quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef Fascination het volgende:
Chi Chi Devayne is overleden lees ik net.
Oh neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
![]()
Dat vond ik zo'n toffe queen die zich tot het bittere einde vastbeet in de strijd.
Ja, dit. Was persoonlijk niet zo'n fan van haar drag en fashion-keuzes, maar was wel echt een doorzetter en de verhaallijn van de underdog was leuk. Volgens mij vond iedereen haar als persoon ook echt heel lief en leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee![]()
![]()
Dat vond ik zo'n toffe queen die zich tot het bittere einde vastbeet in de strijd.
Zonder make-up.... uh, het is DRAG race hequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zonder makeup heel masculine. Hou meer van de natural femme physique
Ik heb het idee dat ik deze namen ooit eerder heb gehoordquote:Op maandag 7 september 2020 19:56 schreef Nexum het volgende:
De castfoto en individuele shots zijn hier te bekijken:
https://ew.com/tv/drag-race-holland-cast-photos/
Hoop echt dat Roem gaat winnen. Heb het gevoel dat Envy het zeer slecht gaat doen in de acting challenges namelijk
Volgens mij wel?quote:Op maandag 7 september 2020 20:30 schreef Cyan9 het volgende:
Is het nog steeds gepland als een Videoland exclusive?
Ja ik snap het ook niet helemaalquote:
Ze hebben al heel lang de hele dure rechten.quote:
Haha, ja 10 van de 10 goedquote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik deze namen ooit eerder heb gehoord![]()
![]()
@:CrazyDutchPunk 10/10
Persshoot. Volgens mij is dat elk jaar zo, en elk jaar met een thema.quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Ik vind ze er echt fantastisch uitzien allemaal. Zou het echt een persshoot zijn, of al deel van een challenge? Ik ben stiekem bang voor het eerste, het tweede zou echt veelbelovend zijn
Mja, ik snap het punt.... maar is dat niet ook gewoon inherent aan reality shows?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:54 schreef Meridiaan het volgende:
De polarisatie wordt wel steeds erger in Drag Race, valt mij op. Aiden krijgt het zwaar te verduren. D
Onderstaand artikel daarover vond ik wel aardig: https://www.digitalspy.co(...)-drag-race-bullying/
Zeker, het is inherent aan het huidige format van reality tv. Maar desondanks vind ik het wel naar, ook de reallife consequenties die het heeft voor de persoon in kwestie. Door discussies uit te spelen op tv, reageert het publiek steeds sterker. Ik noem hierbij een Phi Phi, die moeite had om aan klussen te komen na het programma, maar ook een Widow Von'Du die blijkbaar hele racistische tweets heeft moeten krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik snap het punt.... maar is dat niet ook gewoon inherent aan reality shows?
Ik bedoel, naast dat dit een wedstrijd is, is het nog steeds ook gewoon een reality show.
Met verhaallijnen en drama's. Beroemde quote: this is not Rupaul's best friend race.
Een reality show draait om drama's. Kandidaten worden er zonder twijfel ook wel een beetje op uitgezocht vooraf al. En als die er niet zijn, worden die gemaakt. Volledig uit t niets of met sluwe edits. Je ziet dat nu heel sterk bij Rupaul Vegas Revue. Een en al staged drama. Want dat is "wat mensen willen zien".
Als t een poeslieve competitie is met enkel opbouwende kritieken en alleen maar opbloeiende vriendschappen, dan vind een groot deel van de kijkersgemeenschap er waarschijnlijk ook ineens niets meer aan (ik zou persoonlijk nog steeds kijken, voor de drag, maar dat terzijde). Drama's, ruzies en bitchy commentaar is altijd onderdeel geweest van een reality format.
Kijkcijfers.
Daarnaast heb ik t idee dat bitchy zijn en reading/bullying ook een groot onderdeel van de dragscene is. Altijd al geweest. Kijk naar Paris is Burnign en de ballroom scene. Een en al reading. Een serie als pose. Kijk naar de attitude die de gemiddelde dragqueen op een podium heeft. Vaak zijn t diva's met bijbehorende ego's, gespeeld dan wele cht. Grijze lijn.
En dan heb je DRAMA!
Mja, je ziet steeds meer dat mensen geen scheiding kunnen maken tussen de echte persoon en de persoon op TV. En vooral bij reality TV is die scheidslijn natuurlijk heel vaag. Als je dan The villain-edit krijgt, dan kan dat best wel naar uitpakken. Zeker als mensen menen dat ze alles maar mogen zeggen, want internet en een "celebrity". Het is nog steeds een persoon er achter.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zeker, het is inherent aan het huidige format van reality tv. Maar desondanks vind ik het wel naar, ook de reallife consequenties die het heeft voor de persoon in kwestie. Door discussies uit te spelen op tv, reageert het publiek steeds sterker. Ik noem hierbij een Phi Phi, die moeite had om aan klussen te komen na het programma, maar ook een Widow Von'Du die blijkbaar hele racistische tweets heeft moeten krijgen.
Daarnaast lees ik her en der over de afstand die RuPaul bewaard tot de queens en dat had ik mij ook wat anders voorgesteld, had verwacht dat er wat meer nabijheid zou zijn. Hij doet echter weinig buiten de werkroom met de queens omdat hij partijdig wil blijven (oid).
En nee, ik kijk ook niet voor het drama, want dat interesseert mij niets en daar zap ik regelmatig doorheen. Op een gegeven moment weet je wel dat queens uit NY het altijd zo zwaar hebben omdat ze thuis de shit zijn en niet in het programma.
Gelukkig zijn er ook veel pareltjes![]()
[ afbeelding ]
Dit is eigenlijk mijn punt, jij brengt het alleen een stuk beter onder woorden.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, je ziet steeds meer dat mensen geen scheiding kunnen maken tussen de echte persoon en de persoon op TV. En vooral bij reality TV is die scheidslijn natuurlijk heel vaag. Als je dan The villain-edit krijgt, dan kan dat best wel naar uitpakken. Zeker als mensen menen dat ze alles maar mogen zeggen, want internet en een "celebrity". Het is nog steeds een persoon er achter.
Dan kan Rupaul wel zeggen "Don't blame the edit, you said what you said" maar dat is echt bullshit. Want ze moeten niet voor niets in de confessionals altijd dezelfde kleding dragen zodat ze kunnen schuiven met commentaar en edits. Dus iets wat jij in aflevering 9 hebt gezegd als reactie op iemand, kan in afl 2 worden uitgezonden als reactie op totaal iets anders. En volledig uit context kan iets een heel andere betekenis hebben. "You said what you said", ja my ass. Dat soort dingen vind ik echt naar.
Wat dat betreft vind ik Rupaul ergens best wel een naar persoon. Of nou ja, in ieder geval heel erg gehaaid en zakelijk. En natuurlijk, het is ook de top van een miljarden bedrijf, maar die guru poeslieve act op de werkvloer (en dat inner saboteur geneuzel) begint me wel steeds meer tegen te staan omdat t vrij fake is.
Ik heb ook t idee dat t bij Rupaul UK en Thailand (en Canada ook wel) veel minder is, iets echter, "puurder". Dus laten we hopen NL ook.
Omdat die al jaren geleden dik betaald hebben voor de licentie.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom niet op gewone zenders maar wel op Videoland ?😞😕
Whehehe. Heel blij dat we goed zaten.quote:Op maandag 7 september 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik deze namen ooit eerder heb gehoord![]()
![]()
@:CrazyDutchPunk 10/10
Het was de persshoot. En in tegenstelling tot de andere seizoenen tot nu toe: deze shoot is gedaan voor het seizoen. Normaal vind de promoshoot pas na het seizoen vlak voor het uitzenden plaats.quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Ik vind ze er echt fantastisch uitzien allemaal. Zou het echt een persshoot zijn, of al deel van een challenge? Ik ben stiekem bang voor het eerste, het tweede zou echt veelbelovend zijn
Ben nu je interviews aan t luisteren op de podcast (spotify Pruikentijd, jongens, LUISTEREN!).quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whehehe. Heel blij dat we goed zaten.
Je kunt de eerste 14 dagen gratis videoland kijken. Als je de show wat vindt, is het goedkoopste abonnement ¤4,99 per maand. Je kunt op elk moment opzeggen. Ik zou het gewoon doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie de drags nu bij Jinek samen met Fred van Leer en Roxanne Hazes. Ik vind het zo jammer dat ik morgen niet kan kijken.😞
Roxanne Hazes???quote:Op donderdag 17 september 2020 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie de drags nu bij Jinek samen met Fred van Leer en Roxanne Hazes. Ik vind het zo jammer dat ik morgen niet kan kijken.😞
Ik lees op reddit dat de editing slecht was en het ook wat te serieus was. Vond je dat ook?quote:Op vrijdag 18 september 2020 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerste aflevering net gezien.. weet 't nog niet zo goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |