Die vind ik dus echt heel kut.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderbroeken zijn ook genot, van die oma dingen
Ja true, ik heb ze nooit echt gedragen, dus dan heb je al snel het idee dat het je niet staat.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah zo. Ach je hebt diverse soorten overhemden. Gewoon kijken wat het best past bij jou
Er is niet echt een perfect lichaam voor overhemd.
Dat heb ik ook idd. Draag ook nooit een jas.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draag dus eigenlijk nooit een jas, ook niet in de winter. Maar mijn kind moet nu wel met jas buiten lopen en wil dat dus niet omdat ik het ook niet doe. Struggles
is bij man wel anders dan bij een vrouw denk ik, jullie hebben daar nog iets zittenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef I. het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt heel kut.Helemaal vanwege die naden in je lies.
ja die draag ik voornamelijk denk ik, of boxers? weet eigenlijk niet, en weet niet of dat komt door mijn lack aan billen of dat het gewoon boxers zijnquote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hipsters zijn sexy @:crack_
Wedden, als jij gaat shoppen met een chick dat jij jezelf een overhemd laat aansmerenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, ik heb ze nooit echt gedragen, dus dan heb je al snel het idee dat het je niet staat.
vanwege je oog?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ga ik ook weer doen als het mag van de artsMaar duurt even
oh hoe doe je dat nu dan met twee dagen regenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draag dus eigenlijk nooit een jas, ook niet in de winter. Maar mijn kind moet nu wel met jas buiten lopen en wil dat dus niet omdat ik het ook niet doe. Struggles
M'n ballen hangen niet in m'n liezen hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is bij man wel anders dan bij een vrouw denk ik, jullie hebben daar nog iets zitten
Ik vind het gewoon echt niet lekker zitten. Eigenlijk heb ik dat ook met vestjes.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd. Draag ook nooit een jas.
Dat ga ik dus maar niet doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedden, als jij gaat shoppen met een chick dat jij jezelf een overhemd laat aansmeren![]()
Vestje aan, dat zit nog enigszins. Dan doet zij haar jas wel aan. hahaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanwege je oog?
[..]
oh hoe doe je dat nu dan met twee dagen regen
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen.
Ik koop ze zelf wel een keer, als ik er zin in heb.
nee maar, jeetjequote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef I. het volgende:
[..]
M'n ballen hangen niet in m'n liezen hoor.
dan regen je toch zo natquote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vestje aan, dat zit nog enigszins. Dan doet zij haar jas wel aan. haha
Vestjes vind ik wel chill. Maar jassen, meh.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt niet lekker zitten. Eigenlijk heb ik dat ook met vestjes.
Ja ik wel, maar maakt mij niet zoveel uit hoor. Ik vind regen echt best wel fijn.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:31 schreef Crack_ het volgende:
ik doe mn jas juist nooit uit wanneer ik weer thuis benook van mn vader over genomen trouwens
ohh, ja met een onderbroek kan het wel zo zijn dat er wat meer ruimte zit daar ja, en dan ligt de naad niet netjes op de huid, maar schuurt zo lekker langs je liezen. Heerlijk. Die heb ik echt nooit meer gekocht sinds ik er achterkwam dat er boxers bestonden. En dan gewoon elastischquote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar, jeetje
Ik dacht als je een lul hebt dan heb je een bobbel en dan randjes en gaten en snapje
maar misschien zit ik er wel naast, is niet mijn expertise gebied maar wil wel graag leren
Wat.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:31 schreef Crack_ het volgende:
ik doe mn jas juist nooit uit wanneer ik weer thuis benook van mn vader over genomen trouwens
ik kreeg het dan altijd zo koud maar daar zul jij dan wel geen last van hebbenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar maakt mij niet zoveel uit hoor. Ik vind regen echt best wel fijn.
Ok, ik ben raar.
haha weet ook niet, is gewoon lekkerquote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kreeg het dan altijd zo koud maar daar zul jij dan wel geen last van hebben
[..]
haha weet ook niet, is gewoon lekkerlekker warm en gewoon fijn
maar dan strakke boxers?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:33 schreef I. het volgende:
[..]
ohh, ja met een onderbroek kan het wel zo zijn dat er wat meer ruimte zit daar ja, en dan ligt de naad niet netjes op de huid, maar schuurt zo lekker langs je liezen. Heerlijk. Die heb ik echt nooit meer gekocht sinds ik er achterkwam dat er boxers bestonden. En dan gewoon elastisch
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]gelachen.
Nee koud heb ik het zelden. Eigenlijk altijd veel te warm.
Nee, zo heb ik ook een slee voor wanneer er sneeuw... oh wacht.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:34 schreef I. het volgende:
Ik heb wel een winterjas, voor als ik wel lange wandelingen maak in de winter ofzo, maar da's ook niet heel vaak
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb altijd het idee dat de grootste pussymannen dit zeggen
Ja, zulke dingesen heb ik;quote:Op woensdag 25 september 2019 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan strakke boxers?
WIJZE LESSEN
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zo heb ik ook een slee voor wanneer er sneeuw... oh wacht.
Prima bobbel wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, zulke dingesen heb ik;
[ afbeelding ]
Echt genot.
broeken? Of pakbroekenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Nee ik strijk wel eens wat broeken en overhemden, heb meestal meer vrije tijd ook.
Het strijken van een broek of overhemd is wel echt gigantisch kut werk trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Nee ik strijk wel eens wat broeken en overhemden, heb meestal meer vrije tijd ook.
wel saaie kleur zegquote:Op woensdag 25 september 2019 18:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, zulke dingesen heb ik;
[ afbeelding ]
Echt genot.
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:36 schreef I. het volgende:
[..]
Da's duidelijk geen shower, maar een grower. Of het was daar koud.
Welk gat?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Gebruiken jullie dat gat wel eens in een boxer
Die zit er dus 90% van de tijd niet eens in, en nee, nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Gebruiken jullie dat gat wel eens in een boxer
bahquote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is anti remspoor.
wat is datquote:Op woensdag 25 september 2019 18:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb ook OnThatAss boxers. Is dat meer jouw ding?
quote:
ohquote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef I. het volgende:
[..]
Die zit er dus 90% van de tijd niet eens in, en nee, nog nooit gebruikt.
Volgens mij is dat iets van vroeger, toen er nog weleens knoopjes in boxers zaten. Daar heb ik het nut ook nooit zo van gezien trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef I. het volgende:
[..]
Die zit er dus 90% van de tijd niet eens in, en nee, nog nooit gebruikt.
Ik draag geen pakken, studeer nog ben geen balletje. Maar heb soms broeken die erg kreuken, chinos of zo weet niet hoe ze hetenquote:
Geintje tochquote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bah
[..]
wat is dat
maakt me niet echt veel uit wat iemand draagt, vind die verschillen wel leuk
ohja weet wel welke je bedoeld, das kut zegquote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik draag geen pakken, studeer nog ben geen balletje. Maar heb soms broeken die erg kreuken, chinos of zo weet niet hoe ze heten
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat
maakt me niet echt veel uit wat iemand draagt, vind die verschillen wel leuk
Klopt ja. Maar volgens mij waren die dingen toen ook totaal niet elastisch en had je gewoon een koordje om je boxer strak vast te knopen zodat ie bleef zitten, en dan was zo'n knoopje nog wel handig.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets van vroeger, toen er nog weleens knoopjes in boxers zaten. Daar heb ik het nut ook nooit zo van gezien trouwens.
Je praat toch met je mond mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:40 schreef Crack_ het volgende:
zo kutje verkouden en morgen eindgesprek, zo geen zin in
Daar heb ik nog een zooi boxers van liggen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar Bjorn Borg![]()
Kleurtjes zijn leuk. Niet dat t verschil maakt
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Te lang geleden. Volgens mij zat ik op de basisschool toen dus dat was prehistoriequote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar volgens mij waren die dingen toen ook totaal niet elastisch en had je gewoon een koordje om je boxer strak vast te knopen zodat ie bleef zitten, en dan was zo'n knoopje nog wel handig.
Die heb ik dan weer nooit gehad.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg flashbacks naar Bjorn Borg![]()
Kleurtjes zijn leuk. Niet dat t verschil maakt
weet nog nietquote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je praat toch met je mond mag ik hopen?
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:42 schreef I. het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehad.Hier had ik een paar maanden een abo op, kreeg ik elke maand zo'n boxer.
Nee, met dr kutje XDquote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je praat toch met je mond mag ik hopen?
Ik zag laatst dat de winkel in Eindhoven iig nog bestaat. Volgens mij draagt niemand dat meerquote:Op woensdag 25 september 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een zooi boxers van liggen.
Zoiets heb ik ooit wel eens gezien volgens mij. Toen ik op de basisschool zat droeg ik ook nog gewoon onderbroekenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Te lang geleden. Volgens mij zat ik op de basisschool toen dus dat was prehistorie
Een boxerabo?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:42 schreef I. het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehad.Hier had ik een paar maanden een abo op, kreeg ik elke maand zo'n boxer.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of die boxers nog te koop zijn, zoek er nauwelijks meer naar enzo. Vond ze voorheen nog wel geinig.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat de winkel in Eindhoven iig nog bestaat. Volgens mij draagt niemand dat meer![]()
Boxers kocht ik altijd voor mn ex. Nieuwe kleurtjes scoren was altijd leuk.
Aightquote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit wel eens gezien volgens mij. Toen ik op de basisschool zat droeg ik ook nog gewoon onderbroeken
eigenlijk is dat wel handigquote:Op woensdag 25 september 2019 18:44 schreef I. het volgende:
[..]
Elke maand weer een verrassing, wat voor gek patroontje er nou weer op stond.
Het komt wel met bakken naar beneden nu. (regen he, niet de zoetstof)quote:Op woensdag 25 september 2019 18:44 schreef Crack_ het volgende:
De zoetstof is in prijs verhoogd van 0.80 cent naar 1.20 en er is hier een supermarkt waarbij de prijzen nog niet verhoogd zijn, of ik even zo veel mogelijk zoetstof wil kopen
ok dan
ahahaahhaahhaahhquote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt wel echt een kut gesprek dan
ahahahahaha
Even snel op de site gekeken. Ze bestaan nog maar nu vooral in saaie veilige kleurtjesquote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of die boxers nog te koop zijn, zoek er nauwelijks meer naar enzo. Vond ze voorheen nog wel geinig.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een boxerabo?nooit van gehoord. Wel tof
Handig, maar wel overbodig na een tijdje. En toch 9,- per maand.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk is dat wel handig
iedere maand nieuwe onderbroek is chill
Zwart, donkerblauw en zulks zeker?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Even snel op de site gekeken. Ze bestaan nog maar nu vooral in saaie veilige kleurtjes
ja pff al twee dagenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt wel met bakken naar beneden nu. (regen he, niet de zoetstof)
ja okquote:Op woensdag 25 september 2019 18:46 schreef I. het volgende:
[..]
JaWas ook wel leuk.
[..]
Handig, maar wel overbodig na een tijdje. En toch 9,- per maand.
Draag ck in die kleuren. En lichtblauwquote:Op woensdag 25 september 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwart, donkerblauw en zulks zeker?
CK heb ik niet. Ik moet ook niet van die gekke kleurtjes verder hoor. Gewoon normaal en effen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Draag ck in die kleuren. En lichtblauw
Dit is echt zo genant.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:49 schreef I. het volgende:
Wel broek op je heupen laten hangen hè, en boxerrand ver boven je broekrand. Dikke riem om, maar niet strak, anders hangt je broek te hoog en heb je geen swag.
Voor vrouwen geldt hetzelfde, maar dan met stringetjes.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is echt zo genant.
Dat is nog enigszins leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt hetzelfde, maar dan met stringetjes.
Heeft soms wel wat jaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nog enigszins leuk om te zien.
nee, geen zin in dat gezeur van zowel voor als tegenstandersquote:Op woensdag 25 september 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yesja.
Ben je dit jaar weer Pietje?
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Pft, je vond het juist chill toch, regen. Niet zo wispelturig jij.
Ja snap ik. Vorig jaar liep al redelijk uit de hand. Veel ME pelotons tussen de stoet en rennede kneusjes. man man man.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, geen zin in dat gezeur van zowel voor als tegenstanders
deed vorig jaar ook al niet meequote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vorig jaar liep al redelijk uit de hand. Veel ME pelotons tussen de stoet en rennede kneusjes. man man man.
Ik lees 80% bed, dus goed plan.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh
ik ga nu douchen en dan in bed liggen en hopelijk dutje en dan voorbereiden voor morgen en dan vanavond kut slapen, morgen knallen en weer terug naar bed
strak plan
HEE POESJESCHATJEquote:Op woensdag 25 september 2019 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Aah pakketje van Etto gemist, moet ik tot morgen wachten. #spannend
Awh, cutequote:Op woensdag 25 september 2019 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEE POESJESCHATJE
helemaal vergeten maar gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je van die extra zachte kopen. Je hebt van die zakdoekjes voor gevoelige huid. Tempo Plus, dacht ikquote:Op woensdag 25 september 2019 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
mn neus doet pijn van tissues, wat doe je daar tegen
Dankjewel lieverd.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEE POESJESCHATJE
helemaal vergeten maar gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
ja godverdomme ik ga nu de deur toch niet meer uitquote:Op woensdag 25 september 2019 18:57 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je van die extra zachte kopen. Je hebt van die zakdoekjes voor gevoelige huid. Tempo Plus, dacht ik
Geef je groot gelijk. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deed vorig jaar ook al niet mee
toen ik begon was er echt niks aan de hand en twee jaar terug was er bij ons groepje (ongeveer 6 - 8 man) al 4 man politiebegeleiding en 4 van beveiligingflikker op hoor
Dan op de kop hangen zodat het snot je neus niet meer uit kan stromen, hoef je ook niet meer te snuiten.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ga nu de deur toch niet meer uit
heb het vijf jaar gedaan, is ook wel mooi getal om het mee af te sluitenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk. Het moet wel leuk blijven.
Sint op de stint, lol.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb het vijf jaar gedaan, is ook wel mooi getal om het mee af te sluiten
(en we hebben geen stint meer, maakt het ook echt stuk minder leuk![]()
)
ik heb nog een hele stapel ervanquote:Op woensdag 25 september 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zag laatst dat de winkel in Eindhoven iig nog bestaat. Volgens mij draagt niemand dat meer
Boxers kocht ik altijd voor mn ex. Nieuwe kleurtjes scoren was altijd leuk.
Mwah mijn dag kan beter maar komt goed en valt wel mee haha.. Ik vier het ook pas zaterdag. Ik heb aan kadootjes nu gehad: 3 chocolade dingetjes (maar liggen nog daar in de koelkast bedenk ik mij nu), een nieuwe grinder, een gekko en een terrarium die vrienden over hadden.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je een leuke dag? voel je je jarig?cadeautjes gekregen?!
ik weet niet of je dit wil weten maar mn neus snuiten werkt niet? Maar mn neus is wel continu vochtig van binnen en dat is FUCKING irritant helemaal als je het niet kan snuitenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:58 schreef I. het volgende:
[..]
Dan op de kop hangen zodat het snot je neus niet meer uit kan stromen, hoef je ook niet meer te snuiten.
Die reactie was helemaal niet van mijquote:Op woensdag 25 september 2019 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb nog een hele stapel ervan
in effen kleuren wel, maar vind ze fijner zitten dan de meeste
hihiquote:Op woensdag 25 september 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sint op de stint, lol.
een nieuwe gekko?! heb je er nu drie?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah mijn dag kan beter maar komt goed en valt wel mee haha.. Ik vier het ook pas zaterdag. Ik heb aan kadootjes nu gehad: 3 chocolade dingetjes (maar liggen nog daar in de koelkast bedenk ik mij nu), een nieuwe grinder, een gekko en een terrarium die vrienden over hadden.
Nee maar 1 van de 2 gekko's was een cadeautje.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihi
[..]
een nieuwe gekko?! heb je er nu drie?
maar nice, en hopelijk is het zaterdag wel goed feest!
weird drukte gewoon op quotequote:Op woensdag 25 september 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die reactie was helemaal niet van mij
Oh, ja dan prop ik er ook gewoon papier in.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of je dit wil weten maar mn neus snuiten werkt niet? Maar mn neus is wel continu vochtig van binnen en dat is FUCKING irritant helemaal als je het niet kan snuiten
misschien tampons erin doen
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weird drukte gewoon op quote
gaat dat ook al stuk
wierd duk lolquote:Op woensdag 25 september 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weird drukte gewoon op quote
gaat dat ook al stuk
vooral slappe drek bedoel jequote:Op woensdag 25 september 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
T E R I N G
Wat een knoert van een drol!!!
Heeft wel gelijk hoor, maar gaat niks mee gebeuren.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:06 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
100% mee eens
wildersgod
proppenquote:Op woensdag 25 september 2019 19:07 schreef I. het volgende:
Crackie is nu ook druk papier aan het proppen.
waarmee?quote:Op woensdag 25 september 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk hoor, maar gaat niks mee gebeuren.
Je moeder kan anders best goed proppen!quote:
ja watquote:Op woensdag 25 september 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stikstofregels.
We gaan van gek naar gekker. KOEKOEK
jouw vader moest huilen toen ik hem verkrachttequote:Op woensdag 25 september 2019 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moeder kan anders best goed proppen!
Snap ik wel, normaliter krijgt hij toch wel minimaal een 7/10 in zijn reet.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
jouw vader moest huilen toen ik hem verkrachtte
beide.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja wat
met die reactie
of met het rapport
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:07 schreef I. het volgende:
Crackie is nu ook druk papier aan het proppen.
Oooh. Heet gedoucht? Helpt ook wel met verkoudheid.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee douchen en tyler nolan heeft zn king cobra bite online gezet!!!!!!!!!
beetje heet, was wel lekker jaquote:Op woensdag 25 september 2019 19:33 schreef I. het volgende:
[..]
Oooh. Heet gedoucht? Helpt ook wel met verkoudheid.Lekker stomen.
Wut wat, cobra bite?![]()
quote:
Duhquote:Op woensdag 25 september 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zal ik straks lekker in bad gaan y/n?
Ach joh, als je een bad hebt zit je er weer veel minder in dan je aanvankelijk dacht.quote:
Nicequote:
Damn.quote:[..]
hij had al gezegd dat ie het filmpje zou uploaden bij zoveel abbonees en dat is nu
Ja sowieso, ging thuis er ook nooit in maar inmiddels is het wel tijdje geleden dus is wel weer keertje lekker.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach joh, als je een bad hebt zit je er weer veel minder in dan je aanvankelijk dacht.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso, ging thuis er ook nooit in maar inmiddels is het wel tijdje geleden dus is wel weer keertje lekker.
Oh ik kan er altijd wel een paar uur in doorbrengen.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er vaak na een paar minuten wel weer klaar mee.
Dit heb ik dus ook altijd ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er vaak na een paar minuten wel weer klaar mee.
Ja precies.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:02 schreef I. het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook altijd ja.Had op vakantie dus een bad, daar zit je dan even in, nou, chill, maar na een paar minuten denk je; Ok, klaar, bad weer leeg, en afdouchen maar.
En het is ook altijd net te heet om direct van te genieten, want te koud is al helemaal kut.quote:
Boek erbijquote:Op woensdag 25 september 2019 20:03 schreef I. het volgende:
[..]
En het is ook altijd net te heet om direct van te genieten, want te koud is al helemaal kut.![]()
Mja, zou me kapot vervelen
Uhuquote:Op woensdag 25 september 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel te beperken naar maximaal 1x per week.
Doe ik liever allemaal buiten bad.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boek erbij
muziekje
netflix
lekker man.
Niks aan. En 't is zo nat.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boek erbij
muziekje
netflix
lekker man.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik liever allemaal buiten bad.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:06 schreef I. het volgende:
Hele tijd je handen afdrogen als je even een bladzijde wil omslaan, of ander nummertje wil opzetten, of iets. Pff onhandig.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Samen met iemand in bad lijkt me wel leuk, als bad groot genoeg is.
Eensquote:Op woensdag 25 september 2019 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Samen met iemand in bad lijkt me wel leuk, als bad groot genoeg is.
Hoi, hier ben ikquote:Op woensdag 25 september 2019 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Toch maar eens een vent zoeken met een bad in huis.
Die van mij heeft geen badquote:Op woensdag 25 september 2019 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Toch maar eens een vent zoeken met een bad in huis.
Haha damn ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:11 schreef I. het volgende:
Pff, als ik samen met iemand in bad wil, moet het wel écht een groot bad zijn.
Nou ik vrees dat het dan niks gaat worden als hij geen bad heeft.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen badEn mijn badkamer is te klein daarvoor
tenzij ik toilet eruit sloop maar ik waardeer toilet te erg.
Ja jij telt niet meequote:Op woensdag 25 september 2019 20:11 schreef I. het volgende:
Ik zal het hem morgen vertellenquote:Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik vrees dat het dan niks gaat worden als hij geen bad heeft.
Kan hij wel begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het hem morgen vertellen
Ja, laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik je vrouw boos achter me aan.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan hij wel begrijpen denk ik.
Ja is ze gevaarlijk?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar niet doen.
Logisch tochquote:Op woensdag 25 september 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ben jij ooit afgewezen? "Ik had geen bad"
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:11 schreef I. het volgende:
Ja daar geloof ik ook wel in!quote:Op woensdag 25 september 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar samen wel aan
Nice nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
In bad gaan blijkt achteraf altijd weer tegen te vallen
Ik vind Den Haag alleen wel beetje ver reizen om even in bad te chillen. Pffquote:
Je moet er ook badschuim in doen en niet je cocainequote:Op woensdag 25 september 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
In bad gaan blijkt achteraf altijd weer tegen te vallen
Ja, als je er na 2 minuten al klaar mee bent helemaal.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Den Haag alleen wel beetje ver reizen om even in bad te chillen. Pff
Ja pffffquote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, als je er na 2 minuten al klaar mee bent helemaal.
Hihahoquote:Op woensdag 25 september 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet er ook badschuim in doen en niet je cocaine
Je liet een scheet in bad of wat?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hihaho
Wel paar keer zo'n badbom in bad gedaan
Klein kind ben je man man manquote:Op woensdag 25 september 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je liet een scheet in bad of wat?
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Om vervolgens maanden later nog glitters te zien in je badkuip.
Lullig als je net diaree hebt. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 25 september 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klein kind ben je man man man
ahahahahahahahahahquote:Op woensdag 25 september 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flatsj, is je bad ineens bruin
Hahahahaha
quote:
Ahahahahahquote:Op woensdag 25 september 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flatsj, is je bad ineens bruin
Hahahahaha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergste van alles is dat ik hier lol zit te hebben in mijn eentjequote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef I. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste van alles is dat ik hier lol zit te hebben in mijn eentje
Dat is wel beetje erg ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste van alles is dat ik hier lol zit te hebben in mijn eentje
Nouja zeg.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:24 schreef I. het volgende:
Het was toch al lang duidelijk dat haagsie teert op simpel vermaak.
Ik ga wel tellen.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:24 schreef I. het volgende:
[..]
Veel simpeler dan MEN wordt het niet hoor.
Ahahahahaquote:Op woensdag 25 september 2019 20:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel uitgeteld was.
Jouw niveau?!quote:Op woensdag 25 september 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit nou het niveau van een mod anno 2019?
Bahquote:Op woensdag 25 september 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dusseh,,,, nog geneukt jongens?
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wat wil je hiermee zeggen........
Niks hoorquote:
Zou kijkenquote:Op woensdag 25 september 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
Wanneer komt man bijt hond eens langs bij haags
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
Wanneer komt man bijt hond eens langs bij haags
Koekoekquote:Op woensdag 25 september 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh, jij zou je lul nog in een leeg fifa ´20 hoesje stoppen man.
Ik ben al verzadigd vandaagquote:Op woensdag 25 september 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh, jij zou je lul nog in een leeg fifa ´20 hoesje stoppen man.
Watte?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:45 schreef Solotovski het volgende:
4 oktober komt GR Breakpoint uit
Deze wordt lit fam beste van 2k19
Hou jij je maar bezig met tellenquote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zaad van je maat kan geen kwaad.
Dit slaat echt al bijna een jaar helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou jij je maar bezig met tellen
I know i know, ik stel mezelf ook wel een beetje teleur nu.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt me wel beetje van je tegen hoor I.
Lekker hoorquote:Op woensdag 25 september 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit in een trui en joggingbroek
Stuur picca.quote:
Burgerlijk.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit in een trui en joggingbroek
Ettooooooquote:
Echt heel fijnquote:
Als dit me burgerlijk maakt, dan ben ik zeer blij met burgerlijk zijnquote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur picca.
[..]
Burgerlijk.
Lekker kopje thee drinken en ex on the beach kijken zeker.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ettoooooo
[..]
Echt heel fijn
[..]
Als dit me burgerlijk maakt, dan ben ik zeer blij met burgerlijk zijn
Nooit gezien, geen interesse ook.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker kopje thee drinken en ex on the beach kijken zeker.
Dan valt het mee.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit gezien, geen interesse ook.
Zit nu aan de chocolademelk en ik was mensen aan het neerknallen in een spel.
Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan valt het mee.
Loka zit sokken te brijen met de kat op schoot en een youtube filmpje over Star Trek.
Sorry, dyslexie. Breien.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor filmpje?
Sokken breien of brijen?
Rijgers en Teigersquote:Op woensdag 25 september 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor filmpje?
Sokken breien of brijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |