Jinek... mals gras aan de andere kant van het hek zonder voedingswaarde.quote:
lekker bezigquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ruzie Merel en Jessie - 19 september 2019.
x7lhit2
Bijna iedere dag ruzie gaat lekker.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7lhit2
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7lhit2
oh die oplichterquote:
Of hij voelt zich echt gevleidquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:33 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook door dat dit allemaal opgezette komedie is.
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuke cadeautjes jezelf verminken, bedankt papa en mama
hoeveel heb jequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met paard en wagen rondtrekken, wat een fokking domme klootzak ....
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt opwindende praatjes van Jessiequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja hier zitten ze echt op te wachten Jessie
Kijk maar uit, straks heb je een aantal Lexi's rondlopen die de hele dag EENDJUIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS roepenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
danoontje powerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze was opperhoofd vuur maken in het crematorium, maar het werd haar te heet onder haar voeten.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee bezopen Merel met Jordie op de plee volgt zo ....
Kleine Phoenixjes dus.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorhoofd zat in de crematoriums en nu heeft ze kinderen
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh kinderen, dus geen assistente hans klok met tegenwindmachine altijd aan
Pamela Andersom deed datquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh kinderen, dus geen assistente hans klok met tegenwindmachine altijd aan
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorhoofd zat in de crematoriums en nu heeft ze kinderen
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee bezopen Merel met Jordie op de plee volgt zo ....
ook met vlinderquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:49 schreef Crabapple het volgende:
Toch heeft Jessie een leuker gesprek met die meiden dan dat ik ooit van hem met Merel heb gezien.
Thuis dan hè...quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maris zou een moord doen voor dat platte buikje
chickies hosselen voor zijn grote tentquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie Photoshop FF, of niet ... ?
Gisteren...? Ik zie niet anders. Tis een soort gans met een backpack.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Er is nog een stukje van gisteravond waar je Maris ziet waggelen trouwens.
Gisteren was ze zo bezopen dat het nog erger was.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteren...? Ik zie niet anders. Tis een soort gans met een backpack.
Ja, die kan ik helaas niet vinden ....quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is nog een stukje van gisteravond waar je Maris ziet waggelen trouwens.
Hij heb PT Brandoff, maar lijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:58 schreef yvondenise het volgende:
Die pens van Wyatt,daar mag hij wel wat aan doen..
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heb PT Brandoff, maar lijkt niet te werken
Brandoff traint hem al een jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:58 schreef yvondenise het volgende:
Nee, nee, Nee!quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, Adriaan komt de laatste maand terug voor de eindstrijd ....
Dat gun ik ze welquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:01 schreef DKUp het volgende:
Milani is jarig gefeliciteerd Milani!
Laten we het aub zo houden!quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ze weten het alleen nog niet ....
Hij geniet echt van hun aandachtquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo heb ie een excuus om bij de swollen pantera weg te blijven
Daar mogen wel meer mannen wat aan gaan doen ...quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:58 schreef yvondenise het volgende:
shell wult blijven liggen, er valt niks te halen voor haarzelfquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:06 schreef chufi het volgende:
Myleen 21 en iedereen komt opeens uit alle hoeken tevoorschijn .... nou ja Dylan , Fran en Andrea o daar is Lexs ook nog
Tja schoenen uiteindelijk betaald van eigen zakgeld ... die is 2 weken depri nu ... wat een ellende ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
shell wult blijven liggen, er valt niks te halen voor haarzelf
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, wat een domme kut .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Merel deel 2 - 19 september 2019.
x7lhpzg
het was echt ergquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x7lhpzg
jij bent een topperquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x7lhpzg
tentje voor paulus de boskabouterquote:
is van haar ex, ik snap haar ex wel. lekker knusquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
tentje voor paulus de boskabouter
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:15 schreef KeesAnders het volgende:
En die vuurtoren heeft een knoepert van een tent voor zichzelf.
inspector wyattquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Een beetje kerel zou zijn tent afstaan nu
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:18 schreef MacDeMarco het volgende:
wyatt heeft 5 tenten, dit is de kleinste
ik zit te wachten op: '' kom bij mj liggen''quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Een beetje kerel zou zijn tent afstaan nu
female to malequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:20 schreef KeesAnders het volgende:
Maar even serieus nu. Is Wyatt nu een meisje die een jongen wil worden of een jongen die een meisje wil worden?
Vrouw naar man en geen grapjes maken want andersquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:20 schreef KeesAnders het volgende:
Maar even serieus nu. Is Wyatt nu een meisje die een jongen wil worden of een jongen die een meisje wil worden?
nee, hij heeft nu een neppe hangen en kan er seks mee hebben zegt hijquote:
Oh met pompsysteem of zo joystickiequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nee, hij heeft nu een neppe hangen en kan er seks mee hebben zegt hij
Een dildo voorhangen geil voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
nee, hij heeft nu een neppe hangen en kan er seks mee hebben zegt hij
het mens is er ook kleinquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
is de kleinste tent van wyaaat
Is gewoon een lelijk persoon, maar ach ook hij heeft zichzelf niet gemaakt....quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Die rooie is toch ook een lelijkerd flap oren dopneus
"Idee" van Hiske, Shelley, Franny. Weekend bubbelbad op kosten van geld gewonnen met treintje.quote:
Lag nog boven ergens in de siloquote:
Nou euhhh een paar faceliften dan maarquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon een lelijk persoon, maar ach ook hij heeft zichzelf niet gemaakt....
Zal niet veel helpen vrees ik.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou euhhh een paar faceliften dan maar
Owquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lag nog boven ergens in de silo
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal niet veel helpen vrees ik.....
Het idee waar de hele groep achter moest staan ... alleen wist de helft het niet en Merel is er al helemaal niet blij mee ... wat een waus idee van achter ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:30 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
"Idee" van Hiske, Shelley, Franny. Weekend bubbelbad op kosten van geld gewonnen met treintje.
ligt die in de boot of de kast?quote:
in de kastquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ligt die in de boot of de kast?
hij twijfeltquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:41 schreef snetje het volgende:
Jessie doe eens lief en ruil met die dames ... gelijk weer leuke tv beelden ... Merel die morgenvroeg de boot inkruipt om haar excuses aan te bieden en die 2 dames in zijn bed aantreft ...
Ik zei het al.. alleen kruipt ie zelf voorinquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie wil de vrouwtjes in de boot
morgen ruzie met merel
ja jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:43 schreef sjampoeh het volgende:
hij wil wel achter in de boot liggen en de meiden in zijn bed
/carequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:44 schreef Sofia2019 het volgende:
De hoeren gaan in de boot slapen. Dit is een script. Daarom is merel woest
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:44 schreef Sofia2019 het volgende:
100% script. Merel is niet voor niks zo boos gaap
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Campinggasten krijgen nooit zoveel aandacht, deze meiden zijn al de hele avond op de streams.
Gewoon doorgestoken kaart dus.
ze motten wat. deze 14 zijn uitgeblustquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Campinggasten krijgen nooit zoveel aandacht, deze meiden zijn al de hele avond op de streams.
sowiesoquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Dit soort overdreven gedoe hoeft van mij dus echt niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
jessicaaah ik ben vet bang voor gemaluh en sluisuh en nu dit
in een boot
scherpquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:50 schreef KeesAnders het volgende:
En dan staat Shelley morgenochtend om 6.30 uur bij die lege tent om ze wakker te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat dit spontaan is. Het is gewoon een script en komt van de regie. Daarom is merel de laatste 2 dagen woest.quote:
Normaal ligt hij voor 11 uur in z'n nestquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:56 schreef KeesAnders het volgende:
Gaat ie ook nog douchen om 1 uur s'nachts, ook een beetje erg raar, doet ie toch nooit? Of is het de bedoeling dat Merel straks de boot nog op loopt, precies als Jessie douchen is.
Omdat er amper iets gebeurt de laatste tijd heeft de regie dit verzonnen....quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:57 schreef mario390 het volgende:
de 2 willen toch niet echt in boot ligen, nur jesi will dat ze daar ligen![]()
![]()
![]()
Maar ook dan gaat hij niet vlak voor het slapen nog douchen toch.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal ligt hij voor 11 uur in z'n nest
ja maar ze zeggen ze willen nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Omdat er amper iets gebeurt de laatste tijd heeft de regie dit verzonnen....
hij heeft ze niet gedwongenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:57 schreef mario390 het volgende:
de 2 willen toch niet echt in boot ligen, nur jesi will dat ze daar ligen![]()
![]()
![]()
Nee maar dan word die ook niet uit elkaar getrokken door 2 chicksquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:59 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Maar ook dan gaat hij niet vlak voor het slapen nog douchen toch.
Interessant script wel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:00 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee maar dan word die ook niet uit elkaar getrokken door 2 chicks
die ligt in de kastquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaloers niet ,maar jesi haar meisje ligt al in boot
Nee, die bolle legt in de inloopkastquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee hoor die ligt in een kast, waar ze hoortquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruzie met merel die denkt dat hij met die twee in een bed heeft gelegen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Mijn enige vraag is ... Wat is de uitkomst van dit script .. Want laten we wel zijn 1 en 1 is 2 in deze ..
Kom op met de opties :
Ruzie tussen merel en Jessie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Mijn enige vraag is ... Wat is de uitkomst van dit script .. Want laten we wel zijn 1 en 1 is 2 in deze ..
Kom op met de opties :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |