SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Ze hebben netjes gewacht tot ik thuis kwam.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Is ie over het dode punt heen bij Ajax, volgens de kenners?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.![]()
geintimiteerd door promesquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
Waar Neres last van heeft vraag ik me ook ten zeerste afhardcoholic![]()
Ik ook. Zijn uitstraling is geweldig.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben fan van Promes. Heerlijke speler.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Wat is de positie van Promes? Stond hij voor VdBeek, erachter, of in plaats van Ziyech?Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Legt veel energie in de wedstrijdquote:Op woensdag 25 september 2019 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ook, blij te zien dat hij wat los begint te komen![]()
Een paar weken geleden was het 40 graden in het stadion omdat het dak dicht bleef vanwege een minimale kans op regen, en nu regent het keihard en hebben ze het dak open![]()
![]()
Die Gravenbergh heeft een mooie stijl. Hij doet me denken aan Rijkaard.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Leuk dat Promes 2x scoort, maar doet weer zo’n raar gebaartje. Een masker ofzo.
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.![]()
Blind loopt de 2e helft echt heerlijk te ballen zeg."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
BAAS!²
Ontzettend! Hij zit overal tussen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef SamCooke het volgende:
Blind loopt de 2e helft echt heerlijk te ballen zeg.²
3x.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
En dan die passingquote:Op woensdag 25 september 2019 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend! Hij zit overal tussen.²
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg.Behulpzaam als een waterkraan.
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:34 schreef fathank het volgende:
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg.²
Ten Hag?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:34 schreef fathank het volgende:
Voegt niks toe aan dit Ajax. Overbodige aankoop, staat jeugd in de weg."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.quote:![]()
quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.
.![]()
alsof Daley zo'n helder licht isquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.![]()
![]()
Ja snap je toch niet dat je met zo'n stel drugsdealers en plofkrakers op een veld wil staan jatogquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.Behulpzaam als een waterkraan.
Want Daley Blind is huisarts.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.²
Promes.quote:
Aldus de SnorBehulpzaam als een waterkraan.
Man van de wedstrijd. BOUNCE!quote:Op woensdag 25 september 2019 22:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja snap je toch niet dat je met zo'n stel drugsdealers en plofkrakers op een veld wil staan jatog²
Dit weekend mooi interview met Klaas-Jan in de Volkskrant. Blijkt wel wat diepgang in te zittenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Al scoort ie 10x. Ik heb het echt te doen met Blind en consorten. Iedere ochtend met lood in je schoenen naar de training gaan om weer die domme gesprekken aan te horen.![]()
Promes is trouwens wel rap, maar Memphis is rapper denk ik.Behulpzaam als een waterkraan.
[..]
![]()
Een beetje van beidequote:Op woensdag 25 september 2019 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Want Daley Blind is huisarts.²
![]()
Ba-dum Tsssquote:Op woensdag 25 september 2019 22:39 schreef fathank het volgende:
Promes is trouwens wel rap, maar Memphis is rapper denk ik.![]()
Minst slechte wedstrijd van Marin tot nu toe. Gravenberg viel leuk in. Voegt denk ik meer toe dan Alvarez op het middenveld.![]()
Daley woont gewoon lekker in zuid en komt goed over. Beticht Blind van meer intelligentie dan Promes.quote:![]()
Denk het ook. Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
Minst slechte wedstrijd van Marin tot nu toe. Gravenberg viel leuk in. Voegt denk ik meer toe dan Alvarez op het middenveld.²
En waar schaar jij jezelf in met promes en blind als graadmeter?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:47 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Daley woont gewoon lekker in zuid en komt goed over. Beticht Blind van meer intelligentie dan Promes.![]()
Gelukkig woon ik bij Blind om de hoek dus ben ik ook intelligent. Of heb ik veel geld. Een van de twee.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En waar schaar jij jezelf in met promes en blind als graadmeter?![]()
Waar in Zuid is dit dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik bij Blind om de hoek dus ben ik ook intelligent. Of heb ik veel geld. Een van de twee.![]()
![]()
Mooie kerel.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:00 schreef Luppie0110 het volgende:
Soepel interview met Promes zeg.²
Ik ga liever om met domme mensen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 25 september 2019 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga liever om met domme mensen.![]()
![]()
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas september
Land of the free. Home of the brave.![]()
En vitesse/psv uit al gehadquote:Op donderdag 26 september 2019 00:22 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas septemberGG kampioen in september.
![]()
Ajax krijgt ook een programma tot december waar ze eigenlijk alles moeten winnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:22 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zijn op doelsaldo nu al niet meer in te halen voor ons en het is pas septemberOh.![]()
Utrecht en AZ komen nog. Wel altijd lastige wedstrijden voor Ajax.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En vitesse/psv uit al gehadGG kampioen in september.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ja daarom. Prolongeren is eigenlijk een formaliteit dit seizoen.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax krijgt ook een programma tot december waar ze eigenlijk alles moeten winnen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Pec Zwolle voor jullie dit weekend, het Utrecht uit voor PSVquote:Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Utrecht en AZ komen nog. Wel altijd lastige wedstrijden voor Ajax.![]()
Mwa. De Utrecht uit voor PSV is Heerenveen en Feyenoord. Daar verliest PSV structureel elk seizoen. Heerenveen stijgt tegen PSV altijd ver boven zich uit. Zwolle winnen we meestal wel maar is wel lastig ja.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pec Zwolle voor jullie dit weekend, het Utrecht uit voor PSVLand of the free. Home of the brave.![]()
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.quote:Op donderdag 26 september 2019 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Promes komt eraan, goed om te zien!
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Sittard heeft zo een handvol opgelegde kansen gehad. De omschakeling vind ik nog altijd een probleem.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:00 schreef manny het volgende:
[..]
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.![]()
Zag in de tweede helft voorzichtig wat herstel bij Marin. Denk nog steeds dat hij wel van waarde kan gaan zijn."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Daar ligt het probleem niet; dat ligt bij de dubbele 6. Schφne had nog steeds gewoon basis gestaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:00 schreef manny het volgende:
[..]
Doet het beter dan (door mij) verwacht tot nu toe.
Puzzel Ten Hag begint langzaam vorm te krijgen.![]()
eens. vandaar ook de opmerking “puzzel begint langzaam vorm te krijgen” en niet “alle puzzelstukjes op zijn plaats”quote:Op donderdag 26 september 2019 07:03 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Sittard heeft zo een handvol opgelegde kansen gehad. De omschakeling vind ik nog altijd een probleem.
maar ik heb wel vertrouwen in Ten Hag en in wedstrijden zoals deze zijn ze zoekende. Omschakeling is eigenlijk al sinds de voorronde cl niet op orde, dus ik ga er van uit dat dat volle aandacht heeft.
Vooral tegen Lille trouwens.... oi oi oi wat een kansen....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
twitter:FreekJansen_AD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 07:31:46Vorig seizoen was Fortuna Sittard ook de zevende tegenstander van Ajax. En had de ploeg ook tegen FC Emmen (thuis) en Vitesse, VVV, PSV (uit) gespeeld:Destijds na 7 duels: 5 punten en 10 doelpunten achter PSV.Nu na 7 duels: gelijk puntenaantal en 6 doelpunten voor PSV.#Ajax https://t.co/GC3f9Ytf8j reageer retweet
![]()
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.quote:Op donderdag 26 september 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 07:31:46Vorig seizoen was Fortuna Sittard ook de zevende tegenstander van Ajax. En had de ploeg ook tegen FC Emmen (thuis) en Vitesse, VVV, PSV (uit) gespeeld:Destijds na 7 duels: 5 punten en 10 doelpunten achter PSV.Nu na 7 duels: gelijk puntenaantal en 6 doelpunten voor PSV.#Ajax https://t.co/GC3f9Ytf8j reageer retweet
![]()
Ajax wordt elk jaar rijker en sterker.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
zo kan je het ook zien maar denk gewoon dat Ten Hag net wat pragmatischer is dan hij vorig seizoen was rond deze tijd.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tegenstand wordt elk jaar minder en minder lijkt het.![]()
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax wordt elk jaar rijker en sterker.![]()
vorig jaar kansloos eraf tegen PSV en nu kans op winst, natuurlijk mis je vooral die 2 maar voor de tijd van het jaar staat het alweer aardig, moet echt nog stukken beter maar er wordt nu minder schade geleden in het proces.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar.![]()
Vorig jaar waren ze uiteindelijk echt wel sterker, maar in deze fase liepen ze nog aardig te kloten. Kwaliteit is nu iets minder, maar grootste deel van de ploeg is meer ingespeeld en ze raken gewoon minder snel in de war door ervaring van vorig seizoen.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet echt sterker dan vorig jaar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wel grappig die vergelijkingen met vorig jaar. Met de imiciete aanname dat omdat het toen na verloop van tijd nog beter ging, dat nu ook weer zal gebeuren. Dat er talloze verschillen zijn blijft geheel terzijde.![]()
je wint inderdaad wedstrijden door met elkaar in debat te gaan, en de tegenstander door middel van argumenten over de knie te krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:32 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit soort spelers moet je toch niet willen? IQ van een klinker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
lol da’s dezelfde Freek Jansen die vorige week zei dat je dit seizoen niet met het vorige mag vergelijkenquote:Op donderdag 26 september 2019 07:46 schreef Tarado het volgende:
-nee-![]()
je ziet dat spelers als Alvarez en Martinez nog niet volledig zijn ingespeeld op de speelwijze en hun medespelers. Spelers als Neres en tadic hebben nog niet het niveau van vorig seizoen en ook qua opstelling(doel ik het meest op veltman) staan nog niet alle spelers op de juiste plek.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig die vergelijkingen met vorig jaar. Met de imiciete aanname dat omdat het toen na verloop van tijd nog beter ging, dat nu ook weer zal gebeuren. Dat er talloze verschillen zijn blijft geheel terzijde.
Maar in de breedte is de selectie beter geworden, alleen je mist voornamelijk Frenkie nog, al lijkt martinez dat wel (op zijn manier) in te vullen en nu promes ook los lijkt te komen kan je inderdaad het niveau van vorig jaar gaan benaderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Pfoe, zwaar ochtendje inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2019 23:25 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk jongens, uiteindelijk toch 7 bier op vanavond.![]()
![]()
ook journalisten blijken gewoon mensenquote:Op donderdag 26 september 2019 08:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol da’s dezelfde Freek Jansen die vorige week zei dat je dit seizoen niet met het vorige mag vergelijken![]()
![]()
glaasje Millstone gaat wat dat betreft beter.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pfoe, zwaar ochtendje inderdaadFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben ze niet in de arena denk.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
glaasje Millstone gaat wat dat betreft beter.![]()
het verschil tov vorig seizoen is nog wel dat het toen 1 blok was van 10 en het nu wat meer 6 & 4 is, die verbinding tussen aanval en verdediging is nog niet optimaal (vooral verdedigend) en ik weet niet of Alvarez de oplossing daarvoor heeft of is.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je ziet dat spelers als Alvarez en Martinez nog niet volledig zijn ingespeeld op de speelwijze en hun medespelers. Spelers als Neres en tadic hebben nog niet het niveau van vorig seizoen en ook qua opstelling(doel ik het meest op veltman) staan nog niet alle spelers op de juiste plek.
Maar in de breedte is de selectie beter geworden, alleen je mist voornamelijk Frenkie nog, al lijkt martinez dat wel (op zijn manier) in te vullen en nu promes ook los lijkt te komen kan je inderdaad het niveau van vorig jaar gaan benaderen.![]()
dus dat kan nog groeien, dat is wat ik bedoel. je ziet aan alles dat het beter kan, dat spelers individueel beter kunnen maar ook zeker als team.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verschil tov vorig seizoen is nog wel dat het toen 1 blok was van 10 en het nu wat meer 6 & 4 is, die verbinding tussen aanval en verdediging is nog niet optimaal (vooral verdedigend) en ik weet niet of Alvarez de oplossing daarvoor heeft of is.
Maar wat nu al wel beter is, zijn de wisselspelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
inderdaad al heb ik zelf nog niet het idee dat we al de beste 11 hebben gezien in de zin van samenstellingquote:Op donderdag 26 september 2019 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus dat kan nog groeien, dat is wat ik bedoel. je ziet aan alles dat het beter kan, dat spelers individueel beter kunnen maar ook zeker als team.
Maar wat nu al wel beter is, zijn de wisselspelers.![]()
nee dat lijkt mij toch meer dat Alvarez naast Blind komt te staan en Donny en Promes op het middenveld met Martinez.quote:Op donderdag 26 september 2019 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad al heb ik zelf nog niet het idee dat we al de beste 11 hebben gezien in de zin van samenstelling
Maar de tijd zal het leren.
Ik ben wel om wat betreft Dest, al zag ik hem gisteren wel wat beginnersfoutjes maken, maar die jongen is wel echt goed bezig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vd Beek zou inderdaad een optie kunnen zijn al is dat voor hem persoonlijk uiteraard minder prettig, bijna een transfer gemaakt naar Real op basis van zijn spel als "10" en dan op een andere positie moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 26 september 2019 09:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij toch meer dat Alvarez naast Blind komt te staan en Donny en Promes op het middenveld met Martinez.
Maar de tijd zal het leren.
Ik ben wel om wat betreft Dest, al zag ik hem gisteren wel wat beginnersfoutjes maken, maar die jongen is wel echt goed bezig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: