Ja deze is gelukkig niet de ontsnapte. Die zit veilig in haar terra.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw wow, dat kan echt overal in kruipen
Ohw de ontsnapte is groter dus?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja deze is gelukkig niet de ontsnapte. Die zit veilig in haar terra.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:40 schreef Soulraven het volgende:
Dat is een dikke luciferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Die is zoek? Ga een muur uitbreken, het is nog een babietje. DIe kan zich toch nog niet redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.![]()
Neee, dit is mijn baby rattenslang.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die is zoek? Ga een muur uitbreken, het is nog een babietje. DIe kan zich toch nog niet redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neee, dit is mijn baby rattenslang.
Deze is zoek:Goffer, nu zit ik ook onder de bank te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
FF's minnaresquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand, al ligt het voor de hand. Iemand heeft het luikje open laten staan, maar het is een raadsel wie. Jij hoeft dat niet te zijn.
Dat ziet er lief uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medusa. Kijk hoe klein ze is in vergelijking met die wcrol.
Koningspythons zijn vrij onschuldig hoor. Vrij rustig. Mijn neefje van 6 heeft haar laatst op schoot gehadquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, nu zit ik ook onder de bank te kijken
[..]
Deze is zoek:Kan je daar tegen Soul? Ik zou gek worden van ongerustheid als een dier weg was echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vaker gebeurd en ze komen ineens weer in het zicht omdat ze honger krijgen?
[..]
Deze is zoek:Oh, ik dacht ook dat het de ontsnapte slang was. Maar deze is ook mooi, ik hoop van harte dat je haar terugvindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, ik heb nog een bericht van hem gehad zondag "Kom je er aan? Dan stuur ik minnares naar huis"quote:
Oh, dan zeg ik dat straks tegen mijn vrouw, komt goed.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Koningspythons zijn vrij onschuldig hoor. Vrij rustig. Mijn neefje van 6 heeft haar laatst op schoot gehad
Wát een snake!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog een bericht van hem gehad zondag "Kom je er aan? Dan stuur ik minnares naar huis"
Zodra ze honger heeft zie je haar wel weer opduiken. Daar maak ik me niet zo heel druk om maar zorgen maak ik me sowieso. Ik heb ocd en dan vooral heel erg wat mijn dieren betreft.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kan je daar tegen Soul? Ik zou gek worden van ongerustheid als een dier weg was echt.
Of vaker gebeurd en ze komen ineens weer in het zicht omdat ze honger krijgen?
nachtbrakenquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep ik weet het maar hier niet toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |