abonnement Unibet Coolblue
pi_189132916
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49842895

quote:
Mr Trump acknowledged that he personally blocked nearly $400m in military aid to Ukraine days before he spoke to Mr Zelensky, but denied that it was to pressure the Ukrainian leader into investigating Mr Biden.

The alleged violation concerns President Trump asking his Ukrainian counterpart on 25 July this year to "do me a favour" by investigating unfounded allegations against Mr Biden.
Uhuh. Tuurlijk Trump.

Ik wil echt heel graag de vertaling zien van hun gesprek. Gast had gezegd dat hij het zou vrijgeven, waar blijft het dan? Zo komt obstruction of justice ook op een lijst.

quote:
The whistleblower says in the complaint that they had learned from several sources that senior White House officials had intervened to "lock down" all records of the call, particularly an official word-for-word transcript.

"This set of actions underscored to me that White House officials understood the gravity of what had transpired in the call," the whistleblower wrote in the complaint.

The whistleblower says details of the call were stored in a "stand-alone computer system reserved for codeword-level intelligence information, such as covert action".

The whistleblower adds that officials said it was "'not the first time' under this administration that a presidential transcript was placed into this codeword-level system solely for the purpose of protecting politically sensitive - rather than national security sensitive - information".
  donderdag 26 september 2019 @ 21:49:44 #227
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189136320
Zeer uitgebreide kijk op deze affaire door Dan Bongino met uitleg over Crowdstrike.

2019: The Great Awakening
pi_189136540
https://www.latimes.com/p(...)e-thats-almost-a-spy

quote:
“I want to know who’s the person, who’s the person who gave the whistleblower the information? Because that’s close to a spy,” he continued. “You know what we used to do in the old days when we were smart? Right? The spies and treason, we used to handle it a little differently than we do now.”
Klinkt als een dreigement om mensen te doden die zijn corruptie aan het licht brengen. Jeetje, wat een gast...
  donderdag 26 september 2019 @ 22:00:43 #229
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189136559
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:00 schreef IndoorKite het volgende:
https://www.latimes.com/p(...)e-thats-almost-a-spy
[..]

Klinkt als een dreigement om mensen te doden die zijn corruptie aan het licht brengen. Jeetje, wat een gast...
Welke corruptie bedoel je? Buiten je overige lariekoek.
2019: The Great Awakening
pi_189136587
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Welke corruptie bedoel je?
Lees de thread eens een keer door joh. Waarom moet ik alles tien keer herhalen tegen dezelfde trump fans?
  donderdag 26 september 2019 @ 22:05:29 #231
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189136678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:01 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Lees de thread eens een keer door joh. Waarom moet ik alles tien keer herhalen tegen dezelfde trump fans?
Je hebt gewoon niets. In AMV werkt dit soort onzin beter.
2019: The Great Awakening
pi_189136735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:05 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niets. In AMV werkt dit soort onzin beter.
Zegt de persoon die een youtube filmpje post met een 'zeer uitgebreide kijk' :')

Trump zit al aardig te krijsen om mensen dood te zien voor iemand die helemaal niets heeft.
pi_189136736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:05 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niets. In AMV werkt dit soort onzin beter.
Als president een buitenlandse ambtsgenoot verzoeken een politieke rivaal te onderzoeken, is gewoon corruptie. Je misbruikt immers je positie voor eigen gewin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189136811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:05 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Je hebt gewoon niets. In AMV werkt dit soort onzin beter.
Omdat het geen onzin is en omdat al dat bnw conspiracy geneuzel wat je ziet in dit topic daar gewoon verwijderd wordt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:14:46 #235
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189136845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat het geen onzin is en omdat al dat bnw conspiracy geneuzel wat je ziet in dit topic daar gewoon verwijderd wordt.
Uhmm, Kavanaugh, Jussie Smollett, Russia hoax, Avenatti, Storms, Kavanaugh 2.0 etc.

Oneens.
2019: The Great Awakening
pi_189136923
Los van het feit dat sommige zaken die je noemt geen hoax zijn, ze hebben geen drol te maken met wat nu gaande is.

Maar ga door met deflecteren aub. Laat goed zien dat je geen enkel redelijk argument hebt :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189136938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:14 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Uhmm, Kavanaugh, Jussie Smollett, Russia hoax, Avenatti, Storms, Kavanaugh 2.0 etc.

Oneens.
Wat wil je precies zeggen met de genoemde voorbeelden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189136995
Het is zo "fake" dat Trump niet eens het lef heeft om de vertaling vrij te geven, maar wel dreigen om mensen te doden. Hij blijft een laffe gek.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:26:58 #239
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_189137111
Maargoed, procedure komt never door Senaat, dus we gaan weer gewoon lekker verder. Eerst een vice president die voor persoonlijk gewin een buitenlandse regering onder druk zet en nu de president van Amerika. Toevallig ook nog eens de 2 frontrunners voor aankomend presidentschap. Wat een poppenkast en puinhoop is dat land toch geworden. Bizar.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:27:41 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189137123
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:26 schreef ShaoliN het volgende:
Eerst een vice president die voor persoonlijk gewin een buitenlandse regering onder druk zet
Dit is onwaar. Althans, als je het over Biden hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 26-09-2019 22:35:00 ]
pi_189137159
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:23 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja viel me ook al eerder op maar Obama is ook een flink stuk grijzer geworden. :)
Dat is vanwege de legende van de geest van Licoln in het witte huis.
Check it out
pi_189137322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:47 schreef IndoorKite het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49842895
[..]

Uhuh. Tuurlijk Trump.

Ik wil echt heel graag de vertaling zien van hun gesprek. Gast had gezegd dat hij het zou vrijgeven, waar blijft het dan? Zo komt obstruction of justice ook op een lijst.
[..]

Gast.. transscript stond gisteren al publiekelijk op whitehouse.gov

https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf

Echt gedesillusioneerde mensen zitten hier en op reddit zeg, allemaal nog reeds in de fase "orangemanbad"

Het is zelfs zo erg dat er dingen op tv worden uitgezonden die totaal verdraaid zijn. Trump komt hier alleen maar sterker uit. Wat een comedy show zeg die democraten. En dan heb je ook nog in Nederland lui die anti trump zijn. Volgens mij ben je dan ook geen echte Nederlander met een mooie VOC mentaliteit. Maar een Nederlander met een "uhh geef me basisinkomen" mentaliteit zodat je de hele dag op facebook kan zitten.

Bah
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:46:10 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189137370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
Gast.. transscript stond gisteren al publiekelijk op whitehouse.gov

https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf

Dat document wat gister is vrij gegeven is een ander document. Is ook niet zo moeilijk om je te realiseren, aangezien het gesprek 30 minuten duurde.
pi_189137418
quote:
Je moet je echt beter informeren. Dat dit niet het echte document is had je heel makkelijk achter kunnen komen.

*zucht*
  donderdag 26 september 2019 @ 22:58:40 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189137518
Dit kost je partij toch alleen maar mensen?

2019: The Great Awakening
pi_189137629
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog in Nederland lui die anti trump zijn. Volgens mij ben je dan ook geen echte Nederlander met een mooie VOC mentaliteit. Maar een Nederlander met een "uhh geef me basisinkomen" mentaliteit zodat je de hele dag op facebook kan zitten.

Bah
Hahaha, wat. Dit is wel zeldzaam armetierige argumentatie.

Mensen zijn vooral tegen Trump wegens zijn totale incapabiliteit, narcistische persoonlijkheid, slechte beleidskeuzes en zweem van corruptie.
  donderdag 26 september 2019 @ 23:10:59 #247
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189137712
Fox's John Roberts Reacts After Pelosi Says She 'Hasn't Seen' the Transcript (Town Hall)

quote:
"I haven’t seen it," Pelosi admitted. But, "the fact is that the president of the United States, in breach of his constitutional responsibilities, has asked a foreign government to help his political campaign at the expense of our national security."

The supposed damning conversation between Trump and Zelensky, in which the former reportedly threatened to withhold military aid from Ukraine if Zelensky didn't agree to investigate Joe Biden, was used as ammunition for Pelosi and the Democrats to announce a formal impeachment inquiry on Tuesday. Again, they hadn't heard the phone call or seen the transcript.

Fox News reporter John Roberts was confused.

"She said, 'I haven't seen the transcript,' and then proceeds to condemn the president based on a transcript that she hasn't read," he reminded viewers on Wednesday following Pelosi's hasty conclusion.

When she does read it (she can do so here), she'll see that Trump did ask Zelensky to investigate the Biden scandal, but he did not mention anything about withholding military aid. Also, he did not ask about Biden eight times as originally reported.
Dit ontging mij gister ook al, niemand toch? Op basis waarvan hebben ze gestemd dan?
2019: The Great Awakening
pi_189137798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:10 schreef MangoTree het volgende:
Fox's John Roberts Reacts After Pelosi Says She 'Hasn't Seen' the Transcript (Town Hall)
[..]

Dit ontging mij gister ook al, niemand toch? Op basis waarvan hebben ze gestemd dan?
Op basis van wat als een credible whistleblower werd genoemd wat vervolgens gepoogd is onder het tapijt te schuiven. Lijkt me genoeg reden om dat eens nader te onderzoeken.

Overigens kan die 8 keer best kloppen, het gesprek duurde een half uur en de tekst is hooguit 5-10 minuten spreken. Ik geloof niet dat de transcript de meest kwalijke delen bevat.
  donderdag 26 september 2019 @ 23:19:49 #249
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189137853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:10 schreef MangoTree het volgende:
Fox's John Roberts Reacts After Pelosi Says She 'Hasn't Seen' the Transcript (Town Hall)
[..]

Dit ontging mij gister ook al, niemand toch? Op basis waarvan hebben ze gestemd dan?
Niet dat het wezenlijk uitmaakt, maar waar was jij toen talloze republikeinen aan hebben gegeven het hele Mueller rapport niet gelezen te hebben, maar wel kritiek uitten en deel namen aan ondervragingen hierover?
pi_189137996
quote:
Ja Trump komt hier wederom alleen maar sterker uit. Ze geven Trump 4 jaar cadeau.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')