abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2019 @ 16:37:30 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189116807
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 25 september 2019 @ 16:38:29 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189116823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:36 schreef DuizendGezichten het volgende: [..] Ik zie hier geen woord over het al dan niet vrijgeven van militaire hulp en financiering. Biden en zoon komen één keer voorbij. Verder kruipen ze behoorlijk in elkaars anus, maar dat is niet impeachable. Maar dit is een transcript van de administratie zelf, toch? Kijken wat de klokkenluider precies heeft gemeld.
Het is een memo, geen transcript. Dat gesprek duurde een half uur en dit zijn enkele pagina's.
pi_189116831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
En dan gaat het plots uit het niets over 'Biden's son'. Geen introductie, geen verdere toelichting. Gewoon 'Biden's son'. Zo praten mensen niet irl.
[..]

Het is een memo/samenvatting. Gesprek van 30 minuten (staat bovenaan) op maar 4,5 bladzijde lijkt me ook niet kloppen.
pi_189116839
Cnn gaat erin met gestrekt been met ook achtergrond info.
Niet na te vertellen of samen te vatten.
Blijkbaar waren de R’s vooraf wel op de hoogte van de inhoud.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 september 2019 @ 16:40:56 #5
54593 crew  Olga
Cheese
pi_189116862
Waarom komt hij zijn belofte niet na?

POTUS says he's releasing the full transcript of the Ukraine call,
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_189116881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:36 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Ik zie hier geen woord over het al dan niet vrijgeven van militaire hulp en financiering.

Biden en zoon komen één keer voorbij.

Verder kruipen ze behoorlijk in elkaars anus, maar dat is niet impeachable.

Maar dit is een transcript van de administratie zelf, toch?

Kijken wat de klokkenluider precies heeft gemeld.
Als ik het persbericht van Zelenskyy erbij pak na dit gesprek hebben ze wel allebei iets anders gehoord. Ik zie Trump bijvoorbeeld nergens zijn steun voor het 'large scale reform program' uitspreken, of een afspraak maken om de 'practical issues of Ukrainian-American cooperation' te bespreken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189116885
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het is een memo/samenvatting. Gesprek van 30 minuten (staat bovenaan) op maar 4,5 bladzijde lijkt me ook niet kloppen.
Maar wel meerdere zinnen gebruiken om Giuliani te introduceren als 'mayor of New York'.

Maar goed, volgens dat transcript heeft Zelensky inderdaad gevraagd in de zaak Biden te duiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 25 september 2019 @ 16:42:41 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189116886
Maar als het dus zo is dat de IG een criminal referral deed hierover aan de DOJ en Barr wordt genoemd in deze memo, dan kan het toch niet zo zijn dat Barr zelf geoordeeld heeft gewoon geen onderzoek te laten doen?!

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-09-2019 16:48:42 ]
  woensdag 25 september 2019 @ 16:43:14 #9
384435 klappernootopreis
pi_189116898
Wat het ook is, het is allemaal niet kies. Vooral niet mbt Ukraine en een president die net een groot FBI onderzoek heeft gehad ivm de politieke tegenstander van Zelensky, Putin. Als je dan toch een land gaat chanteren/beinvloeden, dan doe je dit toch echt niet bij een voormalige oostblok staat.
pi_189116973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is een memo, geen transcript. Dat gesprek duurde een half uur en dit zijn enkele pagina's.
Memo, duidelijk. Een Barretje dus. Maar laten we dan in godsnaam hopen dat het volledige transcript nog vrijkomt, want dit is mijns inziens vleesch nog vis.
Op het scherp van de snede.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:48:39 #11
384435 klappernootopreis
pi_189116975
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar als het dus zo is dat de IG een criminal referral maakte hierover aan de DOJ en Barr wordt genoemd in deze memo, dan kan het toch niet zo zijn dat Barr zelf geoordeeld heeft gewoon geen onderzoek te laten doen?!
Ik denk dan ook niet dat Barr dit zou hebben gewild. Die is slim genoeg om zich niet aan een dergelijke kwestie zijn vingers te branden.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:48:54 #12
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189116981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:18 schreef Ulx het volgende:
Trump probeerde nog een deal te sluiten met Pelosi om dit te voorkomen.

Maar Trump en deals sluiten....
Voelt als Cartman in die episode waarin hij het aan de stok heeft met Wendy.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189117008
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ik het persbericht van Zelenskyy erbij pak na dit gesprek hebben ze wel allebei iets anders gehoord. Ik zie Trump bijvoorbeeld nergens zijn steun voor het 'large scale reform program' uitspreken, of een afspraak maken om de 'practical issues of Ukrainian-American cooperation' te bespreken.
Dank.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:50:42 #14
384435 klappernootopreis
pi_189117013
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:48 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Memo, duidelijk. Een Barretje dus. Maar laten we dan in godsnaam hopen dat het volledige transcript nog vrijkomt, want dit is mijns inziens vleesch nog vis.
Die moet gewoon naar het Congres. Dat is voor beide partijen het beste. Als Trump werkelijk over de schreef is gegaan, moet hij er voor boeten, zo niet, dan zijn de gevolgen voor de Dems.
pi_189117023
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar als het dus zo is dat de IG een criminal referral deed hierover aan de DOJ en Barr wordt genoemd in deze memo, dan kan het toch niet zo zijn dat Barr zelf geoordeeld heeft gewoon geen onderzoek te laten doen?!
Volgens mij beslist Barr daar ook niet over.
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 16:52:50 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189117058
Trump zegt in een persconferentie dat mensen tegen hem zeggen dat hij zo ontzettend vriendelijk was in dat gesprek, 'we didn't know you could be so friendly!'. En natuurlijk komt Clinton nog even ter sprake.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_189117060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die moet gewoon naar het Congres. Dat is voor beide partijen het beste. Als Trump werkelijk over de schreef is gegaan, moet hij er voor boeten, zo niet, dan zijn de gevolgen voor de Dems.
En als het goed is, geeft een impeachment-inquiry het Huis meer mogelijkheden om vertraging of obstructie van het Witte Huis tegen te gaan. Laten we hopen dat de Democraten er vaart bij zetten.
pi_189117061
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:48 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Dit is niet samengevat door Barr. Je hebt een aantal mensen die meeluisteren met gesprekken om het gesprek te noteren en aantekeningen te maken. Aan het einde van het gesprek vergelijken ze die aantekeningen en maken ze er een geheel van. Dat is dit memorandum, daar is verder ook niet in gesneden.
pi_189117066
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij beslist Barr daar ook niet over.
Ik ben verre van een Amerikaans staatsrechtkenner hoor. Maar het lijkt me dat het hoofd van hetcdepartement een Aanwijzingsbevoegdheid heeft?
zie email 27 oktober
pi_189117092
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is niet samengevat door Barr. Je hebt een aantal mensen die meeluisteren met gesprekken om het gesprek te noteren en aantekeningen te maken. Aan het einde van het gesprek vergelijken ze die aantekeningen en maken ze er een geheel van. Dat is dit memorandum, daar is verder ook niet in gesneden.
Maar wie zegt er dat er niet al gecensureerd is in de schrijffase.
zie email 27 oktober
  woensdag 25 september 2019 @ 16:54:57 #21
384435 klappernootopreis
pi_189117096
quote:

[..]

kun je aan het memorandum nummer herleiden wie dit heeft opgesteld? Dan weten we ook wie de klokkenluider is. Volgens Fox news een bias en partijdig personage.
pi_189117107
quote:

[..]

Begrijp ik. Maar een onvolledige boodschap de media inslingeren om de mensen en media alvast te primen, voordat het echte werk vrijkomt. Dat is een Barretje, toch?
  woensdag 25 september 2019 @ 16:56:16 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_189117118
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189117124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

kun je aan het memorandum nummer herleiden wie dit heeft opgesteld? Dan weten we ook wie de klokkenluider is. Volgens Fox news een bias en partijdig personage.
Zo te zien is die memo ‘confidential’, dat is een vrij laag rubriceringsniveau. Dikke kans dus dat een aanzienlijke groep er toegang toe had.
zie email 27 oktober
  Overall beste user 2022 woensdag 25 september 2019 @ 16:57:23 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189117131
‘I would like you to do us a favour’

Oeps....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')