https://www.omroepgelderl(...)j-liet-niet-meer-lostwitter:EricHennekam twitterde op zondag 03-11-2019 om 14:40:19Zit je gezellig op terras in Zutphen wordt onze schapendoes aangevallen door een pitbull achtig best. Beet hem in strot en liet niet meer los. Tientallen omstanders, een chaos. Gevolg: mijn vrouw gebeten, onze hond komt net van OK (25 hechtingen), aangifte kan niet, brrrr reageer retweet
Moment, even de reacties opzoeken op de Facebookpagina van omroep Gelderland.quote:Op maandag 4 november 2019 16:18 schreef Zipportal het volgende:
'Pitbull' takelt hond vreselijk toe op terras: 'Hij liet niet meer los'https://www.omroepgelderl(...)j-liet-niet-meer-lostwitter:EricHennekam twitterde op zondag 03-11-2019 om 14:40:19Zit je gezellig op terras in Zutphen wordt onze schapendoes aangevallen door een pitbull achtig best. Beet hem in strot en liet niet meer los. Tientallen omstanders, een chaos. Gevolg: mijn vrouw gebeten, onze hond komt net van OK (25 hechtingen), aangifte kan niet, brrrr reageer retweet
DE OVEN IN.
Zo'n doorgefokt vals beest met genetische behoefte tot geweld. Beetje de Marokkaan onder de honden.quote:Op maandag 4 november 2019 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker duidelijke omschrijving, "pitbull achtig" beest. Wat was het nu precies?
Peperquote:Op maandag 4 november 2019 17:03 schreef Geerd het volgende:
Als je op het terras zit ..wel een vork of mes in de buurt zou je zeggen .
Dat is echt een broodfokkerquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Dat de dieren ontkomen zijn is niet zijn schuld, vindt de hondenfokker. En dat ze Yuki aangevallen hebben ook niet. ,,Er komen thuis zo veel mensen over de vloer. Nog nooit is iemand gebeten. Trouwens, hebt u ooit in de krant gelezen dat een bouvier iemand gebeten heeft?”
Ik kende vroeger voornamelijk valse exemplaren. Mijn ex-schoonpa had er eentje. Dat was beslist geen betrouwbare gezinshond.
NWS / Meisje gered dat door dertien honden bijna verscheurd werdquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Dat de dieren ontkomen zijn is niet zijn schuld, vindt de hondenfokker. En dat ze Yuki aangevallen hebben ook niet. ,,Er komen thuis zo veel mensen over de vloer. Nog nooit is iemand gebeten. Trouwens, hebt u ooit in de krant gelezen dat een bouvier iemand gebeten heeft?”
Ik kende vroeger voornamelijk valse exemplaren. Mijn ex-schoonpa had er eentje. Dat was beslist geen betrouwbare gezinshond.
De vorige eigenaar van dit huis had er twee, en die liggen hier nu beiden in de tuin begraven. Kleinkind gebeten (ja, samen...)quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Dat topic had ik nog niet gezien. Maar het verhaal past toch beter in deze reeks ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
NWS / Meisje gered dat door dertien honden bijna verscheurd werd
Kan, maar die TS heeft voor een eigen topic gekozenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat topic had ik nog niet gezien. Maar het verhaal past toch beter in deze reeks ?
Dat is ook prima hoor. Ik bedoelde alleen dat het ook in dit topic op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Kan, maar die TS heeft voor een eigen topic gekozen
Ik snap jequote:Op vrijdag 13 december 2019 21:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is ook prima hoor. Ik bedoelde alleen dat het ook in dit topic op zijn plaats is.
Bouviers, (mechelse) herders, Dobermans.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Lekker dan ....quote:Op donderdag 19 december 2019 16:35 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt niet best voor t slachtoffer
Prima gehandeld, gelijk in laten slapen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:35 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt niet best voor t slachtoffer
Dat kan wel maar de politie voert een ontmoedigingsbeleid en zal dat die mensen wijs gemaakt hebben. De schapendoes is een bezit wat nu beschadigd is en er kan dus om die reden gewoon aangifte worden gedaan.quote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef Messina het volgende:
Waarom kan er geen aangifte gedaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |