Cymbalta - Cat. IIquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:45 schreef sararaats het volgende:
Geen gele sticker of zoiets op mijn Duloxetine. Niet in Belgie denk ik.
...de moeder.quote:
Ies niet mijn winkel vriend.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ies niet mijn winkel vriend.
Zolang je mij maar niet de moeder .....quote:
Die was geniaal.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ies niet mijn winkel vriend.
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cymbalta - Cat. II
Advies
Eerste week niet autorijden.
Ook de aandoening kan een reden zijn om niet te mogen rijden.
Klinkt in jouw geval ook vrij logisch.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.
Mag je dan wel fietsen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen medicijnen maar mocht toch niet rijden zonder goedkeuring van mijn arts.
Feli met je aanstellingquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Marsani het volgende:
Man en dan dat kleine drietje. Elke keer als ik iets eet krijg ik meer honger.
Met zijwieltjes.quote:
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.quote:
Ook de aandoening kan een reden zijn om niet te mogen rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook de aandoening kan een reden zijn om niet te mogen rijden.
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.quote:
docent ?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.
Ik dacht dat jij geen rijbewijs had.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.
De reden dat ik geen auto mocht rijden was omdat ik geen noodstop zou kunnen maken.
Feli Marsaniquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je wel, heel blij mee. Werkte er al een paar jaar maar nu een vaste baan. En ook nog 12 weken vakantie per jaar.
Maar je hebt geen eens een auto en rijbewijs ...quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden om dat niet te doen zolang ik onvoldoende kracht in mijn been had.
De reden dat ik geen auto mocht rijden was omdat ik geen noodstop zou kunnen maken.
Check !quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt geen eens een auto en rijbewijs ...
Dan maar de bus nemen dus.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |