Die vind ik dus echt heel kut.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderbroeken zijn ook genot, van die oma dingen
Ja true, ik heb ze nooit echt gedragen, dus dan heb je al snel het idee dat het je niet staat.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah zo. Ach je hebt diverse soorten overhemden. Gewoon kijken wat het best past bij jou
Er is niet echt een perfect lichaam voor overhemd.
Dat heb ik ook idd. Draag ook nooit een jas.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draag dus eigenlijk nooit een jas, ook niet in de winter. Maar mijn kind moet nu wel met jas buiten lopen en wil dat dus niet omdat ik het ook niet doe. Struggles
is bij man wel anders dan bij een vrouw denk ik, jullie hebben daar nog iets zittenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef I. het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt heel kut.Helemaal vanwege die naden in je lies.
ja die draag ik voornamelijk denk ik, of boxers? weet eigenlijk niet, en weet niet of dat komt door mijn lack aan billen of dat het gewoon boxers zijnquote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hipsters zijn sexy @:crack_
Wedden, als jij gaat shoppen met een chick dat jij jezelf een overhemd laat aansmerenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, ik heb ze nooit echt gedragen, dus dan heb je al snel het idee dat het je niet staat.
vanwege je oog?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ga ik ook weer doen als het mag van de artsMaar duurt even
oh hoe doe je dat nu dan met twee dagen regenquote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draag dus eigenlijk nooit een jas, ook niet in de winter. Maar mijn kind moet nu wel met jas buiten lopen en wil dat dus niet omdat ik het ook niet doe. Struggles
M'n ballen hangen niet in m'n liezen hoor.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is bij man wel anders dan bij een vrouw denk ik, jullie hebben daar nog iets zitten
Ik vind het gewoon echt niet lekker zitten. Eigenlijk heb ik dat ook met vestjes.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:27 schreef I. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd. Draag ook nooit een jas.
Dat ga ik dus maar niet doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedden, als jij gaat shoppen met een chick dat jij jezelf een overhemd laat aansmeren![]()
Vestje aan, dat zit nog enigszins. Dan doet zij haar jas wel aan. hahaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanwege je oog?
[..]
oh hoe doe je dat nu dan met twee dagen regen
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen.
Ik koop ze zelf wel een keer, als ik er zin in heb.
nee maar, jeetjequote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef I. het volgende:
[..]
M'n ballen hangen niet in m'n liezen hoor.
dan regen je toch zo natquote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vestje aan, dat zit nog enigszins. Dan doet zij haar jas wel aan. haha
Vestjes vind ik wel chill. Maar jassen, meh.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt niet lekker zitten. Eigenlijk heb ik dat ook met vestjes.
Ja ik wel, maar maakt mij niet zoveel uit hoor. Ik vind regen echt best wel fijn.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2019 18:31 schreef Crack_ het volgende:
ik doe mn jas juist nooit uit wanneer ik weer thuis benook van mn vader over genomen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |