abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:29:47 #201
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189092960
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:25 schreef S95Sedan het volgende:

Dan vind ik dat je niet iedereen moet aanspreken met een degelijke speech.
Dit was op de UN, dus sprak ze iedereen aan, omdat zij uiteindelijk moeten samenwerken aan een gezamelijk plan. Tuurlijk zijn de individuele acties -zoals vuil rapen langs de kust sympathiek- maar de grote oplossingen zijn niet aan ons.
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:33:12 #202
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189092972
Bescherm dat arme kind tegen haarzelf en snel! Sjongejonge. :{

Ze kan nu een hele goede studie volgen in Zweden en daarmee goede dingen doen voor de wereld als ze duurzame technologie ontwikkelt.

Als ze diezelfde furie daar in steekt, dan heeft planeet Aarde nog iets aan haar.

Maar... dat is veel te moeilijk. Wereldleiders bekritiseren is veel makkelijker. Waarom het moeilijke pad kiezen terwijl je ook zo de media kunt bereiken en vervolgens 0,0 resultaat boeken.

Ga naar school.
pi_189092980
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die het naar haar zin heeft anders. Zo kijkt ze meestal niet.
Het lijkt er niet op maar Aspergers zitten emotioneel wat anders in elkaar, toch? Zij bijt zich vast in haar klimaat en dat vindt zij vast wel fijn.
pi_189092989
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze hebben het al decennia geprobeerd met wetenschappers. En die worden genegeerd of uitgemaakt voor leugenaar.
Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn/ Eerst was het een ijstijd die zou komen. Toen was het een poleshift. Toen kwam Al Gore met zijn fabels. Ondertussen worden termen als "hittegolf" bijgesteld om het eerder een hittegolf te laten zijn en hittegolven in het verleden geschrapt om het te laten lijken dat er nu meer hittegolven zijn dan vroeger. Want dan is het inderdaad net alsof het inderdaad warmer wordt en ga zo maar door.

De feiten zitten niet aan de kant van Greta en haar weer extremistenlobby. Wellicht lukte het ze daarom steeds niet? En nu zetten ze in op het allerlaagste wat je kunt doen. een kind bewerken dat duidelijk allerlei aandoeningen heeft en dat misbruiken om emo terreur te plegen!

Als je zo diep zakt. Dan heb je argumenten meer, en ga je over op het kapen van de discussie met pure emo terreur en kindermisbruik!!
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:36:30 #205
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189092990
Greta loopt te janken dat men haar van haar jeugd heeft beroofd. Echter, de enigen die daarvoor verantwoordelijk zijn, zijn haar ouders. _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:36:55 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189092991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dit was op de UN, dus sprak ze iedereen aan, omdat zij uiteindelijk moeten samenwerken aan een gezamelijk plan. Tuurlijk zijn de individuele acties -zoals vuil rapen langs de kust sympathiek- maar de grote oplossingen zijn niet aan ons.
Dus je denkt serieus dat ze op de UN van zoiets onder de indruk zijn? Helemaal in landen zoals China waar vooral het probleem ligt.
pi_189092994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Zweden is allang verloren en de globalistische elite die het daar voor het zeggen heeft geeft er geen kut om een kind daarvoor te gebruiken. Doel heiligt in dit geval alle middelen. De klimaathysterie moet en zal door de strot geduwd worden.
Ja dat is met deze actie van ze wel overduidelijk
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:37:33 #208
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189092995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het lijkt er niet op maar Aspergers zitten emotioneel wat anders in elkaar, toch? Zij bijt zich vast in haar klimaat en dat vindt zij vast wel fijn.
Ze zal wel het idee hebben dat ze wat nuttigs doet. Zingeving is belangrijk, maar ik kan me voorstellen dat het ook erg frustrerend kan zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:41:01 #209
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189093003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn.
Juist. Oké. Je snapt de wetenschap dus niet.

Binnen de evolutietheorie zijn ontzettend veel discussies gaande, over afstamming, tijdschalen en soortsconcepten. Vaak worden meningen ook bijgesteld of veranderd. De evolutietheorie zelf staat echter als een huis.

Zo ongeveer is dit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189093012
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze zal wel het idee hebben dat ze wat nuttigs doet
Kinderen zijn een makkelijk slachtoffer voor enge mensen. Je kunt ze van alles wijsmaken en heel veel gedaan krijgen als je ze het idee geeft dat ze belangrijk zijn. Als je daar misbruik van maakt voor je eigen gerief, dan ben je het allerlaagste van het allerlaagste vind ik.
pi_189093022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Juist. Oké. Je snapt de wetenschap dus niet.

Binnen de evolutietheorie zijn ontzettend veel discussies gaande, over afstamming, tijdschalen en soortsconcepten. Vaak worden meningen ook bijgesteld of veranderd. De evolutietheorie zelf staat echter als een huis.

Zo ongeveer is dit.
Blijkbaar snap jij niet dat er mensen zijn die elk decennium proberen bakken met geld binnen te halen met een verzonnen klimaattheorie. Net als de voorbeelden die ik je gaf maar die je voor het gemak maar even uit de reactie hebt weggelaten.
pi_189093034
Ik dacht dat links op ramkoers was. Maar Greta maakt duidelijk dat er nog een D voor stond.
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:47:43 #213
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Kinderen zijn een makkelijk slachtoffer voor enge mensen. Je kunt ze van alles wijsmaken en heel veel gedaan krijgen als je ze het idee geeft dat ze belangrijk zijn. Als je daar misbruik van maakt voor je eigen gerief, dan ben je het allerlaagste van het allerlaagste vind ik.
Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Onge-acht je standpunt over het klimaat.
pi_189093040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Ik dacht dat links op ramkoers was. Maar Greta maakt duidelijk dat er nog een D voor stond.
Rob Jetten zit met een dikke piemel voor de tv!
pi_189093042
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:34 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Gevalletje pot verwijt de ketel
Ja vast ;)
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:52:43 #216
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189093053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:45 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Blijkbaar snap jij niet dat er mensen zijn die elk decennium proberen bakken met geld binnen te halen met een verzonnen klimaattheorie. Net als de voorbeelden die ik je gaf maar die je voor het gemak maar even uit de reactie hebt weggelaten.
Ja man. Al die steenrijke klimaatwetenschappers met hun paleizen en hun cheetahs die altijd maar geld aftroggelen van het kwakkelende lokale olieverkopertje om de hoek. Gelukkig ben jij tenminste realistisch over hoe de economische verhoudingen liggen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189093061
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn. Onge-acht je standpunt over het klimaat.
Lijkt mij ook. En ik denk dat die klimaatlobby zich nu enorm te kijk zet en het verpest voor diegene die het onderwerp wel echt serieus nemen. Want ik kan me wel prima indenken dat onze technologie ook zijn schaduwkant heeft en de fossiele brandstoffen nooit een invloed kan hebben op de aarde die positief is. Maar zo overdreven catastrofaal op korte termijn als men het elk decennium brengt is het volgens mij lang niet.

Het zou me niet eens verbazen als we in de toekomst zelfs ons voordeel er uit kunnen halen en een manier bedenken om die vervuilende stoffen in de lucht als brandstof kunnen gebruiken of zelfs uit de lucht kunnen filteren en het gebruiken om Mars te terraformen.

maar mat men nu doet is hen die er wel serieus mee omgaan zonder dit walgelijk overdramatische toneelstuk buitenspel zetten en het hele verhaal tot een karikatuur maken.
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:55:23 #218
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. En ik denk dat die klimaatlobby zich nu enorm te kijk zet en het verpest voor diegene die het onderwerp wel echt serieus nemen. Want ik kan me wel prima indenken dat onze technologie ook zijn schaduwkant heeft en de fossiele brandstoffen nooit een invloed kan hebben op de aarde die positief is. Maar zo overdreven catastrofaal op korte termijn als men het elk decennium brengt is het volgens mij lang niet.

Het zou me niet eens verbazen als we in de toekomst zelfs ons voordeel er uit kunnen halen en een manier bedenken om die vervuilende stoffen in de lucht als brandstof kunnen gebruiken of zelfs uit de lucht kunnen filteren en het gebruiken om Mars te terraformen.

maar mat men nu doet is hen die er wel serieus mee omgaan zonder dit walgelijk overdramatische toneelstuk buitenspel zetten en het hele verhaal tot een karikatuur maken.
Helemaal mee eens ^O^
pi_189093068
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 22:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ondertussen verkracht Femke Halsema 90% van Amsterdam,
Dan mag ze mij ook wel even komen pakken. Oh nee, nu ik dit zo uitgesproken heb kan dat al niet meer! :'( :'( :'( :'(
pi_189093069
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Rob Jetten zit met een dikke piemel voor de tv!
Doekjes. MEER doekjes! Het blijft stromen. Mijn God meer doekjes
pi_189093075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:02 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

omdat je een pedo bent gok ik
Niet normaal deze reactie.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:57:03 #222
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_189093081
Weggeklikt na een seconde of 10. Kon het niet aanzien die emotionele drama show. Pijnlijk awkward. 1 grote bak emotie.

Politiek is feiten, cijfers, ratio. Als Trump gaat huilen omdat een Mexicaan zijn konijn heeft doodgemaakt geven we hem dan meer gelijk? Mag hij het hele land dan aanvallen?

Dat kind gaat helemaal emotioneel in de problemen raken binnen een paar jaar van dit hele circus en ik durf te wedden dat daarvan ook weer de wereldleiders de schuld gaan krijgen.

De wereldleiders die zij het meeste zal haten (de Westerse leiders uiteraard... die zijn makkelijk en laten dit gewoon over hun heen komen en gaan vrolijk verder met de orde van de dag) zijn degenen die toevallig allemaal juist het meest democratisch en het meest eerlijk verkozen zijn. Keer je dan meteen lekker tegen de hele wereldbevolking die dit mogelijk maakt en noem niet die paar mannetjes die dat volk vergegenwoordigen, zij doen ook maar hun werk.

Ook durf ik te wedden dat "leiders" als Merkel en Trudeau gespaard worden door dit soort vrouwtjes, want zij stellen zich zo soft en feministisch op. Helaas vervuilen zij net zo hard en maken hun land er echt niet beter door met hun gebrek aan daadkracht en middle-of-the-road mentaliteit.

Je kunt van Trump en Bolsonaro zeggen wat je wil, maar visie hebben ze wel.
pi_189093089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

16 is niet eens het eerst waarom ik een kotstsunamie moest wegwerken toen ik je zag zeggen dat je haar wel keihard zou willen doen.
Jezus wat is jouw probleem? :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189093094
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ja man. Al die steenrijke klimaatwetenschappers met hun paleizen en hun cheetahs
klimaatwetenschappers? Die Thunbergmaffia bestaat niet uit wetenschappers hoor. Al Gore was geen wetenschappers. Het zijn meestal gewoon complottertjes in een groen hesje
pi_189093100
Ik sta helemaal achter die jongeren die door hebben dat hun generatie straks biljoenen moet gaan uitgeven aan z.g.n. “negatieve emissies”. Het partieel ongedaan maken van de uitstoot van de voorgaande generaties om erger te voorkomen. Ik snap heel goed dat zij ook flinke inspanning willen zien van de oudere generatie om de uitstoot te verminderen.
Die jongeren hebben door dat hun generatie de klos is. Dat zij uiteindelijk de rekening gepresenteerd zullen krijgen, zich blauw moeten gaan betalen, en op geen enkele manier vruchten zullen kunnen plukken van de inspanning die van hun generatie verwacht wordt.

It's Kids vs. the World in a Landmark Climate Complaint
https://earther.gizmodo.c(...)te-lawsui-1838343565

https://childrenvsclimatecrisis.org/
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:59:34 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189093102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wellicht om dat elke keer die fabels over klimaat onzin blijken te zijn/ Eerst was het een ijstijd die zou komen.
Onzin.

quote:
Toen was het een poleshift.
Wat bedoel je hier mee?

quote:
Toen kwam Al Gore met zijn fabels.
Al Gore is geen wetenschapper.

quote:
Ondertussen worden termen als "hittegolf" bijgesteld om het eerder een hittegolf te laten zijn en hittegolven in het verleden geschrapt om het te laten lijken dat er nu meer hittegolven zijn dan vroeger. Want dan is het inderdaad net alsof het inderdaad warmer wordt en ga zo maar door.
Als je kijkt naar de correcties laat het op globale schaal juist zien dat het leidt tot lagere verwarming dan eerder gedacht. Wat op zich toeval is en een geluk bij een ongeluk, omdat het je aluhoedjesgedachte hierin nogal makkelijker weerlegt dan wanneer het toevallig net andersom was geweest.
  dinsdag 24 september 2019 @ 00:59:35 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189093103
Veel populistisch gebral en weinig wol, dit meiske.
pi_189093104
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dan mag ze mij ook wel even komen pakken. Oh nee, nu ik dit zo uitgesproken heb kan dat al niet meer!
De kogel kwam van links. Maar van rechts kwam de lovegun
pi_189093112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:59 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

De kogel kwam van links. Maar van rechts kwam de lovegun
ik kaap je avatar omdat statement :)
pi_189093118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat bedoel je hier mee?
ik bedoel er een poleshift mee
pi_189093119
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:01 schreef -Chakotay- het volgende:
ik kaap je avatar omdat statement
_O-
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:02:24 #232
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189093120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

klimaatwetenschappers? Die Thunbergmaffia bestaat niet uit wetenschappers hoor. Al Gore was geen wetenschappers. Het zijn meestal gewoon complottertjes in een groen hesje
En in die complottertjeswereld gaat meer geld om dan in bijvoorbeeld de olie-industrie?

Waar zouden de economische belangen het grootst bij zijn: bij verandering of de status quo?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189093129
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En in die complottertjeswereld gaat meer geld om dan in de olie-industrie?
Denk het niet. Maar die complottertjes willen ook geld zien!

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waar zouden de economische belangen het grootst bij zijn: bij verandering of de status quo?
De realiteit vind ik het belangrijkst. Ongeacht wie daar wel bij vaart.
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:04:22 #234
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189093132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef barthol het volgende:
Ik sta helemaal achter die jongeren die door hebben dat hun generatie straks biljoenen moet gaan uitgeven aan z.g.n. “negatieve emissies”. Het partieel ongedaan maken van de uitstoot van de voorgaande generaties om erger te voorkomen. Ik snap heel goed dat zij ook flinke inspanning willen zien van de oudere generatie om de uitstoot te verminderen.
Die jongeren hebben door dat hun generatie de klos is. Dat zij uiteindelijk de rekening gepresenteerd zullen krijgen, zich blauw moeten gaan betalen, en op geen enkele manier vruchten zullen kunnen plukken van de inspanning die van hun generatie verwacht wordt.

It's Kids vs. the World in a Landmark Climate Complaint
https://earther.gizmodo.c(...)te-lawsui-1838343565

https://childrenvsclimatecrisis.org/
Precies.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189093133
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:02 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

_O-
high five :D :W
pi_189093141
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:04 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

high five :D :W
8-)
pi_189093142
wel grappig dat ze bij velen kennelijk nog niet echt doordringt, maar wel een soort woede triggert.
t is een begin.
pi_189093151
Stiekem heeft Greta gewoon een slaapzak van shell en een teddybeer van Soros :')
metal up your ass
pi_189093154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
maar wel een soort woede triggert.
t is een begin.
Nee afschuw
pi_189093157
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:06 schreef dokter.knakworst het volgende:
Stiekem heeft Greta gewoon een slaapzak van shell en een teddybeer van Soros
En een Iphone vol troep
pi_189093163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig dat ze bij velen kennelijk nog niet echt doordringt, maar wel een soort woede triggert.
t is een begin.
Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.
Kan dat? :@
pi_189093172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:07 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

En een Iphone vol troep
Nee, communiceren is haast onmogelijk zonder het milieu te belasten...
Want haar telefoon moet in een CO2 waas liggen.

Postduif is zielig en papier is niet goed voor de bomenkap.

Misschien moet mijn dochter haar dat eens vragen, even kijken wat haar management zegt over communicatie middelen.
pi_189093174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:05 schreef pokkerdepok het volgende:
maar wel een soort woede triggert.
Eerder medelijden
metal up your ass
pi_189093176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.
Kan dat?
Een verhaal vol cliche's en emoterreur uitgedacht door een clubje mensen die er niet voor schuwen een kind te misbruiken voor hun agenda. In vind er niks goeds of moois aan eerlijk gezegd. Ik vind het dieptriest
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:11:58 #245
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Eerder medelijden
Het is iig een emotie in een zee van smileys.
pi_189093184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Eerder medelijden
Nee, het is een eng wijf maar haar verhaal klopt wel.
pi_189093187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef dokter.knakworst het volgende:
Eerder medelijden
Over medelijden gesproken. Dat hondje, dat is een reutje he?
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:13:29 #248
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, het is een eng wijf maar haar verhaal klopt wel.
Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.
pi_189093194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:11 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Een verhaal vol cliche's en emoterreur uitgedacht door een clubje mensen die er niet voor schuwen een kind te misbruiken voor hun agenda. In vind er niks goeds of moois aan eerlijk gezegd. Ik vind het dieptriest
Kijk ff naar ons land, alleen maar groeien, maar wat is groeien?
pi_189093195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:58 schreef barthol het volgende:
Ik sta helemaal achter die jongeren die door hebben dat hun generatie straks biljoenen moet gaan uitgeven aan z.g.n. “negatieve emissies”. Het partieel ongedaan maken van de uitstoot van de voorgaande generaties om erger te voorkomen. Ik snap heel goed dat zij ook flinke inspanning willen zien van de oudere generatie om de uitstoot te verminderen.
Die jongeren hebben door dat hun generatie de klos is. Dat zij uiteindelijk de rekening gepresenteerd zullen krijgen, zich blauw moeten gaan betalen, en op geen enkele manier vruchten zullen kunnen plukken van de inspanning die van hun generatie verwacht wordt.

It's Kids vs. the World in a Landmark Climate Complaint
https://earther.gizmodo.c(...)te-lawsui-1838343565

https://childrenvsclimatecrisis.org/
Ze moeten helemaal niks. Biljoenen uitgeven aan wat? De overheid? Trap er toch niet in man.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189093205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, het is een eng wijf maar haar verhaal klopt wel.
Haar verhaal is al generaties lang gekopieerd door andere milieu muppets, genoeg wereld natuur fonds/greenpeace/antifa figuren die in de rij staan om haar mixtape verder te playbacken

quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Het is iig een emotie in een zee van smileys.
Smileys hebben ook liefde nodig

[ Bericht 0% gewijzigd door dokter.knakworst op 24-09-2019 01:19:06 (aids) ]
metal up your ass
pi_189093207
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.
Nee, ze is geestelijk zwaar gehandicapt, en over 20 jaar (mocht ze geen zelfmoord plegen) komt er ineens een hoop bagger uit hoe ze vroeger misbruikt en misleidt is.

Maar ik ben ook helemaal klaar met de economische groei, en de meer meer meer mentaliteit.

Persoonlijk denk ik dat de ontwikkelingen wereldwijd de afgelopen 40 jaar te snel gaan. Dat gaan we niet volhouden.
pi_189093209
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
Ik denk dat ze hypocriet is en niet echt weet waar ze voor staat.
Nee man. Een meisje van 16 kun je echt niet serieus nemen in een discussie als dit. Bijna alle kinderen vinden ook asielzoekers zielig en ze zouden ze het liefst allemaal hierheen halen en ze een huis en geld geven. Want ze snappen vaak nog niet dat die mensen ook ergens misbruik van kunnen maken.

10 jaar later komen de meesten er wel achter hoe de realiteit in elkaar steekt en staan velen er heel anders in.

Kinderen zijn naief. Die naieviteit moet je ze ook gunnen. Je moet een jeugd niet te veel verpesten met met de soms nare realiteit. En je moet ze er al helemaal niet in betrekken om je eigen agenda. En het allerlaagste is die naiviteit uitbuiten zoals hier gebeurd.
pi_189093211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk ff naar ons land, alleen maar groeien, maar wat is groeien?
Wat groeien?
pi_189093212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:12 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Over medelijden gesproken. Dat hondje, dat is een reutje he?
Mijn knakworst is ook een reutje
metal up your ass
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:19:50 #256
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Mijn knakworst is ook een reutje
Vega?
pi_189093219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef dokter.knakworst het volgende:
Mijn knakworst is ook een reutje
Maar gebruik dan catootje als broodje. En verkloot niet die o tot een OOOOOOOtje
pi_189093220
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Vega?
halal
metal up your ass
pi_189093222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wat groeien?
Economisch, in volume qua mensen, en woonruimte per persoon, infrastructuur...
En allemaal zo lang mogelijk leven...
pi_189093223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:20 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

halal
Maar je Haramt hem er wel achter in?
pi_189093226
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar je Haramt hem er wel achter in?
Ies koeltoer
metal up your ass
pi_189093229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Maar gebruik dan catootje als broodje. En verkloot niet die o tot een OOOOOOOtje
Nog ff oefenen voor Sinterklaas. :+
pi_189093232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Economisch, in volume qua mensen, en woonruimte per persoon, infrastructuur...
En allemaal zo lang mogelijk leven...
Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.
pi_189093234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.
Siberië, ruimte zat
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:24:07 #265
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nederland is vol genoeg vind ik. Breng wat er de laatste 30 jaar hier geimporteerd is maar naar Zweden. Plek zat daar.
Jamaar, Greta -O-
pi_189093236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff oefenen voor Sinterklaas.
Tsja lullig dat jij hier nu net bent. Ik doelde op die poes uit Jan Jans en de kinderen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:24:41 #267
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189093239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Siberië, ruimte zat
Vruchtbaar ook ^O^
pi_189093240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
Jamaar, Greta
Greta is vast dol op die mensen. Het is een linkse hobby
pi_189093248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Siberië, ruimte zat
ja maar verkloot met radioactieve troep he?
pi_189093254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Tsja lullig dat jij hier nu net bent. Ik doelde op die poes uit Jan Jans en de kinderen.
Leeft die besneden kater nog?
metal up your ass
pi_189093266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:27 schreef dokter.knakworst het volgende:
Leeft die besneden kater nog?
Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoort
pi_189093273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:06 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee afschuw
afschuw voelen bij een 16 jarig meisje die de waarheid spreekt, en achterlijke wereldleiders ter verantwoording roept.
okee..
pi_189093275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoort
Transgender is hip tegenwoordig
metal up your ass
pi_189093276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon een hele enge heks met een goed verhaal.
Kan dat? :@
kennelijk
pi_189093279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Transgender is hip tegenwoordig
transgay
pi_189093280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja maar die heeft tegenwoordig volgens mij een X in zijn/haar dierenpaspoort
Maar was natuurlijk te voorspellen met Jan ..... als schepper he
pi_189093281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:10 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Eerder medelijden
lijkt me niet nodig
pi_189093283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef pokkerdepok het volgende:
afschuw voelen bij een 16 jarig meisje die de waarheid spreekt, en achterlijke wereldleiders ter verantwoording roept.
okee..
Nee afschuw over de mensen achter Greta dia haar hiervoor misbruiken
pi_189093286
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:30 schreef dokter.knakworst het volgende:
Transgender is hip tegenwoordig
Alleen jammer dat die hips het ook weer voor ze verpesten he
pi_189093292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:31 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

transgay
Het is een soort Transsport geworden.
pi_189093300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is een soort Transsport geworden.
Het is ook wel heel transparant
pi_189093301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Het is een soort Transsport geworden.
transgay is nog steeds gay :D snappie?
pi_189093303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:14 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ze moeten helemaal niks. Biljoenen uitgeven aan wat? De overheid? Trap er toch niet in man.
Kan je niet lezen? Ik schreef “z.g.n. Negatieve Emissies”, ik legde ook nog uit dat dat ging over het partieel ongedaan maken van de emissies van voorgaande generaties

Climate change risks leaving future generations $530 trillion in debt
https://www.business-stan(...)-117071900158_1.html

Maar ik betwijffel eigenlijk of jij dat snapt.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_189093309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:34 schreef -Chakotay- het volgende:
transgay is nog steeds gay snappie?
Nee volgens mij komt het dan neer op overgelopen naar de andere kant. Dus niet meer gay. Meer een soort Transitie
pi_189093313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee volgens ij komt het dan neer op overgelopen naar de andere kant. Dus niet meer gay. Meer een soort Transitie
transgay is lesgay
pi_189093316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee man. Een meisje van 16 kun je echt niet serieus nemen in een discussie als dit. Bijna alle kinderen vinden ook asielzoekers zielig en ze zouden ze het liefst allemaal hierheen halen en ze een huis en geld geven. Want ze snappen vaak nog niet dat die mensen ook ergens misbruik van kunnen maken.

10 jaar later komen de meesten er wel achter hoe de realiteit in elkaar steekt en staan velen er heel anders in.

Kinderen zijn naief. Die naieviteit moet je ze ook gunnen. Je moet een jeugd niet te veel verpesten met met de soms nare realiteit. En je moet ze er al helemaal niet in betrekken om je eigen agenda. En het allerlaagste is die naiviteit uitbuiten zoals hier gebeurd.
dat snappen ze best wel hoor. 16 is geen 5.
je zou je meer zorgen moeten maken dat als mensen volwassen worden, ze hun bitterheid en afstomping de overhand geven in hoe ze naar de wereld kijken. en dan is het misbruik van sommigen reden om alles te weigeren, niks aan het klimaat te doen terwijl het overduidleijk is dat het helemaal naar de tering gaat zo, en te denken, nou mijn tijd zal het wel duren...

doe mij dan maar die 16 jarige, die ons even wijst op waar het echt om gaat.
pi_189093317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:37 schreef -Chakotay- het volgende:
transgay is lesgay
precies. en more straight
pi_189093320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:37 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

precies. en more straight
niet lesbi maar lesgay
pi_189093322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:37 schreef pokkerdepok het volgende:
dat snappen ze best wel hoor. 16 is geen 5.
Nee en 16 is ook geen 26
pi_189093329
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee afschuw over de mensen achter Greta dia haar hiervoor misbruiken
net zo achterlijk. doen alsof het kindermisbruik is...
pi_189093332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:38 schreef -Chakotay- het volgende:
niet lesbi maar lesgay
less is more
pi_189093333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:35 schreef barthol het volgende:

[..]

Kan je niet lezen? Ik schreef “z.g.n. Negatieve Emissies”, ik legde ook nog uit dat dat ging over het partieel ongedaan maken van de emissies van voorgaande generaties

Climate change risks leaving future generations $530 trillion in debt
https://www.business-stan(...)-117071900158_1.html

Maar ik betwijffel eigenlijk of jij dat snapt.
Ja aan wie moeten ze dat geld uitgeven dan? De incapabele overheid?
Land of the free. Home of the brave.
pi_189093335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:39 schreef pokkerdepok het volgende:
net zo achterlijk. doen alsof het kindermisbruik is...
Volgens mij ben je echt achterlijk als je niet ziet dat dit duidelijk kindermisbruik is
pi_189093338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:38 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nee en 16 is ook geen 26
dat verschil is veel minder groot.
ze is jong, ja. emotioneel en wil niet accepteren dat de wereld onveranderlijk verrot is. likt me een prima eigenschap.
pi_189093344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:41 schreef pokkerdepok het volgende:
dat verschil is veel minder groot.
Die greta komt niet eens over als 16. Als je haar ziet en hoort dan lijkt ze eerder een jaar of 8
pi_189093345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:40 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Volgens mij ben je echt achterlijk als je niet ziet dat dit duidelijk kindermisbruik is
dat is jouw negatieve kijk op de hoek waar ze vandaan komt.
  dinsdag 24 september 2019 @ 01:42:46 #297
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189093346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

en wil niet accepteren dat de wereld onveranderlijk verrot is. likt me een prima eigenschap.
Ja, doemdenken is goed ja :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189093347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:42 schreef pokkerdepok het volgende:
dat is jouw negatieve kijk op de hoek waar ze vandaan komt.
Nee. Het is gewoon de realiteit
pi_189093348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Die greta komt niet eens over als 16. Als je haar ziet en hoort dan lijkt ze eerder een jaar of 8
welnee. zegt meer intelligente dingen in 3 minuten, dan dat ik hier de hele dag lees.
pi_189093351
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2019 01:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, doemdenken is goed ja :').
terecht, als het hier over gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')