topic: klik.
pi_189163464
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh :')
Ik dacht er mensen een google transactie mee te besparen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:52 schreef fietsie het volgende:

Ik dacht er mensen een google transactie mee te besparen
Verwarring ende consternatie tegenwoordig, linkjes :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163512
Er zit hier een kind volledig geluidsloos op de bank te lezen.
Kleur gecoördineerd met de kussens op de bank, dus ook vrijwel onzichtbaar.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een poging is om de constructie "tandenpoetsen en naar bed" wat te verschuiven :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163536
Naar aanleiding van het TGTG-topic was ik laatst blij te zien dat mijn dorpsbakker eindelijk meedeed. Pakket te pakken gekregen, ik stond al met mijn jas aan om het op te gaan halen toen J. vanaf de bank achteloos riep: 'Oh, ik dacht dat dat bedoeld was voor arme mensen' en toen voelde ik me instant helemaal schuldig op weg naar de bakker :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:57 schreef minilot het volgende:
Naar aanleiding van het TGTG-topic was ik laatst blij te zien dat mijn dorpsbakker eindelijk meedeed. Pakket te pakken gekregen, ik stond al met mijn jas aan om het op te gaan halen toen J. vanaf de bank achteloos riep: 'Oh, ik dacht dat dat bedoeld was voor arme mensen' en toen voelde ik me instant helemaal schuldig op weg naar de bakker :')
Ik kreeg nergens het idee dat dat de doelgroep is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163573
In dubio over new wave-feestje vanavond in Rotterdam. Wel zin, maar ik heb maar vier uur geslapen, het waait hard en binnen op de bank met een speciaalbier en The Dark Crystal-serie op Netflix klinkt ķķk wel aantrekkelijk.. Hmm.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163580
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:57 schreef minilot het volgende:
Naar aanleiding van het TGTG-topic was ik laatst blij te zien dat mijn dorpsbakker eindelijk meedeed. Pakket te pakken gekregen, ik stond al met mijn jas aan om het op te gaan halen toen J. vanaf de bank achteloos riep: 'Oh, ik dacht dat dat bedoeld was voor arme mensen' en toen voelde ik me instant helemaal schuldig op weg naar de bakker :')
Het is wel een fijn systeem voor mensen die niet veel geld hebben :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163581
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg nergens het idee dat dat de doelgroep is.
Is het ook helemaal niet!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:00 schreef minilot het volgende:
In dubio over new wave-feestje vanavond in Rotterdam. Wel zin, maar ik heb maar vier uur geslapen, het waait hard en binnen op de bank met een speciaalbier en The Dark Crystal-serie op Netflix klinkt ķķk wel aantrekkelijk.. Hmm.
Ik kan/kon ook feestje, maar hier is het Netflix. Wegens o.a. bovenstaande redenen O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:02:49 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163607
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nu dan?
Nee dat is als je handmatig een linkje toevoegt. Dat kan dus overal naartoe gaan. TooGoodToGo :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163615
Straks kijken of we Casa de Papel ff richting einde kunnen bingen want het begint langzaam steeds minder te boeien..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163616
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee dat is als je handmatig een linkje toevoegt. Dat kan dus overal naartoe gaan. TooGoodToGo :s)
Spuit elf :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163624
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan/kon ook feestje, maar hier is het Netflix. Wegens o.a. bovenstaande redenen O+
De Iloni van dit topic op zaterdagavond allebei een bankaardappel, dat kan eigenlijk niet hč? 8)7
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:04:41 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163633
Zeg even wat anders he. Mijn leven zit ineens vol culinaire enigma's, heb maar een beetje geduld met mij :@ O+

Ik heb nu een zakje sesamzaadjes gekocht. Staat erop: Sesamzaad ongepeld :o

Dan denk ik, welke MONGOOL gaat er nou sesamzaadjes pellen?? 8)7 En vooral: hoe doe je dat? :o Daar heb je toch op z'n minst het kwadraat van kinderarbeid bij nodig of wat :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:03 schreef minilot het volgende:

[..]

De Iloni van dit topic op zaterdagavond allebei een bankaardappel, dat kan eigenlijk niet hč? 8)7
Uitzondering bevestigen de regel?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189163638
Weeronline zei "1mm regen per uur de komende uren".

Waarom is de straat dan een rivier?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:04:59 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spuit elf :')
16.gif
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:05:07 #208
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:56 schreef fietsie het volgende:
Er zit hier een kind volledig geluidsloos op de bank te lezen.
Kleur gecoördineerd met de kussens op de bank, dus ook vrijwel onzichtbaar.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een poging is om de constructie "tandenpoetsen en naar bed" wat te verschuiven :P
_O- _O- _O-
De mijne dacht stilletjes boven met de lego te gaan spelen. Helaas voor hem ging ik even boven naar de wc (vanmorgen de badkamer gepoetst en wilde het resultaat nog een keer zien zonder tandpastavlekken enzo) dus mislukte dat jammerlijk. :P
pi_189163653
Ok, ik ga even film kieken. Joe O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:06:18 #210
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163672
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee dat is als je handmatig een linkje toevoegt. Dat kan dus overal naartoe gaan. TooGoodToGo :s)
De site is niet bereikbaar.
pi_189163683
Koter hier zowaar voor het eerst in eeuwen vķķr 21:00, 20:00 zelfs naar bed, maar mocht ook wel want geen middagdut wegens onwrikbare weigering.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:07:01 #212
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163684
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg even wat anders he. Mijn leven zit ineens vol culinaire enigma's, heb maar een beetje geduld met mij :@ O+

Ik heb nu een zakje sesamzaadjes gekocht. Staat erop: Sesamzaad ongepeld :o

Dan denk ik, welke MONGOOL gaat er nou sesamzaadjes pellen?? 8)7 En vooral: hoe doe je dat? :o Daar heb je toch op z'n minst het kwadraat van kinderarbeid bij nodig of wat :?
Wil je mijn uk ervoor lenen? :P
pi_189163691
Hier is 2015 standaard bedtijd -met voorlees- of 2030 -zonder-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg nergens het idee dat dat de doelgroep is.
Mja kan me voorstellen dat het dan wel extra aantrekkelijk is.

Maar volgens mij is het concept vooral dat dingen dan niet onnodig weg gegooid worden.

Al moet ik bekennen dat ik dezelfde associatie erbij heb.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:07:51 #215
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163697
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:06 schreef minilot het volgende:
Koter hier zowaar voor het eerst in eeuwen vķķr 21:00, 20:00 zelfs naar bed, maar mocht ook wel want geen middagdut wegens onwrikbare weigering.
Zo heb je nog wat aan je avond. *O*
pi_189163705
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uitzondering bevestigen de regel?
Misschien ga ik toch wel even. Is maar twintig minuten met de bus en gratis inloop :+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:08:35 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163711
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:57 schreef minilot het volgende:
Naar aanleiding van het TGTG-topic was ik laatst blij te zien dat mijn dorpsbakker eindelijk meedeed. Pakket te pakken gekregen, ik stond al met mijn jas aan om het op te gaan halen toen J. vanaf de bank achteloos riep: 'Oh, ik dacht dat dat bedoeld was voor arme mensen' en toen voelde ik me instant helemaal schuldig op weg naar de bakker :')
J _O_ _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:07 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zo heb je nog wat aan je avond. *O*
Ik snap dit nooit zo. Ik heb ķķk wat aan mijn avond als Günther klaarwakker is ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163725
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
Weeronline zei "1mm regen per uur de komende uren".

Waarom is de straat dan een rivier?
Buienradar zei vanmiddag dat het droog was. Maar ik kan uit betrouwbare bron melden... dat dat zeker niet het geval was.
Van luifeltje naar luifeltje gehupst maar.
pi_189163731
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap dit nooit zo. Ik heb ķķk wat aan mijn avond als Günther klaarwakker is ^O^
Hier gaan er geen Netflix series op e.d. als uk nog wakker is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:09:50 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163735
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg even wat anders he. Mijn leven zit ineens vol culinaire enigma's, heb maar een beetje geduld met mij :@ O+

Ik heb nu een zakje sesamzaadjes gekocht. Staat erop: Sesamzaad ongepeld :o

Dan denk ik, welke MONGOOL gaat er nou sesamzaadjes pellen?? 8)7 En vooral: hoe doe je dat? :o Daar heb je toch op z'n minst het kwadraat van kinderarbeid bij nodig of wat :?
Lijkt me een uitdaging wel ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:07 schreef fietsie het volgende:
Hier is 2015 standaard bedtijd -met voorlees- of 2030 -zonder-
Circa 21:30 hier, maar hoeft voorlopig nog niet naar school :)
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:11:06 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163752
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:07 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wil je mijn uk ervoor lenen? :P
Die is er al veel te groot voor :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier gaan er geen Netflix series op e.d. als uk nog wakker is?
Hier ook niet, want schermvrij op deze leeftijd.
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163759
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Circa 21:30 hier, maar hoeft voorlopig nog niet naar school :)
Tijd is inderdaad ivm school; breintje moet hoop absorberen dus goed slapen is key wat mij betreft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189163773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef minilot het volgende:

Ik snap dit nooit zo. Ik heb ķķk wat aan mijn avond als Günther klaarwakker is ^O^
^O^

Het is altijd wel mooi als buienradar je vertelt dat het droog is een blik naar buiten je het tegendeel vertelt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier gaan er geen Netflix series op e.d. als uk nog wakker is?
Hm hier wel.. maar toch wel lekker als ze op bed ligt :)

Nu beetje saai... want alleen thuis.
En dat is toch heel anders dan wanneer ze op bed ligt.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:13:06 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap dit nooit zo. Ik heb ķķk wat aan mijn avond als Günther klaarwakker is ^O^
Idem

Vind de uitspraak ook altijd wel cringeworthy

Nou vind ik de rust als ze wel tukt ook hartstikke fijn, maar dat ervaar ik dan niet ineens als iets aan mijn avond hebben

Mevrouw zei net dat ze nooit meer wilde douchen, tot ik haar aanwees middag kriebeltjes waar ze dat allemaal korsten zou gaan krijgen. Na kieteldood tot maar naar de douche toe met papa. Prrrrrima, kleine mafkees O+
(Ze had kuit en zalm zitten eten dus rook sowieso naar vistent, een geur die ik niet zo goed trek :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:13:14 #229
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap dit nooit zo. Ik heb ķķk wat aan mijn avond als Günther klaarwakker is ^O^
De mijne is net wat te aandachttrekkerig. Overdag is dat prima, s avonds graag in bed. ^O^
pi_189163794
Luitjes, sesamzaad wordt machinaal gepeld in een grote trommel :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_189163798
quote:
Als het geoogst is wordt het zaad eerst gereinigd en gepeld. Dit is een proces dat gemechaniseerd wordt uitgevoerd. Eerst wordt het zaad met lucht behandeld om ongeregeldheden weggeblazen. Vervolgens wordt het gewassen.
Voor het pellen gaat het in een grote trommel. Daarna wordt het door een elektronische sorteermachine geleid die zaden met een afwijkende kleur verwijdert.
Oow, spuit 2.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:14:38 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef minilot het volgende:
Luitjes, sesamzaad wordt machinaal gepeld in een grote trommel :*
Ja snapten we wel, maar dat is voor het in een zak gaat. Dat ligt toch niet ongepeld in de winkel :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163805
Ik ga inderdaad ook geen Stranger Things ofzo kijken met wakker kind :D het kind slaapt hier nog niet, volgens mij voor het eerst langer wakker dan Günther. Hij heeft ontzettend vraag 400 km, een lunch met veel familie, een visite aan drie kinderen waaronder een peuter met een pesthumeur en taart met wederom veel familie doorstaan (en ik dus ook :P ). Dus nog even chillen met iPad in hotelbed.

Als ik een dag met die drie van vanmiddag had doorgebracht dan zou ik ook blij zijn als ze in bed lagen hoor :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:15:24 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163816
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef minilot het volgende:
Luitjes, sesamzaad wordt machinaal gepeld in een grote trommel :*
Super flauw -O- En waarom dan? Ik kan het zo toch ook eten? Of moet het gepeld zijn om er sesamolie van te maken of zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189163833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga inderdaad ook geen Stranger Things ofzo kijken met wakker kind :D het kind slaapt hier nog niet, volgens mij voor het eerst langer wakker dan Günther. Hij heeft ontzettend vraag 400 km, een lunch met veel familie, een visite aan drie kinderen waaronder een peuter met een pesthumeur en taart met wederom veel familie doorstaan (en ik dus ook :P ). Dus nog even chillen met iPad in hotelbed.
Mijne werd vandeweek 12... dus wij kijken samen the grimm :)

Best heel gezellig dan.
pi_189163853
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga inderdaad ook geen Stranger Things ofzo kijken met wakker kind :D het kind slaapt hier nog niet, volgens mij voor het eerst langer wakker dan Günther. Hij heeft ontzettend vraag 400 km, een lunch met veel familie, een visite aan drie kinderen waaronder een peuter met een pesthumeur en taart met wederom veel familie doorstaan (en ik dus ook :P ). Dus nog even chillen met iPad in hotelbed.
Als kind ooit uit bed gekomen en van achter de bank gekeken waar papa en mama naar keken. Dat was dus De Hulk. Schaterlachen toen hij groen werd en uit zijn kleren barstte _O- En mijn ouders dachten dat ik zoiets heel eng zou vinden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:17:48 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163858
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga inderdaad ook geen Stranger Things ofzo kijken met wakker kind :D het kind slaapt hier nog niet, volgens mij voor het eerst langer wakker dan Günther. Hij heeft ontzettend vraag 400 km, een lunch met veel familie, een visite aan drie kinderen waaronder een peuter met een pesthumeur en taart met wederom veel familie doorstaan (en ik dus ook :P ). Dus nog even chillen met iPad in hotelbed.
Waar zit je nu?

Sterkte met humeuren enzo!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:18:04 #238
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163865
Gepeld (licht) en ongepeld (bruin) sesamzaad:
pi_189163870
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef Zilverberk het volgende:
Gepeld en ongepeld sesamzaad:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik alleen de linkse versie ken :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef Zilverberk het volgende:
Gepeld en ongepeld sesamzaad:
[ afbeelding ]
1e associatie:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:19:51 #241
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163892
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

1e associatie:

[ afbeelding ]
Dat suggereerde google ook toen ik met "sesame s" begon te typen. :D
pi_189163905
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar zit je nu?

Sterkte met humeuren enzo!
In de geboortestad van mijn werderhelft, haar stiefmoeder is jarig. Die peuter was niet van mij hoor, de terrible two’s hebben we goddank gehad. Mijne was suikerzoet vandaag, alle verdriet van gisteren weer over.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:20:56 #243
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189163909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik alleen de linkse versie ken :o
en ik alleen de rechtse :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:21:43 #244
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163921
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

en ik alleen de rechtse :o
In wat voor eko/geitenwolle sokken-winkel haal jij je boodschappen?
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:22:34 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163931
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:18 schreef Zilverberk het volgende:
Gepeld (licht) en ongepeld (bruin) sesamzaad:
[ afbeelding ]
Kost eigenlijk ook geen reet, ongepeld, als je bedenkt wat er voor werk aan vooraf gaat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189163936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als kind ooit uit bed gekomen en van achter de bank gekeken waar papa en mama naar keken. Dat was dus De Hulk. Schaterlachen toen hij groen werd en uit zijn kleren barstte _O- En mijn ouders dachten dat ik zoiets heel eng zou vinden :+
Nou is de originele Hulk ook wel hilarisch geloof ik. Maar ik check altijd wel even of ie echt slaapt als we boven iets met enge wezens kijken :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:23:30 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163944
Oh ja, is o
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In de geboortestad van mijn werderhelft, haar stiefmoeder is jarig. Die peuter was niet van mij hoor, de terrible two’s hebben we goddank gehad. Mijne was suikerzoet vandaag, alle verdriet van gisteren weer over.
Oh ja is ook zo, die van jou is stuk ouder al :D

En fijn, verdriet is prima, zeker als het kortstondig is _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:24:10 #248
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163962
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Kost eigenlijk ook geen reet, ongepeld, als je bedenkt wat er voor werk aan vooraf gaat
Sowieso is het meeste eten spotgoedkoop als je bedenkt wat eraan vooraf gaat en hoever het vervoerd is.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:25:26 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163978
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou is de originele Hulk ook wel hilarisch geloof ik. Maar ik check altijd wel even of ie echt slaapt als we boven iets met enge wezens kijken :D
Moet zeggen dat ik er niet altijd even goed op let en me dan kapot lach om hoe zij (3) dingen ervaart en ziet

Vet eng monster 'kijk mama, hij heeft een gekke hoed op, net een kikker, whahahahaha _O- '
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:25:35 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189163980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Sowieso is het meeste eten spotgoedkoop als je bedenkt wat eraan vooraf gaat en hoever het vervoerd is.
Absoluut waar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:26:01 #251
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189163988
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik er niet altijd even goed op let en me dan kapot lach om hoe zij (3) dingen ervaart en ziet

Vet eng monster 'kijk mama, hij heeft een gekke hoed op, net een kikker, whahahahaha _O- '
_O-
:D :D :D
pi_189163994
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:24 schreef Zilverberk het volgende:

Sowieso is het meeste eten spotgoedkoop als je bedenkt wat eraan vooraf gaat en hoever het vervoerd is.
Ja, absoluut :Y Te gek voor woorden soms hoe goedkoop eten/dingen kunnen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189163996
Sommige toepassingen van fruit....



De verspilling...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189164006
Burendag kan afgevinkt. w/
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:26:49 #255
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189164010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:21 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

In wat voor eko/geitenwolle sokken-winkel haal jij je boodschappen?
Picnic. Kom haten dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189164017
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:26 schreef AnneX het volgende:
Burendag kan afgevinkt. w/
Leuk?

Is het Nationaal Burenweekend of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 20:27:55 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189164035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Is het Nationaal Burenweekend of zo?
Ja :Y

KOM VAN DIE Zolderkamer AF! KWAARSCHUW NIEMEER *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:28:10 #258
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, absoluut :Y Te gek voor woorden soms hoe goedkoop eten/dingen kunnen zijn.
Al kwam hier in het topic vanmiddag een pompoen voorbij van 4 euro. Toen ik vervolgens zelf nog even in de jumbo stond, zag ik ook hoe klein ze waren. Ik denk dat je er een pondje eetbaar spul aan over houdt. :+
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:28:26 #259
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Picnic. Kom haten dan.
:o
pi_189164073
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
Wellicht dat het overigens ook wel flink scheelt, al weet je dat natuurlijk nooit zeker, dat ik al een kerngezonde kleine dude heb rondlopen waar ik me elke seconde van de dag helemaal te pletter van geniet. Als dit bij mijn eerste zwangerschap was gebeurd, ik kan me voorstellen dat dat toch vele malen heftiger voelt.
Ik had een collega, wiens eerste zoiets had als jouw nottobe-wurm, helaas pas ontdekt na geboorte. Die was er ook heel kalm onder, evenals zijn vrouw. Verdrietig natuurlijk, maar wat niet kan leven kan niet leven. Daarna hebben ze alsnog twee prima kindertjes gekregen.
Hij deed er ook niet moeilijk over tegen anderen, vertelde er zeker niet te pas en te onpas over, maar vertelde er wel over wanneer relevant. Het was helaas vaak relevant, want een andere collega wou het heel vaak hebben over het kind dat hij net verloren had (1 jaar oud). Begrijpelijk, maar best lastig.
In de categorie rampspoed was er een jaartje later een collega met van tweeling zwangere vriendin, waarvan 1 van de 2 bij controle in de buik al niet goed bleek. Dat moest worden uitgedragen, da's ook niet geweldig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189164104
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik er niet altijd even goed op let en me dan kapot lach om hoe zij (3) dingen ervaart en ziet

Vet eng monster 'kijk mama, hij heeft een gekke hoed op, net een kikker, whahahahaha _O- '
_O-
Ja mooi is dat. Ik krijg dan vragen waarom een auto zo boos kijkt. Of of ik echt niet onthouden heb dat speelgoedautootje A een heel ander achterwiel heeft dan rood speelgoedautootje B. :? Wij nemen zoveel grover waar, kinderen zien veel meer details en andere gekke dingen.

Maar we zitten weer even in een gevoelige fase, zelfs het sprookjesthema op school was eng, dus we vermijden monsters maar een beetje. Gaat wel over.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:34:40 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189164133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk?

Is het Nationaal Burenweekend of zo?
Krijg je subsidie voor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189164134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk?

Is het Nationaal Burenweekend of zo?
Een man of 40 met kinderen.
Vuurtje, tenten ( het bleef droog), tafels, drank, vlees als hamburger, saté, speklapjes zag ik.
Diverse salades. Zeer goed verzorgd.
Bijgekletst met die en gene. Blijkbaar komt er weer een friettent ( vlakbij) en komt er een camping. O-)
Oudste inwoner 101 was er ook. Die zat te kletsen met iemand van 80+. Beiden stokdoof.
Iemand bleek inmiddels een 2e kind te hebben. en wil ook wel graag weer zingen.
Nou ja, keuvel, leuter etc.
Nu hebben mijn tutende oren weer rust.

Ja, het is burenzaterdag w/ elders zag ik springkussen etc. staan. ( in de vinexwijk).
https://www.burendag.nl/
pi_189164143
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja mooi is dat. Ik krijg dan vragen waarom een auto zo boos kijkt. Of of ik echt niet onthouden heb dat speelgoedautootje A een heel ander achterwiel heeft dan rood speelgoedautootje B. :? Wij nemen zoveel grover waar, kinderen zien veel meer details en andere gekke dingen.

Maar we zitten weer even in een gevoelige fase, zelfs het sprookjesthema op school was eng, dus we vermijden monsters maar een beetje. Gaat wel over.
Konden we maar wat meer zo blijven kijken als kinderen denk ik wel eens :)

@minilot, fijn dat jullie hier allebei zo naar kijken, scheelt echt een hele hoop weet ik uit ervaring :{
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:36:54 #265
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164157
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Krijg je subsidie voor
:o Ik heb de buren hier voor niks over de vloer gehad.
pi_189164169
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:o Ik heb de buren hier voor niks over de vloer gehad.
Wellicht hadden zij de subsidie wel aangevraagd en gekregen? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:38:11 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189164173
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja mooi is dat. Ik krijg dan vragen waarom een auto zo boos kijkt. Of of ik echt niet onthouden heb dat speelgoedautootje A een heel ander achterwiel heeft dan rood speelgoedautootje B. :? Wij nemen zoveel grover waar, kinderen zien veel meer details en andere gekke dingen.

Maar we zitten weer even in een gevoelige fase, zelfs het sprookjesthema op school was eng, dus we vermijden monsters maar een beetje. Gaat wel over.
Ja die details, hoe ze kijken, heerlijk _O_
Kan daar enorm van genieten en probeer zo min mogelijk haast te hebben ofzo, zodat we er lekker ook beide (en gedrieën) de aandacht voor kunnen hebben

Fantastisch hoe ze de wereld beleven _O_

Hier vindt ze op de tent/camping deze vakantie na... (Dik dra-ma... Na vier dagen maar boot omgeboekt en naar huis gegaan...) eigenlijk altijd alles wel tof
Weinig is spannend of eng.

Vorige week wilde ze alleen in een AirBubble, nou, owkee. En gelachen dat ze heeft, vond ze geweldig. Gekke kleine kabouter _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:38:45 #268
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164179
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht hadden zij de subsidie wel aangevraagd en gekregen? :P
Ik heb misschien een tientje aan kosten gehad. Is het aanvragen van subsidie niet waard. _O-
pi_189164227
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:34 schreef Molo het volgende:

Krijg je subsidie voor
Achterlijk...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:42:09 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189164231
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:38 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb misschien een tientje aan kosten gehad. Is het aanvragen van subsidie niet waard. _O-
Sowieso, papierwerk :r

Goed, Geub verder kijken nu hier _O_ :W
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:42:18 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189164234
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Achterlijk...
Yep! Eens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:49:50 #272
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164346
Hier een kleine wereldreiziger in de dop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189164370
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:49 schreef Zilverberk het volgende:
Hier een kleine wereldreiziger in de dop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens partner is dit? Aangezien ie J. heet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189164377
Souvenirtjes die wij voor de kleinkinderen meebrachten uit Griekenland afgelopen zomer kunnen aan! *O* Ze konden niet wachten om ze te dragen _O-
Het zijn handgemaakte schapenwollen pantoffeltjes die lijken op wat de griekse erewacht aanheeft:


[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 28-09-2019 21:01:58 ]
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:51:57 #275
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Achterlijk...
Ik denk dat het veel kosten qua burenruzie-bemiddeling kost. En wellicht ook vervuiling in de wijken tegengaat, want als je je buren kent gooi je niks op straat waar ze bij zijn.
Het zou zomaar kosteneffectief kunnen zijn.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:52:36 #276
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wiens partner is dit? Aangezien ie J. heet?
Misschien wat te jong voor jouw A.?
pi_189164408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Misschien wat te jong voor jouw A.?
Die heeft nu al een langharige blonde Friese zeil-dude achter zich aan :P
(Van 8)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 20:58:45 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189164498
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:38 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb misschien een tientje aan kosten gehad. Is het aanvragen van subsidie niet waard. _O-
Ik heb m'n aanvraag klaar. De aanvraag had ik in eerste instantie onder eigen naam gedaan, even kijken hoe dat systeem werkt enzo, maar later via de gebruikersnaam van onze stichting.

Gisteren kreeg ik al een mailtje van de subsidie verstrekker of ik de aanvraag nog ging indienen en niet gestrand was. Toen ik mailde dat ik onder andere naam had gedaan leken ze erg blij te zijn.

Ze hadden iemand anders van ons gebeld of het nog ging lukken met de drie aanvragen die we klaar hadden staan. Volgens hem klonken ze een beetje wanhopig _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 20:59:49 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189164515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die heeft nu al een langharige blonde Friese zeil-dude achter zich aan :P
(Van 8)
Ik vond de mensen van de zeilvereniging in Wageningen echt schijt irritant :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189164541
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vond de mensen van de zeilvereniging in Wageningen echt schijt irritant :+
Sjah linksdraaiend ghetto dat Wageningen, da's niet raar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 21:05:26 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189164631
Die badjassen zijn ook BEELDIG B O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189164735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is wel een fijn systeem voor mensen die niet veel geld hebben :Y
Deels.
Maar je moet vaak ook bijkopen om de maaltijd compleet te maken.
Zo had ik de vorige keer een pakket voor poke bowl. Zou ik normaal nooit kopen want met losse onderdelen ben je -voor de volle prijs dan- goedkoper uit. Maar zonder gerookte zalm (of in mijn geval, garnalen) is het nét niks. Dus tja :+

Maar om je vriezer goedkoop en snel te vullen met ladingen brood of vlees, en wat K&K maaltijden die je normaal zelf goedkoop samenstelt/klaarmaakt (en dus tijd kosten) is het makkelijk.

En voor mij haast de beste feature: elke keer weer een verrassing wat er in de tas zit *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:12:23 #283
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164782
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die badjassen zijn ook BEELDIG B O+
Edit: ohja...
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:13:50 #284
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189164817
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Deels.
Maar je moet vaak ook bijkopen om de maaltijd compleet te maken.
Zo had ik de vorige keer een pakket voor poke bowl. Zou ik normaal nooit kopen want met losse onderdelen ben je -voor de volle prijs dan- goedkoper uit. Maar zonder gerookte zalm (of in mijn geval, garnalen) is het nét niks. Dus tja :+

Maar om je vriezer goedkoop en snel te vullen met ladingen brood of vlees, en wat K&K maaltijden die je normaal zelf goedkoop samenstelt/klaarmaakt (en dus tijd kosten) is het makkelijk.

En voor mij haast de beste feature: elke keer weer een verrassing wat er in de tas zit *O*
Om die laatste reden had ik ooit een abonnement op een biologische groententas.
Om de eerste reden ben ik daar weer mee opgehouden. :+
pi_189164907
Neefje van 10 vertelde me gisteren dat hij een film op school had gezien.
‘En na 10 minuten had ik al 80 borsten gezien :D _O- :7 8-)

Waar keek de klas naar: ‘Coming to America’ _O- Ik heb maar niet gevraagd of hij wist hoe het met de Royal penis zat. Hij vond de scčne van de hinkende en blaffende toegewezen koningin veel lolliger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189164929
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Om die laatste reden had ik ooit een abonnement op een biologische groententas.
Om de eerste reden ben ik daar weer mee opgehouden. :+
_O-

TGTG is gelukkig geen abonnement O+
En met kiloos Chinees voer in mijn k.oelkast hoef ik voorlopig niks te halen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189164972
Dus...

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189164991
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

En voor mij haast de beste feature: elke keer weer een verrassing wat er in de tas zit *O*
Skinner Box val :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189165064
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Skinner Box val :+
Yep *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189165224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
Dus...

[ afbeelding ]
Where the little mountain lives, and a couple of happy trees... :D
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:26:23 #291
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189165270
TGTG app geīnstalleerd, jumbo in de buurt gefavoriet. Nu wachten op aanbod. :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 september 2019 @ 21:29:42 #292
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189165352
Zo. Lange dag. Wel een goede. Van de kleine ontwikkelingsclubs tot en met BuZa. Uiteindelijk met collega's nog in Amsterdam gegeten bij The Little Thai Prince in Amsterdam op de Zeedijk. Was prima. ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189165551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef Zilverberk het volgende:
TGTG app geīnstalleerd, jumbo in de buurt gefavoriet. Nu wachten op aanbod. :P
Goed bezig *O*

Geef je Molo ook weer wat vermakelijk leesvoer :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:43:49 #294
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189165709
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Geef je Molo ook weer wat vermakelijk leesvoer :P
Dan moet ik eerst effe kijken hoe ik foto's hier upload. :@
pi_189165886
Dat je een condensdroger hebt met een afvoerslang.
Maar dat toch de condensbak steeds vol raakt.
En ik nog geen oplossing gevonden heb.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189165944
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die badjassen zijn ook BEELDIG B O+
Die hele kinderen zijn gewoon beeldig Fles O+
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 21:58:38 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189166020
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die hele kinderen zijn gewoon beeldig Fles O+
Oh dat kan, dat weet ik niet :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189166060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst effe kijken hoe ik foto's hier upload. :@
Hosten op imgur en linkje tussen img tags zetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189166081
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
Dat je een condensdroger hebt met een afvoerslang.
Maar dat toch de condensbak steeds vol raakt.
En ik nog geen oplossing gevonden heb.
Zit er geen dopje/klepje/schroefje dicht tussen droger en slang?

Daar ging het bij mij namelijk mis toen ik mijn droger omzette :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189166129
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zit er geen dopje/klepje/schroefje dicht tussen droger en slang?

Daar ging het bij mij namelijk mis toen ik mijn droger omzette :@
Nop. Er zit een nippel met een dopje achterop. Dopje eraf ,, slang eraan en in afvoer.

Boekje zegt alleen "er is een slang te koop".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189166134
Oow. Weer vol.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')