SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Die was lekker.quote:Op zondag 22 september 2019 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Er gewoon nog maar een nieuwe achteraan, omdat het kan.
Marlin - U Stay On My Mind
Thanks, vind ik dus ookquote:
Enjoyquote:Op zondag 22 september 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou ehm, ik zit prima zo met koptelefoon op.
Ik schat dat ik rond 23:00 uur klaar ben. We zullen zien hoe het looptquote:Op zondag 22 september 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan door tot één uur wat mij betreft hoor.
Neuh, dat haal je niet. Ik voorspel op z'n vroegst 23.30 uur.quote:Op zondag 22 september 2019 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik schat dat ik rond 23:00 uur klaar ben. We zullen zien hoe het loopt
Vond het een lekker nummer, maar dance, kweenie.quote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Dit vind ik niks, die dance met vocalen
Voor mij hangt het erg af van de vraag of die vocalen goed zijn, of het liedje goed is en of de productie goed is.quote:Op zondag 22 september 2019 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Dit vind ik niks, die dance met vocalen
Die tussenweg ken ik niet.quote:Op zondag 22 september 2019 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor mij hangt het erg af van de vraag of die vocalen goed zijn, of het liedje goed is en of de productie goed is.
Tja, smaken verschillen. Hoe kwalificeer jij zoiets als Hold That Sucker Down dan? Zitten ook vocals in.quote:
Ja, dat soort grappen haalt -ie voortdurend uit. Er zit ook heel vaak een soort gospel-invloed in z'n tracks. Luister ook eens naar Let It Be (geen Beatles-cover), Misbehaving en Miracle.quote:Op zondag 22 september 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tof zeg, al die variatie in dit nummer.
Hoorde in dat nummer al heel kort over bidden.quote:Op zondag 22 september 2019 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat soort grappen haalt -ie voortdurend uit. Er zit ook heel vaak een soort gospel-invloed in z'n tracks. Luister ook eens naar Let It Be (geen Beatles-cover), Misbehaving en Miracle.
De ene keer lukt het beter dan de andere keerquote:Op zondag 22 september 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mixxx weet je goed mee om te gaan.
Vanavond was ik begonnen met het opnemen van een mix. Half uur zitten rommelen, lukte niet. Echt een drama.quote:Op zondag 22 september 2019 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De ene keer lukt het beter dan de andere keer
Als ik nummers laat overlopen, zoek ik meestal dingen die bij elkaar passen. Soms lukt het dan mooi, soms gaat het misquote:Op zondag 22 september 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanavond was ik begonnen met het opnemen van een mix. Half uur zitten rommelen, lukte niet. Echt een drama.
Ja, alweer ruim gepasseerd zelfs.quote:
Dat is wel een goeie vraag. Hold that sucker down is wat rauwer denk ik. En lekkere house. En dat de vocals er eerder waren dan de muziek. Het klinkt niet als een productie of een formule.quote:Op zondag 22 september 2019 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Hoe kwalificeer jij zoiets als Hold That Sucker Down dan? Zitten ook vocals in.
Doe ik nooit en dat gaat verrassend vaak wel oké. Maar nu dus even niet.quote:Op zondag 22 september 2019 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik nummers laat overlopen, zoek ik meestal dingen die bij elkaar passen. Soms lukt het dan mooi, soms gaat het mis
Zojuist ingeschakeldquote:Op zondag 22 september 2019 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
HéHoe is het met onze huisfilosoof?
He hoiquote:Op zondag 22 september 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, alweer ruim gepasseerd zelfs.
Hoi Naatje
Goed bezigquote:Op zondag 22 september 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zojuist ingeschakeld
Met mij is het prima, afgelopen dinsdag officiële ceremonie gehad om BA filosofie in ontvangst te nemen en inmiddels weer druk bezig met het volgen van 2 masters en het opzetten van campusradio
Gefeliciteerd met je BA.quote:Op zondag 22 september 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zojuist ingeschakeld
Met mij is het prima, afgelopen dinsdag officiële ceremonie gehad om BA filosofie in ontvangst te nemen en inmiddels weer druk bezig met het volgen van 2 masters en het opzetten van campusradio
Emerson, Lake & Palmer hebben dat geluid ook.quote:Op zondag 22 september 2019 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is voor 1971 trouwens best vooruitstrevend, gezien het rijkelijke gebruik van synthesizers....
Goed, niet al te veel nieuws. Afgelopen week een toets gehad (in het kader van m'n opleiding op het werk) en dat is goed gegaan.quote:
Best goed volgens mij. Zou leuk zijn als jij ook weer een keertje zou draaien.quote:
Ah, mooiquote:Op zondag 22 september 2019 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed, niet al te veel nieuws. Afgelopen week een toets gehad (in het kader van m'n opleiding op het werk) en dat is goed gegaan.
Dit ook jaquote:Op zondag 22 september 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Best goed volgens mij. Zou leuk zijn als jij ook weer een keertje zou draaien.
Het stof van de eerste weken is nu neergedaald, dus waarschijnlijk komt er wel ergens een weekend aan waar ik weer even lekker amateuristisch bezig kan gaan zijnquote:Op zondag 22 september 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Best goed volgens mij. Zou leuk zijn als jij ook weer een keertje zou draaien.
Daar ben ik dan benieuwd naar, want dan wil ik dat horen.quote:Op zondag 22 september 2019 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Het geluid is wel een kopie.... maar van wie?
Klopt. Het doet erg 90s aan, maar er zit een mooie muzikale wending in, die mij over de streep trok.quote:
Het is zeker geen onaardig nummer.quote:Op zondag 22 september 2019 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Het doet erg 90s aan, maar er zit een mooie muzikale wending in, die mij over de streep trok.
Welterusten alvast!quote:Op zondag 22 september 2019 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan naar bed, hoop dat jullie straks beter slapen
Echt nietquote:Op zondag 22 september 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dáárna een track van 23 minuten.
Maar dat lijkt toch heel erg op iets. Waarom kom ik daar nu niet op.quote:Op zondag 22 september 2019 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik weet het... dit is Duits. Maar het is te mooi om niet (10 keer per dag) te draaien.Niels Frevert - Putzlicht
Ik hoop vooral dat jij goed zal slapen. Welterusten alvast, Rafeiro.quote:Op zondag 22 september 2019 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan naar bed, hoop dat jullie straks beter slapen
Ook dat wil dan graag wetenquote:Op zondag 22 september 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat lijkt toch heel erg op iets. Waarom kom ik daar nu niet op.
Het is wel leuk geweest voor je na drie uur draaien ja.quote:Op zondag 22 september 2019 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt niet(Ik plof zo nog even op de bank, nog één uurtje weekend)
Ik vind 3 uur eigenlijk wel een beetje de max, moet ik zeggen.quote:Op zondag 22 september 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is wel leuk geweest voor je na drie uur draaien ja.
Ik ga het na de show nog even terugluisteren. Dan kom ik er vast wel op. Het is het intro.quote:Op zondag 22 september 2019 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook dat wil dan graag weten
Als plagiaat niet snel wordt aangetoond, gaat dit gewoon heel hoog eindigen in mijn jaarlijst.
Ook dit jaar wil ik de Top 50 daarvan trouwens weer gaan uitzenden.
Graag gedaan. Helaas heb je de Pet Shop Boys gemist, maar die kun je wel op YouTube vindenquote:Op zondag 22 september 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt voor de tunes! Ik luisterde kort, maar het was krachtig
Ja, is erg lang om te draaien. Dat uurtje rust zo verdien je weer dik.quote:Op zondag 22 september 2019 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind 3 uur eigenlijk wel een beetje de max, moet ik zeggen.
Je kunt altijd tijdens de show dingen aanvragenquote:Op zondag 22 september 2019 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
Een nummer van Introspective vraag ik de volgende keer aan, ik zie elke keer te laat dat je draait
quote:Op zondag 22 september 2019 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
ik zie elke keer te laat dat je draait
Haha ja ik weet t, maar je had al zo veel nummer staan zei je.quote:Op zondag 22 september 2019 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt altijd tijdens de show dingen aanvragen
De aardappels zijn vandaag ook geoogst, maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 september 2019 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Jullie weer bedankt voor het luisteren. Altijd weer leuk om de oogst aan nieuwe muziek en andere muziek te delen.
one two trio ook?quote:Op zondag 22 september 2019 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt altijd tijdens de show dingen aanvragen
Nieuwe aardappels zijn ook lekker.quote:Op zondag 22 september 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De aardappels zijn vandaag ook geoogst, maar dat terzijde.
quote:Op zondag 22 september 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe aardappels zijn ook lekker.
Perfect Day - Lou Reedquote:Op zondag 22 september 2019 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het na de show nog even terugluisteren. Dan kom ik er vast wel op. Het is het intro.
Ja, daar was ik net ook op gekomen.quote:
Het lijkt me niet echt single-materiaal, maar we zullen zien.quote:Op zondag 22 september 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
Dit nummer van Keane zie ik wel een hit worden.
Ja hoor. Het is alleen niet gezegd dat ik het ook draai.quote:
Het kan nog veel Vouter hoor. Maar ik zou richting mijn mandje gaanquote:Op zondag 22 september 2019 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is alleen niet gezegd dat ik het ook draai.Maar aanvragen kan altijd.
Ik heb zelfs "Als Je Inlegkruisje Maar Goed Zit" van Vader Abraham ooit gedraaid.
Welterustenquote:Op zondag 22 september 2019 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het kan nog veel Vouter hoor. Maar ik zou richting mijn mandje gaan
Goedemorgen Melting.quote:
quote:
quote:
Goedemorgen dames en heer.quote:Op maandag 23 september 2019 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik wil nog niet dat het maandag is.
De nacht was vooral te kortquote:Op maandag 23 september 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen dames en heer.
Ik voel met je mee, livelink. Het weekend was gewoon minimaal 1 dag te kort.
Leuk dat je dat met je broer kan doen.quote:Op maandag 23 september 2019 12:57 schreef just me het volgende:
goedenmorgen
Vanmorgen weer heerlijk met mijn broer gegolfd en dan straks maar op naar de kleffe cake. Een van onze trouwste vrijwilligers van de club is overleden en vanmiddag is de crematie.
De kist werd binnengedragen terwijl muziek van Ennio Morricone te horen was, was erg mooiquote:Op maandag 23 september 2019 14:58 schreef Melting het volgende:
Dat is minder, just me. Ook dat die persoon is overleden trouwens.
Mooi dat het weer achter de rug is dan.quote:Op maandag 23 september 2019 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
De kist werd binnengedragen terwijl muziek van Ennio Morricone te horen was, was erg mooi
maar het duurde zo lang
Hij heeft tijdens zijn ziekte waanzinnig veel belangstelling gekregen. Vrijwel de hele selectie was aanwezig, trainers, oud trainers. Mooi clubgevoel!! Hij was zelf scheidsrechter geweest en heeft veel scheidsrechters begeleid. De kleedkamer van de scheidsrechters wordt naar hem vernoemd 😃quote:Op maandag 23 september 2019 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi dat het weer achter de rug is dan.
Wordt er op de club ook nog aandacht aan besteed?
Netjes hoor.quote:Op maandag 23 september 2019 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens zijn ziekte waanzinnig veel belangstelling gekregen. Vrijwel de hele selectie was aanwezig, trainers, oud trainers. Mooi clubgevoel!! Hij was zelf scheidsrechter geweest en heeft veel scheidsrechters begeleid. De kleedkamer van de scheidsrechters wordt naar hem vernoemd 😃
Ja, goed punt! Vanavond toch maar een poging wagen dat te gaan doenquote:
Correctie toegepast.quote:Op maandag 23 september 2019 18:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, goed punt! Vanavond toch maar een poging wagen dat te gaan doen
Gezelligquote:Op maandag 23 september 2019 20:09 schreef CindieY het volgende:
Ik luister wel even mee. Ondertussen alweer de keuken aan het opruimen, gisteren geen tijd meer voor gehad
quote:
Doe maar The Chemical Brothers - Swoonquote:Op maandag 23 september 2019 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gezellig
Moet ik wat up tempo nummers draaien? Ruim je sneller op
Die heb ik nietquote:Op maandag 23 september 2019 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe maar The Chemical Brothers - Swoon
Tsjaquote:Op maandag 23 september 2019 20:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Maar wel wat anders van ze.
quote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 september 2019 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Al een tijd niks meer uitgebracht volgens mij
En de herfst is pas 2 dagen bezig....quote:Op maandag 23 september 2019 20:29 schreef ok01 het volgende:
Verkoudheid is een bitch trouwens![]()
Al de hele dag niezend doorgebracht
Ja moet je nagaan..quote:Op maandag 23 september 2019 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En de herfst is pas 2 dagen bezig....
Tja, de zomer heeft z'n seizoenswerk weer gedaan voor dit jaarquote:
Goed bezigquote:Op maandag 23 september 2019 20:30 schreef CindieY het volgende:
Zo. Even thee. Zometeen nog even wasje opruimen en wasje ophangen en denk nog eventjes stofzuigen, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Ik vind alle seizoenen wel iets moois hebbenquote:Op maandag 23 september 2019 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, de zomer heeft z'n seizoenswerk weer gedaan voor dit jaar
Al vind ik herfst altijd wel mooi
Oh ik ook hoorquote:Op maandag 23 september 2019 20:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind alle seizoenen wel iets moois hebben![]()
Ik zou ook nooit in een land kunnen wonen waar het maar één seizoen is het hele jaar door
Missen is een groot woord, maar had nog graag paar keer in de zee gezwommen...quote:Op maandag 23 september 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
Ik mis de zomer nu al. Gisteravond nog even als kleine kinderen zitten schommelen buiten. Dat kan straks niet meer zo fijn
Klopt, het is meer een verlenging van de herfst danquote:Op maandag 23 september 2019 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor
Al is winter zonder sneeuw een beetje nep....
Afgelopen winter was ook echt maar 1 weekje ofzo wat vorst.... rest was inderdaad een soort halve neppe herfstquote:Op maandag 23 september 2019 20:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt, het is meer een verlenging van de herfst dan![]()
Oh en Crowded House
Nee.quote:Op maandag 23 september 2019 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar......
Vriezen doet het al jaren slecht.... schaatsen heb ik niks meequote:Op maandag 23 september 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Dit wil ikEn sneeuw verpest dat
quote:
Ja bovendien is Stadspark ook niet de beste plek om een concert te houden..quote:Op maandag 23 september 2019 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen om naar dat optreden in Groningen te gaan.... enerzijds wel tof drie bands.... anderzijds.... buiten....
Geen ervaring met Stadspark zelf...quote:Op maandag 23 september 2019 20:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja bovendien is Stadspark ook niet de beste plek om een concert te houden..
Nog nooit een Terminator film gezienquote:Op maandag 23 september 2019 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Binnenkort nieuwe Terminator film in de bios
Terminator 2blijft een bazenfilm, ben benieuwd naar dit deel
quote:Op maandag 23 september 2019 20:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nog nooit een Terminator film gezien
livelinkquote:Op maandag 23 september 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
En goedenavond
Ik sluit me hierbij aanquote:Op maandag 23 september 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
En goedenavond
Avondquote:Op maandag 23 september 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
En goedenavond
quote:
Goede tipquote:Op maandag 23 september 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn al in de eindejaarsfase beland, zag ik aan de gesprekken.
Ik zat net naar de Top2000 te luisteren (in België is hij nu bezig). Dat bracht me ook wel even een paar maanden verder.
quote:Op maandag 23 september 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Heeft Oscar nou 3 vrouwen in 1x blij gemaakt?
Er zijn dan ook geen mannen om blij te maken.quote:Op maandag 23 september 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Heeft Oscar nou 3 vrouwen in 1x blij gemaakt?
Ja, waar zijn ze gebleven?quote:Op maandag 23 september 2019 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen mannen om blij te maken.
Bosco - Placeboquote:Op maandag 23 september 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik zie geen tags. Kun je zeggen wat het vorige nummer was Oscar? Ik vond het mooi.
Heel triest, ja.quote:Op maandag 23 september 2019 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
We sit in silence
A marriage license
Is all you know
All you know, all you know
We sit and chew gum
Watch television
And you know
And you know, and you know
But there's oceans between us
Light years that screen us
Oceans that drift away
Oceans that fade to grey
We sit and rot here
Resenting each year
Will you go
Will you go, will you go?
We sing the old songs
The beat box plays on
And you know
And you know, and you know
But there's oceans between us
Light years that screen us
Like oceans we drift away
[Like] oceans we fade to grey
Between us there's oceans
There's life in slow motion
Quietly we drift away
Quietly we fade to grey
Neuh, het woordje Top kan men langzamerhand weglatenquote:
Ook niet in de Belgische, heb ik net even gechecked.quote:
quote:Op maandag 23 september 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet in de Belgische, heb ik net even gechecked.
Ja bizarquote:
Ja dat heb ik ook welquote:Op maandag 23 september 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
Dit nummer doet vanavond ineens meer met me dan ooit eerder. Gek. Misschien vanwege de combinatie met de rest van de nummers vanavond.
Welterusten CindieYquote:Op maandag 23 september 2019 22:02 schreef CindieY het volgende:
Bedankt Oscar.
Mooi moment om af te sluiten en naar bed te gaan. Welterusten
Goedemorgen Oscar.quote:
Goedemorgen livelink..... je bent laat.quote:
Hang het op het prikbord in de kantinequote:Op dinsdag 24 september 2019 08:14 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Altijd fijn zo'n mailbox die je een goedemorgen toeschreeuwt
Een cursus zelf nadenken zo voor een aantal collega's geen overbodige luxe zijn.
Symphonic presenteert:quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hang het op het prikbord in de kantine
"nieuwe cursus...."
quote:Op dinsdag 24 september 2019 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Jij hebt wel goed geslapen?
quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Donderdag onverwacht naar een optreden van een bevriend bandje
Ik moest even heel hard lachen op mijn werk toen ik dit stiekem lasquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Symphonic presenteert:
Cursus:
Denken kun je best zelf
met je schaal 11
De cursus vindt plaats op dinsdag 31 september om 8:00
Moet jij niet met ballen gaan gooien die avond?quote:
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies
Gil!quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Geef maar een gil als je de lucht in gaat.
Hou eens op met dat gegil aan mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gegil aan mijn hoofd
Ach, kniesoor die daar op let. Jij, ik, wat maakt het uit?quote:
Eigenlijk vind ik het erger dat het woord 'Read' is weggevallen...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, kniesoor die daar op let. Jij, ik, wat maakt het uit?
Aangenaam. De naam is Kniezende Kniesoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, kniesoor die daar op let. Jij, ik, wat maakt het uit?
Ja, dat maakte de zin wat lastiger leesbaar. Gelukkig zong Gordon de missende tekst in.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het erger dat het woord 'Read' is weggevallen...
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat maakte de zin wat lastiger leesbaar. Gelukkig zong Gordon de missende tekst in.
Zeg hem maar dat ik zeg dat dat onzin is...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon ziet net dat Zweedese klimaatmeisje op de tv en zit zich er druk over te maken en zegt dat ze psychisch gestoord is. Ik zeg dat ze autistisch is, net als hij.
Ja, zegt hij: 'nu begrijp ik dan ook waarom sommige mensen vinden dat autisten niet mee moeten doen in de maatschappij'
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon ziet net dat Zweedse klimaatmeisje op de tv en zit zich er druk over te maken en zegt dat ze psychisch gestoord is. Ik zeg dat ze autistisch is, net als hij.
Ja, zegt hij: 'nu begrijp ik dan ook waarom sommige mensen vinden dat autisten niet mee moeten doen in de maatschappij'
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Sisters Are Doing It For Themselves - Annie Lennox & Arethe Franklin
Ze moeten dat meisje ook een beetje tegen zichzelf beschermen, hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij heeft wel verstand wat dat Zweedse meisje betreft.
Ik heb het idee dat die ouders het wel allemaal best vinden, dat ze zo in de belangstelling staat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten dat meisje ook een beetje tegen zichzelf beschermen, hoor.
Ik begin haar inderdaad zielig te vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten dat meisje ook een beetje tegen zichzelf beschermen, hoor.
Ik heb dit wel eerder gehoord.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:18 schreef Melting het volgende:
Deze heeft bij wijze van uitzondering niet in de top 40 gestaan.
Benieuwd of je deze toch weet, Mad.
Ze wordt door allerlei partijen misbruiktquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin haar inderdaad zielig te vinden.
Maar niet om wat ze predikt...
Melting tv?quote:
Ik zoek ze vooraf uit.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraagje tussendoor, omdat ik deze toch niet ken:
Zoek je deze platen nou vooraf uit of is het een last minute willekeurige keuze?
OK, er vind dus wel een filter plaats vooraf...quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zoek ze vooraf uit.
Maar gooi ze dan wel door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |