Moet je het zusje van @hemarookworst vragen toch.quote:
…………………./´¯/)quote:Op woensdag 25 september 2019 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je het zusje van @:Hemarookworst vragen toch.
Hahaatjes!quote:Op woensdag 25 september 2019 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
…………………./´¯/)
………………..,/¯../
………………./…./
…………./´¯/’…’/´¯¯`·¸
………./’/…/…./……./¨¯\
……..(‘(…´…´…. ¯~/’…’)
………\……………..’…../
……….”…\………. _.·´
…………\…………..(
…………..\………….\
Zet de thermostaat wat hogerquote:
Ook even 1ste aflevering aan het kijken.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo even Ranking the Stars nog kijken.![]()
Zij is echt te grappig.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook even 1ste aflevering aan het kijken.
Ryanne
Ik ga helemaal stuk om haar.quote:
Emma Wortelboer is wel echt te cringe.quote:
Gelukkig zit ze er niet iedere aflevering in.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma Wortelboer is wel echt te cringe.
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze er niet iedere aflevering in.
Nee heb het een tijdje geskipt want was er even klaar mee.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?
Die Annie Schilder is ook hilarisch
Ik ken geen Annie Schilderquote:Op donderdag 26 september 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die vorige seizoenen ook gezien?
Die Annie Schilder is ook hilarisch
Zit die niet in een fifa pack?quote:
Boeie. Je leeft maar 1 keer vriendquote:Op donderdag 26 september 2019 00:06 schreef I. het volgende:
Ga vaker loempiaatjes kopen, die zijn lekker laag in calorieën ook.
Heb het idee dat je ze alleen bij de Vietnamees echt lekker krijgt.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:06 schreef I. het volgende:
Ga vaker loempiaatjes kopen, die zijn lekker laag in calorieën ook.
Ik geniet er ook prima van.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Boeie. Je leeft maar 1 keer vriend
Bij de Vietnamees zijn ze sowieso lekkerder ja, maar als nachtsnackje is dit goed te doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het idee dat je ze alleen bij de Vietnamees echt lekker krijgt.
Heb ze ook weleens bij een snackbar gegeten, die zijn echt niet te vreten
Loempia's van de Vietnamese loempiakraamquote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eenmaal in de frituur smaakt alle hetzelfde vriendquote:Op donderdag 26 september 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eenmaal in de frituur smaakt alle hetzelfde vriend
Zal jou er eens ingooien danquote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik help hem wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar genoeg kracht voor bezit
De Frituurspelen uit Spongebobquote:Op donderdag 26 september 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:
Laatste keer dat ik zo gelachen heb was toen ik CR7 kreeg op Fifa 19quote:Op donderdag 26 september 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Frituurspelen uit Spongebob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, ik had vandaag een mening! Jaja, over Greta:Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo mensen, ik had vandaag een mening! Jaja, over Greta:Schrijf jij regelmatig voor TPO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'
Nou, niet zo regelmatig dus, als je ff verder klikt zie je dat het laatste wat ik daar neer kwakte al tijd terug isquote:Op donderdag 26 september 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schrijf jij regelmatig voor TPO?
Maar dan moet jij helaas ook gecorrigeerd worden. Het is VU, geen UV.quote:
Wist niet eens dat je daar zomaar je stuk kon instuderen. Dacht dat dat gewoon vaste redactie was ofzo.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, niet zo regelmatig dus, als je ff verder klikt zie je dat het laatste wat ik daar neer kwakte al tijd terug is
Man man man man manquote:Op donderdag 26 september 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is misschien een pijnlijke correctie als UV student, maar het plaatsje heet 'Kreta' en niet 'Greta'
FIFA raak je alleen maar agressief van.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo gelachen heb was toen ik CR7 kreeg op Fifa 19
Heeft redactie, maar als het beetje goed geschreven is doen ze niet zo heel moeilijk. Niet iedere piet snot krijgt een plaats op de site. Maar het is niet zo'n sterke opinie redactie als van bijvoorbeeld de Volkskrant ofzoquote:Op donderdag 26 september 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je daar zomaar je stuk kon instuderen. Dacht dat dat gewoon vaste redactie was ofzo.
Maar even lezen
Ah oke. Sterk stuk wel. Ben het er niet helemaal mee eens maar je schrijft goedquote:Op donderdag 26 september 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft redactie, maar als het beetje goed geschreven is doen ze niet zo heel moeilijk. Niet iedere piet snot krijgt een plaats op de site. Maar het is niet zo'n sterke opinie redactie als van bijvoorbeeld de Volkskrant ofzo
Waar schuurt het?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Sterk stuk wel. Ben het er niet helemaal mee eens maar je schrijft goed
Ik vind dat de boodschap serieus genomen moet worden, alleen niet door naar haar te luisteren. En niet omdat ze vrouw is, of jong, of autist. Maar omdat ze onoprecht is. En gebruikt wordt. Ik vond die hetze tegen haar altijd wel wat overtrokken maar sinds ik die speech zag viel het op zijn plek.quote:
Vrij recent, vorig jaar ergensquote:Op donderdag 26 september 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Hoe recent is die foto trouwens? Je lijkt een beetje op Thomas-Brodie Sangster op die foto
Nja, mijn punt is ook niet dat we naar haar moeten luisteren, maar dat ze door hoe ze gebracht wordt in de media perfect past bij de Greenbeltquote:Op donderdag 26 september 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat de boodschap serieus genomen moet worden, alleen niet door naar haar te luisteren. En niet omdat ze vrouw is, of jong, of autist. Maar omdat ze onoprecht is. En gebruikt wordt. Ik vond die hetze tegen haar altijd wel wat overtrokken maar sinds ik die speech zag viel het op zijn plek.
Ik erger mij er gigantisch aan dat hij 'Cool Blue' en 'Media Markt' schrijft.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. Je bent niet de enige die het Coolblue evangelie verspreid
https://www.retecool.com/(...)st-niet-naartoe-wil/
Ja, oke. Als dat je punt is ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, mijn punt is ook niet dat we naar haar moeten luisteren, maar dat ze door hoe ze gebracht wordt in de media perfect past bij de GreenbeltWaarom vind je haar trouwens onoprecht?
Misschien is het zo dat ze door haar ouders richting de media is gedreven, daar weet ik het fijne niet van, maar als ze inderdaad Asperger heeft dan weet ik wel zeker dat ze oprecht is. Het kan wel daardoor wel zo zijn dat ze emotie aanleert wat gemaakt kan lijken, maar dat doet niets af aan oprechte onderlaag.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke. Als dat je punt is ben ik het er wel mee eens.
Ik las dat ze in een depressie is geraakt toen ze begreep dat er zoveel volwassenen weinig aan het klimaat deden. Ze is door haar ouders gewoon compleet bewerkt tot de globale klimaat-mascotte. Dat quasi-emotionele, die haatblik naar Trump, het is allemaal zo gemaakt.
Eens trouwens wat betreft schrijfwijze, stoorde ik me ook aan...quote:Op donderdag 26 september 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ik erger mij er gigantisch aan dat hij 'Cool Blue' en 'Media Markt' schrijft.
Verder bijzonder hoe weinig iemand van Coolblue gehoord kan hebben anno 2019.
Met zo'n doemspreker ga je alleen de ontkenners niet overtuigen. Zorgt alleen maar voor meer weerstand. En die one-liners dat ze liever op school had gezeten. Ja je had inderdaad ook op school moeten zitten. Zonder Greta Thunberg kan je namelijk ook wel klimaatstappen makenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat ze door haar ouders richting de media is gedreven, daar weet ik het fijne niet van, maar als ze inderdaad Asperger heeft dan weet ik wel zeker dat ze oprecht is. Het kan wel daardoor wel zo zijn dat ze emotie aanleert wat gemaakt kan lijken, maar dat doet niets af aan oprechte onderlaag.
Ik ken iemand die nog nooit van Rosa Parks heeft gehoordquote:Op donderdag 26 september 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Verder bijzonder hoe weinig iemand van Coolblue gehoord kan hebben anno 2019.
Denk dat jij dat ook wel voor elkaar kan krijgenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Wijnberg had op mijn leeftijd al een compleet eigen boek in de winkel liggen... Meh.
Comparison is the thief of joyquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Rob Wijnberg had op mijn leeftijd al een compleet eigen boek in de winkel liggen... Meh.
Zonder MLK kon segregatie ook opgelost wordenquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met zo'n doemspreker ga je alleen de ontkenners niet overtuigen. Zorgt alleen maar voor meer weerstand. En die one-liners dat ze liever op school had gezeten. Ja je had inderdaad ook op school moeten zitten. Zonder Greta Thunberg kan je namelijk ook wel klimaatstappen maken
Ach, zo weet ik ook genoeg beschamende dingen nietquote:Op donderdag 26 september 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nog nooit van Rosa Parks heeft gehoord
@:Haags_kwartiertje
Totaal geen flauw idee waarmee ik het zou vullen... Een scriptie van 10.000 woorden vond ik al lastig. Ben echt meer gemaakt voor de columns en iets langere reflecties.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij dat ook wel voor elkaar kan krijgen
Kan twee kanten opwerken.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wel aanjager voor ambitie.
Ja goed, is verder ook geen aanval op haar persoonlijk. Zij kan er niks aan doen. Maar ik vind het geen doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonder MLK kon segregatie ook opgelost wordenQua niveau misschien niet vergelijkbaar, maar toch
Dacht juist dat je ambities had?quote:Op donderdag 26 september 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal geen flauw idee waarmee ik het zou vullen... Een scriptie van 10.000 woorden vond ik al lastig. Ben echt meer gemaakt voor de columns en iets langere reflecties.
Vertelquote:Op donderdag 26 september 2019 00:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, zo weet ik ook genoeg beschamende dingen niet
Kan moeilijk vertellen wat ik niet weet hèquote:
Oja, werk.quote:
Jongeeeequote:Op donderdag 26 september 2019 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Kan moeilijk vertellen wat ik niet weet hè![]()
Ja, maar eerste prioriteiten liggen niet hierquote:Op donderdag 26 september 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht juist dat je ambities had?
Klinkt als een productief baantjequote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, werk.
Ik ga vanaf oktober echt op een prachtige manier geld verdienen: ik hoef alleen maar achter een paar uurtjes achter een balie te zitten waar niemand komt en ik kan in die tijd gewoon lezen voor studie. GENOT!
Maar dat weet hij dan nu wel. Hopelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongeeee
Kan toch dat mensen je op je vingers hebben getikt van iets wat je niet wist
Ohja, maar die momenten heb ik al lang verdrongen joh.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongeeee
Kan toch dat mensen je op je vingers hebben getikt van iets wat je niet wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |