Moet je het zusje van @hemarookworst vragen toch.quote:
…………………./´¯/)quote:Op woensdag 25 september 2019 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je het zusje van @:Hemarookworst vragen toch.
Hahaatjes!quote:Op woensdag 25 september 2019 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
…………………./´¯/)
………………..,/¯../
………………./…./
…………./´¯/’…’/´¯¯`·¸
………./’/…/…./……./¨¯\
……..(‘(…´…´…. ¯~/’…’)
………\……………..’…../
……….”…\………. _.·´
…………\…………..(
…………..\………….\
Zet de thermostaat wat hogerquote:
Ook even 1ste aflevering aan het kijken.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo even Ranking the Stars nog kijken.![]()
Zij is echt te grappig.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook even 1ste aflevering aan het kijken.
Ryanne
Ik ga helemaal stuk om haar.quote:
Emma Wortelboer is wel echt te cringe.quote:
Gelukkig zit ze er niet iedere aflevering in.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma Wortelboer is wel echt te cringe.
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze er niet iedere aflevering in.
Nee heb het een tijdje geskipt want was er even klaar mee.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?
Die Annie Schilder is ook hilarisch
Ik ken geen Annie Schilderquote:Op donderdag 26 september 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?
Die Annie Schilder is ook hilarisch
Zit die niet in een fifa pack?quote:
Boeie. Je leeft maar 1 keer vriendquote:Op donderdag 26 september 2019 00:06 schreef I. het volgende:
Ga vaker loempiaatjes kopen, die zijn lekker laag in calorieën ook.
Heb het idee dat je ze alleen bij de Vietnamees echt lekker krijgt.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:06 schreef I. het volgende:
Ga vaker loempiaatjes kopen, die zijn lekker laag in calorieën ook.
Ik geniet er ook prima van.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Boeie. Je leeft maar 1 keer vriend
Bij de Vietnamees zijn ze sowieso lekkerder ja, maar als nachtsnackje is dit goed te doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het idee dat je ze alleen bij de Vietnamees echt lekker krijgt.
Heb ze ook weleens bij een snackbar gegeten, die zijn echt niet te vreten
Loempia's van de Vietnamese loempiakraamquote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmaal in de frituur smaakt alle hetzelfde vriendquote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eenmaal in de frituur smaakt alle hetzelfde vriend
Zal jou er eens ingooien danquote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik help hem wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar genoeg kracht voor bezit
De Frituurspelen uit Spongebobquote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:
Laatste keer dat ik zo gelachen heb was toen ik CR7 kreeg op Fifa 19quote:Op donderdag 26 september 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Frituurspelen uit Spongebob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, ik had vandaag een mening! Jaja, over Greta:Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, ik had vandaag een mening! Jaja, over Greta:Schrijf jij regelmatig voor TPO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'
Nou, niet zo regelmatig dus, als je ff verder klikt zie je dat het laatste wat ik daar neer kwakte al tijd terug isquote:Op donderdag 26 september 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schrijf jij regelmatig voor TPO?
Maar dan moet jij helaas ook gecorrigeerd worden. Het is VU, geen UV.quote:
Wist niet eens dat je daar zomaar je stuk kon instuderen. Dacht dat dat gewoon vaste redactie was ofzo.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, niet zo regelmatig dus, als je ff verder klikt zie je dat het laatste wat ik daar neer kwakte al tijd terug is
Man man man man manquote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'
FIFA raak je alleen maar agressief van.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo gelachen heb was toen ik CR7 kreeg op Fifa 19
Heeft redactie, maar als het beetje goed geschreven is doen ze niet zo heel moeilijk. Niet iedere piet snot krijgt een plaats op de site. Maar het is niet zo'n sterke opinie redactie als van bijvoorbeeld de Volkskrant ofzoquote:Op donderdag 26 september 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je daar zomaar je stuk kon instuderen. Dacht dat dat gewoon vaste redactie was ofzo.
Maar even lezen
Ah oke. Sterk stuk wel. Ben het er niet helemaal mee eens maar je schrijft goedquote:Op donderdag 26 september 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft redactie, maar als het beetje goed geschreven is doen ze niet zo heel moeilijk. Niet iedere piet snot krijgt een plaats op de site. Maar het is niet zo'n sterke opinie redactie als van bijvoorbeeld de Volkskrant ofzo
Waar schuurt het?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Sterk stuk wel. Ben het er niet helemaal mee eens maar je schrijft goed
Ik vind dat de boodschap serieus genomen moet worden, alleen niet door naar haar te luisteren. En niet omdat ze vrouw is, of jong, of autist. Maar omdat ze onoprecht is. En gebruikt wordt. Ik vond die hetze tegen haar altijd wel wat overtrokken maar sinds ik die speech zag viel het op zijn plek.quote:
Vrij recent, vorig jaar ergensquote:Op donderdag 26 september 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Hoe recent is die foto trouwens? Je lijkt een beetje op Thomas-Brodie Sangster op die foto
Nja, mijn punt is ook niet dat we naar haar moeten luisteren, maar dat ze door hoe ze gebracht wordt in de media perfect past bij de Greenbeltquote:Op donderdag 26 september 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat de boodschap serieus genomen moet worden, alleen niet door naar haar te luisteren. En niet omdat ze vrouw is, of jong, of autist. Maar omdat ze onoprecht is. En gebruikt wordt. Ik vond die hetze tegen haar altijd wel wat overtrokken maar sinds ik die speech zag viel het op zijn plek.
Ik erger mij er gigantisch aan dat hij 'Cool Blue' en 'Media Markt' schrijft.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. Je bent niet de enige die het Coolblue evangelie verspreid
https://www.retecool.com/(...)st-niet-naartoe-wil/
Ja, oke. Als dat je punt is ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, mijn punt is ook niet dat we naar haar moeten luisteren, maar dat ze door hoe ze gebracht wordt in de media perfect past bij de GreenbeltWaarom vind je haar trouwens onoprecht?
Misschien is het zo dat ze door haar ouders richting de media is gedreven, daar weet ik het fijne niet van, maar als ze inderdaad Asperger heeft dan weet ik wel zeker dat ze oprecht is. Het kan wel daardoor wel zo zijn dat ze emotie aanleert wat gemaakt kan lijken, maar dat doet niets af aan oprechte onderlaag.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke. Als dat je punt is ben ik het er wel mee eens.
Ik las dat ze in een depressie is geraakt toen ze begreep dat er zoveel volwassenen weinig aan het klimaat deden. Ze is door haar ouders gewoon compleet bewerkt tot de globale klimaat-mascotte. Dat quasi-emotionele, die haatblik naar Trump, het is allemaal zo gemaakt.
Eens trouwens wat betreft schrijfwijze, stoorde ik me ook aan...quote:Op donderdag 26 september 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ik erger mij er gigantisch aan dat hij 'Cool Blue' en 'Media Markt' schrijft.
Verder bijzonder hoe weinig iemand van Coolblue gehoord kan hebben anno 2019.
Met zo'n doemspreker ga je alleen de ontkenners niet overtuigen. Zorgt alleen maar voor meer weerstand. En die one-liners dat ze liever op school had gezeten. Ja je had inderdaad ook op school moeten zitten. Zonder Greta Thunberg kan je namelijk ook wel klimaatstappen makenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat ze door haar ouders richting de media is gedreven, daar weet ik het fijne niet van, maar als ze inderdaad Asperger heeft dan weet ik wel zeker dat ze oprecht is. Het kan wel daardoor wel zo zijn dat ze emotie aanleert wat gemaakt kan lijken, maar dat doet niets af aan oprechte onderlaag.
Ik ken iemand die nog nooit van Rosa Parks heeft gehoordquote:Op donderdag 26 september 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Verder bijzonder hoe weinig iemand van Coolblue gehoord kan hebben anno 2019.
Denk dat jij dat ook wel voor elkaar kan krijgenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Wijnberg had op mijn leeftijd al een compleet eigen boek in de winkel liggen... Meh.
Comparison is the thief of joyquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Wijnberg had op mijn leeftijd al een compleet eigen boek in de winkel liggen... Meh.
Zonder MLK kon segregatie ook opgelost wordenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zo'n doemspreker ga je alleen de ontkenners niet overtuigen. Zorgt alleen maar voor meer weerstand. En die one-liners dat ze liever op school had gezeten. Ja je had inderdaad ook op school moeten zitten. Zonder Greta Thunberg kan je namelijk ook wel klimaatstappen maken
Ach, zo weet ik ook genoeg beschamende dingen nietquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nog nooit van Rosa Parks heeft gehoord
@:Haags_kwartiertje
Totaal geen flauw idee waarmee ik het zou vullen... Een scriptie van 10.000 woorden vond ik al lastig. Ben echt meer gemaakt voor de columns en iets langere reflecties.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij dat ook wel voor elkaar kan krijgen
Kan twee kanten opwerken.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel aanjager voor ambitie.
Ja goed, is verder ook geen aanval op haar persoonlijk. Zij kan er niks aan doen. Maar ik vind het geen doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonder MLK kon segregatie ook opgelost wordenQua niveau misschien niet vergelijkbaar, maar toch
Dacht juist dat je ambities had?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal geen flauw idee waarmee ik het zou vullen... Een scriptie van 10.000 woorden vond ik al lastig. Ben echt meer gemaakt voor de columns en iets langere reflecties.
Vertelquote:Op donderdag 26 september 2019 00:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, zo weet ik ook genoeg beschamende dingen niet
Kan moeilijk vertellen wat ik niet weet hèquote:
Oja, werk.quote:
Jongeeeequote:Op donderdag 26 september 2019 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Kan moeilijk vertellen wat ik niet weet hè![]()
Ja, maar eerste prioriteiten liggen niet hierquote:Op donderdag 26 september 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht juist dat je ambities had?
Klinkt als een productief baantjequote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, werk.
Ik ga vanaf oktober echt op een prachtige manier geld verdienen: ik hoef alleen maar achter een paar uurtjes achter een balie te zitten waar niemand komt en ik kan in die tijd gewoon lezen voor studie. GENOT!
Maar dat weet hij dan nu wel. Hopelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongeeee
Kan toch dat mensen je op je vingers hebben getikt van iets wat je niet wist
Ohja, maar die momenten heb ik al lang verdrongen joh.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongeeee
Kan toch dat mensen je op je vingers hebben getikt van iets wat je niet wist
Leuke serie is datquote:
Jupquote:
Ja sommige zijn echt extreem geacteerd inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JupEn Liam lijkt zijn antwoorden ter plekke te verzinnen, ook wel leuk. De rest weet van te voren al wat ze gaan antwoorden altijd.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 26 september 2019 01:15 schreef I. het volgende:
Pff ik ga zo een partijtje lekker slapen joh, niet best
Ik heb echt helemaal niks met haar, vind het echt een vervelend mens.quote:Op donderdag 26 september 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Oh nu 3 afleveringen gezien van Ranking the Stars en ik word helemaal gestoord van die Emma WortelboerOver nep gesproken. Ze is best aantrekkelijk wel als ze dr hysterische mond dichthoudt
Aflevering 4 is ze weg.quote:Op donderdag 26 september 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
Oh nu 3 afleveringen gezien van Ranking the Stars en ik word helemaal gestoord van die Emma WortelboerOver nep gesproken. Ze is best aantrekkelijk wel als ze dr hysterische mond dichthoudt
Pfff nee alsjeblieft niet idd. Ik zie Rik v/d Westelaken het nog wel doenquote:Op donderdag 26 september 2019 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het echt kut vinden als zij presentatie van ESF mag doen met haar hysterische gedrag.
Rikquote:Op donderdag 26 september 2019 01:18 schreef I. het volgende:
P
[..]
Pfff nee alsjeblieft niet idd. Ik zie Rik v/d Westelaken het nog wel doen
Die mag van mij gewoon lekker in z'n commentatorboxje blijven zitten.quote:Op donderdag 26 september 2019 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RikIk vrees dat Jan Smit het ook mag doen.
Het zal me verder aan mijn reet roestenquote:
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal me verder aan mijn reet roestenZelfs in Nederland gehouden zou de kans nog aanwezig zijn dat ik het niet ga kijken
Die komt alleen met sport naar bovenquote:
Sportquote:Op donderdag 26 september 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt alleen met sport naar boven
Olympische Spelen en het EK volgende zomerquote:
Ik kan er niet warm of koud van wordenquote:Op donderdag 26 september 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Olympische Spelen en het EK volgende zomer![]()
Broekje uit hoor boh
Dat was toch met die James Bond-achtige scene met The Queen?quote:
Uhu, en Rowan Atkinson op pianoquote:Op donderdag 26 september 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was toch met die James Bond-achtige scene met The Queen?
Zijn mimiek is echt briljant.quote:
Echt fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn mimiek is echt briljant.
Ik denk trouwens dat hij ook echt zo'n persoon is waar je nog een keer van hoort dat hij zelfmoord pleegt. Geen idee. Voorgevoel, net als Robin Williams
hoezo is hij onderschat?quote:Op donderdag 26 september 2019 01:45 schreef I. het volgende:
[..]
Echt fantastisch inderdaad.
Vind dit filmpje het ook top omschrijven;
Echt een onderschat talent. Denk dat het wel meevalt met zijn psyche, Robin worstelde wel echt heel lang met problemen
Slaap lekkerquote:
Ja echt hequote:Op donderdag 26 september 2019 07:44 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/politie(...)-speelgoed~a414f596/
Ze slaan echt werkelijk overal mee door, een gendernutrale Barbie komt er aan, geen lulletje en geen borsten of hoe gaat dat uitzien?quote:Op donderdag 26 september 2019 07:44 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/politie(...)-speelgoed~a414f596/
Het gaat van kwaad tot.erger.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare wereld maken ze er toch van.
Omg ik wil hem pijpenquote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omg ik wil hem pijpenLiamgod
Hij is zooooo enorm stoer hè ongekendquote:
Mwah.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is zooooo enorm stoer hè ongekend
Jeetje...quote:Op donderdag 26 september 2019 08:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omg ik wil hem pijpenLiamgod
Oh lekker. Droog daar?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet zo naar de fietsenmaker.
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lekker. Droog daar?
Vriendin heeft een vijfjarig zoontje, duidelijk een kleine relnicht al, die stuurt ze regelmatig in roze prinsessenjurk naar school, vind hij prachtig, fuck 'em rules.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat van kwaad tot.erger.
Ja dit geloof ik niet hoorquote:Op donderdag 26 september 2019 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin heeft een vijfjarig zoontje, duidelijk een kleine relnicht al, die stuurt ze regelmatig in roze prinsessenjurk naar school, vind hij prachtig, fuck 'em rules.
Zijn ouders bestieren een groot kunst- en poppodium, die denken wat anders dan jijquote:Op donderdag 26 september 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet dat daar iets mis mee is maar een basisschool is geen verkleedpartij.
Oh dat soort figuren....quote:Op donderdag 26 september 2019 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ouders bestieren een groot kunst- en poppodium, die denken wat anders dan jij
Hier aan de kust is het in de herfst altijd wat natter.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier is het ook droog, al dagen geen echte regen gezien, vanmorgen wat miezzel
Yep, die zullen hoogstens tweemaal in hun leven macaroni eten en de tweede keer met tegenzin.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat soort figuren....
In het heuvelgebied normaal ook, door de opdrijvende wolken. Maar er valt nauwelijks wat uit. Moet de tuin serieus nog water geven, anders gaat alles kapot.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het in de herfst altijd wat natter.
V E R S C H R I K K E L I J Kquote:Op donderdag 26 september 2019 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, die zullen hoogstens tweemaal in hun leven macaroni eten en de tweede keer met tegenzin.
Is de droogte inmiddels zo ernstig.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In het heuvelgebied normaal ook, door de opdrijvende wolken. Maar er valt nauwelijks wat uit. Moet de tuin serieus nog water geven, anders gaat alles kapot.
Jaa jonge tuurlijk met je gelulquote:Op donderdag 26 september 2019 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin heeft een vijfjarig zoontje, duidelijk een kleine relnicht al, die stuurt ze regelmatig in roze prinsessenjurk naar school, vind hij prachtig, fuck 'em rules.
Heb van et weekend nog wat in de tuin gewerkt, eerste 2cm aarde is vochtig, dus gras heeft geluk, eronder is kurkdroog. Misschien door de klei majaquote:Op donderdag 26 september 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de droogte inmiddels zo ernstig.
Jullie zijn allemaal best akelig gewoon en burgerlijk hè, beetje rekening mee houden.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaa jonge tuurlijk met je gelul
Arm kind
Helemaal niet maar ik geloof gewoon bijna niks van wat je zegtquote:Op donderdag 26 september 2019 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal best akelig gewoon en burgerlijk hè, beetje rekening mee houden.
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb van et weekend nog wat in de tuin gewerkt, eerste 2cm aarde is vochtig, dus gras heeft geluk, eronder is kurkdroog. Misschien door de klei maja
Daarom weet ik dat ookquote:Op donderdag 26 september 2019 09:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal niet maar ik geloof gewoon bijna niks van wat je zegt
Moet je ook zeker niet.doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik laat m'n dochtertje nog niet met een Elsa vlecht spelt naar de KDV gaan, laat staan naar school straks.
Joost heet dat mannetje en Joost is een absolute baas, die gaan ze dus echt niet pestenquote:Op donderdag 26 september 2019 09:47 schreef TaMieke het volgende:
Als je wil dat je kind gepest wordt moet je dat vooral doen ja.
Zo'n princessenjurk dus, een vlecht kan vast wel
Joost is geen hippe naam meer tegenwoordig. en ze pesten iedereen waar ze iemand op kunnen pakken.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joost heet dat mannetje en Joost is een absolute baas, die gaan ze dus echt niet pesten
Bij een meisje zou de vlecht wel kunnen maja liever met de eigen haren dan.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:47 schreef TaMieke het volgende:
Als je wil dat je kind gepest wordt moet je dat vooral doen ja.
Zo'n princessenjurk dus, een vlecht kan vast wel
Geen Achmed of Fatima?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
Joost
Noem gewoon je kind Illias. Of Yasmine.
Ja nou dat dus. Precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 26 september 2019 10:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bij een meisje zou de vlecht wel kunnen maja liever met de eigen haren dan.
Ma bij een jongen
Wat maakt een hippe of niet hippe naam nu weer uit, een naam is zo hip als de drager ervan.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Joost is geen hippe naam meer tegenwoordig. en ze pesten iedereen waar ze iemand op kunnen pakken.
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat maakt een hippe of niet hippe naam nu weer uit, een naam is zo hip als de drager ervan.
Dochterlief wilt zoiets mee naar de KVD, krijgt ze niet klaarquote:Op donderdag 26 september 2019 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja nou dat dus. Precies wat ik bedoelde
Waarom niet eig?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dochterlief wilt zoiets mee naar de KVD, krijgt ze niet klaar
[ afbeelding ]
Kinderen trekken der aan, raakt kapot etc, thuis prima, bij familie ook ma niet naar de KDV of gastouder.quote:
Ooh ze draagt al extensions op haar derde?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kinderen trekken der aan, raakt kapot etc, thuis prima, bij familie ook ma niet naar de KDV of gastouder.
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ooh ze draagt al extensions op haar derde?
Tis een elastiek die je om een knot ofzo draait, maja haar gaat zeker niet kapot, is gewoon niet nodig die poespas naar school/KDV enzoquote:Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Want dat haar haar kapot gaat lijkt me stug
Hoofddoekquote:Op donderdag 26 september 2019 10:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Tis een elastiek die je om een knot ofzo draait, maja haar gaat zeker niet kapot, is gewoon niet nodig die poespas naar school/KDV enzo
Ze is nog lang niet ongesteldquote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 10:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze is nog lang niet ongesteld
En sowieso![]()
Ala het goed genoeg was voor Britney...quote:
It's britney bitch!quote:Op donderdag 26 september 2019 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ala het goed genoeg was voor Britney...
Moet altijd aan south park denken bij britney.quote:
Die zonder ondergoed?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:03 schreef dud0r het volgende:
Ik moet altijd aan die foto dat ze de auto uitstapt denken bij Britney
Toevallig vandaag in het nieuws weer.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de droogte inmiddels zo ernstig.
Die ja.quote:
Hier merk ik helemaal niks van de droogte, heb al geen weken de tuin water gegeven zelfs.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag in het nieuws weer.
1Limburg: Niks doen tegen droogte is geen optie
Lol.quote:
Een record aantal beken staan droog, water verdampt voordat het bij de Maas aankomt.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier merk ik helemaal niks van de droogte, heb al geen weken de tuin water gegeven zelfs.
Dan is het maar goed dat het vandaag de hele dag regent.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een record aantal beken staan droog, water verdampt voordat het bij de Maas aankomt.
Als ik in de tuin werk komt ik met de schop maar moeilijk de klei grond in, eerste 2 cm is vochtig, rest droog.
Het is 5 min geleden begonnen en nu weer een droge periodequote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het vandaag de hele dag regent.
Hier al regen vanaf dat ik wakker ben.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het is 5 min geleden begonnen en nu weer een droge periode
Zelfde.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
Midden van het land regent het al sinds gisterenavond heb ik het idee. Weet niet hoe het vannacht was.
Moet jij weten.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
Nee thuis, kind heeft de halve nacht lopen blaffen, wel naar school gedaan maar even kijken hoe het gaat.
Ok, kleur en textuur is goed?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:12 schreef Fushia2 het volgende:
ik moet al heel de dag schijten. Al 3 keer geweest vandaag.
Gezonder leven anders schijt je jezelf voor je veertigste dood.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:12 schreef Fushia2 het volgende:
3 keer pas. Dat is een gemiddelde ochtend voor mij.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:12 schreef Fushia2 het volgende:
Jij eet ook gewoon veelquote:Op donderdag 26 september 2019 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
3 keer pas. Dat is een gemiddelde ochtend voor mij.
8-9000 kcal per dag. Anders kom ik niet aan die 2kg per dag erbijquote:
Snap ik, ik tel ze gelukkig nietquote:Op donderdag 26 september 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
8-9000 kcal per dag. Anders kom ik niet aan die 2kg per dag erbij
Ik heb een ingebouwde tellerquote:Op donderdag 26 september 2019 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Snap ik, ik tel ze gelukkig niet
Allo it is I monsieur le clercquote:
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
8-9000 kcal per dag. Anders kom ik niet aan die 2kg per dag erbij
Bulken naar 200kg. Zo werkt dat toch?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
Ja een heleboel. Hahaatjesquote:
Lol als je 2m20 bent en meer doping gebruikt dan dat een argetijnse boer er in een maand doorheen jaagtquote:Op donderdag 26 september 2019 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bulken naar 200kg. Zo werkt dat toch?
[..]
Ja een heleboel. Hahaatjes
quote:
Op die 2m20 na moet dat goed komen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol als je 2m20 bent en meer doping gebruikt dan dat een argetijnse boer er in een maand doorheen jaagt
RIPquote:Op donderdag 26 september 2019 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje flips.
[..]
Op die 2m20 na moet dat goed komen.
Als ik 30 ben ga ik wel langzaam aan testosteron injecteren denk ik.quote:
Ik ben al 35 misschien moet ik dat dan ook eens doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik 30 ben ga ik wel langzaam aan testosteron injecteren denk ik.
Schijnt verjongend te werken in lage doseringen.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al 35 misschien moet ik dat dan ook eens doen.
Word ik dan nog geiler dan ik de hele dag al ben?quote:Op donderdag 26 september 2019 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schijnt verjongend te werken in lage doseringen.
Ja denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Word ik dan nog geiler dan ik de hele dag al ben?
Laten we het dan maar niet doenquote:
Heb je geen vrouw of zo?quote:
Jawel.quote:
Moest altijd lachenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje flips.
[..]
Op die 2m20 na moet dat goed komen.
Wat is dan de probleempje.quote:
Verbaasd me eigenlijk dat jij het kent. Is wel ver voor jouw generatie natuurlijk. Jonkie dat je er bent.quote:
Alsof die 20 keer per dag wilquote:Op donderdag 26 september 2019 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is dan de probleempje.
inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2019 12:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze zal ook niet de hele dag bij je zijn, en ze willen niet allemaal elke dag
betalen voor seksquote:
Mijn vader was er fan van dus keek dat graagquote:Op donderdag 26 september 2019 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verbaasd me eigenlijk dat jij het kent. Is wel ver voor jouw generatie natuurlijk. Jonkie dat je er bent.
Nooit gedaan en was het ook niet van plan.quote:
Die ook en ook Fawlty towers geloof ikquote:Op donderdag 26 september 2019 13:00 schreef dud0r het volgende:
have you been served was ook geweldig.
keeping up appearences?
Magic kaartenquote:Op donderdag 26 september 2019 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit gedaan en was het ook niet van plan.
Beetje geld neer leggen voor een uurtje vermaak. Dan geef ik het liever uit aan magic kaarten
Fawlty towers is ook geweldig.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ook en ook Fawlty towers geloof ik
Wat is er mis met een hobby hebben?quote:Op donderdag 26 september 2019 13:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Magic kaarten![]()
En een uurtje is lang. Meestal ben je binnen 15/20 min weer buiten. Eentje kiezen met een gruwelijk dikke ass en je komt zo klaar.
Magic kaarten vind ik echt niks.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fawlty towers is ook geweldig.
Don't mention the war!
Dad's army misschien ook nog wel gezien dan?
[..]
Wat is er mis met een hobby hebben?
Zo zie ik er ook uit.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Magic kaarten vind ik echt niks.
Heb vroeger lang met pokemon kaarten gespeeld, ook in competitie en Magic speelden ze toen ook naast on.
Waren meestal rare typetjes met lang haar,beetje dik, nerd wolvenshirts
Ga drugs gebruikenquote:
Nog beter inderdaadquote:
@Amarantha is toch de enige mod die daar nuttig is.quote:
Ama mod juist helemaal nietquote:Op donderdag 26 september 2019 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:amarantha is toch de enige mod die daar nuttig is.
Ga lekker zelf johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |