Wat een mooie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef pinquit het volgende:
Ik verkoop onze co-sleeper
Iemand hier die hem kan gebruiken?
Babybay Maxi, lekker groot.
Co-sleeper cosleeper Babybay Maxi
¤ 85,00
http://link.marktplaats.n(...)socialbuttons_seller
Voor jullie is ie 70!
Ohh, ik laat hem aan m'n kleine broertje zien, die krijgt een babytjequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef pinquit het volgende:
Ik verkoop onze co-sleeper
Iemand hier die hem kan gebruiken?
Babybay Maxi, lekker groot.
Co-sleeper cosleeper Babybay Maxi
¤ 85,00
http://link.marktplaats.n(...)socialbuttons_seller
Voor jullie is ie 70!
Mijn all time pyjama favourite, Next: https://www.nextdirect.co(...)-pyjamas-size-8692cmquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Plumeria het volgende:
Binnenkort pyjamadag op het kdv. ( :’) )L. slaapt alleen in pakjes uit één stuk met voetjes, dus niet praktisch. Ben op zoek naar een pyjama (losse broek en shirt) met leuke print (ala Smafolk ofzo). Maat 86, voor een jochie.
Thanks, die met die brandweerauto's ziet er tof uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn all time pyjama favourite, Next: https://www.nextdirect.co(...)-pyjamas-size-8692cm
Ondanks dat Next meestal vrij ruim valt, zou ik voor maat 86-92 gaan, vind de pyjama’s niet erg groot vallen, en dan doe je er lekker lang mee.
Deze is nog te koop!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:21 schreef Plumeria het volgende:
Te koop: Little Frog Cosy Frog draagcover in het zwart, 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
https://www.vonvavoom.nl/(...)raagcover-zwart.html
Vraagprijs 20 euro ex evt. verzenden (kan denk ik wel in een dikke envelop). Ophalen mag ook, regio 020.
Is het de fleece versie of de softshell?quote:
De fleece iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is het de fleece versie of de softshell?
Edit: Ik zie via de link dat het de fleece is
Ik heb wel interesse, maar het is om eerlijk te zijn wel beetje afh van de staat waarin de cover is, want voor ruim een tientje meer kan ik 'm nieuw krijgen![]()
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Plumeria het volgende:
[..]
De fleece iddIk heb hem 1 keertje gebruikt. Maar voel je vrij een bod te doen hoor!
hoe kapotgedraaid? Bij mij is dat schuifje wat er uitkomt wel eens verkeerd geschoven, maar dat kon na een heleboel gepruts weer goed geschoven worden.. wellicht kun je t toch maken.. (en anders heb je n hele sterke schoonmoeder, knap van haar!)quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Malteser het volgende:
Long shot:
Iemand een Yepp Maxi ter overname? En dan degene die past op de Easyfit adapter.
Schoonmama heeft het mechanisme van de Yepp die ik voor haar kocht kapot gedraaid en ik word bij Yepp niets wijzer of zoiets los te bestellen is. Ze verwijzen me na het maken van tig foto's “toch naar de dichtsbijzijnde Yepp dealer, omdat we het niet weten”.
Als je aan de knop draait, beweegt het schuifje helemaal niet meer. Het schuifje zit in het systeem (dus zoals het zit als de stoel los van de fiets is).quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
hoe kapotgedraaid? Bij mij is dat schuifje wat er uitkomt wel eens verkeerd geschoven, maar dat kon na een heleboel gepruts weer goed geschoven worden.. wellicht kun je t toch maken.. (en anders heb je n hele sterke schoonmoeder, knap van haar!)
klinkt wel als wat wij ook hadden.. dat was weer goed te krijgen.. hopelijk bij jou ook..quote:Op zondag 29 december 2019 07:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Als je aan de knop draait, beweegt het schuifje helemaal niet meer. Het schuifje zit in het systeem (dus zoals het zit als de stoel los van de fiets is).
Ik overweeg dinsdag even binnen te lopen bij de plaatselijke fietsenmaker. Daar kocht ik niet deze Yepp maar wel beide Yepp stoelen die op mijn eigen fiets zitten.
Fixed!quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
klinkt wel als wat wij ook hadden.. dat was weer goed te krijgen.. hopelijk bij jou ook..
ha, fijn dat t gelukt is!quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Fixed!
Heb onze eigen stoel er eens naastgelegd om te vergelijken en nav jouw post ben ik gaan kijken of er niet iets scheef zat. En ja hoor! Nu doet ‘ie het weer. Super fijn.
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels verkocht!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:27 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh, ik laat hem aan m'n kleine broertje zien, die krijgt een babytje
Valt hij groot, klein, gemiddeld?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand blij maken met deze trui in maat 74? De verpakking is nog ongeopend en hij is dus uiteraard niet gedragen. Had ‘m destijds dubbel besteld.
Zal ik ‘m thuis even voor je opmeten? U. droeg ‘m vorig jaar, dus ik weet het niet precies.quote:
Graag!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Zal ik ‘m thuis even voor je opmeten? U. droeg ‘m vorig jaar, dus ik weet het niet precies.
Van de reviewclub? Ik heb hem op marktplaats goed verkocht... was wel net voor 5 december.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:03 schreef F_r het volgende:
Wij hebben een barbiehuis staan die weg mag
Het malibuhuis heel weinig meegespeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rp? Misschieb leuk op mn werk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:03 schreef F_r het volgende:
Wij hebben een barbiehuis staan die weg mag
Het malibuhuis heel weinig meegespeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, als je nog zgan barbie spullen zoekt heb ik ook nog wel een shitload.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Rp? Misschieb leuk op mn werk.
Budget is beperkt dus ben benieuwd naar je rp?!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh, als je nog zgan barbie spullen zoekt heb ik ook nog wel een shitload.
Wordt toch niets meer mee gedaan.
Zoals de fiat 500, inklaphuis, camper.
Kleding maat 92quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:46 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb een groot pakket jongens kleding maat 92 en wat schoenen maat 24. O.a thermo winter boots.
Bij interesse ga ik foto's regelen
Oke, ik ga een jongetje maken....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:07 schreef Malteser het volgende:
Aangeboden:
Winterjas van 4FF, labelmaat 86/92 maar draagmaat 80/86. Mars groeit er nu uit, hij gaat richting maat 92. Kleur is petrol met oranje details.
Mooie staat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mars paste de jas prima en die is niet heel smal en heeft ook echt een bol buikje. Maar ik wil de breedte en lengte van de jas evt. wel opmeten?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Malteser, valt ie smal? Ollie heeft een vrij stevige / brede romp heb ik het idee.
Welke prijs heb je in gedachten?
quote:
Ja joh, mijn dochter zou ik dit zó aantrekken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:59 schreef lunapuella het volgende:
Een meisje kan dit toch ook prima aan?
Oh als je dat wil doen, graag!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:21 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mars paste de jas prima en die is niet heel smal en heeft ook echt een bol buikje. Maar ik wil de breedte en lengte van de jas evt. wel opmeten?
Prijs, geen idee wat ik ervoor kan vragen? Vind dat zo lastig! Is ¤15,- teveel?
Tuurlijk wel en prul heeft zat 'jongenskleertjes', maar ik vind hem wel echt leuker voor een jongetje, denk ik...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Een meisje kan dit toch ook prima aan?
Die heb ik nog nooit ergens gezien eigenlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik zoek een slaapzak met zo'n gat voor de autostoel. Ik kan er gewoon geen vinden, behalve hele dure en die zoek ik niet. Wij gebruiken nu Puckababy, maar ik wil zo'n 'gat-slaapzak' als we een keer ergens zijn en hij daar slaapt.
Iemand een idee waar te vinden? Of iemand iets in de verkoop
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik zoek een slaapzak met zo'n gat voor de autostoel. Ik kan er gewoon geen vinden, behalve hele dure en die zoek ik niet. Wij gebruiken nu Puckababy, maar ik wil zo'n 'gat-slaapzak' als we een keer ergens zijn en hij daar slaapt.
Heb je een naaimachine? Of een handige (schoon)moeder met naaimachine?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit ergens gezien eigenlijkzou er ook wel een willen
Lodger heeft slaapzakken met zo'n gat erin.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga voor je kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Thnx voor de tips!
Ik had zelf bijna de neiging om te gaan knippen, maar de afwerking kan ik niet haha.
Bij Prenatal zie ik nu alleen een roze en dat doe ik alleen in uiterste nood (jongetje hier)![]()
@:Jentin; ik heb even gekeken naar de maten van de minimonkey en dan zoek ik de small (80cm)
En anders kleding maat 68/74 (handig, al die verschillende maat aanduidingen)
Ik was niet degene die de vraag stelde, maar welke lodger-slaapzakken zijn dat (Winter? Effen of met een printje?).quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:40 schreef wieksel het volgende:
Ik heb ook nog 2 Lodgers liggen in 68-80 Vlgs mij. Licht grijs en een blauwe volgens mij.
Ik heb een kuikentje pak in die maat. Mag je best hebben maar ik vrees dat de verzendkosten hoger zijn dan wanneer je een ritje naar de Action maakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:22 schreef Takkie88 het volgende:
Ook een vraag; heeft iemand carnavals/verkleedkleding liggen ter overname? Ik ben voor Sofie op zoek naar 1 of 2 pakjes. Maat 74 of een kleine 80. Bij voorkeur niet al te roze/prinsesserig.
Het is voor wanneer ze in de carnavalsweek naar het kdv gaat.
Bedankt voor het aanbod! Sofie is vorig jaar als kuikentje geweest, mocht ik niks vinden dan past ze die waarschijnlijk nog wel. Nou weet ik dat ze dat uiteraard zelf niet meer weet maar ik vind het leuker als ze nu anders verkleed gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb een kuikentje pak in die maat. Mag je best hebben maar ik vrees dat de verzendkosten hoger zijn dan wanneer je een ritje naar de Action maakt.
Woon je regio 040? Kom ‘m dan gerust ophalen, ik hoef er niks voor.
Ik DM je evenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:57 schreef McLaura het volgende:
Ik ga Tula Camosaurus Toddler verkopen. Eigenlijk zo goed als nieuw, paar keer gebruikt (alleen op een dagje Efteling in de zomer). Hij blijft liggen omdat 21 kilo gewoon te zwaar voor me is
[ afbeelding ]
Gekocht via Bol.com voor ¤149 en ik wil er graag ¤110 inc verzenden voor.
Verkocht (aan jou dus)quote:
Heb je een foto van t bedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:09 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog interesse in een Petit Amélie peuterbed (140x70) incl matras van een half (!) Jaar oud?
En een diaperchamp luieremmer.
Amélie peuterbed "Plume" 140x70 incl. 10 cm Matrasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb je een foto van t bed?
Is het een optie de Tiny love op te sturen en zo ja, wat is je vraagprijs incl verzendkosten?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:22 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Tiny Love boxmobiel. Incl afstandsbediening. En inclusief batterijen, kunnen nog een tijd mee!
Passen A t/m I ook niet aan elkaar, of alleen niet aan de complete set? En waar ophalen?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:58 schreef FlyingFish het volgende:
36 van die kleurige speeltegels (A tot Z plus 0-9) voor ¤15. Alleen de W is gescheurd, verder compleet. Voor ¤3 heb ik ook enkel A tot I in een afwijkende vorm (past niet aan elkaar). Alleen ophalen.
Het zijn twee losse setjes, dus een set A-Z + getallen en apart daarvan een setje A tot I (van een ander merk). En die twee sets zijn niet te combineren samen, want al die dingen hebben verschillende randen die niet aansluiten. (Ik heb ook nog een derde setje met dieren met wéér andere randjes maar daar missen nog wat stukjes van)quote:Op zondag 9 februari 2020 17:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Passen A t/m I ook niet aan elkaar, of alleen niet aan de complete set? En waar ophalen?
Tuurlijk! Stuur je een pm met je gegevens?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
MwCactus, mag ik de jas, het korte broekje en regenboogshirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een kortingscode.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:36 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode voor Landal waar je niks mee doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |