Alle cocktails halve prijsquote:
Haha je zei cockquote:
Hihi jaquote:
Jaaa bier ook!quote:
Gratis bier voor jou binnenkortquote:
Door mij niet hoor..quote:Op maandag 23 september 2019 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
Linksom of rechtsom er zal betaald moeten worden
quote:Op maandag 23 september 2019 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je een lekkerwijf met dikke tieten bent wel hoor
quote:Op maandag 23 september 2019 22:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je een lekkerwijf met dikke tieten bent wel hoor
In mijn oude stamkroeg was het bier altijd gratis, als je maar genoeg vertrek geld neer teldequote:Op maandag 23 september 2019 23:29 schreef Ivo1986 het volgende:
In mijn oude stamkroeg stond een bordje “morgen is het bier gratis”
Dag Ivonton,quote:
Nutellavlaai?quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Dag Ivonton,
Ik zou graag voor donderdag 5 verse vlaaien willen bestellen bij je.
- Vruchtenvlaai gesorteerd 1x
- Nutellavlaai 1x
- Kersenvlaai raster 1x
- Appelcitroenvlaai 2x
Hoe laat kan je het laten bezorgen in de randstad?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nutellavlaai?![]()
Das geen vlaai maar een taart ofzo...
Ik bezorg niet, ben aan het werk. Ga maar naar Multivlaai![]()
![]()
Multivlaai is allesquote:Op dinsdag 24 september 2019 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, jij bent toch multivlaai?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Multivlaai is allesbehalve Limburgs
Lijkt het niet opquote:Op dinsdag 24 september 2019 07:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Is Haags verdrietje er weer niet
Heb die Nutellavlaai overigens een keer geprobeerd. Man man man wat was dat smerig zegquote:Op dinsdag 24 september 2019 07:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nutellavlaai?![]()
Das geen vlaai maar een taart ofzo...
Ik bezorg niet, ben aan het werk. Ga maar naar Multivlaai![]()
![]()
Altijd hè.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, jij bent toch multivlaai?![]()
![]()
Sooo! Nee morgen pils...zo werken..slapen sporten pilsquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
@:geerd dikke homo waar blijf je?? Al pils???
Lekker manquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sooo! Nee morgen pils...zo werken..slapen sporten pils
Niet zo jaloers doen dat ik je chick een naamtopic geefquote:
Nee hoor smijmbaaiquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen dat ik je chick een naamtopic geef
Ja, ik mis die @Kopjechino nu al...maar die zal zich wel vermaken met al dat bier.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nu zijn @:kopjechino en @:limoentjuh weg
Jawel, @Limoentjuh komt ook wel weer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik mis die @:kopjechino nu al...maar die zal zich wel vermaken met al dat bier.
Het lijkt erop dat we op @:limoentjuh niet meer hoeven te rekenen.
Prima, de werkdag zit er al bijna op. Vanavond nog een gesprek om mij over allerlei zaken bij te laten praten.quote:
Lekker bezig chef.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Prima, de werkdag zit er al bijna op. Vanavond nog een gesprek om mij over allerlei zaken bij te laten praten.
Morgenavond weer een kans.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had mijn avond anders voorgesteld maar goed, plicht gaat voor.
Inderdaad, en donderdagavond handen schudden en belangrijk doen. Vrijdag op de late middag idem. Man man man...als HoS valt het soms niet mee.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavond weer een kans.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, en donderdagavond handen schudden en belangrijk doen. Vrijdag op de late middag idem. Man man man...als HoS valt het soms niet mee.
Ja, want zeker door wat er nu in Engeland gebeurt heeft dat gevolgen. En nu de rechter daar heeft bepaald dat de schorsing van het parlement niet gerechtigd is betekent dat ook voor mij als HoS dat de kaders waarin ik opereer aan het licht worden gehouden.quote:
Komt wel goed joh, maar wel werk aan de winkel van sinkel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, want zeker door wat er nu in Engeland gebeurt heeft dat gevolgen. En nu de rechter daar heeft bepaald dat de schorsing van het parlement niet gerechtigd is betekent dat ook voor mij als HoS dat de kaders waarin ik opereer aan het licht worden gehouden.
Dat sowieso, de juridisch adviseur is al bezig om alles te onderzoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, maar wel werk aan de winkel van sinkel.
Lekkaaaaaahquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat sowieso, de juridisch adviseur is al bezig om alles te onderzoeken.
Die meid die de administratie doet op juridisch ambtelijk gebied was er weer.quote:
Is ze knap?quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Die meid die de administratie doet op juridisch ambtelijk gebied was er weer.
Ze zat onder de haren van de kat.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag dat voor een vriend. @:dud0r
Jawel, wel iemand die een pietje precies is, mooie blauwe ogen en mooi blond haar en een leuk gezichtje. Helaas kan ik er zelf niks mee beginnen door mijn ambt. Ik moet die zaken gescheiden houden.quote:
Pics?!quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Jawel, wel iemand die een pietje precies is, mooie blauwe ogen en mooi blond haar en een leuk gezichtje. Helaas kan ik er zelf niks mee beginnen door mijn ambt. Ik moet die zaken gescheiden houden.
Stinkt soms wel uit der bek volgens mij maar ze is in staat om haar tanden te poetsen (ga ik van uit).quote:
Ik zal kijken of ik een picca kan maken van der. Ze zal waarschijnlijk wel met een HoS op de foto willen.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een picca kan maken van der. Ze zal waarschijnlijk wel met een HoS op de foto willen.
Dank dat je aan mij denkt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag dat voor een vriend. @:dud0r
Ja, mij!quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je nog andere wensen/eisen? Misschien dat ik hier voor je kan rondkijken?
Staatshoofdquote:
Of ze het fijn vinden gewurgd te worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je nog andere wensen/eisen? Misschien dat ik hier voor je kan rondkijken?
Is dat je nieuwe fetisj?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staatshoofd
[..]
Of ze het fijn vinden gewurgd te worden.
Zij is denk ik meer van de zachte kant i.p.v. de ruige kant. Maar stille waters hebben diepe gronden...er is wel een collega van in de 50, tenger postuur, ziet er uit als 30 die SM-meesteres is en naar die bijeenkomsten en festivals gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staatshoofd
[..]
Of ze het fijn vinden gewurgd te worden.
Dat is niet nieuw hoor. Dat vind ik al jaren geil om te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe fetisj?
Die notificatie meldingen zien als ze inlogt?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weet die van @:limoentjuh
Ik hoef geen meesteres. Ik domineer, wordt niet gedomineerd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zij is denk ik meer van de zachte kant i.p.v. de ruige kant. Maar stille waters hebben diepe gronden...er is wel een collega van in de 50, tenger postuur, ziet er uit als 30 die SM-meesteres is en naar die bijeenkomsten en festivals gaat.
lolquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw hoor. Dat vind ik al jaren geil om te doen.
[..]
Die notificatie meldingen zien als ze inlogt?
[..]
Ik hoef geen meesteres. Ik domineer, wordt niet gedomineerd.
Heel goed!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:05 schreef dud0r het volgende:
Ik hoef geen meesteres. Ik domineer, wordt niet gedomineerd.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:07 schreef dud0r het volgende:
Ik had er van de week 18 van je toen je je een avondje verveelde.
Ik heb ze weggeklikt. Heb ze niet allemaal bekeken.quote:
Dit ziet er echt extreem wazig uitquote:
Gemiste kansquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ze weggeklikt. Heb ze niet allemaal bekeken.
Je bent zelf extreem wazigquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit ziet er echt extreem wazig uit
Feit!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf extreem wazig
Heb je er van genoten?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo zat ik vannacht ook in je moeder
Jaloersquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo zat ik vannacht ook in je moeder
quote:
Je linkerhand ipv rechts gebruiken telt niet als neukenquote:
Zo, jij wordt gevoerd. Is deze man je lover?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaloers
Ik krijg zometeen eten van de man die vanmiddag mijn collega's heeft verteld dat ik verslaafd ben... Aan chips...
Heeft hij ze ook je nickname Al verteld?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaloers
Ik krijg zometeen eten van de man die vanmiddag mijn collega's heeft verteld dat ik verslaafd ben... Aan chips...
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij ze ook je nickname Al verteld?
que?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben net gemodddd!!
Applause.
Een welgemeende oplossing aandragen in wgr leidt tot een mod met een verwensing waar een ander wellicht een mod voor zou krijgen..
Wauw wauw waue
Komt vast nog wel :pquote:
De stress wordt teveel denk ikquote:
vrouweigen hequote:Op dinsdag 24 september 2019 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
De stress wordt teveel denk ik
Geen touw aan vast te knopen.
Jeetje joh!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben net gemodddd!!
Applause.
Een welgemeende oplossing aandragen in wgr leidt tot een mod met een verwensing waar een ander wellicht een mod voor zou krijgen..
Wauw wauw waue
Hij slikt dat zaad toch gewoon door.quote:
Goed voor zijn tandvlees.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij slikt dat zaad toch gewoon door.
Moet hij wel zijn tanden flossen voor eventuele haartjes die daar vast blijven zitten bij het eten van 69.quote:
Het zaad van je maat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij slikt dat zaad toch gewoon door.
Je moet er maar van houden...eet je ook kuit en hom?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zaad van je maat kan geen kwaad.
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet er maar van houden...eet je ook kuit en hom?
Eiwit is eiwitquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7760975_24cc84e2
hardop gelachen.
Wie was Haags in het filmpje?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7760975_24cc84e2
hardop gelachen.
Prachtig gedaan ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie was Haags in het filmpje?
Moest wel lachen.
Haags figureert in een ander filmpje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moest wel lachen.
Sowieso die gast die zei 'opkk met die camera' waar hij daarna nog begon te schreeuwen 'JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ' en 'NEE SCHAT, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN'quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moest wel lachen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags figureert in een ander filmpje.
Daar moest ik het hardste om lachenquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso die gast die zei 'opkk met die camera' waar hij daarna nog begon te schreeuwen 'JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ' en 'NEE SCHAT, IK HOEF NIET MEER TE TANKEN'
Ik weet waar die flats hebben gestaanquote:
Is dat Haagsche Chantal?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Haags figureert in een ander filmpje.
Geen van beide.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Die wijf uit de video, is dat Chantal of Anita?
Wat voor beeld hebben mensen wel niet van mij.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Is dat de vrouw van Haags?
Dat zou zo goed kunnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Is dat de vrouw van Haags?
Hoe heb jij je nalatenschap en opvolging geregeld?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:51 schreef Elan het volgende:
Moet wel zeggen dat ik na een poosje ook vaak de neiging had om zo te schreeuwen op een gegeven moment.
Waarschijnlijk ben ik daarom bijna 40 en nog altijd vrijgezel
Niet, liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb jij je nalatenschap en opvolging geregeld?
Bij Haags heb ik altijd het idee dat hij op FOK! uitkraamt wat hij in het echt alleen maar stiekem denkt.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet, liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.
Kom kom, je wilt toch ook dat je wordt opgevolgd als Haags_kwartiertje?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet, liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist.
In het echt ben ik nog wel wat grover hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Haags heb ik altijd het idee dat hij op FOK! uitkraamt wat hij in het echt alleen maar stiekem denkt.
Ben je niet goed?!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom kom, je wilt toch ook dat je wordt opgevolgd als Haags_kwartiertje?
Dat kan,quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Haags heb ik altijd het idee dat hij op FOK! uitkraamt wat hij in het echt alleen maar stiekem denkt.
Ikzelf moet volgens de Regels van het Huis iemand aanwijzen als ik geen natuurlijke opvolger heb. Ik kan weigeren maar dan is alles over.quote:
Merk je allemaal niks meer van als je de pijp uit bentquote:Op dinsdag 24 september 2019 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ikzelf moet volgens de Regels van het Huis iemand aanwijzen als ik geen natuurlijke opvolger heb. Ik kan weigeren maar dan is alles over.
Wat een onzin. Ik wil je helemaal niet betalen om te neukenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee een modje zegt dat ik de prostitutie in moet.
Heerlijk.
Dat heet gratis bijscholingquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik wil je helemaal niet betalen om te neuken
Nouja, het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Heerlijk.
Precies.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik wil je helemaal niet betalen om te neuken
Wat zou jij zeggenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, het kan altijd erger.
Ik denk dat mickytjuh mij nog wel het een en ander kan leren inderdaadquote:
Niks, ben bang voor jou.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Wat zou jij zeggen![]()
Ahhww super tof.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, ben bang voor jou.
Geil !!75?quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Heerlijk.
Omdat jij kan boksen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhww super tof.
Waarom eigenlijk
Ow ja.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja.
En m'n sidechick zei gisteren dat ze even flink ballen ging tikken.
Ik raakte even in paniek.
Maar zij bleek het over biljarten te hebben...
Maatschappelijk werk enzo, kan nog wel belasting technisch wat voordeeltjes opleveren voor jullie beidenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat mickytjuh mij nog wel het een en ander kan leren inderdaad
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk enzo, kan nog wel belasting technisch wat voordeeltjes opleveren voor jullie beiden
Ik ga dadelijk ook een boel stikstof uitstoten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
X oneindig________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De uitspraak ´ga toch fietsen´ kan straks ook niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook een boel stikstof uitstoten.
Samen met Bolkequote:Op dinsdag 24 september 2019 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk ook een boel stikstof uitstoten.
Zo met z'n tweeën over de balustrade hangen.quote:
En dan mogen er komende jaren geen voertuigen met verbrandingsmotoren bij jou rijdenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo met z'n tweeën over de balustrade hangen.
Damnquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraak~a4b90eeb6/
X oneindig________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaatjes!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan mogen er komende jaren geen voertuigen met verbrandingsmotoren bij jou rijden
Ik maak me meer zorgen over de Grand Prix van Zandvoort. @Nattekatquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn compleet KOEKOEK aan het worden.
Ja, dat gaat ook weer nergens over.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de Grand Prix van Zandvoort. @:Nattekat
Uhh wat.ik snap hem ff niet of zo.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maatschappelijk werk enzo, kan nog wel belasting technisch wat voordeeltjes opleveren voor jullie beiden
Ja echt hoor. Zak in de derrie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer nergens over.
We verbieden gewoon alles wat leuk is joh, want stikstof
stikstof is het nieuwe CO2quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh wat.ik snap hem ff niet of zo.
[..]
Ja echt hoor. Zak in de derrie.
Doordat de F1 er komt wordt eindelijk het spoor verbeterd wat wellicht minder auto's in Zandvoort oplevert...... Minder stikstof dus.
en dtsquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer nergens over.
We verbieden gewoon alles wat leuk is joh, want stikstof
Ja dat is wel een feit natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stikstof is het nieuwe CO2
Preciesquote:
Ja, we slaan redelijk door ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat is wel een feit natuurlijk.
Maar Jezus.
Dud0r snapt hem vast wel, laat hem het maar regelenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh wat.ik snap hem ff niet of zo.
Die jongen kan echt alles he?!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dud0r snapt hem vast wel, laat hem het maar regelen
Dat krijg je ervan als je een geboren baasje bentquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die jongen kan echt alles he?!
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die jongen kan echt alles he?!
succesquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat blijkt maar weer.
Ik ga me weer even in quantum fysica verdiepen.
Joe
hequote:Op dinsdag 24 september 2019 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat blijkt maar weer.
Ik ga me weer even in quantum fysica verdiepen.
Joe
Klopt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een geboren baasje bent
Dat heb je vaker hequote:Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Krijg het nog net niet over m'n hart om mijn account te verwijderen, dus dacht, even buurten
waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Krijg het nog net niet over m'n hart om mijn account te verwijderen, dus dacht, even buurten
Goede zelfreflectie flatjequote:
Haat het hierquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen?
Dan doet het nog genoeg met je, blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haat het hier
en toch komen
dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doet het nog genoeg met je, blijkbaar.
Zal wel meevallen joh.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
80% haat me toch, niet echt welkom meer toch
Heel afentoe
Ja maar jij bent legend, die hebben altijd hatersquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ook heel veel haters.
Was te jottem voor fok. Ze konden de awesome niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent legend, die hebben altijd haters
Ze konden Bolkesquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was te jottem voor fok. Ze konden de awesome niet aan.
En de zure flatsen van Bolke (quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze konden Bolkesstikstof ook niet aan
Bad is altijd jottem.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik een badje nemen?
Je moeder kon er geen bal vanquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje zag wel genoeg ballen hahaaatjes![]()
![]()
![]()
Als de medewerker van de Gamma niet kijktquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik een badje nemen?
EN WAT DACHT JE VAN NET TWEE?quote:
NET 5quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij de favoriete zender van een pedofiel?
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! IK SNAP 'Mquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NET 5
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Dus, lekker de bloemen buiten zettenquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
eine wiener operette nee er zit een knop op je tv
Het regent buitenquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus, lekker de bloemen buiten zetten
Da's goed lomp.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hij is overleden aan overdosis Xanax R.I.P
welke serie?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt weer vroeg met de laplet in bed Netflixen vandaag merk ik wel
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje vieze filmpjes kijken op bed
Wat is het eigenlijk voor spul?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik neem dat ook soms maar niet zoveel als hij. Dan ben je ziek.
Kattenat!quote:
Kalmerend middelquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor spul?
Ik ging eerst altijd elke dinsdag bij vrienden eten maar dat is verplaatst naar de maandag. Dus nu heb ik ook waardeloze dinsdagavonden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dinsdag toch altijd een waardeloze avond.
okokquote:
mooi kutquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ging eerst altijd elke dinsdag bij vrienden eten maar dat is verplaatst naar de maandag. Dus nu heb ik ook waardeloze dinsdagavonden.
Wat ga je spelen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik me met gamen wat kan vermaken.
Tropico 5quote:
Ken het niet maar ziet er wel leuk uit.quote:
Is wel grappig ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken het niet maar ziet er wel leuk uit.
BRING THE GAINS!quote:
Ik ben Splatoon aan het spelen. Ook wel geinigquote:
Houd je hoofd koel bij alles wat je doetquote:
Ja, zit in het water.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Houd je hoofd koel bij alles wat je doet
Jep... Nou ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt @:dud0r weer eens met zijn benen buitenboord?
Dat is een uitspraak van een optimistische vrijgezel?quote:
Zo dan!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep... Nou ja.
Eigenlijk staat hij naast het bed en zit ik op mijn knieeen en type ik terwijl hij mijflink aanduwt
gelachen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak van een optimistische vrijgezel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |