SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Ze hebben netjes gewacht tot ik thuis kwam.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is ie over het dode punt heen bij Ajax, volgens de kenners?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
geintimiteerd door promesquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
Waar Neres last van heeft vraag ik me ook ten zeerste afhardcoholic![]()
Ik ook. Zijn uitstraling is geweldig.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Wat is de positie van Promes? Stond hij voor VdBeek, erachter, of in plaats van Ziyech?Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Legt veel energie in de wedstrijdquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komen![]()
Een paar weken geleden was het 40 graden in het stadion omdat het dak dicht bleef vanwege een minimale kans op regen, en nu regent het keihard en hebben ze het dak open![]()
![]()
Die Gravenbergh heeft een mooie stijl. Hij doet me denken aan Rijkaard.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Leuk dat Promes 2x scoort, maar doet weer zo’n raar gebaartje. Een masker ofzo.
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.![]()
Blind loopt de 2e helft echt heerlijk te ballen zeg."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
BAAS!²
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: