Slotje!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik dat zo ga houden.
quote:
Dat Franse internet is retetraag, zal ook wel Franse slag zijn.quote:
Eigenlijk was het gelijkspel Bro.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Franse internet is retetraag, zal ook wel Franse slag zijn.
Dat zag ik niet eensquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit ze 1000 km verderop nog door het slot te posten, man³.
Bedankt Amph, ook voor het openenquote:
We gingen lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gelijkspel Bro.
Dat zeker.quote:
Elke dag anders, stop er zo weer mee, tnx. En geniet daar !!!quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Amph, ook voor het openen![]()
Gaat ie een beetje met je?
Of het mag of niet is niet belangrijk. Als je jezelf onzeker voelt moet je gewoonweg niet rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjamp, waar een III achter staat mag je niet mee rijden of je moet na 3 jaar gebruik een rijtest afleggen om aan te tonen dat je eraan gewend bent:
https://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/medicijnen/lijst-medicijnen
Je moet doen waar je goed in bentquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit ze 1000 km verderop nog door het slot te posten, man³.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet doen waar je goed in bent
Het was dus gewoon een ordinaire kaapquote:
Sjamp beweerde dat je met een gele sticker niet mag rijden. Dat is niet waar. Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of het mag of niet is niet belangrijk. Als je jezelf onzeker voelt moet je gewoonweg niet rijden.
Tadic toch die dat tekende?quote:
Rustig aanquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Elke dag anders, stop er zo weer mee, tnx. En geniet daar !!!
Nee Tagliaficoquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tadic toch die dat tekende?
Die ja !quote:
waar zit die sticker dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjamp beweerde dat je met een gele sticker niet mag rijden. Dat is niet waar. Dat is mijn punt.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een ordinaire kaap![]()
En ik maar denken dat je behulpzaam was.
Nee is ook zo dat is meer een let op ietsquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjamp beweerde dat je met een gele sticker niet mag rijden. Dat is niet waar. Dat is mijn punt.
Wist ik niet, ik gebruik eentje uit de lijst en daar staat III achter en een pijltje en daarna I.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjamp, waar een III achter staat mag je niet mee rijden of je moet na 3 jaar gebruik een rijtest afleggen om aan te tonen dat je eraan gewend bent:
Dank u.quote:
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?
Op de verpakking van bepaalde medicatie.quote:
Ik ga niet rijden met dat spul wat ik slik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op de verpakking van bepaalde medicatie.
oh op die manier.. das een aanbeveling geen verbodquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ook een gele sticker erop en III in jouw lijstje maar daarachter een pijltje en dan I.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je dan op het medicijn klikt zie je meer specifieke uitleg.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik gebruik eentje uit de lijst en daar staat III achter en een pijltje en daarna I.
Met sommige mag je echt niet rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
oh op die manier.. das een aanbeveling geen verbod
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met sommige mag je echt niet rijden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?
Ah ok, dank je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je dan op het medicijn klikt zie je meer specifieke uitleg.
YWquote:
QFT.quote:
Hypocriet kutkind.quote:Ze zeilt van het Britse Plymouth naar New York. Een tocht van 2 weken. Het vliegtuig pakken wil de 16-jarige Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg niet, vanwege de CO2-uitstoot.
Maar nu blijkt dat haar hele crew op de terugreis wél het vliegtuig pakt.
Da's waar, maar jij hebt katten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT.
https://eenvandaag.avrotr(...)n-was-beter-geweest/
Dat gelul van al die betweterige kut tieners die het allemaal beter denken te weten, maar net zo hard, zo niet, nog harder, meewerken aan de consumptiemaatschappij en verzieking van de Aarde.
Ze kopen elk half jaar weer een nieuw mobieltje, vreten de godganse dag bij de Mac, maar wij, ( de 40+ ers en babyboomers zijn het schuld.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met sommige mag je echt niet rijden.
https://www.cbr.nl/nl/voo(...)-wanneer-mag-dat.htmquote:Over het algemeen is een bestuurder bij het gebruik van geneesmiddelen ingedeeld in categorie I en II rijgeschikt en bij geneesmiddelen ingedeeld in categorie III ongeschikt. In categorie III bevinden zich echter geneesmiddelen die na een bepaalde tijd na inname ingedeeld worden in categorie I. In het geval het geneesmiddel alleen voor de nacht gebruikt wordt, houdt de medisch adviseur voor een eventuele geschiktheid de grens van 10 uur na inname aan. Dat wil zeggen dat als een geneesmiddel volgens de adviezen valt onder categorie III, met de toevoeging dat het na 10 uur ingedeeld wordt in categorie I, de bestuurder geschikt verklaard kan worden als hij het alleen voor de nacht inneemt. Is dit pas na bijvoorbeeld 12 uur het geval, dan is de bestuurder ongeschikt.
Buiten deze indeling in categorieën zijn de paragrafen van de Regeling Eisen Geschiktheid 2000 leidend voor de beoordeling. Hieronder staan de belangrijkste punten waarop de REG 2000 tot een andere beslissing leidt dan dat de informatie op www.rijveiligmetmedicijnen.nl zou doen vermoeden.
Het gebruik van psychostimulantia, zonder de diagnose AD(H)D, narcolepsie of pathologische hypersomnolentie, is niet toegestaan.
Voor langdurig gebruik (> 36 maanden) van antidepressiva categorie III is een uitzondering gemaakt. Betrokkenen kunnen na een positieve test in een rijsimulator (in Groningen) mogelijk geschikt verklaard worden. Deze test in een rijsimulator is voor eigen rekening.
Ook geldt dat een bestuurder ongeschikt is zolang degene bijwerkingen ervaart die van invloed zijn op de rijvaardigheid.
Hypocriet kutkind. iddquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT.
Dat gelul van al die betweterige kut tieners die het allemaal beter denken te weten, maar net zo hard, zo niet, nog harder, meewerken aan de consumptiemaatschappij en verzieking van de Aarde.
Ze kopen elk half jaar weer een nieuw mobieltje, vreten de godganse dag bij de Mac, maar wij, ( de 40+ ers en babyboomers zijn het schuld.![]()
[..]
Hypocriet kutkind.
Da's een flinke ecologische voetafdruk, maatje 44.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, maar jij hebt katten.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een flinke ecologische voetafdruk, maatje 44.
Wat wilt u hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
https://www.cbr.nl/nl/voo(...)-wanneer-mag-dat.htm
We zijn het wederom eens.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Hypocriet kutkind.
Pak ze hun mobieltje maar eens af, eens kijken hoezeer ze nog klimaatstakers zijn.quote:
Keer met Recce een heel gesprek over gehad, over hoe het kan veranderen en of dat nog kan. Was niet een positieve uitkomst.quote:
Goh, helder licht.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Controleren ze tegenwoordig ook op helder licht
Ik niets maar dat zijn de regels van het CBR over rijden met medicatie.quote:
Ikquote:
Nee, man3quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Het hele milieu vraagstuk wegzetten omdat iemand een mobieltje heeft man man man
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ikaltijd naar agenten, en dat werkt.
![]()
Daar ging het toch ook over? Dat een gele sticker niet meteen inhoudt dat je niet/ of zolang je dat medicijn gebruikt geen auto meer mag rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niets maar dat zijn de regels van het CBR over rijden met medicatie.
Mijn broertje is zijn rijbewijs kwijt geweest,terwijl het wettelijk niet klopte.Gaven ze wel toe maar het duurde een maand voordat hij hem terugkreeg.quote:
oja zo zat het . thnxquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeg altijd vriendelijk goedemorgen en goedemiddag.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ikaltijd naar agenten, en dat werkt.
![]()
Dat helpt minderquote:
quote:
Cymbalta - Cat. IIquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:45 schreef sararaats het volgende:
Geen gele sticker of zoiets op mijn Duloxetine. Niet in Belgie denk ik.
...de moeder.quote:
Ies niet mijn winkel vriend.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ies niet mijn winkel vriend.
Zolang je mij maar niet de moeder .....quote:
Die was geniaal.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ies niet mijn winkel vriend.
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cymbalta - Cat. II
Advies
Eerste week niet autorijden.
Ook de aandoening kan een reden zijn om niet te mogen rijden.
Klinkt in jouw geval ook vrij logisch.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.
Mag je dan wel fietsen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.
Feli met je aanstellingquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
Man en dan dat kleine drietje. Elke keer als ik iets eet krijg ik meer honger.
Met zijwieltjes.quote:
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.quote:
Ook de aandoening kan een reden zijn om niet te mogen rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.quote:
docent ?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.
Ik dacht dat jij geen rijbewijs had.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.
De reden dat ik geen auto mocht rijden was omdat ik geen noodstop zou kunnen maken.
Feli Marsaniquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.
Maar je hebt geen eens een auto en rijbewijs ...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.
De reden dat ik geen auto mocht rijden was omdat ik geen noodstop zou kunnen maken.
Check !quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt geen eens een auto en rijbewijs ...
Dan maar de bus nemen dus.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denken?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen rijbewijs had.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze was voor sararaats, sorry SBE.
Nee, ben als uitzendkaracht begonnen in de schoonmaak op een aantal middelbare scholen en nu aangenomen als conciërge.quote:
gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, ben als uitzendkaracht begonnen in de schoonmaak op een aantal middelbare scholen en nu aangenomen als conciërge.
Detail.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt geen eens een auto en rijbewijs ...
Lijkt me echt leuk werk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, ben als uitzendkaracht begonnen in de schoonmaak op een aantal middelbare scholen en nu aangenomen als conciërge.
Okquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Detail.
Maar het stond wel op mijn ontslagbrief uit het ziekenhuis.
Mijn mobieltje doet het niet. Mijn band is lek.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je. Het is elke dag weer leuk, pubers zijn zo heerlijk dramatisch ook.
Moet je ze straf geven en dat gaat bij ons dan dat ze na schooltijd of in een vrij uur moeten schoonmaken. En dan: Dit is toch kinderarbeid? Ik pik dit niet hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn mobieltje doet het niet. Mijn band is lek.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet je ze straf geven en dat gaat bij ons dan dat ze na schooltijd of in een vrij uur moeten schoonmaken. En dan: Dit is toch kinderarbeid? Ik pik dit niet hoor.
Ik: ja ik krijg er tenminste voor betaald, deed je toch iets fout. Zie je ze nadenken.
Ze zijn wel lief hoor.
Het kan nog wel heftiger gaan.Een goede concierge is belangrijk voor een school.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar bij ons nog telkens een beveiliger in de kantine. Slaan ze elkaar echt de koppen in. Gaat nu veel beter. Niet door mij hoor, door andere regels.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het kan nog wel heftiger gaan.Een goede concierge is belangrijk voor een school.
[..]
Moet je ze straf geven en dat gaat bij ons dan dat ze na schooltijd of in een vrij uur moeten schoonmaken. En dan: Dit is toch kinderarbeid? Ik pik dit niet hoor.
Ik: ja ik krijg er tenminste voor betaald, deed je toch iets fout. Zie je ze nadenken.
Ze zijn wel lief hoor.
Ik heb respect voor je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar bij ons nog telkens een beveiliger in de kantine. Slaan ze elkaar echt de koppen in. Gaat nu veel beter. Niet door mij hoor, door andere regels.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar bij ons nog telkens een beveiliger in de kantine. Slaan ze elkaar echt de koppen in. Gaat nu veel beter. Niet door mij hoor, door andere regels.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is aan jouw kant al wat gewenning door het inslaan van een raam.
Laat het Greta maar niet horen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn wel lief hoor.
Hahaha, ja, kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is aan jouw kant al wat gewenning door het inslaan van een raam.
Dank je. Ik woon in een gat waar de bus een probleem is. Ja richting Antwerpen geraak ik wel hahaha.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze was voor sararaats, sorry SBE.
Volgens mij zou jij ook een goede zijn.quote:
Er is ook meestal een oorzaak voor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hahaha, ja, kijk nergens meer van op.
Ik zie wangedrag gewoon als gedrag dat niet door de beugel kan maar veroordeel niet het kind. Vaak hebben ze het thuis al moeilijk genoeg.
Mooier kan je niet handelen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hahaha, ja, kijk nergens meer van op.
Ik zie wangedrag gewoon als gedrag dat niet door de beugel kan maar veroordeel niet het kind. Vaak hebben ze het thuis al moeilijk genoeg.
Nope.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:17 schreef Nizno het volgende:
Is de slang al op het droge eigenlijk?
hmz, had toch het idee dat die beesten sneller honger zouden krijgen.quote:
brilslang is zn brilletje vergeten dus daarom duurt het ffquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog steeds bezig met de meterstanden.
Sommige slangen kunnen volgens mij maanden teren op één prooi.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz, had toch het idee dat die beesten sneller honger zouden krijgen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
brilslang is zn brilletje vergeten dus daarom duurt het ff
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige slangen kunnen volgens mij maanden teren op één prooi.
Zou gek worden als mijn dier weg was en zoeken tot ik hem gevonden had.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zit er geen *slimme* meter dan.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
oeih... dat wordt nog lang wachten dusquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige slangen kunnen volgens mij maanden teren op één prooi.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zit er geen *slimme* meter dan.
40cm maar heb ik begrepenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zit er geen *slimme* meter dan.
ja ik ook. maar goed ik heb dan gelukkig ook geen slangquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zou gek worden als mijn dier weg was en zoeken tot ik hem gevonden had.
Hij ratelt de standen door?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij ratelt de standen door?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat jij ze nou boven de 40 niet meer motten.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh een kleintje, daar doe ik het niet voor.
Tonja gaat voor 25-35 jaar en fully loaded.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat jij ze nou boven de 40 niet meer motten.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nope, slangen kunnen vaak wel maanden zonder eten als het echt moet. Delilah zal binnen een paar dagen wel weer honger hebben gok ik zo. Ik voer volwassen slangen hier elke 10/14 dagen, en babies om de 4/5.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe op over die slang.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:17 schreef Nizno het volgende:
Is de slang al op het droge eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
WELquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe op over die slang.![]()
En nogmaals,het was niet mijn schuld.
En FF?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, slangen kunnen vaak wel maanden zonder eten als het echt moet. Delilah zal binnen een paar dagen wel weer honger hebben gok ik zo. Ik voer volwassen slangen hier elke 10/14 dagen, en babies om de 4/5.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tonja gaat voor 25-35 jaar en fully loaded.
ik zal duimen voor jequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, slangen kunnen vaak wel maanden zonder eten als het echt moet. Delilah zal binnen een paar dagen wel weer honger hebben gok ik zo. Ik voer volwassen slangen hier elke 10/14 dagen, en babies om de 4/5.
is gewoon oprechte interesse, niet zo bitchen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Delilah is een jonge koningspython, die worden uberhaupt niet heel lang hoor. Mijn volwasse rattenslangen zijn rond de 1.50, maar dat zijn weer vrij dunne dieren. De haakneus en mijn baby rattenslang zijn echt nog heel klein.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet je al hoe hij eruit is gekomen en de bak nog dicht?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar was het een python?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
die krijgt ook o de 4/5 dagen voerquote:
Is niet mijn slang,en bij wie moet ik het melden dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
Maar FF, moet je niet melden dat je slang weg is? Het is toch een python of zo? Straks is hij buiten en iemand schrikt zich de tyfus.
Ja volgens FF had de bak een stukje open gestaan en had hij hem dicht gedaan. Dus die trut is toe aan een slot. Had verwacht dat dat nog wel ff zou durenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet je al hoe hij eruit is gekomen en de bak nog dicht?
En nee ik geloof ook dat FF hier schuld aan heeft.
Dat zegt ook niemand, al ligt het voor de hand. Iemand heeft het luikje open laten staan, maar het is een raadsel wie. Jij hoeft dat niet te zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Of moet het zelf maken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
die krijgt ook o de 4/5 dagen voer
Ik heb niets bij die bakken te zoeken.En waarom zou ik ook?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand, al ligt het voor de hand. Iemand heeft het luikje open laten staan, maar het is een raadsel wie. Jij hoeft dat niet te zijn.
Ehm, is het een dwerg?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
Hebben jullie zin om tekeningetjes te raden?
Hooguit om ze te voeren, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb niets bij die bakken te zoeken.En waarom zou ik ook?
Ik vind het heel leuk, maar je weet dat ik de zenuwen van meedoen krijgquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
Hebben jullie zin om tekeningetjes te raden?
Doe ik niet.het is Soul haar hobby.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hooguit om ze te voeren, lijkt me.
Nou, dan lijkt me duidelijk dat jou geen blaam treft.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik niet.het is Soul haar hobby.
Yep ik weet het maar hier niet toch?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk, maar je weet dat ik de zenuwen van meedoen krijg
*op Marktplaats checkt*quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan lijkt me duidelijk dat jou geen blaam treft.
Deze was echt leuk.Credits voor PD.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep ik weet het maar hier niet toch?
[ afbeelding ]
Een smurf?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet de 'Blue Dwarf' zijn.
Die is op zoek naar een winterslaapje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, en nee ze kan niet buiten zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze was echt leuk.Credits voor PD.
Zal eerder een warme plek zoeken, vandaar de meterkast. Daar zat de kat van het weekend raar te doen volgens ffquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is op zoek naar een winterslaapje.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Sinds FF de DJ uithangt vluchten er dieren
Ik pieker me een ongeluk maar dat vierde onaffe plaatje kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou geen huis vol spinnen, slangen enzo willen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik niet.het is Soul haar hobby.
Vakantieleed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eigenlijk zo'n telescopisch cameraatje hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zal eerder een warme plek zoeken, vandaar de meterkast. Daar zat de kat van het weekend raar te doen volgens ff
Ja, die paste er niet meer op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik pieker me een ongeluk maar dat derde onaffe plaatje kan ik niet plaatsen.
Yupquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk zo'n telescopisch cameraatje hebben
Het is een soort pesterijtje in een tent.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die paste er niet meer op.Hoef je verder niets achter te zoeken.
Neequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een soort pesterijtje in een tent.
Gewoon een dashcam erop, die bij beweging opneemt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Endoscoop ding maar dan zit je alleen met licht
Ettertent.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een soort pesterijtje in een tent.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef Marsani het volgende:
Wat is het karakter van dr. House toch enorm sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef Marsani het volgende:
Wat is het karakter van dr. House toch enorm sexy
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:40 schreef Soulraven het volgende:
Ohw wow, dat kan echt overal in kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.![]()
Ja deze is gelukkig niet de ontsnapte. Die zit veilig in haar terra.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw wow, dat kan echt overal in kruipen
Ohw de ontsnapte is groter dus?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja deze is gelukkig niet de ontsnapte. Die zit veilig in haar terra.
Dat is een dikke luciferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Die is zoek? Ga een muur uitbreken, het is nog een babietje. DIe kan zich toch nog niet redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.![]()
Neee, dit is mijn baby rattenslang.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die is zoek? Ga een muur uitbreken, het is nog een babietje. DIe kan zich toch nog niet redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neee, dit is mijn baby rattenslang.
Deze is zoek:Goffer, nu zit ik ook onder de bank te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
FF's minnaresquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand, al ligt het voor de hand. Iemand heeft het luikje open laten staan, maar het is een raadsel wie. Jij hoeft dat niet te zijn.
Dat ziet er lief uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.
Koningspythons zijn vrij onschuldig hoor. Vrij rustig. Mijn neefje van 6 heeft haar laatst op schoot gehadquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, nu zit ik ook onder de bank te kijken
[..]
Deze is zoek:Kan je daar tegen Soul? Ik zou gek worden van ongerustheid als een dier weg was echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vaker gebeurd en ze komen ineens weer in het zicht omdat ze honger krijgen?
[..]
Deze is zoek:Oh, ik dacht ook dat het de ontsnapte slang was. Maar deze is ook mooi, ik hoop van harte dat je haar terugvindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, ik heb nog een bericht van hem gehad zondag "Kom je er aan? Dan stuur ik minnares naar huis"quote:
Oh, dan zeg ik dat straks tegen mijn vrouw, komt goed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Koningspythons zijn vrij onschuldig hoor. Vrij rustig. Mijn neefje van 6 heeft haar laatst op schoot gehad
Wát een snake!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog een bericht van hem gehad zondag "Kom je er aan? Dan stuur ik minnares naar huis"
Zodra ze honger heeft zie je haar wel weer opduiken. Daar maak ik me niet zo heel druk om maar zorgen maak ik me sowieso. Ik heb ocd en dan vooral heel erg wat mijn dieren betreft.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kan je daar tegen Soul? Ik zou gek worden van ongerustheid als een dier weg was echt.
Of vaker gebeurd en ze komen ineens weer in het zicht omdat ze honger krijgen?
nachtbrakenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
met jou heb ik nog een appeltje te schillen
Klopt, het is een appelquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
peulenschilletje maar het is geen peul
bij DWDD ging het over Peaky die kappers uit Rotterdam waren er ook ging over de kapselsquote:
ohw gemist, wat zei je?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik had ook op de tent gereageerdook fout? vast wel
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
bij DWDD ging het over Peaky die kappers uit Rotterdam waren er ook ging over de kapsels
Ja moest aan je denken was wel grappigquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TERUGKIJKEN GA IK NU METEEN RATS HUTS BAM DOEI THNX
Neequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef Marsani het volgende:
[..]
WEL! Appel met een schaAF er AF.
Het is wel Appelscha.
JA ! Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef Marsani het volgende:
[..]
WEL! Appel met een schaAF er AF.
Het is wel Appelscha.
Helleuquote:
Was het een goede tipquote:
Striptenten.quote:
stripquote:
GATVERDAMMEquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef TillyB het volgende:
ohhh peaky motherfuckers step on my neck and make it CRACK
Lekker voor je Voxs, geniet er van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef Voxs het volgende:
Ik kan helaas niet meer meedoen..want modeltekenen op dinsdag ( wat eigenlijk niet zo helaas is)
Wij zeiden ook Appelscha, maar FF moest blijkbaar winnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef Marsani het volgende:
Dat was toch geen flap maar een schaaf appel. Wat je erAF doet met een schaAF. Mot niet gekker worden.
Jammer, maar wel leuk voor jequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:59 schreef Voxs het volgende:
Ik kan helaas niet meer meedoen..want modeltekenen op dinsdag ( wat eigenlijk niet zo helaas is)
Die ken ikquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij zeiden ook Appelscha, maar FF moest blijkbaar winnen.
Ik zie er nu helemaal geen kano meer in. Lijkt wel een oog.quote:
Ja ! Dan was het ieder 3 punten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij zeiden ook Appelscha, maar FF moest blijkbaar winnen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lekker voor je Voxs, geniet er van.
Dank je! Ja, is echt leuk om te doen.quote:
Ja ziet er niet uit lol, maar omdat je hebt gezien wat ik ervoor tekende was ie wel duidelijk tijdens het tekenen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie er nu helemaal geen kano meer in. Lijkt wel een oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |