Die ja !quote:
waar zit die sticker dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjamp beweerde dat je met een gele sticker niet mag rijden. Dat is niet waar. Dat is mijn punt.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een ordinaire kaap![]()
En ik maar denken dat je behulpzaam was.
Nee is ook zo dat is meer een let op ietsquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjamp beweerde dat je met een gele sticker niet mag rijden. Dat is niet waar. Dat is mijn punt.
Wist ik niet, ik gebruik eentje uit de lijst en daar staat III achter en een pijltje en daarna I.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjamp, waar een III achter staat mag je niet mee rijden of je moet na 3 jaar gebruik een rijtest afleggen om aan te tonen dat je eraan gewend bent:
https://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/medicijnen/lijst-medicijnen
Dank u.quote:
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?
Op de verpakking van bepaalde medicatie.quote:
Ik ga niet rijden met dat spul wat ik slik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op de verpakking van bepaalde medicatie.
oh op die manier.. das een aanbeveling geen verbodquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ook een gele sticker erop en III in jouw lijstje maar daarachter een pijltje en dan I.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je dan op het medicijn klikt zie je meer specifieke uitleg.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik gebruik eentje uit de lijst en daar staat III achter en een pijltje en daarna I.
Met sommige mag je echt niet rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
oh op die manier.. das een aanbeveling geen verbod
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met sommige mag je echt niet rijden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik post en het staat op rood, dus ik open. Dwars door de Mod heen. WTF heb ik ook knoppies?
Ah ok, dank je.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je dan op het medicijn klikt zie je meer specifieke uitleg.
YWquote:
QFT.quote:
Hypocriet kutkind.quote:Ze zeilt van het Britse Plymouth naar New York. Een tocht van 2 weken. Het vliegtuig pakken wil de 16-jarige Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg niet, vanwege de CO2-uitstoot.
Maar nu blijkt dat haar hele crew op de terugreis wél het vliegtuig pakt.
Da's waar, maar jij hebt katten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT.
https://eenvandaag.avrotr(...)n-was-beter-geweest/
Dat gelul van al die betweterige kut tieners die het allemaal beter denken te weten, maar net zo hard, zo niet, nog harder, meewerken aan de consumptiemaatschappij en verzieking van de Aarde.
Ze kopen elk half jaar weer een nieuw mobieltje, vreten de godganse dag bij de Mac, maar wij, ( de 40+ ers en babyboomers zijn het schuld.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met sommige mag je echt niet rijden.
https://www.cbr.nl/nl/voo(...)-wanneer-mag-dat.htmquote:Over het algemeen is een bestuurder bij het gebruik van geneesmiddelen ingedeeld in categorie I en II rijgeschikt en bij geneesmiddelen ingedeeld in categorie III ongeschikt. In categorie III bevinden zich echter geneesmiddelen die na een bepaalde tijd na inname ingedeeld worden in categorie I. In het geval het geneesmiddel alleen voor de nacht gebruikt wordt, houdt de medisch adviseur voor een eventuele geschiktheid de grens van 10 uur na inname aan. Dat wil zeggen dat als een geneesmiddel volgens de adviezen valt onder categorie III, met de toevoeging dat het na 10 uur ingedeeld wordt in categorie I, de bestuurder geschikt verklaard kan worden als hij het alleen voor de nacht inneemt. Is dit pas na bijvoorbeeld 12 uur het geval, dan is de bestuurder ongeschikt.
Buiten deze indeling in categorieën zijn de paragrafen van de Regeling Eisen Geschiktheid 2000 leidend voor de beoordeling. Hieronder staan de belangrijkste punten waarop de REG 2000 tot een andere beslissing leidt dan dat de informatie op www.rijveiligmetmedicijnen.nl zou doen vermoeden.
Het gebruik van psychostimulantia, zonder de diagnose AD(H)D, narcolepsie of pathologische hypersomnolentie, is niet toegestaan.
Voor langdurig gebruik (> 36 maanden) van antidepressiva categorie III is een uitzondering gemaakt. Betrokkenen kunnen na een positieve test in een rijsimulator (in Groningen) mogelijk geschikt verklaard worden. Deze test in een rijsimulator is voor eigen rekening.
Ook geldt dat een bestuurder ongeschikt is zolang degene bijwerkingen ervaart die van invloed zijn op de rijvaardigheid.
Hypocriet kutkind. iddquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
QFT.
https://eenvandaag.avrotr(...)n-was-beter-geweest/
Dat gelul van al die betweterige kut tieners die het allemaal beter denken te weten, maar net zo hard, zo niet, nog harder, meewerken aan de consumptiemaatschappij en verzieking van de Aarde.
Ze kopen elk half jaar weer een nieuw mobieltje, vreten de godganse dag bij de Mac, maar wij, ( de 40+ ers en babyboomers zijn het schuld.![]()
[..]
Hypocriet kutkind.
Da's een flinke ecologische voetafdruk, maatje 44.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, maar jij hebt katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |