Ja, laat haar beginnen met Noord Korea.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik Greta een tip mag geven: ze praat nu teveel over de hoofden heen. Je komt vaak pas in actie als je persoonlijk wordt benaderd. Dus ik adviseer haar om een tour te maken langs de verschillende wereldleiders en hen face to face van je zorgen op de hoogte te brengen. Dat lijkt mij zinvoller dan zo'n rant waar niemand wat mee kan.
en sommige kinderen hebben vragen... en sommige kinderen gaan zelf informatie zoekenquote:Op donderdag 26 september 2019 23:56 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
of jij wil er een schepje vanaf...
mn punt is, kinderen van deze leeftijd krijgen gewoon informatie.
Dankzij Trump heeft Europa zijn eigen verdediging weer serieus (moeten) nemenquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:31 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
trump heeft de westerse alliantie ernstig verzwakt. de gevolgen daarvan zullen we nog decennia gaan meemaken.
Maar dan moet ze vliegen en dat wil ze niet en dan moet ze huilenquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik Greta een tip mag geven: ze praat nu teveel over de hoofden heen. Je komt vaak pas in actie als je persoonlijk wordt benaderd. Dus ik adviseer haar om een tour te maken langs de verschillende wereldleiders en hen face to face van je zorgen op de hoogte te brengen. Dat lijkt mij zinvoller dan zo'n rant waar niemand wat mee kan.
dat klopt. het onaantastbare blok staat op losse schroeven. putin was daar al langer achter.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dankzij Trump heeft Europa zijn eigen verdediging weer serieus (moeten) nemen
Ze gaat niet naar school en heeft toch niks beters te doen, dus de wereld rondzeilen kan ook.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar dan moet ze vliegen en dat wil ze niet en dan moet ze huilen![]()
[ afbeelding ]
Dat geldt voor de meeste kinderen. Die hebben gewoon de contacten niet, hun ouders ook niet. Dan kan je mooi op school oreren, of voor het dorpshuis, het is vrij zinloos.quote:Op vrijdag 27 september 2019 07:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik verwacht idd niet dat je kinderen de kans krijgen een boodschap te verkondigen aan de wereld en eventuele prijzen te pakken.
Gelukkig zijn er nog mensen die niet zwichten voor emotionele chantage. Waarom zou je een meisje van 16 met autisme niet mogen haten wanneer dat meisje:quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als volwassen vrouw een meisje met autisme zo geobsedeerd hatenecht rijp voor een enkeltje riagg jij
Bedreigt nog wel. En het zijn toch echt haar ouders die je daarvoor schuldig mag stellen, niet haar persoonlijkquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die niet zwichten voor emotionele chantage. Waarom zou je een meisje van 16 met autisme niet mogen haten wanneer dat meisje:
- iedere generatie voor haar schuldig verklaart.
- mensen die het niet met haar eens zijn regelrecht bedreigt.
Gelukkig zijn er nog mensen die niet in dit dieptrieste overgeacteerde drama van deze buikspreekpop trappen.
Moet je daar opgehaald worden? Ik wil wel even een taxi voor je bellen, bij welke inrichting sta je?quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als volwassen vrouw een meisje met autisme zo geobsedeerd hatenecht rijp voor een enkeltje riagg jij
Bedreigt inderdaad. Met haar "we wont forget" en "we are coming for you", en dat dan zonder enige ironie en zichzelf volledig serieus nemend.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedreigt nog wel. En het zijn toch echt haar ouders die je daarvoor schuldig mag stellen, niet haar persoonlijk
In Afrika morst men bij de pomp expres benzine naast de tank, dan lijkt het net alsof je veel geld hebt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet je daar opgehaald worden? Ik wil wel even een taxi voor je bellen, bij welke inrichting sta je?
Ik haat niemand, ze kan ook naar Poetin, of het midden Oosten, of China. Hoe ver denk je dat ze komt met haar verhaal in Brazilië? Hoe serieus nemen ze haar in Ethiopië of Congo?
een van de weinige dingen die voor ons goed heeft uitgepakt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dankzij Trump heeft Europa zijn eigen verdediging weer serieus (moeten) nemen
Mooie woordkeus achterlijkquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:55 schreef IShootPeople het volgende:
Ze HEEFT gewoon gelijk..
Of wilde je beweren dat ze bij de VN OOK achterlijk zijn ?
Of dat hij dat is:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 27 september 2019 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bedreigt inderdaad. Met haar "we wont forget" en "we are coming for you", en dat dan zonder enige ironie en zichzelf volledig serieus nemend.
Uiteraard zijn haar ouders hoofdschuldig aan de uitbuiting van dit zieke onsympathieke kind.
De VN? Die organisatie waar ze al decennialang een klimaattop organiseren waar iedereen in zijn privejet heen komt, de CO2 uitstoot van een klein land veroorzaakt in een week tijd, daar niet bindende afspraken maakt waar niemand zich aan houdt om bij de eerst volgende top te concluderen dat de doelstellingen niet gehaald zijn en het hele circus weer herhalen?quote:Op vrijdag 27 september 2019 12:55 schreef IShootPeople het volgende:
Ze HEEFT gewoon gelijk..
Of wilde je beweren dat ze bij de VN OOK achterlijk zijn ?
Of dat hij dat is:
Dus dat leraren zo in de wedstrijd staan vind jij normaal?quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben die kids goed gezien. Het presidentschap van Trump is tot dusver immers een grote clusterfuck geweest.
Ze doen net alsof er een staatsgreep gepleegd is en het een junta is...quote:Teleurstelling en twijfel
De verrassing was gisterochtend dan ook groot dat niet de Drachtster favoriet, maar Donald Trump de nieuwe president wordt. Ook de docente wist niet wat ze hoorde. ,,Hoe gaan we dit uitleggen aan de leerlingen?’’, kreeg ze meteen van een collega te horen toen zij zich op school meldde.
Is "we wont forget and we will be coming for you" geen dreigement? Hoe zie jij dat dan?quote:
Zieke onsympathieke kind is een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is "we wont forget and we will be coming for you" geen dreigement? Hoe zie jij dat dan?
Niemand is gevrijwaard van kritiek. Maar die leg je dan niet neer bij haar nee maar bij haar opvoeders. Maar goed. Je kan haar ook een ziek kind noemen. En je bedreigt voelen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
en zijn mensen met autisme gevrijwaard van kritiek of tegenspraak?
[..]
Wat voor diagnose denk je aan?
En is dit je tactiek van op de man spelen als je geen argumenten meer hebt?
Ze is gediagnosticeerd met meerdere ziektes, dat is dus gewoon een feit. En dat ze onsympathiek is is mijn mening, daar kun je het hooguit mee oneens zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Zieke onsympathieke kind is een beetje overdreven.
Een ziek kind is gewoon een feitelijke constatering. Ze komt natuurlijk niet zomaar aan die diagnoses. Ik heb ook genoeg kritiek op haar ouders. En ik voel me zeker niet bedreigd. Maar of ik mij bedreigd voel is een totaal andere vraag dan of zij dreigementen uit. Zij uit dreigementen, daarom vind ik haar onsympathiek, maar ik voel mij geenszins bedreigd door een 16 jarige buikspreekpop in het lichaam van een 12 jarige.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand is gevrijwaard van kritiek. Maar die leg je dan niet neer bij haar nee maar bij haar opvoeders. Maar goed. Je kan haar ook een ziek kind noemen. En je bedreigt voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |