abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189157458
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189157471
TT <> OP :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189157478
Warme vla met vellen O+
Vla met warm fruit O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189157483
Vla met ooooooren? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189157494
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oren O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189157554
Ik maakte laatst custardvla, doe ik wel vaker, maar nu voor het eerst in eeuwen ging het mis en had ik klontjes. Die klontjes vind ik niet zo erg, maar dan blijft de rest van de pap te dun. Da's minder.

Vandaag vooral bezig in de moestuin. Veel opruimen, beetje oogsten (bieten), veel varkensvoer (bietenloof, kleine prutsbietjes, aangevreten bieten). Net even een hapje gegeten, en nu zou ik eigenlijk weer aan het werk moeten. Ga ik zo doen. Echt. Heus. Nog even internetten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189157561
Pudding ook met vel (en krenten). Maar m'n moeders chocolade- en vanillevla is ook heerlijk O+

Kado's; vreselijk. Wil niet met geld aankomen of een bon maar weet ook nooit wat ik wel moet kopen. Vraag altijd maar wat mensen echt niet willen als ze niet weten wat ze wel willen en dan kijk ik maar is altijd een ramp.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189157572
Warme vla, met vel of laagje suiker O+ Nadeel aan zo'n pak is inderdaad de hoeveelheid, want dat gaat schoon op :9 Ze hebben ook portiezakjes, maar die vorm ik gewoon om tot reuzeportie.

En eens met geitenkaas :r Nog geen combi gevonden die ik te nassen vind.
pi_189157594
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:21 schreef sigme het volgende:
Ik maakte laatst custardvla, doe ik wel vaker, maar nu voor het eerst in eeuwen ging het mis en had ik klontjes. Die klontjes vind ik niet zo erg, maar dan blijft de rest van de pap te dun. Da's minder.

Vandaag vooral bezig in de moestuin. Veel opruimen, beetje oogsten (bieten), veel varkensvoer (bietenloof, kleine prutsbietjes, aangevreten bieten). Net even een hapje gegeten, en nu zou ik eigenlijk weer aan het werk moeten. Ga ik zo doen. Echt. Heus. Nog even internetten.
Prima toch. Ff rust tussendoor met al je lichamelijk werk.

Ik doe ook rustig aan. Kapper geweest en boodschappen gedaan en nu rustig tot 15u. Dan opmaken, inpakken en 1,5 uur naar Kampen rijden. Hoop 0u weer terug te kunnen rijden, max 1.30u thuis. Ben niet meer zo van het heel laat maken.
pi_189157596
Mijn moeder wordt volgende week 70 (dv), en die wil graag een 5-liter gieter. Moet lukken.

Meestal doe ik niet erg aan kado'tjes. Ikzelf hoef ze niet, en rommel weggeven doe ik niet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189157598
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Pudding ook met vel (en krenten). Maar m'n moeders chocolade- en vanillevla is ook heerlijk O+

Kado's; vreselijk. Wil niet met geld aankomen of een bon maar weet ook nooit wat ik wel moet kopen. Vraag altijd maar wat mensen echt niet willen als ze niet weten wat ze wel willen en dan kijk ik maar is altijd een ramp.
Voordeel aan in "het buitenland" wonen is dat lokale producten al snel een optie zijn. En verder hou ik wel van shoppen, of het nou voor een ander is of voor mezelf 8-)
pi_189157610
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:22 schreef Holyme het volgende:

En eens met geitenkaas :r Nog geen combi gevonden die ik te nassen vind.
Ik probeer t iedere keer. Zacht, hard, met spek.. Maar het lukt me niet om t lekker te vinden terwijl ik alle andere kazen wel zo lekker vind -O-
pi_189157619
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:24 schreef Holyme het volgende:

[..]

Voordeel aan in "het buitenland" wonen is dat lokale producten al snel een optie zijn. En verder hou ik wel van shoppen, of het nou voor een ander is of voor mezelf 8-)
Nou idd, daar heb je zeker voordeel mee!
Ben gek op buitenlandse producten proberen O+
pi_189157640
Vla met vellen (of chocomelk met vellen) :r

Geitenkaas :9~. Met uitzondering van nagel en komijnekaas, alle kaas :9~

Hier nog niet veel uitgespookt. Beetje opgeruimd en kranten gelezen. Luie zaterdag tot nu toe. Zo even wat eten en oud papier etc wegbrengen. Moet nog even zien hoe ik dat ga doen op de fiets, het waait hier nogal
We have far more in common than that which devides us..
pi_189157651
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik probeer t iedere keer. Zacht, hard, met spek.. Maar het lukt me niet om t lekker te vinden terwijl ik alle andere kazen wel zo lekker vind -O-
Drupje honing
pi_189157670
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Drupje honing
Ook gedaan. Niet lekker.
Warme brie met honing daarentegen O+
pi_189157681
Geitenkaas met appelstroop op brood :9

En warme vla _O_ Boh!

Helaas net boodschappen gedaan en niets van dat alles meegbracht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189157699
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook gedaan. Niet lekker.
Ook

Had ooit eens hartige muffins gemaakt voor een etentje, paar over mee naar kantoor. Collega’s kende de smaak van geitenkaas nog niet en zegt “ lijkt wel of ik kinderboerderij eet” :D
pi_189157740
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook gedaan. Niet lekker.
Deze dame weet.
pi_189157766
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Geitenkaas :9~. Met uitzondering van nagel en komijnekaas, alle kaas :9~
Ik heb zojuist een stukje van mijn nagelkomijnekaas geproefd die ik gister op de markt kocht. Teleurstellend, te weinig smaak. Ik laat 'm nog maar wat liggen denk ik, misschien betert het dan nog.

Geitenkaas hou ik niet van, proeft mij teveel naar geit. In Spaanse harde kazen zit vaak een mengsel van schaap/geit/koe-melk, en dan heb ik geen last van de geit.

quote:
Hier nog niet veel uitgespookt. Beetje opgeruimd en kranten gelezen. Luie zaterdag tot nu toe. Zo even wat eten en oud papier etc wegbrengen. Moet nog even zien hoe ik dat ga doen op de fiets, het waait hier nogal
Ik moet er ook nog op de fiets op uit. Ik zag dat ze geen regen meer voorspellen hier, vandaag, dus dan valt dat alvast mee.
pi_189157839
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb zojuist een stukje van mijn nagelkomijnekaas geproefd die ik gister op de markt kocht. Teleurstellend, te weinig smaak. Ik laat 'm nog maar wat liggen denk ik, misschien betert het dan nog.

Geitenkaas hou ik niet van, proeft mij teveel naar geit. In Spaanse harde kazen zit vaak een mengsel van schaap/geit/koe-melk, en dan heb ik geen last van de geit.
[..]

Ik moet er ook nog op de fiets op uit. Ik zag dat ze geen regen meer voorspellen hier, vandaag, dus dan valt dat alvast mee.
Regen vind ik geen probleem, maar alle papieren die wegwaaien is wat minder
pi_189157911
Ik kocht 2 weken geleden boerenkaas met daslook op een marktje. Proefstukje daar was heerlijk, mijn kaas is vet bitter ;(
pi_189158105
Over niet lekker gesproken, ik krijg nu heel regelmatig ads van Pizza Hut met een pizza met witloof. Ook witlof heb ik tot dusver nog niet op een lekkere manier geproefd, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voordeel is wel dat alle zin in een vette pizza hap me spontaan ontgaat :')
pi_189158133
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:03 schreef Holyme het volgende:
Over niet lekker gesproken, ik krijg nu heel regelmatig ads van Pizza Hut met een pizza met witloof. Ook witlof heb ik tot dusver nog niet op een lekkere manier geproefd, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voordeel is wel dat alle zin in een vette pizza hap me spontaan ontgaat :')
:r
pi_189158144
Hmm. Een aantal weken geleden is 1 van mijn overbuurvrouwen opgehaald met een ambu. Ze was wel aanspreekbaar toen ze de ambu inging, maar nu zie ik mensen haar huis leeghalen. ;(
Ik hoop maar voor richting het verpleeghuis, maar ik durf het eigenlijk niet te vragen. :{
pi_189158161
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Een aantal weken geleden is 1 van mijn overbuurvrouwen opgehaald met een ambu. Ze was wel aanspreekbaar toen ze de ambu inging, maar nu zie ik mensen haar huis leeghalen. ;(
Ik hoop maar voor richting het verpleeghuis, maar ik durf het eigenlijk niet te vragen. :{
Als je het niet vraagt weet je het nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189158194
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goorling :{w
pi_189158227
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:03 schreef Holyme het volgende:
Als er heel veel ham en kaas bij de witlof zit, valt die best wel redelijk te negeren
pi_189158263
Mensen, help. Kunnen jullie me vertellen hoe normale mensen dit aanpakken?

Mijn huisgenootje dat de kamer naast me heeft en met wie ik een keukentje deel (de keuken is van alleen ons tweeën) heeft deze week badkamerpoetsbeurt.
Vanochtend heb ik haar geappt "Zou je als je de badkamer doet ook even de keukenvloer mee willen dweilen?"
Zij appte terug: "Hee! Ik heb dit weekend weinig tijd dus als je vind dat de keuken nu gedweild moet worden dan even zelf doen"
En ze wees me erop dat ik vanochtend een remspoor had achtergelaten in de wc en dat ze graag wilde dat ik voortaan hygiënischer met de wc zou omgaan.
Toen heb ik geappt dat ik dat niet had gezien en dat dat absoluut niet mijn bedoeling was, ik vind dat ook vies.
En ik heb gezegd: "Ik vind niet per se dat de keuken nu gedweild moet, maar ik zou het fijn vinden als je helpt om de keuken schoon te houden en dit leek me iets concreets en snels. Ik heb de indruk (kan verkeerd zijn, dan sorry!) dat ik nu de meeste schoonmaakklusjes doe in de keuken (bv. even een doekje over het fornuis en de muur) en ik zou het fijn vinden als je daar ook aan bijdroeg. Maar zoals ik zeg, ik kan natuurlijk moeilijk weten welke dingen je al doet"
Daar reageerde ze heel kortaf op met dat ze het er niet mee eens was en dat ze het er niet via de app over wilde hebben.

Ik heb nu het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan. Had ik anders moeten communiceren?
Ze bakt iedere dag een eitje en iedere dag knoeit ze ei op het fornuis en dat ruim ik vaak op. Ik zorg altijd dat als ik klaar ben met koken er ook niet meer te zien is wat ik heb gekookt, en ik weet dat andere mensen dat lang niet zo belangrijk vinden, dus misschien moet ik ook niks zeggen.
pi_189158270
gestoofde witlof is teringgoor inderdaad. rauw in een salade met appel, walnoten en rocquefortkaas is het best goed te hachelen though.
pi_189158286
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Op jezelf gaan wonen een optie? Dit soort kleinzielig gemeut kost je veel te veel: tijd, moeite, ergernis, weg ermee.
pi_189158288

Oh. Imgur doet het niet? Wat tegenwoordig nog wel :?
pi_189158307
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Op jezelf gaan wonen een optie? Dit soort kleinzielig gemeut kost je veel te veel: tijd, moeite, ergernis, weg ermee.
Bedankt voor de tip. Heb je een huis voor me voor ¤300 in de maand?
pi_189158311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Tele6 het volgende:

Mijn huisgenootje dat de kamer naast me heeft en met wie ik een keukentje deel (de keuken is van alleen ons tweeën) heeft deze week badkamerpoetsbeurt.
Vanochtend heb ik haar geappt "Zou je als je de badkamer doet ook even de keukenvloer mee willen dweilen?"
Zij appte terug: "Hee! Ik heb dit weekend weinig tijd dus als je vind dat de keuken nu gedweild moet worden dan even zelf doen"
En ze wees me erop dat ik vanochtend een remspoor had achtergelaten in de wc en dat ze graag wilde dat ik voortaan hygiënischer met de wc zou omgaan.
Toen heb ik geappt dat ik dat niet had gezien en dat dat absoluut niet mijn bedoeling was, ik vind dat ook vies.
En ik heb gezegd: "Ik vind niet per se dat de keuken nu gedweild moet, maar ik zou het fijn vinden als je helpt om de keuken schoon te houden en dit leek me iets concreets en snels. Ik heb de indruk (kan verkeerd zijn, dan sorry!) dat ik nu de meeste schoonmaakklusjes doe in de keuken (bv. even een doekje over het fornuis en de muur) en ik zou het fijn vinden als je daar ook aan bijdroeg. Maar zoals ik zeg, ik kan natuurlijk moeilijk weten welke dingen je al doet"
Daar reageerde ze heel kortaf op met dat ze het er niet mee eens was en dat ze het er niet via de app over wilde hebben.

Ik heb nu het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan. Had ik anders moeten communiceren?
Ze bakt iedere dag een eitje en iedere dag knoeit ze ei op het fornuis en dat ruim ik vaak op. Ik zorg altijd dat als ik klaar ben met koken er ook niet meer te zien is wat ik heb gekookt, en ik weet dat andere mensen dat lang niet zo belangrijk vinden, dus misschien moet ik ook niks zeggen.
Mwoah ik zie hier niet per se iets verkeerds in. Hooguit minder handig om via de app te doen. Dan kan tekst vrij snel anders overkomen, dus gewoon binnenkort eens face-to-face over hebben als er dingen zijn waar je je aan stoort, of ze daar op kan letten :)
pi_189158324
En voor nu gewoon loslaten. :*
pi_189158395
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Heb je een huis voor me voor ¤300 in de maand?
Als dat geen optie is moet je er inderdaad even over praten :) Maar dat gaat beter in persoon dan over de app ^O^
pi_189158411
Helemaal eens met wat Lonaa zegt, met name het laatste.
pi_189158420
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens met wat Lonaa zegt, met name het laatste.
Ook ja. Dat is altijd een goed idee O+

pi_189158815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:15 schreef Holyme het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]

Oh. Imgur doet het niet? Wat tegenwoordig nog wel :?
Ja, doet het denk ik nog wel, maar ik linkte ook de hele tijd verkeerd dus dat is het misschien :')
pi_189159105
Ik heb een heleboel kleine, smaakvolle tomaatjes. Wat mee doen, behalve zo opeten?
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:14:04 #41
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159106
Vla, ik maak regelmatig karamelvla. Maar niet met custard, maar met maizena (custardpoeder = maizena plus gele kleurstof plus goedkope vanillesmaak en wellicht suiker).

Karemelvla
Brand 50 gram suiker tot donkere karamel. Giet daar in 1 keer 300 ml melk bij. Aarzelen = gasfornuis poetsen :+
Laat de karamel oplossen, meng ondertussen 20-25 gram maizena met 50 ml melk en een snuf zout. Papje bij de warme melk, goed roeren, 3 min koeken

Bam! Lekkerder dan uit een pak. :9
pi_189159146
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een heleboel kleine, smaakvolle tomaatjes. Wat mee doen, behalve zo opeten?
Bentoprikkertjes in duwen en foto's van maken. En op school / werk / dagbesteding opeten :Y
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:17:00 #43
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159165
Witlof, gebakken.

Van 2 struikjes: snijd de bladen los, hak in reepjes van 2-3 cm breed. Bak 2 minuten, tot ze beginnen om zachter te worden. Giet er een eetlepel oestersaus bij, draai er goed veel peper over en voeg een theelepel (poeder)suiker erbij.

Uk eet dat ook :9 , manlief niet.
pi_189159175
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bentoprikkertjes in duwen en foto's van maken. En op school / werk / dagbesteding opeten :Y
Fair enough :P
pi_189159192
For now overweeg ik bruschetta of panzella :9
pi_189159200
Ik heb huisgenootje geappt dat ik het allemaal niet vervelend bedoelde en dat we het er later deze week wel even over zouden hebben. Ik heb een paar keer ademgehaald. Nu is het wel goed ^O^

Tomaatjes: roosteren in de oven?
Gewoon zo opeten is wel het minste werk O-)
pi_189159240
Overigens wilde ik een pompoen kopen, was toevallig bij de Jumbo. Alleen bio pompoenen, kleintjes, voor 4!!! euro per stuk.
Dafack.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:22:44 #48
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159281
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef Lonaa het volgende:
Overigens wilde ik een pompoen kopen, was toevallig bij de Jumbo. Alleen bio pompoenen, kleintjes, voor 4!!! euro per stuk.
Dafack.
Ja, dat was vorige jaren ook zo.
Overigens bestaan er geen niet-biologische pompoenen, schijnt. :+
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:23:17 #49
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil trouwens taartjes gaan maken met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en groene pesto erin, maar ik heb geen idee van de verhoudingen :') Pesto wat minder denk ik?
Ik zou verhouding kaas : tomaat: pesto aanhouden van 10:2:1
En ik zou er een uitje doorheen snijden, bij voorkeur aangebakken vooraf. En de zongedroogde tomaatjes ook effe snijden, die dingen zijn taai. :P
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:23:18 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159290
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:20 schreef Lonaa het volgende:
Dafack.
¤2,50 En nog veel meer keuze ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189159309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

pi_189159318
Ik ga wel gewoon naar de Turk ofzo.
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:25:42 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159337
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga wel gewoon naar de Turk ofzo.
Voor een Turkse muts?

https://www.marions-kochbuch.de/rezept/5495.htm
pi_189159345
Ik heb bloembollen achter in de tuin geplant.

Moet voor ook nog maar heb geen zin meer :')
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:26:26 #55
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159355
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Verkeerde knopjes, ik druk erop. *O*
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:26:29 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159356
Ik ben bepaald niet van de pompoenen, maar het ziet er wel eetbaar uit voor mensen die pompoen lusten :P
pi_189159357
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik zou verhouding kaas : tomaat: pesto aanhouden van 10:2:1
En ik zou er een uitje doorheen snijden, bij voorkeur aangebakken vooraf. En de zongedroogde tomaatjes ook effe snijden, die dingen zijn taai. :P
ZO VEEL KAAS??!
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:03 #58
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159364
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
Er bestaat niet zoiets als 'teveel kaas'.

Je zou kunnen overwegen gewone tomaat te nemen en dan kaas: tomaat: pesto (5:5:1) te maken. Plus een uitje erbij.
pi_189159365
quote:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
Hoezo is dit een vraag?
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:27:21 #60
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159370
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoezo is dit een vraag?
*;
pi_189159377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben bepaald niet van de pompoenen, maar het ziet er wel eetbaar uit voor mensen die pompoen lusten :P
Ik vind het vooral leuke decoratie O-) vorige winter een meer pompoensoep op. Niet mijn ding.
pi_189159383
als ik dat ga doen wordt het vast erg smerig.
pi_189159387
quote:

[..]

ZO VEEL KAAS??!
is er zoiets als teveel kaas?
pi_189159391
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

is er zoiets als teveel kaas?
geitenkaas he.
pi_189159399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

geitenkaas he.
Lekker O+
pi_189159408
zachte geitenkaas :9
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:16 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker O+
*;
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:43 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het niet vraagt weet je het nooit.
Mensenlinq even checken? ;)
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:29:54 #69
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159422
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik dat ga doen wordt het vast erg smerig.
Je kunt beter flammkuchen ervan maken ja. :Y
pi_189159434
Pompoen in de oven tot zacht en dan met o.a. havermout, pecan en speculaaskruiden, warm en dan in de skyr :9
  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 14:30:55 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189159445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het vooral leuke decoratie O-) vorige winter een meer pompoensoep op. Niet mijn ding.
Nou die mening delen we dan :P Pompoenen zijn voor decoratie en niet voor humane consumptie ;)
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:31:05 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159448
Pompoensoep is vooral lekker als je er veel andere dingen doorheen doet (tomaat, wortel, ui, kruiden, bouillon, ham, room). :9
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:31:36 #73
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159455
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Pompoen in de oven tot zacht en dan met o.a. havermout, pecan en speculaaskruiden, warm en dan in de skyr :9
Oeh, dat klinkt goed. :9
pi_189159458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:29 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je kunt beter flammkuchen ervan maken ja. :Y
nee dat kan niet. Mijn AF kan maar tot 200 ºC en voor Flammkuchen heb je 300+ nodig.
pi_189159464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef Zilverberk het volgende:
Pompoensoep is vooral lekker als je er veel andere dingen doorheen doet (tomaat, wortel, ui, kruiden, bouillon, ham, room). :9
:Y
pi_189159482
quote:
Dat is met erwtensoep ook een beetje zo toch? :D
pi_189159494
quote:

[..]

Oeh, dat klinkt goed. :9
:Y :Y
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:36:25 #78
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159545
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is met erwtensoep ook een beetje zo toch? :D
Ik trof laatst een doperwtensoep aan net alleen een uitje en wat bouillon buiten de erwtjes. :+ Niet gemaakt, kan niet lekker zijn. :{w
pi_189159559
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik trof laatst een doperwtensoep aan net alleen een uitje en wat bouillon buiten de erwtjes. :+ Niet gemaakt, kan niet lekker zijn. :{w
ja precies. Wordt een soort beton denk ik :@
pi_189159582
:Y)

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas di dus meet ook al weer ? :@

Vandaag nieuwe schoenen binnen gekregen.. de schoenen van Bluez gaan mee en daarnaast nog 2 paar die ook goed passen dus nu keuze stress.. :{

Verder in willekeurige volgorde: was opvouwen , Hollandse nieuwe met ui, gebakken ei met spek, tas en koffer inpakken, schoenen ophalen bij ophaalpunt, rugby kijken, tram en trein, discussie hebben over of iets nou wel of niet een stilte coupe is, voor het eerst on 1000 jaar weer een lion eten *) :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189159610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat kan niet lekker zijn.

Erwtensoep :9~ Binnenkort ook weer op t menu. Kreeg van de week al de opmerking “kaat, het is al herfst wanneer eten we draadjesvlees en erwtensoep”
pi_189159623
Morgen 2 broers en schoonzussen op bezoek. Dus nu al 2 1/2 uur aan het snijden en voorkoken. Nog lang niet klaar. Hoeveelheden voor 6 personen is best veel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189159625
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef Barreltje het volgende:
:Y)

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas di dus meet ook al weer ? :@

Vandaag nieuwe schoenen binnen gekregen.. de schoenen van Bluez gaan mee en daarnaast nog 2 paar die ook goed passen dus nu keuze stress.. :{

Verder in willekeurige volgorde: was opvouwen , Hollandse nieuwe met ui, gebakken ei met spek, tas en koffer inpakken, schoenen ophalen bij ophaalpunt, rugby kijken, tram en trein, discussie hebben over of iets nou wel of niet een stilte coupe is, voor het eerst on 1000 jaar weer een lion eten *) :o
Oh ja rugby kijken! KPN heeft me dat lastig gemaakt.
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:43:10 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159648
De ene na de andere afmelding voor de burenborrel komt binnen. -O-
Plus: het regent steeds terwijl ik nog boodschappen wil doen.
pi_189159687
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:43 schreef Zilverberk het volgende:
Oh fuck me. Net een buitje en nu weer zon dus ik dacht 'mooi' gezien ik zo weg wil. Maar dikke buienslinger in aankomst. }:|

Waar woon jij eignelijk, ongeveer
pi_189159719
quote:
Ik zie twee problemen die uiteindelijk elkaar gaan oplossen *O*
pi_189159727
quote:
Op de dag zelf.. Dat is stom.

Wij hebben de borrel gisteren al gehad. Was gezellig.
pi_189159729
ik ga over een klein uurtje ook even kijken bij het buurtfeest hier in de straat. Over een half uurtje wordt het droog volgens Buinedraar
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:53:13 #89
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Op de dag zelf.. Dat is stom.

Wij hebben de borrel gisteren al gehad. Was gezellig.
Oh, ik moest koffie en koek aandragen, dus ik til er niet zo zwaar aan. Maandag de overgebleven koek in mijn collega's scheppen.
pi_189159782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:53 schreef Zilverberk het volgende:
de overgebleven koek in mijn collega's scheppen.
Thanks for the MI :D
pi_189159804
Net 2 uur gelunched bij de Watertuin. Zo’n all you can eat-toko. We zouden met een hele groep gaan. Dat werden er eerst twee (ik en een dame van mijn oude werkgever) en later kwam mijn ex-IT-collega ook nog :D

Grappig om een keer te doen, minder voor herhaling vatbaar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:56:09 #92
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159808
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Thanks for the MI :D
YW :P
  zaterdag 28 september 2019 @ 14:56:49 #93
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189159813
De zon gaat schijnen. Brb. :W
pi_189159840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net 2 uur gelunched bij de Watertuin. Zo’n all you can eat-toko. We zouden met een hele groep gaan. Dat werden er eerst twee (ik en een dame van mijn oude werkgever) en later kwam mijn ex-IT-collega ook nog :D

Grappig om een keer te doen, minder voor herhaling vatbaar.
Oh ja ik ben ooit in Bergen op Zoom geweest. Vrienden van mij vinden dat helemaal fantastisch want je kan zoveel eten als je wilt.. Ik heb er een hekel aan dat ik steeds van tafel moet.
pi_189159891
Zo, balkonkussens opgeborgen, schuur een beetje opgeruimd. Van de week maar de planten die op zijn wegdoen en er wat herfstplanten neerzetten voor wat kleur.

Ook stom @Zilverberk dat ze zo laat afzeggen.

Was het wel lekker P? Ooit een keer gedaan, zou het ook niet snel nog een keer doen. Niet slecht maar ook niet super
pi_189159933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Was het wel lekker P? Ooit een keer gedaan, zou het ook niet snel nog een keer doen. Niet slecht maar ook niet super
Het was niet slecht en ik zie voordelen voor als je met kinderen bent :) Maar doe mij maar De Waag in Delft. Meer mijn ding :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189159935
Druk Druk Druk hier in huize B&g.
Morgen eters, dus g is alweer uuuuren in de keuken bezig en ik lekker huispoetsen (extra klussen ook meteen maar, ben toch bezig) als g klaar is maak ik alvast het toetje.
Oh g had al gepost, ik niet gescrolled. :P
Wij ook al de tuinstoelkussens voor 't balkon naar de garage gebracht.. verwacht geen indian summer meer, en anders zijn ze zo gepakt :)
pi_189159976
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:38 schreef Barreltje het volgende:

Kaas in ALLES O+
Wanneer is de volgende kaas meet ook al weer ? :@
Ja wanneer *O*

quote:

Welke kleur Nikerunners? *O*
1 paar is niet genoeg? :D
pi_189160041
Ik las over kaasmeet heen. Zo snel mogelijk graag :Y

De Waag? Daar waren wij toen toch.?

Volgende week dinsdag eet ik, met de eetclub, bij de Steenen Tafel ihk van de restaurantweek. Daar hebben ze een kaaswagen, ohhh zo lekker.
pi_189160067
Ik heb gisteren sushi gegeten. Zonder kaas. Straf me :'(
pi_189160206
Kaasmeet, present! O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')