Als deze dingen er straks doorheen zijn dan neem ik aan dat jij als eerste een topic post over de teloorgang van het westen? Of ben je dan stiekem toch van de juich-kant?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar zegt de minister dat ze die wet willen kopiëren dan?
Ah Pink tax. Je had het letterlijk over roze verf/kleurstof.Vrouwenproducten zijn duurder door marketing. Maar jij ziet er een natuurlijk een complot achter. Doordat fabrikanten de prijs voor vrouwenproducten niet omlaag schroeven maar die van mannenproducten ook verhogen.
Dus die quota zijn er niet. Zo deed je het wel overkomen. Dus de overheid bemoeit zich niet met de raciale of geslachtelijke opmaak van jouw bedrijf..
Ik niet en dit is weer van dat glijdende schaal gelul waar sommige mensen weer van gaan schuimbekken.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:00 schreef Jantje2k het volgende:
Ik zie binnenkort een ondernemersquota worden ingesteld dat minimaal 40% van de inschrijvingen bij de kvk vrouw moeten zijn
Ik leef niet in angst. Ik zie gewoon wat er aan de hand is en ik besef me dat dingen stuk kunnen en.. genoeg domme bullshit en naargeestige vrijheidsinperking en je hebt in feite het westen en wat het westen historisch gezien zo bijzonder maakt kapot gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet alle veranderingen wenselijk. Maar die permanente angst waar jij in leeft is schromelijk overdreven.
Eens. Allemaal schuimbekkende sneeuwvlokjes die door het minste of geringste volledig in de stress schieten.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik niet en dit is weer van dat glijdende schaal gelul waar sommige mensen weer van gaan schuimbekken.
Het leven is niet zwart wit, al hebben sommige mensen jammer genoeg zo'n kijk op het leven nodig om alles nog een beetje te begrijpen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als deze dingen er straks doorheen zijn dan neem ik aan dat jij als eerste een topic post over de teloorgang van het westen? Of ben je dan stiekem toch van de juich-kant?
Hoe gaat de maatschappij 'stuk' dan? Wat is er dan kapot?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik leef niet in angst. Ik zie gewoon wat er aan de hand is en ik besef me dat dingen stuk kunnen en.. genoeg domme bullshit en naargeestige vrijheidsinperking en je hebt in feite het westen en wat het westen historisch gezien zo bijzonder maakt kapot gemaakt.
Principes van persoonlijke vrijheid. Van gelijkheid zelfs (gelijkheid van kansen).quote:Op donderdag 26 september 2019 09:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe gaat de maatschappij 'stuk' dan? Wat is er dan kapot?
Welke groep mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebben?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Eens. Allemaal schuimbekkende sneeuwvlokjes die door het minste of geringste volledig in de stress schieten.Mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebben.
Omdat we stereotypering aanpakken, vallen we in chaos?quote:Op donderdag 26 september 2019 08:59 schreef SpecialK het volgende:
Als het westen desintegreert? Een langere tijd chaos en oorlog en uiteindelijk zal er wel weer wat nieuws komen. Maar er is geen garantie dat dat dan beter is als wat er nu actief wordt afgebroken.
En dat is slecht, omdat?quote:Gelijkheid van uitkomst tussen de seksen
En ik ben benieuwd hoe die verwijzing tot stand is gekomen. Het zal niet de eerste keer zijn dat mensen wat kort door de bocht gaan in hun interpretaties.quote:Doe je expres dom? Er wordt in de OP verwezen naar een reeds bestaande Franse wet. Met andere woorden. Dit soort wetgeving heeft wel degelijk de potentie om tot stand te komen.
Beide groepen niet. Iedereen is direct op de kast tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:12 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Welke groep mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebben?
Omdat we principes in de uitverkoop doen om die doelen te bereiken.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat we stereotypering aanpakken, vallen we in chaos?_!
Wat voor boeken lees jij?
Gelijkheid van uitkomst is een slecht principe inderdaad.quote:[..]
En dat is slecht?
Ben je benieuwd of.. heb je gewoon zoiets van "och zal wel meevallen". Omdat je die aanname doet.quote:[..]
En ik ben benieuwd hoe die veriwjzing tot stand is gekomen. Het zal niet de eerste keer zijn dat mensen wat kort door de bocht gaan in hun interpretaties.
Het is ook zo'n dom gelul. De pink tax, vrouwen betalen meer dan mannen voor hetzelfde product en op één of andere manier zijn de mannen daardoor een slachtoffer?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Eens. Allemaal schuimbekkende sneeuwvlokjes die door het minste of geringste volledig in de stress schieten.Mensen kunnen tegenwoordig niets meer hebben.
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is ook zo'n dom gelul. De pink tax, vrouwen betalen meer dan mannen voor hetzelfde product en op één of andere manier zijn de mannen daardoor een slachtoffer?![]()
Hier ook, vrouwenproducten duurder door marketing gericht op vrouwen:
https://www.nu.nl/geldzak(...)met-de-pink-tax.html
Welke persoonlijke vrijheden worden er ingeperkt? Het lijkt er juist op dat mensen meer vrijheden krijgen voor homo's of transgenders zoals trouwen of adopteren.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Principes van persoonlijke vrijheid. Van gelijkheid zelfs (gelijkheid van kansen).
Hoe meer wetten en dingen er zijn die tegen die vrijheden in gaan hoe makkelijker het voor overheden is om steeds weer een stapje verder te gaan. En ja.. dat zou wel eens kunnen uitmonden op totalitaire situaties
Ja klopt, alle buitenlanders eruit!quote:Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef vosss het volgende:
Man man man. Europa wordt overlopen door kansloze illegale uitvreters en wij maken ons druk om genderneutraal speelgoed omdat 0,000001% van de bevolking mentale issues heeft.
Doe godverdomme ff normaal
Ja daag. Niemand gaat je video's kijken. Heb je zelf geen mening?quote:
Heb ik al gezegd.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Welke persoonlijke vrijheden worden er ingeperkt?
Hier en daar wat meer vrijheid... maar over het algemeen minder.quote:Het lijkt er juist op dat mensen meer vrijheden krijgen voor homo's of transgenders zoals trouwen of adopteren.
Principes zijn er ook om over boord te gooien wanneer ze in de weg zitten.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef SpecialK het volgende:
Omdat we principes in de uitverkoop doen om die doelen te bereiken.
Het doel beheiligt niet de middelen.
Die nuance zie ik niet helemaal. Als ik even een crashcourse wikipedia filosifie meepak dan hoeft 'Vrijheid van Uitkomst' ook niet van mij.quote:Gelijkheid van uitkomst is een slecht principe inderdaad.
Gelijkheid van kansen niet.
Beidequote:Ben je benieuwd of.. heb je gewoon zoiets van "och zal wel meevallen". Omdat je die aanname doet.
Jij hoeft de video's niet te kijken. Als mensen die oprecht interesse hebben ze maar kijken en snappen waarom jouw argumenten onzin zijn. Ik hoef jou niet iets nieuws te leren, hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja daag. Niemand gaat je video's kijken. Heb je zelf geen mening?
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Principes zijn er ook om over boord te gooien wanneer ze in de weg zitten.
Als je je niet aan je principes houdt als ze onder druk komen te staan, zijn het geen principes maar gedragingen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef SicSicSics het volgende:
Principes zijn er ook om over boord te gooien wanneer ze in de weg zitten.
Je bedoelt: andere mensen die krampachtig de huidige ongelijkheid in stand willen houden.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij hoeft de video's niet te kijken. Als mensen die oprecht interesse hebben ze maar kijken en snappen waarom jouw argumenten onzin zijn. Ik hoef jou niet iets nieuws te leren, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |