Jinek... mals gras aan de andere kant van het hek zonder voedingswaarde.quote:
lekker bezigquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ruzie Merel en Jessie - 19 september 2019.
x7lhit2
Bijna iedere dag ruzie gaat lekker.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7lhit2
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7lhit2
oh die oplichterquote:
Of hij voelt zich echt gevleidquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:33 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook door dat dit allemaal opgezette komedie is.
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuke cadeautjes jezelf verminken, bedankt papa en mama
hoeveel heb jequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Eigenlijk best handig ... ik weet nooit wat ik moet geven ... de volgende verjaardagen ga ik ook maar eens aan mijn dochters vragen wat ze willen ... tieten, billen, neus, oren, extra tenen ...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met paard en wagen rondtrekken, wat een fokking domme klootzak ....
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Echt opwindende praatjes van Jessiequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja hier zitten ze echt op te wachten Jessie
Kijk maar uit, straks heb je een aantal Lexi's rondlopen die de hele dag EENDJUIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS roepenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
danoontje powerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze was opperhoofd vuur maken in het crematorium, maar het werd haar te heet onder haar voeten.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee bezopen Merel met Jordie op de plee volgt zo ....
Kleine Phoenixjes dus.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorhoofd zat in de crematoriums en nu heeft ze kinderen
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh kinderen, dus geen assistente hans klok met tegenwindmachine altijd aan
Pamela Andersom deed datquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
oh kinderen, dus geen assistente hans klok met tegenwindmachine altijd aan
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Voorhoofd zat in de crematoriums en nu heeft ze kinderen
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deel twee bezopen Merel met Jordie op de plee volgt zo ....
ook met vlinderquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:49 schreef Crabapple het volgende:
Toch heeft Jessie een leuker gesprek met die meiden dan dat ik ooit van hem met Merel heb gezien.
Thuis dan hè...quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maris zou een moord doen voor dat platte buikje
chickies hosselen voor zijn grote tentquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie Photoshop FF, of niet ... ?
Gisteren...? Ik zie niet anders. Tis een soort gans met een backpack.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Er is nog een stukje van gisteravond waar je Maris ziet waggelen trouwens.
Gisteren was ze zo bezopen dat het nog erger was.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteren...? Ik zie niet anders. Tis een soort gans met een backpack.
Ja, die kan ik helaas niet vinden ....quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is nog een stukje van gisteravond waar je Maris ziet waggelen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |