Lodger heeft slaapzakken met zo'n gat erin.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik zoek een slaapzak met zo'n gat voor de autostoel. Ik kan er gewoon geen vinden, behalve hele dure en die zoek ik niet. Wij gebruiken nu Puckababy, maar ik wil zo'n 'gat-slaapzak' als we een keer ergens zijn en hij daar slaapt.
Iemand een idee waar te vinden? Of iemand iets in de verkoop
Ik ga voor je kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Thnx voor de tips!
Ik had zelf bijna de neiging om te gaan knippen, maar de afwerking kan ik niet haha.
Bij Prenatal zie ik nu alleen een roze en dat doe ik alleen in uiterste nood (jongetje hier)![]()
@:Jentin; ik heb even gekeken naar de maten van de minimonkey en dan zoek ik de small (80cm)
En anders kleding maat 68/74 (handig, al die verschillende maat aanduidingen)
Ik was niet degene die de vraag stelde, maar welke lodger-slaapzakken zijn dat (Winter? Effen of met een printje?).quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:40 schreef wieksel het volgende:
Ik heb ook nog 2 Lodgers liggen in 68-80 Vlgs mij. Licht grijs en een blauwe volgens mij.
Ik heb een kuikentje pak in die maat. Mag je best hebben maar ik vrees dat de verzendkosten hoger zijn dan wanneer je een ritje naar de Action maakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:22 schreef Takkie88 het volgende:
Ook een vraag; heeft iemand carnavals/verkleedkleding liggen ter overname? Ik ben voor Sofie op zoek naar 1 of 2 pakjes. Maat 74 of een kleine 80. Bij voorkeur niet al te roze/prinsesserig.
Het is voor wanneer ze in de carnavalsweek naar het kdv gaat.
Bedankt voor het aanbod! Sofie is vorig jaar als kuikentje geweest, mocht ik niks vinden dan past ze die waarschijnlijk nog wel. Nou weet ik dat ze dat uiteraard zelf niet meer weet maar ik vind het leuker als ze nu anders verkleed gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb een kuikentje pak in die maat. Mag je best hebben maar ik vrees dat de verzendkosten hoger zijn dan wanneer je een ritje naar de Action maakt.
Woon je regio 040? Kom ‘m dan gerust ophalen, ik hoef er niks voor.
Ik DM je evenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:57 schreef McLaura het volgende:
Ik ga Tula Camosaurus Toddler verkopen. Eigenlijk zo goed als nieuw, paar keer gebruikt (alleen op een dagje Efteling in de zomer). Hij blijft liggen omdat 21 kilo gewoon te zwaar voor me is
[ afbeelding ]
Gekocht via Bol.com voor ¤149 en ik wil er graag ¤110 inc verzenden voor.
Verkocht (aan jou dus)quote:
Heb je een foto van t bedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:09 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog interesse in een Petit Amélie peuterbed (140x70) incl matras van een half (!) Jaar oud?
En een diaperchamp luieremmer.
Amélie peuterbed "Plume" 140x70 incl. 10 cm Matrasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb je een foto van t bed?
Is het een optie de Tiny love op te sturen en zo ja, wat is je vraagprijs incl verzendkosten?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:22 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ]
Tiny Love boxmobiel. Incl afstandsbediening. En inclusief batterijen, kunnen nog een tijd mee!
Passen A t/m I ook niet aan elkaar, of alleen niet aan de complete set? En waar ophalen?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:58 schreef FlyingFish het volgende:
36 van die kleurige speeltegels (A tot Z plus 0-9) voor ¤15. Alleen de W is gescheurd, verder compleet. Voor ¤3 heb ik ook enkel A tot I in een afwijkende vorm (past niet aan elkaar). Alleen ophalen.
Het zijn twee losse setjes, dus een set A-Z + getallen en apart daarvan een setje A tot I (van een ander merk). En die twee sets zijn niet te combineren samen, want al die dingen hebben verschillende randen die niet aansluiten. (Ik heb ook nog een derde setje met dieren met wéér andere randjes maar daar missen nog wat stukjes van)quote:Op zondag 9 februari 2020 17:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Passen A t/m I ook niet aan elkaar, of alleen niet aan de complete set? En waar ophalen?
Tuurlijk! Stuur je een pm met je gegevens?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
MwCactus, mag ik de jas, het korte broekje en regenboogshirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een kortingscode.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:36 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode voor Landal waar je niks mee doet?
Stuur even een pm.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:00 schreef Crumpette het volgende:
Oe een kortingscode voor landal voor de meivakantie heb ik ook wel oren naar.
Ik ook! Lidl heeft alleen lichtroze momenteelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik zoek een regenbroek / overbroek in maat 74/80!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |