Ohh, ik laat hem aan m'n kleine broertje zien, die krijgt een babytjequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:08 schreef pinquit het volgende:
Ik verkoop onze co-sleeper
Iemand hier die hem kan gebruiken?
Babybay Maxi, lekker groot.
Co-sleeper cosleeper Babybay Maxi
¤ 85,00
http://link.marktplaats.n(...)socialbuttons_seller
Voor jullie is ie 70!
Mijn all time pyjama favourite, Next: https://www.nextdirect.co(...)-pyjamas-size-8692cmquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:59 schreef Plumeria het volgende:
Binnenkort pyjamadag op het kdv. ( :’) )L. slaapt alleen in pakjes uit één stuk met voetjes, dus niet praktisch. Ben op zoek naar een pyjama (losse broek en shirt) met leuke print (ala Smafolk ofzo). Maat 86, voor een jochie.
Thanks, die met die brandweerauto's ziet er tof uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn all time pyjama favourite, Next: https://www.nextdirect.co(...)-pyjamas-size-8692cm
Ondanks dat Next meestal vrij ruim valt, zou ik voor maat 86-92 gaan, vind de pyjama’s niet erg groot vallen, en dan doe je er lekker lang mee.
Deze is nog te koop!quote:Op donderdag 12 december 2019 11:21 schreef Plumeria het volgende:
Te koop: Little Frog Cosy Frog draagcover in het zwart, 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
https://www.vonvavoom.nl/(...)raagcover-zwart.html
Vraagprijs 20 euro ex evt. verzenden (kan denk ik wel in een dikke envelop). Ophalen mag ook, regio 020.
Is het de fleece versie of de softshell?quote:
De fleece iddquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is het de fleece versie of de softshell?
Edit: Ik zie via de link dat het de fleece is
Ik heb wel interesse, maar het is om eerlijk te zijn wel beetje afh van de staat waarin de cover is, want voor ruim een tientje meer kan ik 'm nieuw krijgen![]()
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Plumeria het volgende:
[..]
De fleece iddIk heb hem 1 keertje gebruikt. Maar voel je vrij een bod te doen hoor!
hoe kapotgedraaid? Bij mij is dat schuifje wat er uitkomt wel eens verkeerd geschoven, maar dat kon na een heleboel gepruts weer goed geschoven worden.. wellicht kun je t toch maken.. (en anders heb je n hele sterke schoonmoeder, knap van haar!)quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Malteser het volgende:
Long shot:
Iemand een Yepp Maxi ter overname? En dan degene die past op de Easyfit adapter.
Schoonmama heeft het mechanisme van de Yepp die ik voor haar kocht kapot gedraaid en ik word bij Yepp niets wijzer of zoiets los te bestellen is. Ze verwijzen me na het maken van tig foto's “toch naar de dichtsbijzijnde Yepp dealer, omdat we het niet weten”.
Als je aan de knop draait, beweegt het schuifje helemaal niet meer. Het schuifje zit in het systeem (dus zoals het zit als de stoel los van de fiets is).quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
hoe kapotgedraaid? Bij mij is dat schuifje wat er uitkomt wel eens verkeerd geschoven, maar dat kon na een heleboel gepruts weer goed geschoven worden.. wellicht kun je t toch maken.. (en anders heb je n hele sterke schoonmoeder, knap van haar!)
klinkt wel als wat wij ook hadden.. dat was weer goed te krijgen.. hopelijk bij jou ook..quote:Op zondag 29 december 2019 07:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Als je aan de knop draait, beweegt het schuifje helemaal niet meer. Het schuifje zit in het systeem (dus zoals het zit als de stoel los van de fiets is).
Ik overweeg dinsdag even binnen te lopen bij de plaatselijke fietsenmaker. Daar kocht ik niet deze Yepp maar wel beide Yepp stoelen die op mijn eigen fiets zitten.
Fixed!quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
klinkt wel als wat wij ook hadden.. dat was weer goed te krijgen.. hopelijk bij jou ook..
ha, fijn dat t gelukt is!quote:Op zondag 29 december 2019 14:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Fixed!
Heb onze eigen stoel er eens naastgelegd om te vergelijken en nav jouw post ben ik gaan kijken of er niet iets scheef zat. En ja hoor! Nu doet ‘ie het weer. Super fijn.
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels verkocht!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:27 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohh, ik laat hem aan m'n kleine broertje zien, die krijgt een babytje
Valt hij groot, klein, gemiddeld?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand blij maken met deze trui in maat 74? De verpakking is nog ongeopend en hij is dus uiteraard niet gedragen. Had ‘m destijds dubbel besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |