Dat is omdat mensen geen echte argumenten hebben, idem met dat gesneer over haar uiterlijk, en al het andere niet-inhoudelijke gezanik.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tickets kunnen ook treintickets zijn.
Maar dan nog, wat als ze soms wel vliegt, omdat het niet anders kan voor het doel wat ze voor ogen heeft? Wat is het toch dat het zo ontzettend hot maakt om iemand die zegt zich zorgen te maken over het klimaat/milieu te proberen te betrappen op iets dat nou net niet zo goed is voor datzelfde klimaat/milieu? Want uit het hele stuk haal je alleen het woord 'tickets'.
Precies, en juist dat valt me dan behoorlijk tegen. Dat je het niet met haar eens bent, is natuurlijk mogelijk. Uiteraard heb je dan een aantal (of een hele lijst) argumenten waarom dat zo is. Hoe het kind eruitziet, of ze al dan niet Asperger heeft, of ze op de juiste manier praat, dat ze pas 16 is, zijn allemaal niet ter zake doende opmerkingen en maken je bepaald ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is omdat mensen geen echte argumenten hebben, idem met dat gesneer over haar uiterlijk, en al het andere niet-inhoudelijke gezanik.
Goedzo, en daarom moeten andere 16-jarigen het ook maar niet doen?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:55 schreef Jellereppe het volgende:
Een 16-jarige in Cambodia die heeft helaas niet de luxe om na te denken over het klimaat. Die denken hoe kan ik genoeg brood op de plank krijgen.
O man die Jensen. Wat een drol vind ik dat zeg. Met z'n stomme grapjes. Afgezaagde kwal. Bah. Bijna zeker dat er altijd een lachband meeloopt bij zijn shows. Bah! Jensen, Waarom is die kwal weer op TV. Waarom kijk ik zelden nog TV? Nou mede daaromquote:Op woensdag 25 september 2019 08:08 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zeg je zulke nare dingen over Jensen?
Ik ben niet hot, ik ben Oot.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tickets kunnen ook treintickets zijn.
Maar dan nog, wat als ze soms wel vliegt, omdat het niet anders kan voor het doel wat ze voor ogen heeft? Wat is het toch dat het zo ontzettend hot maakt om iemand die zegt zich zorgen te maken over het klimaat/milieu te proberen te betrappen op iets dat nou net niet zo goed is voor datzelfde klimaat/milieu? Want uit het hele stuk haal je alleen het woord 'tickets'.
Het gaat dan ook alleen maar om het trappen, het neerhalen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies, en juist dat valt me dan behoorlijk tegen. Dat je het niet met haar eens bent, is natuurlijk mogelijk. Uiteraard heb je dan een aantal (of een hele lijst) argumenten waarom dat zo is. Hoe het kind eruitziet, of ze al dan niet Asperger heeft, of ze op de juiste manier praat, dat ze pas 16 is, zijn allemaal niet ter zake doende opmerkingen en maken je bepaald ongeloofwaardig.
hij is niet meer op tv want het is te slecht allemaal en niemand wil het uitzendenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:01 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O man die Jensen. Wat een drol vind ik dat zeg. Met z'n stomme grapjes. Afgezaagde kwal. Bah. Bijna zeker dat er altijd een lachband meeloopt bij zijn shows. Bah! Jensen, Waarom is die kwal weer op TV. Waarom kijk ik zelden nog TV? Nou mede daarom
Man man, hij is online. Omdat die op tv niet de programma's mocht maken die hij graag wilde maken. Daarom is hij voor zichzelf begonnen, en volgens mij luisteren daar veel mensen naar.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:01 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O man die Jensen. Wat een drol vind ik dat zeg. Met z'n stomme grapjes. Afgezaagde kwal. Bah. Bijna zeker dat er altijd een lachband meeloopt bij zijn shows. Bah! Jensen, Waarom is die kwal weer op TV. Waarom kijk ik zelden nog TV? Nou mede daarom
O God dank. Maar hij was een poaar jaar terug toch weer op TV?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:08 schreef sp3c het volgende:
hij is niet meer op tv want het is te slecht allemaal en niemand wil het uitzenden
hij is nu een youtuber
Nee het oeverloze en inhoudsloze gezeur van een puber.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat dan ook alleen maar om het trappen, het neerhalen.
En het gebrek aan tegenargumenten, want als het zo makkelijk was haar beweringen onderuit te halen dan deden ze dat wel.
Godver wat lees jij slecht. Minstens de helft van wat je hier over haar zegt klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik ben Oot.
En een beetje klaar met dat gejammer en vingerwijzen van een 16 jarige die hypocriet staat te vertellen dat er wat moet veranderen maar nergens zelf met punten aankomt. Vervolgens bakken geld binnensleept met lezingen en boekverkopen want die boeken zijn niet gratis.
Ik hoor geen oplossingen en dat is een grote zwakte bij Greta.
Vorig jaar nog.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:10 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O God dank. Maar hij was een poaar jaar terug toch weer op TV?
Ik kijk amper TV nog hoor. Misschien totaal 2 uur in de week omdat hij aan staat bij het eten, Er is weinig bijzonders op nog. Gedergradeerd tot youtuber.Tsja je moet wat als je niks kuntquote:Op woensdag 25 september 2019 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Man man, hij is online. Omdat die op tv niet de programma's mocht maken die hij graag wilde maken. Daarom is hij voor zichzelf begonnen, en volgens mij luisteren daar veel mensen naar.
Zij geeft in haar Ted talk (link hierboven) aan dat ontwikkelingslanden zich zouden moeten ontwikkelen om aan hun infrastructuur te werken om op het het niveau te komen van de rijke landen. Ze noemt Nigeria en India als voorbeeld. Ze richt zich daarom ook aan de rijke landen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:55 schreef Jellereppe het volgende:
Een 16-jarige in Cambodia die heeft helaas niet de luxe om na te denken over het klimaat. Ik duim al voor ze als geen smerige grijzaarden uit verweggisten overheen zijn gekropen voor een paar duiten. Die denken hoe kan ik genoeg brood op de plank krijgen. Deze meid heeft makkelijk praten natuurlijk een paar eeuwen kolen lopen stoken en welvaart lopen vergaren met slavernij en snoeiharde kolonialisme door haar blanke voorouders en nu heeft zij door het werk van haar voorouders de luxe om zich bezig te houden met solarpanelen, elektrische auto's, toespraken bij de VN in New York en schilderen. Het is wel zeer cruciaal dat landen hier zich druk om maken maar gewoon om te doen beseffen dat in welke mate men zich hier druk over maakt echt afhangt van de welvaart van het land.
De familie verdient geen geld met de "papieren" boeken?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Godver wat lees jij slecht. Minstens de helft van wat je hier over haar zegt klopt gewoon niet.
Hij is voornamelijk online omdat zijn tv-show best ruk was en er op tv geen ruimte is over overdreven rechtse bullshit.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Man man, hij is online. Omdat die op tv niet de programma's mocht maken die hij graag wilde maken. Daarom is hij voor zichzelf begonnen, en volgens mij luisteren daar veel mensen naar.
Of ja goed plan... Nog meer CO2 uitstoot.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zij geeft in haar Ted talk (link hierboven) aan dat ontwikkelingslanden zich zouden moeten ontwikkelen om aan hun infrastructuur te werken om op het het niveau te komen van de rijke landen. Ze noemt Nigeria en India als voorbeeld. Ze richt zich daarom ook aan de rijke landen.
YouTube is zowel een zegen als een vloek.quote:
Want alleen linkse programma's mogen op de buis. Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij is voornamelijk online omdat zijn tv-show best ruk was en er op tv geen ruimte is over overdreven rechtse bullshit.
Dit een van de mogelijke oplossingen?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben niet hot, ik ben Oot.
En een beetje klaar met dat gejammer en vingerwijzen van een 16 jarige die hypocriet staat te vertellen dat er wat moet veranderen maar nergens zelf met punten aankomt. Vervolgens bakken geld binnensleept met lezingen en boekverkopen want die boeken zijn niet gratis.
Ik hoor geen oplossingen en dat is een grote zwakte bij Greta.
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 25-09-2019 om 09:00:58Dezelfde lui die massaal achter Greta het malle klimaatkindvrouwtje aanlopen denken nu dat het impeachen van Donald Trump het gaat halen. Het is een soort van kinderlijk wensdenken. reageer retweet
Maar die 16 jarige in Cambodia zal ook de gevolgen van klimaatverandering voor haar oren gaan krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:55 schreef Jellereppe het volgende:
Een 16-jarige in Cambodia die heeft helaas niet de luxe om na te denken over het klimaat. Ik duim al voor ze als geen smerige grijzaarden uit verweggisten overheen zijn gekropen voor een paar duiten. Die denken hoe kan ik genoeg brood op de plank krijgen. Deze meid heeft makkelijk praten natuurlijk een paar eeuwen kolen lopen stoken en welvaart lopen vergaren met slavernij en snoeiharde kolonialisme door haar blanke voorouders en nu heeft zij door het werk van haar voorouders de luxe om zich bezig te houden met solarpanelen, elektrische auto's, toespraken bij de VN in New York en schilderen. Het is wel zeer cruciaal dat landen hier zich druk om maken maar gewoon om te doen beseffen dat in welke mate men zich hier druk over maakt echt afhangt van de welvaart van het land.
Hij is nu online omdat de NL tv geen rechts geluid wil laten zien. En zijn laatste show is om die reden ook gestopt want de kijkcijfers waren gewoon hoog.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij is voornamelijk online omdat zijn tv-show best ruk was en er op tv geen ruimte is over overdreven rechtse bullshit.
Wollah, dame. Ik heb een groot zwak voor dames maar anders was ik uit de bocht gevlogen met mijn antwoord.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedzo, en daarom moeten andere 16-jarigen het ook maar niet doen?
Je denkt dat jouw counterpart in Cambodja wel tijd heeft om overdag op een forum over 16-jarige meisjes te gaan zitten zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |