SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Ze hebben netjes gewacht tot ik thuis kwam.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is ie over het dode punt heen bij Ajax, volgens de kenners?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
geintimiteerd door promesquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
Waar Neres last van heeft vraag ik me ook ten zeerste afhardcoholic![]()
Ik ook. Zijn uitstraling is geweldig.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Wat is de positie van Promes? Stond hij voor VdBeek, erachter, of in plaats van Ziyech?Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Legt veel energie in de wedstrijdquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komen![]()
Een paar weken geleden was het 40 graden in het stadion omdat het dak dicht bleef vanwege een minimale kans op regen, en nu regent het keihard en hebben ze het dak open![]()
![]()
Die Gravenbergh heeft een mooie stijl. Hij doet me denken aan Rijkaard.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Leuk dat Promes 2x scoort, maar doet weer zo’n raar gebaartje. Een masker ofzo.
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.![]()
Blind loopt de 2e helft echt heerlijk te ballen zeg."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
BAAS!²
Ontzettend! Hij zit overal tussen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef SamCooke het volgende:
Blind loopt de 2e helft echt heerlijk te ballen zeg.²
3x.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
En dan die passingquote:Op woensdag 25 september 2019 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend! Hij zit overal tussen.²
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg.Behulpzaam als een waterkraan.
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:34 schreef fathank het volgende:
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg.²
Ten Hag?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:34 schreef fathank het volgende:
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.quote:![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.
.![]()
alsof Daley zo'n helder licht isquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.![]()
![]()
Ja snap je toch niet dat je met zo'n stel drugsdealers en plofkrakers op een veld wil staan jatogquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.Behulpzaam als een waterkraan.
Want Daley Blind is huisarts.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.²
Promes.quote:
Aldus de SnorBehulpzaam als een waterkraan.
Man van de wedstrijd. BOUNCE!quote:Op woensdag 25 september 2019 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja snap je toch niet dat je met zo'n stel drugsdealers en plofkrakers op een veld wil staan jatog²
Dit weekend mooi interview met Klaas-Jan in de Volkskrant. Blijkt wel wat diepgang in te zittenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.![]()
Promes is trouwens wel rap, maar Memphis is rapper denk ik.Behulpzaam als een waterkraan.
[..]
![]()
Een beetje van beidequote:Op woensdag 25 september 2019 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Want Daley Blind is huisarts.²
![]()
Ba-dum Tsssquote:Op woensdag 25 september 2019 22:39 schreef fathank het volgende:
Promes is trouwens wel rap, maar Memphis is rapper denk ik.![]()
Minst slechte wedstrijd van Marin tot nu toe. Gravenberg viel leuk in. Voegt denk ik meer toe dan Alvarez op het middenveld.![]()
Daley woont gewoon lekker in zuid en komt goed over. Beticht Blind van meer intelligentie dan Promes.quote:![]()
Denk het ook. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
Minst slechte wedstrijd van Marin tot nu toe. Gravenberg viel leuk in. Voegt denk ik meer toe dan Alvarez op het middenveld.²
En waar schaar jij jezelf in met promes en blind als graadmeter?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:47 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Daley woont gewoon lekker in zuid en komt goed over. Beticht Blind van meer intelligentie dan Promes.![]()
Gelukkig woon ik bij Blind om de hoek dus ben ik ook intelligent. Of heb ik veel geld. Een van de twee.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En waar schaar jij jezelf in met promes en blind als graadmeter?![]()
Waar in Zuid is dit dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik bij Blind om de hoek dus ben ik ook intelligent. Of heb ik veel geld. Een van de twee.![]()
![]()
Mooie kerel.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:00 schreef Luppie0110 het volgende:
Soepel interview met Promes zeg.²
Ik ga liever om met domme mensen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga liever om met domme mensen.![]()
![]()
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas september
Land of the free. Home of the brave.![]()
En vitesse/psv uit al gehadquote:Op donderdag 26 september 2019 00:22 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas septemberGG kampioen in september.
![]()
Ajax krijgt ook een programma tot december waar ze eigenlijk alles moeten winnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:22 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas septemberOh.![]()
Utrecht en AZ komen nog. Wel altijd lastige wedstrijden voor Ajax.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En vitesse/psv uit al gehadGG kampioen in september.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ja daarom. Prolongeren is eigenlijk een formaliteit dit seizoen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax krijgt ook een programma tot december waar ze eigenlijk alles moeten winnen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Pec Zwolle voor jullie dit weekend, het Utrecht uit voor PSVquote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Utrecht en AZ komen nog. Wel altijd lastige wedstrijden voor Ajax.![]()
Mwa. De Utrecht uit voor PSV is Heerenveen en Feyenoord. Daar verliest PSV structureel elk seizoen. Heerenveen stijgt tegen PSV altijd ver boven zich uit. Zwolle winnen we meestal wel maar is wel lastig ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pec Zwolle voor jullie dit weekend, het Utrecht uit voor PSVLand of the free. Home of the brave.![]()
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Promes komt eraan, goed om te zien!
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Sittard heeft zo een handvol opgelegde kansen gehad. De omschakeling vind ik nog altijd een probleem.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:00 schreef manny het volgende:
[..]
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.![]()
Zag in de tweede helft voorzichtig wat herstel bij Marin. Denk nog steeds dat hij wel van waarde kan gaan zijn."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Daar ligt het probleem niet; dat ligt bij de dubbele 6. Schφne had nog steeds gewoon basis gestaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:00 schreef manny het volgende:
[..]
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.![]()
eens. vandaar ook de opmerking “puzzel begint langzaam vorm te krijgen” en niet “alle puzzelstukjes op zijn plaats”quote:Op donderdag 26 september 2019 07:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Sittard heeft zo een handvol opgelegde kansen gehad. De omschakeling vind ik nog altijd een probleem.
maar ik heb wel vertrouwen in Ten Hag en in wedstrijden zoals deze zijn ze zoekende. Omschakeling is eigenlijk al sinds de voorronde cl niet op orde, dus ik ga er van uit dat dat volle aandacht heeft.
Vooral tegen Lille trouwens.... oi oi oi wat een kansen....proberen is de eerste stap naar falen
twitter:FreekJansen_AD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 07:31:46Vorig seizoen was Fortuna Sittard ook de zevende tegenstander van Ajax. En had de ploeg ook tegen FC Emmen (thuis) en Vitesse, VVV, PSV (uit) gespeeld:Destijds na 7 duels: 5 punten en 10 doelpunten achter PSV.Nu na 7 duels: gelijk puntenaantal en 6 doelpunten voor PSV.#Ajax https://t.co/GC3f9Ytf8j reageer retweet
![]()
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 07:31:46Vorig seizoen was Fortuna Sittard ook de zevende tegenstander van Ajax. En had de ploeg ook tegen FC Emmen (thuis) en Vitesse, VVV, PSV (uit) gespeeld:Destijds na 7 duels: 5 punten en 10 doelpunten achter PSV.Nu na 7 duels: gelijk puntenaantal en 6 doelpunten voor PSV.#Ajax https://t.co/GC3f9Ytf8j reageer retweet
![]()
Ajax wordt elk jaar rijker en sterker.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
zo kan je het ook zien maar denk gewoon dat Ten Hag net wat pragmatischer is dan hij vorig seizoen was rond deze tijd.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.![]()
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax wordt elk jaar rijker en sterker.![]()
vorig jaar kansloos eraf tegen PSV en nu kans op winst, natuurlijk mis je vooral die 2 maar voor de tijd van het jaar staat het alweer aardig, moet echt nog stukken beter maar er wordt nu minder schade geleden in het proces.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar.![]()
Vorig jaar waren ze uiteindelijk echt wel sterker, maar in deze fase liepen ze nog aardig te kloten. Kwaliteit is nu iets minder, maar grootste deel van de ploeg is meer ingespeeld en ze raken gewoon minder snel in de war door ervaring van vorig seizoen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wel grappig die vergelijkingen met vorig jaar. Met de imiciete aanname dat omdat het toen na verloop van tijd nog beter ging, dat nu ook weer zal gebeuren. Dat er talloze verschillen zijn blijft geheel terzijde.![]()
je wint inderdaad wedstrijden door met elkaar in debat te gaan, en de tegenstander door middel van argumenten over de knie te krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
lol da’s dezelfde Freek Jansen die vorige week zei dat je dit seizoen niet met het vorige mag vergelijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:
-nee-![]()
je ziet dat spelers als Alvarez en Martinez nog niet volledig zijn ingespeeld op de speelwijze en hun medespelers. Spelers als Neres en tadic hebben nog niet het niveau van vorig seizoen en ook qua opstelling(doel ik het meest op veltman) staan nog niet alle spelers op de juiste plek.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig die vergelijkingen met vorig jaar. Met de imiciete aanname dat omdat het toen na verloop van tijd nog beter ging, dat nu ook weer zal gebeuren. Dat er talloze verschillen zijn blijft geheel terzijde.
Maar in de breedte is de selectie beter geworden, alleen je mist voornamelijk Frenkie nog, al lijkt martinez dat wel (op zijn manier) in te vullen en nu promes ook los lijkt te komen kan je inderdaad het niveau van vorig jaar gaan benaderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Pfoe, zwaar ochtendje inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2019 23:25 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk jongens, uiteindelijk toch 7 bier op vanavond.![]()
![]()
ook journalisten blijken gewoon mensenquote:Op donderdag 26 september 2019 08:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol da’s dezelfde Freek Jansen die vorige week zei dat je dit seizoen niet met het vorige mag vergelijken![]()
![]()
glaasje Millstone gaat wat dat betreft beter.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pfoe, zwaar ochtendje inderdaadFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben ze niet in de arena denk.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
glaasje Millstone gaat wat dat betreft beter.![]()
het verschil tov vorig seizoen is nog wel dat het toen 1 blok was van 10 en het nu wat meer 6 & 4 is, die verbinding tussen aanval en verdediging is nog niet optimaal (vooral verdedigend) en ik weet niet of Alvarez de oplossing daarvoor heeft of is.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je ziet dat spelers als Alvarez en Martinez nog niet volledig zijn ingespeeld op de speelwijze en hun medespelers. Spelers als Neres en tadic hebben nog niet het niveau van vorig seizoen en ook qua opstelling(doel ik het meest op veltman) staan nog niet alle spelers op de juiste plek.
Maar in de breedte is de selectie beter geworden, alleen je mist voornamelijk Frenkie nog, al lijkt martinez dat wel (op zijn manier) in te vullen en nu promes ook los lijkt te komen kan je inderdaad het niveau van vorig jaar gaan benaderen.![]()
dus dat kan nog groeien, dat is wat ik bedoel. je ziet aan alles dat het beter kan, dat spelers individueel beter kunnen maar ook zeker als team.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verschil tov vorig seizoen is nog wel dat het toen 1 blok was van 10 en het nu wat meer 6 & 4 is, die verbinding tussen aanval en verdediging is nog niet optimaal (vooral verdedigend) en ik weet niet of Alvarez de oplossing daarvoor heeft of is.
Maar wat nu al wel beter is, zijn de wisselspelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
inderdaad al heb ik zelf nog niet het idee dat we al de beste 11 hebben gezien in de zin van samenstellingquote:Op donderdag 26 september 2019 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus dat kan nog groeien, dat is wat ik bedoel. je ziet aan alles dat het beter kan, dat spelers individueel beter kunnen maar ook zeker als team.
Maar wat nu al wel beter is, zijn de wisselspelers.![]()
nee dat lijkt mij toch meer dat Alvarez naast Blind komt te staan en Donny en Promes op het middenveld met Martinez.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad al heb ik zelf nog niet het idee dat we al de beste 11 hebben gezien in de zin van samenstelling
Maar de tijd zal het leren.
Ik ben wel om wat betreft Dest, al zag ik hem gisteren wel wat beginnersfoutjes maken, maar die jongen is wel echt goed bezig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vd Beek zou inderdaad een optie kunnen zijn al is dat voor hem persoonlijk uiteraard minder prettig, bijna een transfer gemaakt naar Real op basis van zijn spel als "10" en dan op een andere positie moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij toch meer dat Alvarez naast Blind komt te staan en Donny en Promes op het middenveld met Martinez.
Maar de tijd zal het leren.
Ik ben wel om wat betreft Dest, al zag ik hem gisteren wel wat beginnersfoutjes maken, maar die jongen is wel echt goed bezig.![]()
Zo van, laat ik eens een nietszeggende post plaatsen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig die vergelijkingen met vorig jaar. Met de imiciete aanname dat omdat het toen na verloop van tijd nog beter ging, dat nu ook weer zal gebeuren. Dat er talloze verschillen zijn blijft geheel terzijde."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tegen het gross van de eredivisie kan je dan nog steeds met de punt naar achteren spelen zodat donny gewoon op "10" staat.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek zou inderdaad een optie kunnen zijn al is dat voor hem persoonlijk uiteraard minder prettig, bijna een transfer gemaakt naar Real op basis van zijn spel als "10" en dan op een andere positie moeten gaan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen het gross van de eredivisie kan je dan nog steeds met de punt naar achteren spelen zodat donny gewoon op "10" staat.alleen kijken de grote clubs daar niet zo naar
![]()
nee die zien een Donny die vorig seizoen geweldig speelde op 10, en dan dit seizoen wederom goed speelt op een dubbele 6. dat kan natuurlijk ook in zijn voordeel gaan preken.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]alleen kijken de grote clubs daar niet zo naar
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
blij dat nog iemand daar in gelooftquote:Op donderdag 26 september 2019 09:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee die zien een Donny die vorig seizoen geweldig speelde op 10, en dan dit seizoen wederom goed speelt op een dubbele 6. dat kan natuurlijk ook in zijn voordeel gaan preken.![]()
wat zou jij doen dan? want je moet donny wel weer opstellen, maar een promes is in vorm momenteel.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat nog iemand daar in gelooftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tegen tegenstanders als gisteren heb je geen twee controleurs nodig en kan hij zo aanvallend spelen dat hij wel uit de verf gaat komen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
blij dat nog iemand daar in gelooft"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Deze selectie is i.v.m. vorig jaar een stuk breder, maar toch krijg ik alleen bij Martinez en misschien Dest de indruk dat ze het niveau knock-outfase Champions League kunnen halen (naast onze spelers die vorig seizoen al bewezen hebben dat niveau te kunnen halen). Spelers als Promes en Alvarez zullen tegen de absolute top het niet kunnen bolwerken vrees ik.![]()
sowieso in een middenveld met promes en martinez kan je als donny zijnde met promes af stemmen wie in de aanval mee gaat zodat de andere achter kan blijven om Martinez te ondersteunen. Dus ik den k niet dat als Donny als 6 speelt hij niet meer aan vallen toe komt, ook tegen beter tegenstanders.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders als gisteren heb je geen twee controleurs nodig en kan hij zo aanvallend spelen dat hij wel uit de verf gaat komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Promes spits, Tadic naar links en Neres de kindsoldaat van de rekening. Blind en Martinez achter Donny.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat zou jij doen dan? want je moet donny wel weer opstellen, maar een promes is in vorm momenteel.
In ieder geval in Europese wedstrijden totdat het verdedigend op orde is en Martinez de ervaring heeft opgebouwd om in zijn eentje in de punt naar achter te spelen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Denk alleen niet dat Ten Hag het op CL niveau aan zal durven zo lang het nog niet super stabiel staat.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dus ik den k niet dat als Donny als 6 speelt hij niet meer aan vallen toe komt, ook tegen beter tegenstanders."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Promess begint eindelijk los te komen, die kan nog vel beter hoor en Alvarez heeft het nog neit laten zien op de positie waar hij voor is gehaald.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:38 schreef AmaninFull het volgende:
Deze selectie is i.v.m. vorig jaar een stuk breder, maar toch krijg ik alleen bij Martinez en misschien Dest de indruk dat ze het niveau knock-outfase Champions League kunnen halen (naast onze spelers die vorig seizoen al bewezen hebben dat niveau te kunnen halen). Spelers als Promes en Alvarez zullen tegen de absolute top het niet kunnen bolwerken vrees ik.en wie dan als cv? Veltman en Schuurs? Alvarez?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Promes spits, Tadic naar links en Neres de kindsoldaat van de rekening. Blind en Martinez achter Donny.
In ieder geval in Europese wedstrijden totdat het verdedigend op orde is en Martinez de ervaring heeft opgebouwd om in zijn eentje in de punt naar achter te spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Donny heeft sowieso wel een wedstrijd of 5 nodig om weer 100% te zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Ten Hag het op CL niveau aan zal durven zo lang het nog niet super stabiel staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uit armoede dan maar Veltman/Alvarez. Niet ideaal maar ik zou eigenlijk niet weten wie er behalve Blind anders naast Martinez verdedigend op het middenveld kan spelen. (Mazraoui is daar ook onwennig)quote:Op donderdag 26 september 2019 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
en wie dan als cv? Veltman en Schuurs? Alvarez?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
laat het dan maar staan met Alvarez naast Martinez, maar ik zou blind echt niet meer uit cv weghalen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uit armoede dan maar Veltman/Alvarez. Niet ideaal maar ik zou eigenlijk niet weten wie er behalve Blind anders naast Martinez verdedigend op het middenveld kan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nous moet zich terug gaan knokken als rb, en dat gaat moeilijk genoeg worden want ik vind voornamelijk Dest maar ook Veltman momenteel stukke beter.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uit armoede dan maar Veltman/Alvarez. Niet ideaal maar ik zou eigenlijk niet weten wie er behalve Blind anders naast Martinez verdedigend op het middenveld kan spelen. (Mazraoui is daar ook onwennig)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat we dit nog zouden gaan zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nous moet zich terug gaan knokken als rb, en dat gaat moeilijk genoeg worden want ik vind voornamelijk Dest maar ook Veltman momenteel stukke beter.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kan ook en met Blind als onmisbare CV ben ik het eigenlijk wel eens, maar dat vind ik persoonlijk wel erg lelijk op het middenveld. Het is flink kut dat Marin niet kan aanhaken, die was er eigenlijk voor gehaald.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
laat het dan maar staan met Alvarez naast Martinez, maar ik zou blind echt niet meer uit cv weghalen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
dit zeg ik al sinds hij terug is van zijn blessure vorig seizoen. die jongen is enorm sterk terug gekomen. je moet het alleen willen zien, maar dat is voor veel mensen nog moeilijk. Die kijken vooral naar het verleden en zijn veltmannetjes.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat we dit nog zouden gaan zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veltman heeft zijn naam en zijn hoofd wat tegen, maar hij is altijd wel van redelijk niveau geweest met soms een klein dipje.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Marin begint wel een beetje zijn krediet te verliezen, had gisteren wel een voldoende moeten scoren, maar was wederom onzichtbaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan ook en met Blind als onmisbare CV ben ik het eigenlijk wel eens, maar dat vind ik persoonlijk wel erg lelijk op het middenveld. Het is flink kut dat Marin niet kan aanhaken, die was er eigenlijk voor gehaald.
ik zou het in ieder geval proberen met Donny als tweede 6, dan kun je alvarez het laten uitvechten met Veltman, zodat je die volgend seizoen kan laten gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die jongen verdient zoveel meer krediet dan hij krijgt. Zeker als rechtsback, maar nu ook centraal heb ik hem zeer weinig fouten zien maken.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:47 schreef -XOR- het volgende:
Veltman heeft zijn naam en zijn hoofd wat tegen, maar hij is altijd wel van redelijk niveau geweest met soms een klein dipje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alvarez wordt door Ten Hag als middenvelder gezien. Die gaat echt niet zomaar Veltman in deze vorm achterin wegspelen. Denk dat Alvarez of Neres als eerste buiten de boot gaan vallen als Donny weer helemaal fit is.Behulpzaam als een waterkraan.
We zijn ook kritisch he. Als je bedenkt dat zowel Blind, Ziyech als Veltman alledrie met forse kritiek te maken hebben gehad....
Dat hoort wel bij Ajax ook.proberen is de eerste stap naar falen
En kritiek is goed, ik zal de laatste zijn die enkel ja knikt. Maar wat ik vooral zie bij Veltman is, dat hij niet de waardering krijgt als hij het goed, maar wel wordt afgemaakt als hij iets fout doet. je moet objectief naar spelers blijven kijken.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:52 schreef manny het volgende:
We zijn ook kritisch he. Als je bedenkt dat zowel Blind, Ziyech als Veltman alledrie met forse kritiek te maken hebben gehad....
Dat hoort wel bij Ajax ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij doet het zeker goed nu. En logisch dat men hem vergelijkt met hoe hij voor de blessure was. Alleen pakt ie af en toe nog domme gele kaarten.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit zeg ik al sinds hij terug is van zijn blessure vorig seizoen. die jongen is enorm sterk terug gekomen. je moet het alleen willen zien, maar dat is voor veel mensen nog moeilijk. Die kijken vooral naar het verleden en zijn veltmannetjes.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
wanneer was dit voor het laatst dan>?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet het zeker goed nu. En logisch dat men hem vergelijkt met hoe hij voor de blessure was. Alleen pakt ie af en toe nog domme gele kaarten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Intussen al 3 wedstrijden geleden.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wanneer was dit voor het laatst dan>?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
was het echt domme of noodzakelijke?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al 3 wedstrijden geleden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan me de overtreding niet meer geheel voor de geest halen, maar mij staat bij dat het een onnodige was.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was een echt domme of noodzakelijke?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wel grappig dat je toch Ziyech meteen mist zodra hij niet meedoet, enorm blij dat hij nog een jaar is gebleven.![]()
welke wedstrijd doel je op?quote:Op donderdag 26 september 2019 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me de overtreding niet meer geheel voor de geest halen, maar mij staat bij dat het een onnodige was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heb hem eigenlijk niet gemist, maar dat was meer omdat fortuna gewoon tergend slecht is.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Wel grappig dat je toch Ziyech meteen mist zodra hij niet meedoet, enorm blij dat hij nog een jaar is gebleven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst helft miste ik Ziyech en Martinez wel hoor, was weer het ouderwetse 'frank de boer gebrei".quote:Op donderdag 26 september 2019 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb hem eigenlijk niet gemist, maar dat was meer omdat fortuna gewoon tergend slecht is.![]()
Verschil met huidige kwaliteit en coach is wel dat het na een omzetting wel draait waar Frank pas in 80e minuut wat wil forceren met een slappe wisselquote:Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eerst helft miste ik Ziyech en Martinez wel hoor, was weer het ouderwetse 'frank de boer gebrei".![]()
dat kwam meer omdat afspraken niet worden nageleefd en ze dachten het op 40% te kunnen. Dat had ook gegaan als die eerste goal snel kwam, maar die kwam niet. tweede helft is TH er met de zweep over gegaan en heeft Alvarez verzocht meer naar voren te spelen. Althans dat leek mij duidelijk. Marin leek ook wat minder de bal te krijgen, waardoor hij het spel niet meer kon vertragen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eerst helft miste ik Ziyech en Martinez wel hoor, was weer het ouderwetse 'frank de boer gebrei".FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nadeel van de twijfelquote:Op donderdag 26 september 2019 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan me de overtreding niet meer geheel voor de geest halen, maar mij staat bij dat het een onnodige was.![]()
Even de statistieken erop nagekeken, zijn laatste gele kaart was tegen Apoel. Ik weet alleen niet meer waarvoor die 'm kreeg. Dat kan ik ook even niet nakijken. Dus intussen alweer 5 wedstrijden zonder kaart.quote:
Ook al had hij tegen Rijsel in de eerste/tweede minuut wel al een gele kaart en penalty tegen kunnen krijgen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ja maar dat was niet zo, en had ik ook te onterecht gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even de statistieken erop nagekeken, zijn laatste gele kaart was tegen Apoel. Ik weet alleen niet meer waarvoor die 'm kreeg. Dat kan ik ook even niet nakijken. Dus intussen alweer 5 wedstrijden zonder kaart.
Ook al had hij tegen Rijsel in de eerste/tweede minuut wel al een gele kaart en penalty tegen kunnen krijgen.
ik zal even apoel terug kijken(samenvatting in de hoop dat het er in zit) kom ik zo op terug.
edit: kan het niet vinden/zien. enfin
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 26-09-2019 10:40:55 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Promes pakte gister een onnodige kaart en daar hoor je niemand over.
Beetje selectief geheugen lijkt wel.Behulpzaam als een waterkraan.
ja ok, dit zal ook niemand goed praten.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moest hier anders wel keihard om lachen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja ok, dit zal ook niemand goed praten.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Was lachen geweest als ie dit bij Roy Keane had geflikt.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
einde carrierequote:Op donderdag 26 september 2019 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was lachen geweest als ie dit bij Roy Keane had geflikt.
dan ging die op een brancard van het veltmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee klopt, nu heeft hij ook wel altijd de schijn tegen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja ok, dit zal ook niemand goed praten.
Bijvoorbeeld bij zo'n Van Bommel vond men z'n idiote gedrag wedstrijd in wedstrijd uit professioneel.![]()
Zo worden ze niet meer gemaakt tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was lachen geweest als ie dit bij Roy Keane had geflikt.Totdat ie bij z'n terugkeer al na 5 wedstrijden geschorst was na 5 gele kaartenquote:Op donderdag 26 september 2019 10:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee klopt, nu heeft hij ook wel altijd de schijn tegen.
Bijvoorbeeld bij zo'n Van Bommel vond men z'n idiote gedrag wedstrijd in wedstrijd uit professioneel..
Behulpzaam als een waterkraan.
VAR-gevoelige speler...quote:Op donderdag 26 september 2019 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo worden ze niet meer gemaakt tegenwoordig.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een kaart is altijd onnoddig.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:27 schreef fathank het volgende:
Promes pakte gister een onnodige kaart en daar hoor je niemand over.
Beetje selectief geheugen lijkt wel.![]()
en dat bedoel ik dus, als je objectief naar die jongen kijkt, alsof elke wedstrijd zijn eerste is zo gezegd, dan zie je dat hij gewoon erg solide speelt en eigenlijk de afgelopen wedstrijden misschien wel 1 van de beste op het veld is.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee klopt, nu heeft hij ook wel altijd de schijn tegen.
Bijvoorbeeld bij zo'n Van Bommel vond men z'n idiote gedrag wedstrijd in wedstrijd uit professioneel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat een bullshitquote:Op donderdag 26 september 2019 10:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een kaart is altijd onnoddig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet eens. Extreem voorbeeld: Suarez die met een handsbal een doelpunt voorkwam en de keeper pakte de pingel. WK2014 tegen Ghana uit m'n hoofd. En zo zijn er nog legio voorbeelden van 'professionele gele kaarten'. De Ronaldo-gooier bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een kaart is altijd onnoddig.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik heb het niet over de positieve gevolgen die het kan hebben, maar de kaart zelf pakken.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef fathank het volgende:
Niet eens. Extreem voorbeeld: Suarez die met een handsbal een doelpunt voorkwam en de keeper pakte de pingel. WK2014 tegen Ghana uit m'n hoofd. En zo zijn er nog legio voorbeelden van 'professionele gele kaarten'. De Ronaldo-gooier bijvoorbeeld.![]()
ja zo lust ik er nog een paar, dan is elk doelpunt ook onnodig maar tevens ook elke gemiste kans onnodig. nogal tegenstrijdig. Voetbal is een spel op basis van fouten, het kan neit zo zijn dat er geen "onnodige" (zoals jij stelt) fouten worden gemaakt, maar je kan niet een doelpunt maken zonder dat de verdediger dan wat "fout "doet en omgekeerd.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Feitelijk gezien wel. Het is een gevolg van een fout.
het is geen kat van schrodingerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Bommel mag zelfs als trainer nog iedere wedstrijd geel krijgen met dat achterlijke gedoe.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus, als je objectief naar die jongen kijkt, alsof elke wedstrijd zijn eerste is zo gezegd, dan zie je dat hij gewoon erg solide speelt en eigenlijk de afgelopen wedstrijden misschien wel 1 van de beste op het veld is.![]()
een fout herstellen door middel van een kaart pakken kan een aanval onderbreken dat anders een doelpunt was geworden. noem ik dan niet onnodig, nogmaals fouten zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de positieve gevolgen die het kan hebben, maar de kaart zelf pakken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja daarom is het ook wel begrijpelijk hem op 6 neer te zetten maar denken dat hij daar net zo'n niveau kan halen als op die 10 positie van vorig jaar lijkt me wat ver gezocht, dus misschien beter voor de ploeg maar niet beter voor hem persoonlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat zou jij doen dan? want je moet donny wel weer opstellen, maar een promes is in vorm momenteel.![]()
maar niet spelen zou nog erger zijn, en hij heeft in de potjes dat hij op 6 stond wel laten zien het te kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daarom is het ook wel begrijpelijk hem op 6 neer te zetten maar denken dat hij daar net zo'n niveau kan halen als op die 10 positie van vorig jaar lijkt me wat ver gezocht, dus misschien beter voor de ploeg maar niet beter voor hem persoonlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'We zijn geen liefdadigheidsinstelling' - Ten Hag.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daarom is het ook wel begrijpelijk hem op 6 neer te zetten maar denken dat hij daar net zo'n niveau kan halen als op die 10 positie van vorig jaar lijkt me wat ver gezocht, dus misschien beter voor de ploeg maar niet beter voor hem persoonlijk.![]()
niemand is groter dan de club.
maar nico begint wel te solliciteren voor een standbeeld
vorig seizoen niet, teveel drang naar voren en niet spelen is niet aan de orde lijkt me, zoveel krediet heeft hij toch wel opgebouwd.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar niet spelen zou nog erger zijn, en hij heeft in de potjes dat hij op 6 stond wel laten zien het te kunnen.![]()
ben ik het ook mee eens hoor maar het gaat er wel om spelers tot hun recht te laten komen, vd Beek haalde vorig jaar een topniveau op 10 en het is maar afwachten hoe dat op 6 zit met hem.quote:Op donderdag 26 september 2019 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
'We zijn geen liefdadigheidsinstelling' - Ten Hag.![]()
verkeerde topicquote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV gaat trouwens punten verspelen aankomend weekend.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2019 09:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo van, laat ik eens een nietszeggende post plaatsen.![]()
![]()
zal ik nog eens een voorspelling doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV gaat trouwens punten verspelen aankomend weekend.
Ajax gaat verder ongeslagen kampioen worden
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 26-09-2019 11:32:31 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We verliezen dit jaar geen enkele wedstrijdquote:Op donderdag 26 september 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zal ik nog eens een voorspelling doen.
Ajax gaan verder ongeslagen kampioen worden![]()
De triple?quote:Op donderdag 26 september 2019 11:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
We verliezen dit jaar geen enkele wedstrijdAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
dit jaar wordt geen finale meer gespeeld hoorquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ongeslagen kampioen zou wel lekker zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
oh dit kalenderjaar...quote:Op donderdag 26 september 2019 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit jaar wordt geen finale meer gespeeld hoor
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Barca niet in vorm, Real niet in vorm, City niet in vorm, PSG niet in vorm, Juve niet in vormquote:
Champions League winnen is een formaliteit.![]()
anders is het wat ridicuul om te zeggen (ikzelf hed het enkel over de eredivisie overigens)quote:Op donderdag 26 september 2019 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh dit kalenderjaar...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben wel benieuwd naar vanavond. Kan een leuk potje worden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
60/40 in het voordeel voor AZ, verwacht ik vooraf.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar vanavond. Kan een leuk potje worden.
overigens mocht feyenoord verliezen, dan gaat plek 3 wel moeilijk worden hoor. ik weet dat de meeste aan het begin van het seizoen(ook hier0 stellig waren over een traditionele top 3.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zoals feyenoord nu speelt is het werkelijk niets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:50 schreef Simmertje het volgende:
Kijk wel echt uit naar week 43, Ajax -Chelsea en Ajax - Feyenoord in 1 weekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zeiden we vorig jaar ook. De Klassieker blijft een apart dingetje, zeker in De Kuipquote:Op donderdag 26 september 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoals feyenoord nu speelt is het werkelijk niets om naar uit te kijken.![]()
Dat was echt totale onderschatting van ajax, een beetje als toen in de beker tegen Willem 2.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook. De Klassieker blijft een apart dingetje, zeker in De Kuip![]()
gaat echt niet weer gebeuren.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook. De Klassieker blijft een apart dingetje, zeker in De Kuip
ik blijf voorlopig bij mijn voorspelling, zoals het nu gaat zie ik Ajax ongeslagen kampioen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoiets verwacht ik nu ook, maar kan ook zomaar een 4-0 worden of zo.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
60/40 in het voordeel voor AZ, verwacht ik vooraf.
overigens mocht feyenoord verliezen, dan gaat plek 3 wel moeilijk worden hoor. ik weet dat de meeste aan het begin van het seizoen(ook hier0 stellig waren over een traditionele top 3.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
6 punten.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:50 schreef Simmertje het volgende:
Kijk wel echt uit naar week 43, Ajax - Chelsea en Ajax - Feyenoord in 1 weekAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Moet ik nog zien. Eerlijk gezegd zie ik PSV alleen Ajax uit nog verliezen.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat echt niet weer gebeuren.
ik blijf voorlopig bij mijn voorspelling, zoals het nu gaat zie ik Ajax ongeslagen kampioen worden.![]()
Magesjan erbij, alle ballen vlogen erin.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat was echt totale onderschatting van ajax, een beetje als toen in de beker tegen Willem 2.![]()
Die gaan er traditioneel ook weer af in de kuip tegen Feyenoord hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Eerlijk gezegd zie ik PSV alleen Ajax uit nog verliezen.![]()
Ajax loopt ook nog wel tegen een zeperdje aan maar de kampioenskansen zijn wat mij betreft wel gestegen na PSV uitquote:Op donderdag 26 september 2019 12:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die gaan er traditioneel ook weer af in de kuip tegen Feyenoord hoor.![]()
hadden het toch erg lastig weer tegen Groningen hoor. Je ziet bij ajax veel meer de volwassenheid en de ervaring van vorig seizoen terug komen, die raken veel minder in paniek.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Eerlijk gezegd zie ik PSV alleen Ajax uit nog verliezen.
Bij psv moet ik het nog maar zien als ze eens 80 minuten op 00 of tegen een achterstand aankijken. Heb ook veel meer vertrouwen in TH met tactische wijziging in de rust bijvoorbeeld dan van bommel die predikt met een briefje waar een heel logische positiewissel op staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
iemand di een lijstje bij de hand heeft van de verspeelde punten van vorig jaar? welke teams en uitslagen dat waren?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen wordt je dan overlopen als de afstemming niet altijd goed is (buiten dat Van de Beek helemaal het positiegevoel van een 6 niet heeft), kom je nog minder aan het voetballen (Van de Beek had gisteren met afstand de minste balcontacten en passes en dat was vorig jaar toen hij een enkele keer als 6 speelde ook al het manco) en laat je Van de Beek in zijn zwaktes in plaats van zijn sterktes spelen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sowieso in een middenveld met promes en martinez kan je als donny zijnde met promes af stemmen wie in de aanval mee gaat zodat de andere achter kan blijven om Martinez te ondersteunen. Dus ik den k niet dat als Donny als 6 speelt hij niet meer aan vallen toe komt, ook tegen beter tegenstanders.
Hem daar neer zetten zou niets anders dan een zwaktebod zijn omdat je niet durft te kiezen tussen de opties in de aanval.![]()
Ajax-Heracles 1-1quote:Op donderdag 26 september 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
iemand di een lijstje bij de hand heeft van de verspeelde punten van vorig jaar? welke teams en uitslagen dat waren?
PSV-Ajax 3-0
Ajax-Heerenveen 4-4
Feyenoord-Ajax 6-2
Heracles-Ajax 1-0
AZ-Ajax 1-0
Dat was het al.Makkelijk eerste![]()
zo zie je maar hoe weinig je mag laten liggenquote:Op donderdag 26 september 2019 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax-Heracles 1-1
PSV-Ajax 3-0
Ajax-Heerenveen 4-4
Feyenoord-Ajax 6-2
Heracles-Ajax 1-0
AZ-Ajax 1-0
Dat was het al.![]()
Als back vind ik Veltman geen optie en zie ik normaal gesproken liever Nous. maa rik moet eerlijk zijn, ondanks mijn scepsis doet Veltman het momenteel goed op de centrale positie.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nous moet zich terug gaan knokken als rb, en dat gaat moeilijk genoeg worden want ik vind voornamelijk Dest maar ook Veltman momenteel stukke beter."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
psv en heerenveen is al 1 en 2 punten winst nu.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax-Heracles 1-1
PSV-Ajax 3-0
Ajax-Heerenveen 4-4
Feyenoord-Ajax 6-2
Heracles-Ajax 1-0
AZ-Ajax 1-0
Dat was het al.
benieuwd naar Heracles dit seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Muah vaak haalt Ajax daar gewoon een goed resultaat, alleen had Feyenoord vorig jaar een Van Persie in vorm voor zijn laatste kunstje en wij hadden Magallαn achterin. Komt wel goed dit jaar daar joh.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook. De Klassieker blijft een apart dingetje, zeker in De KuipOh.![]()
Voor Valencia-uit ben ik tevreden met een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb meer spanning voor Valencia-uit dan voor Chelsea-thuis.
Chelsea-thuis moet je winnen.Oh.![]()
Heracles-uit, altijd lastig. Net als Utrecht-uit.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax loopt ook nog wel tegen een zeperdje aan maar de kampioenskansen zijn wat mij betreft wel gestegen na PSV uit
Nee ik verwacht nog wel iets van drie nederlagen dit seizoen, sowieso in de wintermaanden.Oh.![]()
daarom, gisteren ook, dan moet je het eerste kwartier 20 minuten even laten zien dat er niets te halen valt, dan win je uiteindelijk ook met 5-0 hoor maar wel beter verdeeld over de 2 helften, nu keek je bijna tegen een 0-1 aan met de rust.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles-uit, altijd lastig. Net als Utrecht-uit.
Nee ik verwacht nog wel iets van drie nederlagen dit seizoen, sowieso in de wintermaanden.![]()
Marin - Alvarez als blok kan ook echt niet, allebei altijd voor de veilige oplossing gaan en vooral breed spelen. Maar goed die twee zullen ook niet vaak meer samenspelen lijkt me.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, gisteren ook, dan moet je het eerste kwartier 20 minuten even laten zien dat er niets te halen valt, dan win je uiteindelijk ook met 5-0 hoor maar wel beter verdeeld over de 2 helften, nu keek je bijna tegen een 0-1 aan met de rust.Oh.![]()
(lol)twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 26-09-2019 om 09:29:56Meeste Eredivisie-goals in 2019:Ajax - 84Vitesse - 57PSV - 56Feyenoord - 51 reageer retweet
Oh.![]()
verschil is groter dan ik dachtquote:Op donderdag 26 september 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
(lol)twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 26-09-2019 om 09:29:56Meeste Eredivisie-goals in 2019:Ajax - 84Vitesse - 57PSV - 56Feyenoord - 51 reageer retweet
![]()
Lucky Ajaxquote:Op donderdag 26 september 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Gravenberch mag wel vaker minuten krijgen trouwens, misschien is hij wel de sleutel op het middenveld.Oh.![]()
Sierlijke jongen.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gravenberch mag wel vaker minuten krijgen trouwens, misschien is hij wel de sleutel op het middenveld.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Ietwat nonchalant.quote:
Maar probeert wel een oplossing te zoeken op het middenveld itt zo'n Marin.Oh.![]()
Zou een leuke speler voor PSV zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gravenberch mag wel vaker minuten krijgen trouwens, misschien is hij wel de sleutel op het middenveld.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Marin is wel een beetje door zijn krediet heen bij mij.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ietwat nonchalant.
Maar probeert wel een oplossing te zoeken op het middenveld itt zo'n Marin.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
‘Ploeggenoot Dolberg hoofdverdachte in zaak diefstal peperduur horloge’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=359928
Lekker begin voor Dolberg. Zou wel ontzettend treurig zijn dat je als collega voetballer elkaar gaat beroven![]()
![]()
Dit dus. Marin is echt niet beter en Alvarez (op het middenveld) ook niet denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gravenberch mag wel vaker minuten krijgen trouwens, misschien is hij wel de sleutel op het middenveld.
Moet wel eerlijk zeggen dat het een tijdje geleden is dat ik een volledige wedstrijd van Jong Ajax heb gekeken.
Wat zeggen de kenners hier?![]()
Schuld van de VARquote:Op donderdag 26 september 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Het had voor die 0-1 anders ook makkelijk 2-0 kunnen staan alquote:Op donderdag 26 september 2019 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, gisteren ook, dan moet je het eerste kwartier 20 minuten even laten zien dat er niets te halen valt, dan win je uiteindelijk ook met 5-0 hoor maar wel beter verdeeld over de 2 helften, nu keek je bijna tegen een 0-1 aan met de rust.![]()
Zat de afgelopen potjes op de bank bij Jong Ajax, maar nog niet ingevallen. Duurt dus nog wel even voor hij bij het eerste zit gok ik.quote:Oh.![]()
Muah hij speelt nu helemaal zonder vertrouwen, dat is ook gewoon lastig.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Marin is wel een beetje door zijn krediet heen bij mij.Oh.![]()
Een horloge van 70.000 euro hebben is best wel trashy. Had ik niet van Dolberg verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 13:35 schreef Simmertje het volgende:
‘Ploeggenoot Dolberg hoofdverdachte in zaak diefstal peperduur horloge’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=359928
Lekker begin voor Dolberg. Zou wel ontzettend treurig zijn dat je als collega voetballer elkaar gaat berovenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ach, moet hij lekker zelf weten. Wel vreemd dat hij dat ding omdoet naar een wedstrijd, alsof hij het wilt showen aan teamgenoten.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een horloge van 70.000 euro hebben is best wel trashy. Had ik niet van Dolberg verwacht eigenlijk.
Maar blijft natuurlijk ontzettend zielig dat een collega van je het steelt.![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ach, moet hij lekker zelf weten. Wel vreemd dat hij dat ding omdoet naar een wedstrijd, alsof hij het wilt showen aan teamgenoten.
Maar blijft natuurlijk ontzettend zielig dat een collega van je het steelt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
dan zou je toch denken dat een horloge twv 70k peanuts is voor al zijn ploeg genoten wat betreft aanschafprijs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of het is gewoon niks bijzonders op zijn vrije trap naquote:Op donderdag 26 september 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hij speelt nu helemaal zonder vertrouwen, dat is ook gewoon lastig.RED ONS HENNIEGOD![]()
Speelde een goede wedstrijd tegen Ajax of althans, hij gaf een leuk passje en veroverde een keer knap de bal. Old habits die hard.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of het is gewoon niks bijzonders op zijn vrije trap naIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ook goed in een competitie waar Ruudje Vormer verkozen wordt tot speler van het jaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelde een goede wedstrijd tegen Ajax of althans, hij gaf een leuk passje en veroverde een keer knap de bal. Old habits die hard.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vergeet ook superstar Sven Kums niet. Als een er Jong Club Brugge bestond, had Timmy Simons daar nu het middenveld bestierd.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook goed in een competitie waar Ruudje Vormer verkozen wordt tot speler van het jaar.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Verdomme daar werk ik bijna anderhalf jaar voorquote:Op donderdag 26 september 2019 14:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een horloge van 70.000 euro hebben is best wel trashy. Had ik niet van Dolberg verwacht eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Verdomme daar werk ik bijna anderhalf jaar voorIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Handig kapitaal voor als je bijvoorbeeld na het stappen met de taxi naar huis wilt maar je bent je portemonnee verloren,quote:Op donderdag 26 september 2019 14:45 schreef Marsenal het volgende:
Een horloge van 70 ruggen, waarom zou je zoiets in hemelsnaam dragenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op donderdag 26 september 2019 14:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Marin is gewoon een beperkte speler. Niveau Feyenoord, NAC, Emmen.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Als je van Seoul naar Meppel moet maar bent vergeten te pinnen is het wel praktisch ja, daar sta ik dan niet bij stilquote:Op donderdag 26 september 2019 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Handig kapitaal voor als je bijvoorbeeld na het stappen met de taxi naar huis wilt maar je bent je portemonnee verloren,-nee-![]()
Blijf het een vreemde snuiter vinden die Dolberg, toch wel erg benieuwd wat allemaal in dat koppie omgaat.![]()
Van het Leidse naar de Tweede Van de Helstraat kost je 's nachts al 50 ruggen. Of je voor 70.000 vanaf Seoul ook Meppel haalt weet ik niet, maar het kan inderdaad heel goed zijn dat je in de provincie minder betaalt.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je van Seoul naar Meppel moet maar bent vergeten te pinnen is het wel praktisch ja, daar sta ik dan niet bij stil
On topic, voor kerstmis wil ik Sander Berge.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Kan ook hoor, maar volgens analyses speelde hij bij Standard wel iets meer vooruit en nam hij meer iniatief. Scheen daar ook eerst een tijdje te moeten wennen, maar kan best dat hij nooit weet aan te haken. Dan is het kopen uit die Belgische competitie voorlopig ook wel voorbij.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of het is gewoon niks bijzonders op zijn vrije trap naOh.![]()
Net terwijl ik Marc wilde tippen over Yari Verschaeren.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook hoor, maar volgens analyses speelde hij bij Standard wel iets meer vooruit en nam hij meer iniatief. Scheen daar ook eerst een tijdje te moeten wennen, maar kan best dat hij nooit weet aan te haken. Dan is het kopen uit die Belgische competitie voorlopig ook wel voorbij.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maandje hier.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Verdomme daar werk ik bijna anderhalf jaar voor![]()
Maar ogen liegen ook niet , en gisteren had die de kans om meer naar voren te spelen en dan zie je toch wel een schrijnend gebrek aan techniek en verder blinkt die ook nergens in uit . Zegt ook vrij weinig dat die bij Standard wel goed speelde in een competitie die nog slechter is dan de onze.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook hoor, maar volgens analyses speelde hij bij Standard wel iets meer vooruit en nam hij meer iniatief. Scheen daar ook eerst een tijdje te moeten wennen, maar kan best dat hij nooit weet aan te haken. Dan is het kopen uit die Belgische competitie voorlopig ook wel voorbij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dacht dat in Rotterdam alleen arbeiders zaten.![]()
Nja dat hij niet veel vooruit speelde wijt ik niet per se aan een gebrek aan techniek, dat is dan meer inzicht en durf. Maar dat hij tegenvalt staat buiten kijf, wellicht is hij dan ook al binnen een jaar weg.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ogen liegen ook niet , en gisteren had die de kans om meer naar voren te spelen en dan zie je toch wel een schrijnend gebrek aan techniek en verder blinkt die ook nergens in uit . Zegt ook vrij weinig dat die bij Standard wel goed speelde in een competitie die nog slechter is dan de onze.Oh.![]()
Hij probeerde in het begin nog wel naar voren te spelen en hij kwam soms in het strafschop gebied waar die rare lobjes probeerde . Om dan nog maar niet te spreken over zijn slechte balaannames als de tegenstander een beetje druk geeft.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat hij niet veel vooruit speelde wijt ik niet per se aan een gebrek aan techniek, dat is dan meer inzicht en durf. Maar dat hij tegenvalt staat buiten kijf, wellicht is hij dan ook al binnen een jaar weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tussen het einde van de zin en een punt hoort geen spatie. Het is hier geen facebook.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij probeerde in het begin nog wel naar voren te spelen en hij kwam soms in het strafschop gebied waar die rare lobjes probeerde . Om dan nog maar niet te spreken over zijn slechte balaannames als de tegenstander een beetje druk geeft.![]()
Valencia is momenteel best matig, laten we daar gewoon wegsneaken met 3 punten.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Valencia-uit ben ik tevreden met een gelijkspelletje.
Chelsea-thuis moet je winnen.proberen is de eerste stap naar falen
dat is ook waar maar zolang je ze niet maakt heeft de tegenstander hoop, was tegen PSV eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 26 september 2019 13:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het had voor die 0-1 anders ook makkelijk 2-0 kunnen staan al![]()
Als je dan struikelt probeer je met alle macht contact met de grond met je horloge te vermijdenquote:Op donderdag 26 september 2019 14:45 schreef Marsenal het volgende:
Een horloge van 70 ruggen, waarom zou je zoiets in hemelsnaam dragen
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dan ben je gek in je hoofd. Want ook al lijkt hij veel geld te hebben, wanneer hij te oud is of zijn carriθre voorbij is moet hij nog met het geld leven en dan gaat je rijke periode snel voorbij.
Gezien zijn slechte prestaties moet hij al aan afbouwen denken. Het is geen rijke topspeler.Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Even stoer doen met je maandsalaris van 4k. Applausquote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Verdomme daar werk ik bijna anderhalf jaar voor![]()
Lijkt me niet dat dat iets zegt zonder het aantal onbetaalde uren te weten. En het is geen 4k, maar 3490, om precies te zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Even stoer doen met je maandsalaris van 4k. Applaus![]()
iemand die dat er voor over heeft, heeft er meestal meer dan 1 maar het kan natuurlijk ook een cadeau zijn van z'n nieuwe baas of zaakwaarnemer die blij met de deal is.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Dan ben je gek in je hoofd. Want ook al lijkt hij veel geld te hebben, wanneer hij te oud is of zijn carriθre voorbij is moet hij nog met het geld leven en dan gaat je rijke periode snel voorbij.
Gezien zijn slechte prestaties moet hij al aan afbouwen denken. Het is geen rijke topspeler.![]()
Dan kan je niet zo goed rekenen, want dan werk je dik anderhalf jaar in plaats van bijna anderhalf jaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:00 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat iets zegt zonder het aantal onbetaalde uren te weten. En het is geen 4k, maar 3490, om precies te zijn.![]()
De ORT van nacht-en avonddiensten komt er nog bij, werk deze week nachten, dus dat is een extraatje. Achja, weer ontopic over Ajax, lijkt me.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan kan je niet zo goed rekenen, want dan werk je dik anderhalf jaar in plaats van bijna anderhalf jaar.![]()
Dat is het beste natuurlijk, maar volgens mij hebben die nog steeds een goede ploeg en CL-potjes staan weer vaak op zichzelf.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Valencia is momenteel best matig, laten we daar gewoon wegsneaken met 3 punten.Oh.![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 26 september 2019 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
iemand die dat er voor over heeft, heeft er meestal meer dan 1 maar het kan natuurlijk ook een cadeau zijn van z'n nieuwe baas of zaakwaarnemer die blij met de deal is.Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lekker vergelijkbaarquote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin.![]()
Stengs had al bijgetekend en moest 25-30 kosten.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin.![]()
Prima speler maar een totaal andere positie en type, dus ik snap niet waarom je Marin hier bij sleept?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Of Messi.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ronaldo als stand-in voor Huntelaar.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Vergelijkbare positie, ander soort speler.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe verhoudt Stengs zich tot Bergwijn?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Stengs kan beter uit de voeten op '10'.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe verhoudt Stengs zich tot Bergwijn?Oh.![]()
Kun je niet eens betalen joh.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hadden echt die Stengs moeten halen i.p.v. Marin.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Hier schrik ik van maar trek het tevens in twijfel.[/quote][quote]quote:Op donderdag 26 september 2019 23:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je niet eens betalen joh.![]()
Kunnen wel, willen niet denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kun je niet eens betalen joh.Oh.![]()
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen wel, willen niet denk ik.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het is dat Tadic wel scoort, maar zijn veldspel is best matig de laatste potjes..Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
8 assists in de competitie. Niet echt matig. Ik vind hem goed spelen.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Tadic wel scoort, maar zijn veldspel is best matig de laatste potjes..![]()
De interessantste speler van AZ is op dit moment Koopmeiners. Die is echt lekker aan het ballen op het middenveld.
Ja Stengs, maar zijn posities zijn op het moment ruim bezet (volgend seizoen wellicht minder) en hij zal zoals gezegd te duur zijn.![]()
Ach, AZ wilde ook de Wit voor 2 miljoen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 04:53 schreef wimderon het volgende:
De interessantste speler van AZ is op dit moment Koopmeiners. Die is echt lekker aan het ballen op het middenveld.
Ja Stengs, maar zijn posities zijn op het moment ruim bezet (volgend seizoen wellicht minder) en hij zal zoals gezegd te duur zijn.
Gewoon wat brandhout erbij aanbieden. Ter Heide, el Maach, Solomons en Thetani plus 10 miljoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
tegen fortuna speelde hij inderdaad niet super, maar hij speelde ook wel op 60% geloof ik.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Tadic wel scoort, maar zijn veldspel is best matig de laatste potjes..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn vrijlopen voor de krappe assist op Neres is wel een kwaliteit, iets wat doelpunten oplevert, ik zou aan Tadic niets veranderen-nee-![]()
Tadic domineert nog op 60% en heeft dan nog kwaliteit genoeg. Wanneer de overige spelers dat gaan doen kunnen ze zelfs de Eredivisie niet meer aan.![]()
Dus. Morgen Groningen. Halen niet zoveel punten, maar ook geen enorme hoeveelheid tegengoals. Go go go !proberen is de eerste stap naar falen
Zakelijk 2-0 of 3-0, volgens mij winnen wij de laatste jaren nooit met grote cijfers van Groningen. Belangrijkste is dat iedereen fit blijft en dat donny ritme op doet en dan op naar Valenciaaa.![]()
4-0, 2 keer Promes 1 keer nico en 1 keer tadic.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:31 schreef manny het volgende:
Dus. Morgen Groningen. Halen niet zoveel punten, maar ook geen enorme hoeveelheid tegengoals. Go go go !FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
moeten we ons zorgen gaan maken over de netto winst van psv dit jaar?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
4,6 miljoen...quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:45 schreef mokkiemok het volgende:
moeten we ons zorgen gaan maken over de netto winst van psv dit jaar?![]()
en al 8 jaar op rij, met nu de hoogste winst ooit.quote:
die gaan de begroting wel flink opschroeven volgend seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Teken ik voor.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
4-0, 2 keer Promes 1 keer nico en 1 keer tadic.proberen is de eerste stap naar falen
Benieuwd wanneer onze jaarcijfers naar buiten komen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:45 schreef mokkiemok het volgende:
moeten we ons zorgen gaan maken over de netto winst van psv dit jaar?
Verwacht wel een recordomzet
Oh.![]()
Dat maakt ze nog steeds niet aantrekkelijker om voor te voetballen in Nederland dan Ajax. Ook als Ajax dit seizoen goed in de CL speelt, zullen spelers eerder voor Ajax kiezen. PSV heeft inmiddels geen naam van waarde meer in Europa.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en al 8 jaar op rij, met nu de hoogste winst ooit.
die gaan de begroting wel flink opschroeven volgend seizoen.![]()
Het zegt trouwens wel veel dat PSV in een jaar dat ze CL spelen (edit: 29 miljoen euro) maar een bescheiden winst heeft van 4 miljoen. Die zouden dus diep in het rood staan wanneer ze EL hadden gespeeld?![]()
CL bracht ook extra kosten met zich mee natuurlijk, en kan me herinneren dat ze die Gutierrez pas hadden gekocht toen de CL-kwalificatie zeker was. Dus misschien een klein verlies dan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:19 schreef Simmertje het volgende:
Het zegt trouwens wel veel dat PSV in een jaar dat ze CL spelen (edit: 29 miljoen euro) maar een bescheiden winst heeft van 4 miljoen. Die zouden dus diep in het rood staan wanneer ze EL hadden gespeeld?Oh.![]()
Dat valt allemaal wel mee. Met CL hebben ze omzet van 95 miljoen. Zonder CL gaan ze naar 70.quote:Op vrijdag 27 september 2019 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en al 8 jaar op rij, met nu de hoogste winst ooit.
die gaan de begroting wel flink opschroeven volgend seizoen.
Hoogste winst in 8 jaar met 5 miljoen is ook niet bijzonder veel...![]()
Klopt, PSV speelde echt met vuur. Waren waarschijnlijk weggezakt als ze 17/18 niet kampioen waren geworden. Het zag er even kort heel slecht uit.quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:19 schreef Simmertje het volgende:
Het zegt trouwens wel veel dat PSV in een jaar dat ze CL spelen (edit: 29 miljoen euro) maar een bescheiden winst heeft van 4 miljoen. Die zouden dus diep in het rood staan wanneer ze EL hadden gespeeld?Makkelijk eerste![]()
Anita traint mee bij Jong.
Sommigen doen direct het broekje uit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die van Ray&Anita?quote:Op vrijdag 27 september 2019 14:31 schreef Dven het volgende:
Anita traint mee bij Jong.
Sommigen doen direct het broekje uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
ik moet wel zeggen dat ik blij verrast ben deze week door de optredens van Promes. Dat juichen van hem is echter wel tenenkrommend
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Ben erg benieuwd wat de werkelijke opbrengst daarvan is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
De transfer van Lozano hebben ze nog niet opgenomen, dus ook komend jaar zal geen probleem zijn.![]()
Bijna 5% nettowinst is toch gewoon zeer netjes in bedrijfstermen. Zeker als je ziet dat door het negatieve resutlaat op vergoedingssommen de winst 4,5 miljoen lager uitvalt (transfer Lozano dus niet mee is geteld).quote:Op vrijdag 27 september 2019 13:19 schreef Simmertje het volgende:
Het zegt trouwens wel veel dat PSV in een jaar dat ze CL spelen (edit: 29 miljoen euro) maar een bescheiden winst heeft van 4 miljoen. Die zouden dus diep in het rood staan wanneer ze EL hadden gespeeld?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: