abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189095796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:06 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee.
Dan ben je aan jezelf, haar en de kinderen verplicht om deze zware tijd te doorstaan en als ze niet meer ziek is, samen verder te kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189095853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan ben je aan jezelf, haar en de kinderen verplicht om deze zware tijd te doorstaan en als ze niet meer ziek is, samen verder te kijken.
Ik ben bang dat dit niet de laatste keer is dat ik zo zit. Ze is nu eenmaal gevoelig voor psychoses. Dus ja, ik weet niet of ik dit nog een keer aankan. En dan zou scheiden de beste oplossing zijn.
pi_189096028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:14 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit niet de laatste keer is dat ik zo zit. Ze is nu eenmaal gevoelig voor psychoses. Dus ja, ik weet niet of ik dit nog een keer aankan. En dan zou scheiden de beste oplossing zijn.
Als ze gevoelig is voor hormonale depressies en psychoses is het van belang te zorgen dat se niet meer zwanger wordt en dat je vinger aan de pols houdt. Nu jullie dit weten, kun je het nodige doen om te voorkomen dat het kog eens gebeurt.

Ik zeg biet dat je niet zou moeten scheiden, maar ik vraag me af of dit bij ingegeven wordt door de juiste motieven. En als dat niet zo is, bereid je alleen maar de weg voor nog meer drama en problemen. En dat is dan na alle problemen en gedoe die je nu zou krijgen als je gaat scheiden terwijl zij onder RM ergens zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189096070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als ze gevoelig is voor hormonale depressies en psychoses is het van belang te zorgen dat se niet meer zwanger wordt en dat je vinger aan de pols houdt. Nu jullie dit weten, kun je het nodige doen om te voorkomen dat het kog eens gebeurt.

Ik zeg biet dat je niet zou moeten scheiden, maar ik vraag me af of dit bij ingegeven wordt door de juiste motieven. En als dat niet zo is, bereid je alleen maar de weg voor nog meer drama en problemen. En dat is dan na alle problemen en gedoe die je nu zou krijgen als je gaat scheiden terwijl zij onder RM ergens zit.
Ze weten niet of dit door haar zwangerschap komt of dat het er gewoon altijd al in heeft gezeten. Maar nog een kind erbij gaat sowieso niet gebeuren. Na deze zwangerschap laat ze zich steriliseren. En ik weet ook niet of zij wel bij mij wil blijven.
pi_189096416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:44 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik heb vooral geen zin om haar voor te liegen.
Dus niet jouw gevoelens bij haar droppen waarvan je weet dat het haar herstel kan benadelen noem jij liegen?
  Vis een optie? dinsdag 24 september 2019 @ 13:05:11 #106
70532 loveli
N
pi_189097309
Waarom laat ze zich steriliseren? Als ze na de scheiding een stabiele relatie krijgt met iemand aan wie ze steun heeft, zal ze met hem toch ook kinderen willen.
crap in = crap out
pi_189097381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 13:05 schreef loveli het volgende:
zal ze met hem toch ook kinderen willen.
Want?
  dinsdag 24 september 2019 @ 13:20:00 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_189097584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Soms blijven mensen door dit soorten redenaties veel te lang plakken bij verkeerde vrienden of te lang hangen in giftige relaties.

Soms is de wereld simpel. Baan niet leuk / Vrienden kosten energie / Relatie is knudde.. geen energie meer in stoppen en lekker focussen op dingen die wel plezier / energie opleveren.

Disclaimer: Ik kan de case TS niet; dus weet niet wat wijs is om te doen in dit geval; maar alleen erin blijven hangen vanwege loyaliteit lijkt me niet okay.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189098101
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 13:20 schreef manny het volgende:

[..]

Soms blijven mensen door dit soorten redenaties veel te lang plakken bij verkeerde vrienden of te lang hangen in giftige relaties.

Soms is de wereld simpel. Baan niet leuk / Vrienden kosten energie / Relatie is knudde.. geen energie meer in stoppen en lekker focussen op dingen die wel plezier / energie opleveren.

Disclaimer: Ik kan de case TS niet; dus weet niet wat wijs is om te doen in dit geval; maar alleen erin blijven hangen vanwege loyaliteit lijkt me niet okay.
Alles wat ik van TS lees wijst er wel op dat zijn relatie de houdbaarheidsdatum heeft overschreden, dan wel dat beiden nooit bij elkaar hebben gepast, maar het gaat even om het moment.

Als jouw vrouw zwanger is, depressief en suïcidaal, dan is even bij haar blijven zodat ze weer kan herstellen niet alleen goed voor haar, maar ook voor haar kinderen. En jezelf.

De shitstorm die dit op kan leveren kan er zo voor zorgen dat de situatie waar hij nu in zit als de zevende hemel voelt.
pi_189098156
quote:
Waarom laat ze zich steriliseren? Als ze na de scheiding een stabiele relatie krijgt met iemand aan wie ze steun heeft, zal ze met hem toch ook kinderen willen.
Omdat ze verder geen kinderen meer wil.
  dinsdag 24 september 2019 @ 14:20:30 #111
80382 manny
30 is best veel
pi_189098267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alles wat ik van TS lees wijst er wel op dat zijn relatie de houdbaarheidsdatum heeft overschreden,

Well......
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189098791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 14:20 schreef manny het volgende:

[..]

Well......
De einduitkomst lijkt mij wel duidelijk, al is TS volgens mij niet heel besluitvaardig, maar als nu uit elkaar gaan haar over de kling jaagt en ze maakt er een eind aan, dan ben je verder van huis lijkt mij.

Zeker als je zoals TS kennelijk bepaald niet het in je hebt om zorgtaken op je te nemen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 15:07:37 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189098815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:06 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee.
Ze is ziek, daar kan ze zelf al helemaal niets aan doen, en in dit geval is het nog eens hormoongestuurd ook, en jullie wisten dat die kans dat dat weer zou gebeuren heel groot zou zijn bij een volgende zwangerschap.
Het is heel vervelend dat ze er zo aan toe is, niet alleen voor haar, ook voor jullie, maar behalve dat het een enorm zwaktebod zou zijn haar nu in de steek te laten omdat ze weer ziek is, zou je je hand ook eens in eigen boezem kunnen steken en verantwoordelijkheid kunnen nemen voor het feit dat ze überhaupt weer zwanger is, want daarom is ze ziek.

En straks als de baby er is, en ze ontzwangerd is en haar hormoonlevels weer normaal zijn heeft geen van jullie waarschijnlijk iets gedaan om te zorgen dat ze absoluut niet weer zwanger wordt, en dan? Als ze dat wel weer wordt en jullie hele gezin door de hormonen naar de klote helpt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 september 2019 @ 15:10:32 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189098860
quote:
Iemand die bij iedere zwangerschap hormonaal zo van de kaart is dat ze er zelfmoordneigingen van krijgt? Lijkt me heel verstandig dat zij zich laat steriliseren, want zwanger zijn is voor haar simpelweg niet gezond. En dan is alleen in de box achterlaten van een baby nog de minst schadelijke manier om je kind achter te laten terwijl je zelf probeert er een eind aan te maken, maar ik zou het er niet op wagen dat ze het een volgende keer niet anders doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189099758
Je bent getrouwd in voor en tegenspoed, dit is tegenspoed, haar nu verlaten omdat ze (tegen haar eigen wil in) afwijkend gedrag vertoont en ziek is, is imo geen goede reden, temeer omdat je aangeeft niet te willen scheiden als ze niet ziek zou zijn...

Zoals eerder besproken wisten jullie dat dit risico er was en toch hebben jullie de zwangerschap doorgezet...dan moet jij nu zorgen dat jij alles bij elkaar raapt en er bent voor de kinderen... en voor jezelf maar ook voor je vrouw en ongeboren kind en als jij dan over een jaar van nu alsnog wil scheiden is het vroeg genoeg om je daar druk om te maken.

Ik ben gescheiden omdat mijn ex vreemdging, en daarna alle vertrouwen weg was, niet omdat ik niet meer van hem hield. Hij heeft een zelfmoordpoging gedaan toen onste jongste 7 maanden oud was, hij was psychisch enorm in de war, dat was een reden om hem hulp te laten zoeken, niet om te scheiden.
S. 2014
J. 2016
pi_189099766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iemand die bij iedere zwangerschap hormonaal zo van de kaart is dat ze er zelfmoordneigingen van krijgt? Lijkt me heel verstandig dat zij zich laat steriliseren, want zwanger zijn is voor haar simpelweg niet gezond. En dan is alleen in de box achterlaten van een baby nog de minst schadelijke manier om je kind achter te laten terwijl je zelf probeert er een eind aan te maken, maar ik zou het er niet op wagen dat ze het een volgende keer niet anders doet.
De vraag is inderdaad eerder: waarom nu pas?
  dinsdag 24 september 2019 @ 16:08:18 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189099894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De vraag is inderdaad eerder: waarom nu pas?
Ja, er was tussendoor ook nog een zwangerschap die misgegaan is, dus de huidige zwangerschap is al de 3de ongeplande zwangerschap, zeker icm de ellende van vorig jaar had dat wel voorkomen mogen worden, maar daar verander je niets meer aan, het is nou eenmaal zoals het is, en het lijkt me vooral in haar belang en het belang van haar kinderen en het belang van TS dat ze niet nog een keer zwanger wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189100153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, er was tussendoor ook nog een zwangerschap die misgegaan is, dus de huidige zwangerschap is al de 3de ongeplande zwangerschap, zeker icm de ellende van vorig jaar had dat wel voorkomen mogen worden, maar daar verander je niets meer aan, het is nou eenmaal zoals het is, en het lijkt me vooral in haar belang en het belang van haar kinderen en het belang van TS dat ze niet nog een keer zwanger wordt.
Ongepland, in de zin van ‘eigenlijk wilden we het niet’? In zo’n situatie?
pi_189100268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ongepland, in de zin van ‘eigenlijk wilden we het niet’? In zo’n situatie?
Was vrij bewust toch?
  dinsdag 24 september 2019 @ 16:59:43 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189100819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was vrij bewust toch?
Oh, dit keer wel? Dus ondanks de wetenschap dat er een hele grote kans op een pre- en/of postnatale depressie was was deze zwangerschap bewust?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189100864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dit keer wel? Dus ondanks de wetenschap dat er een hele grote kans op een pre- en/of postnatale depressie was was deze zwangerschap bewust?
Je kan toch niet binnen een half jaar 2x per ongeluk zwanger worden. Zeker als je al 2 kinderen hebt, weet je toch hoe het werkt?
pi_189100968
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kan toch niet binnen een half jaar 2x per ongeluk zwanger worden. Zeker als je al 2 kinderen hebt, weet je toch hoe het werkt?
Nou ja, dat kan natuurlijk wel als je maar dom genoeg doet.

Je hebt ongepland als in ‘we willen graag een kindje, maar niet per sé nu’ en ‘we willen eigenlijk geen kindje’. En ik ben toch benieuwd hoe TS daarin stond.
  dinsdag 24 september 2019 @ 17:13:42 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_189101030
Ik denk dat het vooral een gevalletje "wel seks willen maar condooms teveel gedoe vinden" is, helaas.
disclaimer
  dinsdag 24 september 2019 @ 17:16:18 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189101073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee? Kan dat niet?
Als ik zo'n last van hormonale veranderingen had zou ik ook niet staan springen weer aan de pil te gaan, dus dan heb je andere manieren nodig om een zwangerschap te voorkomen, en dan is de kans al heel groot dat je daar een condoom bij nodig hebt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189101114
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je bent getrouwd in voor en tegenspoed, dit is tegenspoed, haar nu verlaten omdat ze (tegen haar eigen wil in) afwijkend gedrag vertoont en ziek is, is imo geen goede reden, temeer omdat je aangeeft niet te willen scheiden als ze niet ziek zou zijn...

Zoals eerder besproken wisten jullie dat dit risico er was en toch hebben jullie de zwangerschap doorgezet...dan moet jij nu zorgen dat jij alles bij elkaar raapt en er bent voor de kinderen... en voor jezelf maar ook voor je vrouw en ongeboren kind en als jij dan over een jaar van nu alsnog wil scheiden is het vroeg genoeg om je daar druk om te maken.
Mooi gesproken. :)

Voor mij zou vreemdgaan een reden zijn om te scheiden of drugsgebruik.
pi_189101131
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was vrij bewust toch?
TS leek nogal verrast maar het kind was wel welkom: OUD / Depressief door de hormonen, deel 11
pi_189101223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het vooral een gevalletje "wel seks willen maar condooms teveel gedoe vinden" is, helaas.
Daar heb je dan weer alternatieven voor.
  dinsdag 24 september 2019 @ 17:29:08 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_189101298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer alternatieven voor.
Niet als je vol antidepressiva zit. Dan mag je niet zomaar de pil gebruiken oid.
disclaimer
pi_189101315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

TS leek nogal verrast maar het kind was wel welkom: OUD / Depressief door de hormonen, deel 11
Ik lees: ik hoop dat de (positieve) test vals is. TS heeft volgens mij wat problemen met verantwoordelijkheden.
pi_189101355
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet als je vol antidepressiva zit. Dan mag je niet zomaar de pil gebruiken oid.
Spiraaltje.

En als het niet anders kan, ja condooms. Als je namelijk zo’n slap ventje bent dat je de gevolgen niet kan en wil dragen...

En de schuld ook nog wil zoeken bij je vrouw...
  dinsdag 24 september 2019 @ 17:57:39 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189101819
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees: ik hoop dat de (positieve) test vals is. TS heeft volgens mij wat problemen met verantwoordelijkheden.
Dat lees ik niet, daarbij is dat al in juni, en in januari uitgerekend dus ik neem aan dat ze het dan al even weten.
Die zwangerschap die tussendoor fout gegaan is is vrij laat fout gegaan (tweede trimester volgens mij), dus daar zit je dan niet nog een keer op te wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189102003
Kunnen we even niet onze kinderwens bespreken hier?
Dank u.
pi_189102246
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:57 schreef Leandra het volgende:

Dat lees ik niet,
Hier:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

Ze is wel iets beter op het moment, maar als ik denk aan alle shit die ze in haar lijf heeft gestopt hoop ik eigenlijk dat de test vals is.
  dinsdag 24 september 2019 @ 18:29:50 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189102370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 18:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hier:
[..]

Ah, die had ik gemist, maar goed, blijft een kutsituatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189119800
Ik heb vandaag een gesprek gehad met haar psychiater en een psychiatrisch verpleegkundige.
Besloten om van mijn hart geen moordkuil te maken en toch met haar te praten. Wel in een driegesprek.
pi_189119827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik heb vandaag een gesprek gehad met haar psychiater en een psychiatrisch verpleegkundige.
Besloten om van mijn hart geen moordkuil te maken en toch met haar te praten. Wel in een driegesprek.
Ben je er al uit dan? Ga je haar nu echt vertellen dat je wil scheiden?
S. 2014
J. 2016
pi_189119875
Dat ik serieuze twijfels heb over ons huwelijk.
  woensdag 25 september 2019 @ 20:05:15 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_189119900
En waarom leek dat de psychiater nu een goed idee?
disclaimer
pi_189120052
Ik ben ook wel benieuwd waarom de artsen het een goed plan vinden dat nu te doen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 25 september 2019 @ 20:15:01 #140
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_189120076
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
En waarom leek dat de psychiater nu een goed idee?
Daar ben ik ook wel naar benieuwd. Ik vind het nogal wat en zeker op dit moment
Be happy with the little things in life
pi_189120176
Omdat ik er blijkbaar ook toe doe. Ze had liever dat dit in een driegesprek besproken wordt dan dat we alleen maar verder van elkaar af drijven.
pi_189120237
Je wil scheiden... hoeveel verder ga je nog drijven dan?
S. 2014
J. 2016
pi_189120422
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je wil scheiden... hoeveel verder ga je nog drijven dan?
En ze heeft er recht op om te weten hoe ik me voel. De psychiater zei dat het geen zin heeft om haar te behandelen als ik niet 100% eerlijk ben tegen haar. En uiteraard vind ik het zelf ook kut. Liever had ik niet gescheiden maar ik denk dat dit de beste oplossing is om iig m'n kinderen in rust op te laten groeien.
pi_189121394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En ze heeft er recht op om te weten hoe ik me voel. De psychiater zei dat het geen zin heeft om haar te behandelen als ik niet 100% eerlijk ben tegen haar. En uiteraard vind ik het zelf ook kut. Liever had ik niet gescheiden maar ik denk dat dit de beste oplossing is om iig m'n kinderen in rust op te laten groeien.
Ik vrees dat er voor hun na jullie scheiding helemaal geen rust meer is.
Doe het aub niet. Zeker niet nu!!
Wacht toch tot ze bevallen is en uit de postnatale depressie periode is.
Sommige situaties kan je niet meer terug draaien en gaan vreselijk fout: dit is zo een situatie ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 25 september 2019 @ 21:49:16 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_189121441
Tuurlijk doe jij er ook toe maar het hele punt is toch juist dat zij op dit moment niet zichzelf is? Natuurlijk is het extreem kut voor je en wil je dit niet, maar je weet toch dat het tijdelijk is?
disclaimer
pi_189121464
quote:

[..]

En hoe denk je dat dat laatste gaat werken? Maar goed, je hebt je keuze al gemaakt. Ik geef het een jaar tot er een volgende zwanger is. Lekker rustig voor je kinderen.
pi_189121575
quote:

Ik weet niet, maar met een beetje gezond verstand zie je dat dit een ramp in wording is.

Die psychiater snap ik ook totaal niet.
pi_189121686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar met een beetje gezond verstand zie je dat dit een ramp in wording is.
Absoluut dit.
Ik durf zelfs niet te schrijven wat ik denk dat er gaat gebeuren ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189121714
Ik zou als het huwelijk geen sprookje blijkt te zijn een kind proberen te maken. Zodra dat kind er is en dat niet de oplossing blijkt te zijn zou ik om e.e.a. uit te kunnen sluiten voor de zekerheid nog een kind maken.

Dan kun je vervolgens beweren dat je vrouw je onder druk hebt gezet en dan zou ik legitiem kunnen scheiden.

- nee -

[ Bericht 17% gewijzigd door CoolGuy op 26-09-2019 11:33:03 ]
pi_189122038
Ik zou toch nog eens nadenken of dit het goede moment is. Waarmee ik niet wil zeggen dat jij er niet toe doet of dat jullie nooit zouden moeten scheiden.

[ Bericht 51% gewijzigd door Sumppi op 26-09-2019 13:17:35 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')