TS leek nogal verrast maar het kind was wel welkom: OUD / Depressief door de hormonen, deel 11quote:
Daar heb je dan weer alternatieven voor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het vooral een gevalletje "wel seks willen maar condooms teveel gedoe vinden" is, helaas.
Niet als je vol antidepressiva zit. Dan mag je niet zomaar de pil gebruiken oid.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer alternatieven voor.
Ik lees: ik hoop dat de (positieve) test vals is. TS heeft volgens mij wat problemen met verantwoordelijkheden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS leek nogal verrast maar het kind was wel welkom: OUD / Depressief door de hormonen, deel 11
Spiraaltje.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet als je vol antidepressiva zit. Dan mag je niet zomaar de pil gebruiken oid.
Dat lees ik niet, daarbij is dat al in juni, en in januari uitgerekend dus ik neem aan dat ze het dan al even weten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees: ik hoop dat de (positieve) test vals is. TS heeft volgens mij wat problemen met verantwoordelijkheden.
Hier:quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ze is wel iets beter op het moment, maar als ik denk aan alle shit die ze in haar lijf heeft gestopt hoop ik eigenlijk dat de test vals is.
Ben je er al uit dan? Ga je haar nu echt vertellen dat je wil scheiden?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik heb vandaag een gesprek gehad met haar psychiater en een psychiatrisch verpleegkundige.
Besloten om van mijn hart geen moordkuil te maken en toch met haar te praten. Wel in een driegesprek.
Daar ben ik ook wel naar benieuwd. Ik vind het nogal wat en zeker op dit momentquote:Op woensdag 25 september 2019 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
En waarom leek dat de psychiater nu een goed idee?
En ze heeft er recht op om te weten hoe ik me voel. De psychiater zei dat het geen zin heeft om haar te behandelen als ik niet 100% eerlijk ben tegen haar. En uiteraard vind ik het zelf ook kut. Liever had ik niet gescheiden maar ik denk dat dit de beste oplossing is om iig m'n kinderen in rust op te laten groeien.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je wil scheiden... hoeveel verder ga je nog drijven dan?
Ik vrees dat er voor hun na jullie scheiding helemaal geen rust meer is.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
En ze heeft er recht op om te weten hoe ik me voel. De psychiater zei dat het geen zin heeft om haar te behandelen als ik niet 100% eerlijk ben tegen haar. En uiteraard vind ik het zelf ook kut. Liever had ik niet gescheiden maar ik denk dat dit de beste oplossing is om iig m'n kinderen in rust op te laten groeien.
En hoe denk je dat dat laatste gaat werken? Maar goed, je hebt je keuze al gemaakt. Ik geef het een jaar tot er een volgende zwanger is. Lekker rustig voor je kinderen.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
En ze heeft er recht op om te weten hoe ik me voel. De psychiater zei dat het geen zin heeft om haar te behandelen als ik niet 100% eerlijk ben tegen haar. En uiteraard vind ik het zelf ook kut. Liever had ik niet gescheiden maar ik denk dat dit de beste oplossing is om iig m'n kinderen in rust op te laten groeien.
Ik weet niet, maar met een beetje gezond verstand zie je dat dit een ramp in wording is.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
Absoluut dit.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar met een beetje gezond verstand zie je dat dit een ramp in wording is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |