Zal niet veel helpen vrees ik.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou euhhh een paar faceliften dan maar
Owquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lag nog boven ergens in de silo
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal niet veel helpen vrees ik.....
Het idee waar de hele groep achter moest staan ... alleen wist de helft het niet en Merel is er al helemaal niet blij mee ... wat een waus idee van achter ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:30 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
"Idee" van Hiske, Shelley, Franny. Weekend bubbelbad op kosten van geld gewonnen met treintje.
ligt die in de boot of de kast?quote:
in de kastquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ligt die in de boot of de kast?
hij twijfeltquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:41 schreef snetje het volgende:
Jessie doe eens lief en ruil met die dames ... gelijk weer leuke tv beelden ... Merel die morgenvroeg de boot inkruipt om haar excuses aan te bieden en die 2 dames in zijn bed aantreft ...
Ik zei het al.. alleen kruipt ie zelf voorinquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie wil de vrouwtjes in de boot
morgen ruzie met merel
ja jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:43 schreef sjampoeh het volgende:
hij wil wel achter in de boot liggen en de meiden in zijn bed
/carequote:Op zaterdag 21 september 2019 00:44 schreef Sofia2019 het volgende:
De hoeren gaan in de boot slapen. Dit is een script. Daarom is merel woest
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:44 schreef Sofia2019 het volgende:
100% script. Merel is niet voor niks zo boos gaap
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Campinggasten krijgen nooit zoveel aandacht, deze meiden zijn al de hele avond op de streams.
Gewoon doorgestoken kaart dus.
ze motten wat. deze 14 zijn uitgeblustquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Campinggasten krijgen nooit zoveel aandacht, deze meiden zijn al de hele avond op de streams.
sowiesoquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
Dit soort overdreven gedoe hoeft van mij dus echt niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:46 schreef spapaars het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
jessicaaah ik ben vet bang voor gemaluh en sluisuh en nu dit
in een boot
scherpquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:50 schreef KeesAnders het volgende:
En dan staat Shelley morgenochtend om 6.30 uur bij die lege tent om ze wakker te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat dit spontaan is. Het is gewoon een script en komt van de regie. Daarom is merel de laatste 2 dagen woest.quote:
Normaal ligt hij voor 11 uur in z'n nestquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:56 schreef KeesAnders het volgende:
Gaat ie ook nog douchen om 1 uur s'nachts, ook een beetje erg raar, doet ie toch nooit? Of is het de bedoeling dat Merel straks de boot nog op loopt, precies als Jessie douchen is.
Omdat er amper iets gebeurt de laatste tijd heeft de regie dit verzonnen....quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:57 schreef mario390 het volgende:
de 2 willen toch niet echt in boot ligen, nur jesi will dat ze daar ligen![]()
![]()
![]()
Maar ook dan gaat hij niet vlak voor het slapen nog douchen toch.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal ligt hij voor 11 uur in z'n nest
ja maar ze zeggen ze willen nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Omdat er amper iets gebeurt de laatste tijd heeft de regie dit verzonnen....
hij heeft ze niet gedwongenquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:57 schreef mario390 het volgende:
de 2 willen toch niet echt in boot ligen, nur jesi will dat ze daar ligen![]()
![]()
![]()
Nee maar dan word die ook niet uit elkaar getrokken door 2 chicksquote:Op zaterdag 21 september 2019 00:59 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Maar ook dan gaat hij niet vlak voor het slapen nog douchen toch.
Interessant script wel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:00 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee maar dan word die ook niet uit elkaar getrokken door 2 chicks
die ligt in de kastquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaloers niet ,maar jesi haar meisje ligt al in boot
Nee, die bolle legt in de inloopkastquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee hoor die ligt in een kast, waar ze hoortquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruzie met merel die denkt dat hij met die twee in een bed heeft gelegen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Mijn enige vraag is ... Wat is de uitkomst van dit script .. Want laten we wel zijn 1 en 1 is 2 in deze ..
Kom op met de opties :
Ruzie tussen merel en Jessie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Mijn enige vraag is ... Wat is de uitkomst van dit script .. Want laten we wel zijn 1 en 1 is 2 in deze ..
Kom op met de opties :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |