abonnement Unibet Coolblue
pi_189126509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:27 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wel eens overwogen dat het alleen gaat over de stijl? Dat iemand met een normale communicatie een compleet andere reactie had gekregen?

Zoals bijvoorbeeld die Malala?
Dat lijkt me onzin, want ze krijgt al langere tijd een hoop shit over zich heen, en dit is de eerste keer dat ze een speech op deze manier hield.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189126523
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:28 schreef Za het volgende:
Zo expressief, die overslaande stem, indrukwekkend staaltje amateurtoneel.
Iets teveel naar Pippi Langkous gekeken.
pi_189126531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:27 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wel eens overwogen dat het alleen gaat over de stijl? Dat iemand met een normale communicatie een compleet andere reactie had gekregen?

Zoals bijvoorbeeld die Malala?
Iemand met een "normale" reactie had niet zo veel aandacht veroorzaakt. Omdat ze zoals ik eerder zei niks nieuws te melden heeft, daarom de inzet op stijl.

Malala is thunberg niet. Hız is slayage niet. Iedereen moet vanuit zijn/haar kracht handelen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189126539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin, want ze krijgt al langere tijd een hoop shit over zich heen, en dit is de eerste keer dat ze een speech op deze manier hield.
Hoop dat ze het de volgende keer wat anders aanpakt.
  donderdag 26 september 2019 @ 11:33:41 #155
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189126548
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:28 schreef Za het volgende:
Zo expressief, die overslaande stem, indrukwekkend staaltje amateurtoneel.
Wederopstanding van Pim Fortuyn.
  donderdag 26 september 2019 @ 11:34:21 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189126556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoop dat ze het de volgende keer wat anders aanpakt.
Maar de volgende keer is ze nog steeds te lelijk om misbruikt te worden, dus dan val je haar daar nog steeds op aan. Of gaat ze een make-over krijgen?
pi_189126577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:30 schreef miss_sly het volgende:

dit is de eerste keer dat ze een speech op deze manier hield.
Prcs @HiZ is dit Malala enough for ya?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 11:42:04 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189126677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haar zusje timmert letterlijk en figuurlijk flink aan de weg om beroemd zangeres te worden. Gaat die op de fiets naar de concertzalen of knijpt Greta graag een oogje dicht?

Wel gebruik maken van alle middelen en mogelijkheden van deze tijd, maar vervolgens zoveel kritiek hebben op anderen.

Heel vreemd.
Ik heb niet al haar speeches gevolgd maar zegt ze dat de oplossing is dat artiesten niet meer met het vliegtuig moeten gaan? Volgensmij zegt ze slechts, ik vind het kut dat wereld naar de knoppen gaat en ik vind dat we daar wat aan moeten doen. En ik kan dat niet maar jullie moeten dat doen want jullie zijn beleidsmakers. Ze vind dat er wat moet veranderen en vind dat de huidige beleidsmakers daar maar eens over na moeten denken. Iets wat geen heel raar standpunt is en ze dus ook deelt met veel van haar leeftijdgenoten.

En natuurlijk is het een lastig probleem dat moeilijk op de weegschaal te leggen is, en het probleem is niet in een klap opgelost. Zo loop ik bijvoorbeeld 7 km heen en 7 km terug van mijn huis naar mijn werk elke dag. Technisch gezien is dat heel slecht voor het milieu omdat als je alles tot aan productie van een fiets doorrekent gebuik ik lopend veel meer energie en ook nog eens minder efficiënt. Zo zijn er allerlei dingen die goed voor het milieu lijken maar het niet persee zijn en vice versa. Daarom moet er goed naar modellen gekeken worden etc. En de mensen die dat moeten doen zijn de mensen bij die climate summit.

Bij die summit moet je greta's speech scharen als een belangen groep die hun zorgen uit, dat doet ze met een soort van belerende speech dat is een rethorische vorm, of dat een handige vorm is tja misschien niet. Wat er uiteindelijk gebeurt is dat de mensen bij de UN summit dit betoog mee nemen of niet...

Wat ik hier veel zie langskomen is net alsof ze bij jullie thuis heeft aangebeld en gezegd heeft dat jullie je afval niet goed scheiden en te lang douchen en dat daardoor haar konijn nu dood is "how dare you". En daarbij boos heeft gekeken. En dat dat dan in het verkeerde keelgat valt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 26 september 2019 @ 11:54:25 #159
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189126906
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een persoon die de realiteit durft in te zien ziet ook de negatieve kanten van de economische ontwikkelingen.
Natuurlijk worden er fouten gemaakt en is er altijd wat te verbeteren maar het compleet verloochenen wat er door de vorige generaties voor je gedaan is getuigt van uit domheid voortkomende eigenwijsheid.
pi_189126924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

Natuurlijk worden er fouten gemaakt en is er altijd wat te verbeteren maar het compleet verloochenen wat er door de vorige generaties voor je gedaan is getuigt van uit domheid voortkomende eigenwijsheid.
Precies, ze had op haar blote knieën je moeten bedanken.
pi_189126932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:34 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar de volgende keer is ze nog steeds te lelijk om misbruikt te worden, dus dan val je haar daar nog steeds op aan. Of gaat ze een make-over krijgen?
Quote waar dat letterlijk staat aub.

Ik vermoed wel dat ze binnenkort een make over krijgt, van hysterische schreeuwende puber naar intellectuele jonge vrouw.
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 11:58:25 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189126982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

Natuurlijk worden er fouten gemaakt en is er altijd wat te verbeteren maar het compleet verloochenen wat er door de vorige generaties voor je gedaan is getuigt van uit domheid voortkomende eigenwijsheid.
En het compleet negeren van zoiets als voortschrijdend inzicht, en altijd maar op dezelfde weg door blijven gaan getuigt ook van domheid en voorkomende eigenwijsheid.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 26 september 2019 @ 11:58:26 #163
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189126984
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb niet al haar speeches gevolgd maar zegt ze dat de oplossing is dat artiesten niet meer met het vliegtuig moeten gaan? Volgensmij zegt ze slechts, ik vind het kut dat wereld naar de knoppen gaat en ik vind dat we daar wat aan moeten doen. En ik kan dat niet maar jullie moeten dat doen want jullie zijn beleidsmakers. Ze vind dat er wat moet veranderen en vind dat de huidige beleidsmakers daar maar eens over na moeten denken. Iets wat geen heel raar standpunt is en ze dus ook deelt met veel van haar leeftijdgenoten.

En natuurlijk is het een lastig probleem dat moeilijk op de weegschaal te leggen is, en het probleem is niet in een klap opgelost. Zo loop ik bijvoorbeeld 7 km heen en 7 km terug van mijn huis naar mijn werk elke dag. Technisch gezien is dat heel slecht voor het milieu omdat als je alles tot aan productie van een fiets doorrekent gebuik ik lopend veel meer energie en ook nog eens minder efficiënt. Zo zijn er allerlei dingen die goed voor het milieu lijken maar het niet persee zijn en vice versa. Daarom moet er goed naar modellen gekeken worden etc. En de mensen die dat moeten doen zijn de mensen bij die climate summit.

Bij die summit moet je greta's speech scharen als een belangen groep die hun zorgen uit, dat doet ze met een soort van belerende speech dat is een rethorische vorm, of dat een handige vorm is tja misschien niet. Wat er uiteindelijk gebeurt is dat de mensen bij de UN summit dit betoog mee nemen of niet...

Wat ik hier veel zie langskomen is net alsof ze bij jullie thuis heeft aangebeld en gezegd heeft dat jullie je afval niet goed scheiden en te lang douchen en dat daardoor haar konijn nu dood is "how dare you". En daarbij boos heeft gekeken. En dat dat dan in het verkeerde keelgat valt.
Kenmerkend voor de huidige jonge generatie. Commentaar op hoe de vorige generatie het gedaan heeft maar ipv het dan beter te willen gaan doen moet het maar even, door die zelfde oude generatie, naar hun wensen en inzichten aangepast worden maar wel op zo'n manier dat ze er geen ader voor hoeven laten
pi_189127041
Wacht maar totdat ze haar op de kut krijgt. Die rechtse kliek zal dan een hol vinden om in te verstoppen. _O-
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 12:02:30 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189127049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:58 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kenmerkend voor de huidige jonge generatie. Commentaar op hoe de vorige generatie het gedaan heeft maar ipv het dan beter te willen gaan doen moet het maar even, door die zelfde oude generatie, naar hun wensen en inzichten aangepast worden maar wel op zo'n manier dat ze er geen ader voor hoeven laten
Volgensmij is het eerder kenmerkend voor de huidige jonge generatie dat ze allerlei zaken anders willen doen maar soms tegen oude instituten oplopen die het niet anders willen. En er gaan ook al heel veel dingen volledig anders, wegwerp bekers bij festivals zijn volledig verdwenen bijvoorbeeld en vervangen voor herbruikbare bekers. Als mensen dat willen veranderen en aan een festival vragen willen jullie herbruikbare bekers doen ipv wegwerp dan vragen ze ook aan de oude garde om het naar nieuwe inzichten aan te passen. Gelukkig zijn er voldoende oude generaties die dan zeggen goh ja goed punt, kunnen we eens naar kijken :Y (en dan hoef je natuurlijk niet klakkeloos alles over te nemen maar sommige ideeën zullen best okay zijn)

(zo is het roadburn festival (gedeeltelijk) over gegaan op herbruikbaar omdat de bezoekers het hebben gevraagd... kan gewoon)


Wellicht is het ook kenmerkend voor een sub deel van de oude generatie dat ze denken dat ze nooit een fout hebben gemaakt sterker nog dat het onmogelijk is dat ze een fout hebben gemaakt want ze hebben het toch "goed"...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189127095
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb niet al haar speeches gevolgd maar zegt ze dat de oplossing is dat artiesten niet meer met het vliegtuig moeten gaan? Volgensmij zegt ze slechts, ik vind het kut dat wereld naar de knoppen gaat en ik vind dat we daar wat aan moeten doen. En ik kan dat niet maar jullie moeten dat doen want jullie zijn beleidsmakers. Ze vind dat er wat moet veranderen en vind dat de huidige beleidsmakers daar maar eens over na moeten denken. Iets wat geen heel raar standpunt is en ze dus ook deelt met veel van haar leeftijdgenoten.

En natuurlijk is het een lastig probleem dat moeilijk op de weegschaal te leggen is, en het probleem is niet in een klap opgelost. Zo loop ik bijvoorbeeld 7 km heen en 7 km terug van mijn huis naar mijn werk elke dag. Technisch gezien is dat heel slecht voor het milieu omdat als je alles tot aan productie van een fiets doorrekent gebuik ik lopend veel meer energie en ook nog eens minder efficiënt. Zo zijn er allerlei dingen die goed voor het milieu lijken maar het niet persee zijn en vice versa. Daarom moet er goed naar modellen gekeken worden etc. En de mensen die dat moeten doen zijn de mensen bij die climate summit.

Bij die summit moet je greta's speech scharen als een belangen groep die hun zorgen uit, dat doet ze met een soort van belerende speech dat is een rethorische vorm, of dat een handige vorm is tja misschien niet. Wat er uiteindelijk gebeurt is dat de mensen bij de UN summit dit betoog mee nemen of niet...

Wat ik hier veel zie langskomen is net alsof ze bij jullie thuis heeft aangebeld en gezegd heeft dat jullie je afval niet goed scheiden en te lang douchen en dat daardoor haar konijn nu dood is "how dare you". En daarbij boos heeft gekeken. En dat dat dan in het verkeerde keelgat valt.
Weet je nog Prince Harry afgelopen zomer met zijn uitspraken over ecologische voetafdrukken? Dat alle beetjes helpen?

En de bagger die hij vervolgens over zich heen kreeg, toen hij veelvuldig en onnodig in privévliegtuig en vloog voor andere andere een weekendje weg naar Ibiza of een ander Spaans eiland?

Greta wilde niet vliegen en wat al niet meer, zo begon het volgens haar moeder.
Ze zag CO2 en at en dronk niet meer. Dat verhaal ken je? Vervolgens pakt ze goedbedoeld de boot naar de conferentie. Daarmee maakte ze een statement toch?

Haar laatste speech was gericht op de wereldleiders, haar andere betogen en interviews zijn dat duidelijk niet.

Ik krijg daar een beetje het Halsema gevoel bij, ik stel de regels op maar die gelden niet voor mij, of anders...
Idem voor Prince Harry en ook voor Greta Thunberg en familie.
  donderdag 26 september 2019 @ 12:07:09 #167
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189127104
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En het compleet negeren van zoiets als voortschrijdend inzicht, en altijd maar op dezelfde weg door blijven gaan getuigt ook van domheid en voorkomende eigenwijsheid.
Joh.... er is nooit een betere tijd geweest om in te leven dan de huidige. Laten we nu niet net doen alsof er niets bereikt is. Alleen hangt daar een prijskaartje aan. Natuurlijk is dat prijskaartje niet naar ieders zin en moet er over gesproken kunnen worden of er wat aan de prijs gedaan moet worden. Wel met een realistische kijk dat daarvoor aan kwaliteit ingeboet gaat worden. Mensen die dat niet inzien en met een compleet verwarde blik denken dat voor hen alles bij hetzelfde kan blijven terwijl ze wel bij anderen over de prijs zeuren worden niet serieus genomen.
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 12:10:15 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189127144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Weet je nog Prince Harry afgelopen zomer met zijn uitspraken over ecologische voetafdrukken? Dat alle beetjes helpen?

En de bagger die hij vervolgens over zich heen kreeg, toen hij veelvuldig en onnodig in privévliegtuig en vloog voor andere andere een weekendje weg naar Ibiza of een ander Spaans eiland?

Greta wilde niet vliegen en wat al niet meer, zo begon het volgens haar moeder.
Ze zag CO2 en at en dronk niet meer. Dat verhaal ken je? Vervolgens pakt ze goedbedoeld de boot naar de conferentie. Daarmee maakte ze een statement toch?

Haar laatste speech was gericht op de wereldleiders, haar andere betogen en interviews zijn dat duidelijk niet.

Ik krijg daar een beetje het Halsema gevoel bij, ik stel de regels op maar die gelden niet voor mij, of anders...
Idem voor Prince Harry en ook voor Greta Thunberg en familie.
Mee eens :Y al ontkom je er ook lang niet altijd aan. Hetzelfde vind ik tenenkrommend aan bedrijven die zeggen "koop dit nieuwe apparaat dat is milieu vriendelijk". Je hoort nooit eens een bedrijf zeggen weet je wat je moet doen geen nieuw apparaat kopen want het kan prima met de hand. Of in plaats van onze milieubewuste app met tips te gebruiken kun je ook je gezond verstand gebruiken en je telefoon uit laten staan.....

Veel van de milieu beweging tegenwoordig is gericht op hipheid en verkoopbaarheid... daarom vind ik thunberg wel een beetje verfrissend omdat ze geen product verkoopt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189127183
ik denk dat we vrijwel dit gehele topic kunnen opsommen, met haar eigen reactie.

"I honestly don't understand why adults would choose to spend their time mocking and threatening teenagers and children for promoting science."
pi_189127193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:
ik denk dat we vrijwel dit gehele topic kunnen opsommen, met haar eigen reactie.

"I honestly don't understand why adults would choose to spend their time mocking and threatening teenagers and children for promoting science."
Nee hoor.
pi_189127198
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Veel van de milieu beweging tegenwoordig is gericht op hipheid en verkoopbaarheid... daarom vind ik thunberg wel een beetje verfrissend omdat ze geen product verkoopt.
Op wat boekjes na.
pi_189127199
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Volgensmij is het eerder kenmerkend voor de huidige jonge generatie dat ze allerlei zaken anders willen doen maar soms tegen oude instituten oplopen die het niet anders willen. En er gaan ook al heel veel dingen volledig anders, wegwerp bekers bij festivals zijn volledig verdwenen bijvoorbeeld en vervangen voor herbruikbare bekers. Als mensen dat willen veranderen en aan een festival vragen willen jullie herbruikbare bekers doen ipv wegwerp dan vragen ze ook aan de oude garde om het naar nieuwe inzichten aan te passen. Gelukkig zijn er voldoende oude generaties die dan zeggen goh ja goed punt, kunnen we eens naar kijken :Y (en dan hoef je natuurlijk niet klakkeloos alles over te nemen maar sommige ideeën zullen best okay zijn)

(zo is het roadburn festival (gedeeltelijk) over gegaan op herbruikbaar omdat de bezoekers het hebben gevraagd... kan gewoon)


Wellicht is het ook kenmerkend voor een sub deel van de oude generatie dat ze denken dat ze nooit een fout hebben gemaakt sterker nog dat het onmogelijk is dat ze een fout hebben gemaakt want ze hebben het toch "goed"...
Deels mee eens al ben ik van mening dat festivals als eerste geschrapt dienen te worden, teveel CO2 uitstoot. Invliegen muzikanten, en vaak dicht gelegen bij natuurgebieden, waar de dieren hinder vinden van de geluidsoverlast.

Alleen voor wat menselijk vertier.

( Met een dikke knipoog naar Zandvoort)

Maar wat men wil zeggen, doe het zelf dat beter. Zeg tegen je ouders dat je niet gaat vliegen voor een vakantie. Dat soort zaken, ga niet naar een vervuilend festival. Flikker die telefoon het huis uit. Draag geen goud...

Het blijft zo vaak bij:
Jullie moeten het anders doen
Jullie maken de wereld kapot
Jullie zijn verantwoordelijk

Hartstikke triest want zelfs de wieg van Trump en Rutte stond al in een vervuilde wereld. Dus wie ben jij als Greta dan om zoveel verwijten te maken?
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 12:14:33 #173
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189127203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Joh.... er is nooit een betere tijd geweest om in te leven dan de huidige. Laten we nu niet net doen alsof er niets bereikt is. Alleen hangt daar een prijskaartje aan. Natuurlijk is dat prijskaartje niet naar ieders zin en moet er over gesproken kunnen worden of er wat aan de prijs gedaan moet worden. Wel met een realistische kijk dat daarvoor aan kwaliteit ingeboet gaat worden. Mensen die dat niet inzien en met een compleet verwarde blik denken dat voor hen alles bij hetzelfde kan blijven terwijl ze wel bij anderen over de prijs zeuren worden niet serieus genomen.
Inderdaad er is nooit een betere tijd geweest en zeker is er wat bereikt dat wil nog niet zeggen dat dat de meest praktische, houdbare manier is. Je kunt koste wat het kost vasthouden aan de gloeilamp of je kunt doorgaan met innoveren. Als er iets is waardoor er bereikt is wat er bereikt is is dat door goed te blijven nadenken hoe we dingen doen en ook door af en toe iets compleet te veranderen zonder dat dat persee fijn was. We hebben fosfaten uit ons wasmiddels gehaald daardoor zijn de wasmiddellen minder goed geworden maar we kunnen daar prima mee leven en het heeft er voor gezorgd dat ons water schoner is. Waarom zou je op houden met dingen verbeteren?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 12:17:51 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189127251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Het blijft zo vaak bij:
Jullie moeten het anders doen
Jullie maken de wereld kapot
Jullie zijn verantwoordelijk
Maar de andere kant draait het dan volledig om en zegt wij moeten niets anders doen en al helemaal niet als jij het niet doet. Dan loopt de boel dus vast...

We moeten bepaalde dingen goed doordacht anders doen...

Trouwens is het nogal wat om te zeggen dat Greta niets doet want zij heeft bedacht wat kan ik aan het probleem doen en toen gedacht ik ga staken om awereness te creeëren, en ik laat mijn stem horen, dat is niet niets doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 12:20:44 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189127291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:13 schreef pokkerdepok het volgende:
"I honestly don't understand why adults would choose to spend their time mocking and threatening teenagers and children for promoting science."
Helaas gaat wetenschap niets aan het probleem veranderen, die brengen het hooguit in kaart. Het probleem aanpakken ligt niet bij wetenschappers maar bij beleidsmakers.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')