Ja, stonden nog maar 2 berichten in.quote:Op zondag 6 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Owjee nattekat is aan het ruimen in een leeg topic.
Nee, een gesloten topic.quote:Op zondag 6 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
Owjee nattekat is aan het ruimen in een leeg topic.
Begrijp ik, maar je zette een leeg topic op slotquote:
Neuh, dat topic is leeg gehaaldquote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar je zette een leeg topic op slot
Maar er is nu al nieuws over de Toscaanse Grand Prix.quote:
Dat topic is voor de live sessies, daar is nu nog geen sprake van. Dat nieuws kan ook in het algemene topic.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar er is nu al nieuws over de Toscaanse Grand Prix.
Excuus, ik heb het verkeerd gelezen. Inmiddels verplaatst.quote:Op donderdag 26 november 2020 14:00 schreef K.loon het volgende:
PTA / Red Bull gives you wings!
Via TR verzoek om verplaatsing van het topic aangevraagd, maar nog steeds niet gebeurd?
@:Nattekat
Als er nou gewoon geen reacties op gegeven werdenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Starflyer het volgende:
Als er nou eens opgetreden werd tegen de trollen in plaats van reacties daarover weg te halen
Met dat beleid hier wordt het niet snel beter op Fok!quote:Op zondag 6 december 2020 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er nou gewoon geen reacties op gegeven werden
Eigenlijk verdrievoudig je het aantal acties dat de moderatie moet nemen door te happen, waardoor de kans groter wordt dat er wat gemist wordt.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met dat beleid hier wordt het niet snel beter op Fok!
Er lopen steeds meer mensen weg, daardoor.
Ik hapte niet, maar wilde een post liken die erop reageerde. Maar die was toen verdwenenquote:Op zondag 6 december 2020 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk verdrievoudig je het aantal acties dat de moderatie moet nemen door te happen, waardoor de kans groter wordt dat er wat gemist wordt.
Gewoon niet reageren, reacties die niet kunnen verdwijnen vanzelf wel.
Ach, er kunnen 10 reacties van trollen verwijderd worden en je rent nog steeds naar FB zodra er één reactie op trollen verwijderd wordt.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef daNpy het volgende:
Ah, nog steeds dezelfde smoes?
Staan ondertussen wel flinke krassen op de plaat denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |