SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Zilverberk op 20-09-2019 23:29:11 ]
Het was dan ook een slechte voorbereiding van die Montgomeryquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Vond dit zo’n gave foto. Veel veteranen voelden zich schuldig omdat Arnhem in puin geschoten was. Maar als ze hier komen worden ze met open armen ontvangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:59 schreef Bluezz het volgende:
@:Molo de onderste is lekker goedkoop en van MS. Daar ga ik komende week ff kijken/voelen/passen tijdens de lunchwandel
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworrequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik bedenk mij net dat mijn winterjas ook aan vervanging toe is. En die is nog geen 15 jaar.
Oei, verkeerd begrepen denk. Ik heb ze nog nooit gegeten (zelfs niet gezien). Maar zei dat ik kokos met pure chocola lekkerder vond omdat iemand aangaf dat het witte chocolade was. En toen dacht ik gelijk aan pure bountyquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dus kokos pepernoten van Boletje gehaald doordat FFT enthousiast was, maar dat was voor mij dus 10x niksEn ik hou wel van kokossmaak
Ik pas er nog wel in, maar de rafels hangen eraan. Da's niet zo chic.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworre
Ik heb een nieuwe gekocht, van de ANWBquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworre
Verkopen ze daar ook mooie jassen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gekocht, van de ANWB![]()
Maar is mooi ding eigenlijk, geen typische ANWB-stel jas goddank
Vind deze dus wel mooiquote:
Wow knap hoor dat je dat zo lang goed en heel houdtquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik bedenk mij net dat mijn winterjas ook aan vervanging toe is. En die is nog geen 15 jaar.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook mooie jassen?
"Nog geen 15 jaar" kan ook 2 jaar zijn he?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow knap hoor dat je dat zo lang goed en heel houdt
quote:
Prima jassie! Lijkt op mn oude. (Bijna oudquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind deze dus wel mooi
Zonder capuchon uiteraard, want hrrrrr
https://m.webwinkel.anwb.(...)ames-softshell.html#
Yes!quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima jassie! Lijkt op mn oude. (Bijna oud) Softshell is wel fijn.
Leuke kleur paars ja. Prima jas ook denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
In die paarse kleur, weer eens wat anders dan mijn regular zwart
Nette jas komt nog, eerst stabieler worden
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jasquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuke kleur paars ja. Prima jas ook denk ik.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jas
Zo frigging boring dat, en kijk maar om je heen, je ziet ze ķveral, zeker in de winter
Minder veilig op de fiets ook. Liever een lichtere kleur. Maarre, ik heb er ook eentje in de kast hangen, een donkerblauwe winterjas.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jas
Zo frigging boring dat, en kijk maar om je heen, je ziet ze ķveral, zeker in de winter
Heb je daar ook zo'n jagershoedje met veer bij?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste 3 winterjassen zijn allemaal donkergroen. Dat covert deze hele eeuw tot nu toe. Heb je daar ook een mening over?
Nee dat dan weer niet. Zodra het half spannend word faal ik, dat weet jequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n jagershoedje met veer bij?
Moet ik het regelen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Zodra het half spannend word faal ik, dat weet je
Welk probleem zou dat oplossen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Moet ik het regelen voor je verjaardag?
Geen enkele. Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk probleem zou dat oplossen?
Ja leuk voor je, maar dat is wel vet saaiquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]Ik heb een zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige Canadese donkerblauwe outdoor-winterjas
ja, zelfde idee als donkerblauwquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste 3 winterjassen zijn allemaal donkergroen. Dat covert deze hele eeuw tot nu toe. Heb je daar ook een mening over?
Wat is deze???quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Minder veilig op de fiets ook. Liever een lichtere kleur. Maarre, ik heb er ook eentje in de kast hangen, een donkerblauwe winterjas.
Het leven is te kort voor jouw mening over mijn kleurenquote:
Hehehequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor jouw mening over mijn kleuren
En wat vind je van Teams?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik TOPdesk redelijk ok vind?
Leuk spul daar, morgen eens goed kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Voor kleurrijke en betaalbare jassen...klikte ik hier https://modetalente.com/collections/mantel-jacken
Gewoon voor erbij.
Oh daar zitten wel toffe dingen tussenquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Voor kleurrijke en betaalbare jassen...klikte ik hier https://modetalente.com/collections/mantel-jacken
Gewoon voor erbij.
Zelfs de search binnen Fok werkt beter/prettigerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs de search binnen Fok werkt beter
bij ons blijven ze halsstarrig Teams gebruiken ondanks dat ik tegen elke kantooretiquette in luidkeels mijn ongenoegen laat blijken bij elke gelegenheid imaginable.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs de search binnen Fok werkt beter/prettiger
Alles wordt me gemaild inmiddels, want onbruikbaar, zeker over twee Citrix omgevingen heen, weet ik het. Werkt iig aids, dus nu gewoon niet meer![]()
Is ook een optie ja. Passen die 14 truien er ook onder?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
Ik was zojuist nog een poos zonder jas buiten, stap net pas binnen. Wat is het nog lekker buiten! Nog helemaal niet in de stemming om aan winterjassen te denken
Misschien dat ik gewoon mijn geliefde zonerjas (vaalgroen soort legerjasje) met veertien truien eronder inzet komende winter
5 minuten werk in je eentje. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuuut. We moeten het bed nog opmaken. Kuuuuuuut.
Herkenbaar, dit dat alles. Wil je naar bed, is je bed onbegaanbaar. Zo kil.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel als -ie niet dicht hoeft en dat kan in de loop van de winter toch al niet meer wegens foetus meezeulenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is ook een optie ja. Passen die 14 truien er ook onder?
Jij begrijpt er echt niks vanquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Non existing problems deel 4843. Al je te belazerd was om je bed op te maken dan kan je best een keertje op de kal matras crashen. Motiveertje om morgen WEL even die moeite te nemen.
Nee jij wel he. Denk je dat dat bed zichzelf opmaakt of watquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niks van
Ohja, dat is onhandig. Steeds kleding die niet meer past.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel als -ie niet dicht hoeft en dat kan in de loop van de winter toch al niet meer wegens foetus meezeulen
Lucky, aaaaargh, da's rot om te zijn vergeten ja! Herkenbaar
Je snapt het punt niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Non existing problems deel 4843. Al je te belazerd was om je bed op te maken dan kan je best een keertje op de kale matras crashen. Motiveert je om morgen WEL even die moeite te nemen.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij wel he. Denk je dat dat bed zichzelf opmaakt of wat
Je snapt het punt niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Non existing problems deel 4843. Al je te belazerd was om je bed op te maken dan kan je best een keertje op de kale matras crashen. Motiveert je om morgen WEL even die moeite te nemen.
Straks crasht ie op dat kale bed.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef minilot het volgende:
Oh, Fles snapt het niet. Deal kom jij voortaan onze bedden laat op de avond opmaken als we het zelf vergeten zijn!
QFTquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar haast niets erger dan helemaal klaarstaan om lekker in bed te duiken om er dan achter te komen dat je nog moet klooien met dekbedden en hoeslakens en zulks
Ik. Wil. Slapen.
Zo heb ik het hoogzwanger in de winter de vorige keer wel gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gelukkig is de foetus een soort inwendige kachel, zodat je jas ook niet dicht hoeft.
Ik was hoogzwanger tijdens een hittegolf.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo heb ik het hoogzwanger in de winter de vorige keer wel gedaan.Warm zat, reguliere winterjas open en sjaal ervoor
Ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar haast niets erger dan helemaal klaarstaan om lekker in bed te duiken om er dan achter te komen dat je nog moet klooien met dekbedden en hoeslakens en zulks
Ik. Wil. Slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fles snapt het prima. Denk je nou echt dat Fles niet minstens 50 % van de gevallen tegen precies dit issue aan loopt? Tuurlijjk wel. Ja, jammerdan. Even paar minuutjes inspannen, vaak toch al enigszins beschonken dus dat scheelt dan weer. En daarna kun je alsnog even zo goed heerlijk gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef minilot het volgende:
Oh, Fles snapt het niet. Deal kom jij voortaan onze bedden laat op de avond opmaken als we het zelf vergeten zijn!
Niet iedereen kan zo gemakkelijk over Groot Leed heen stappen als jijquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles snapt het prima. Denk je nou echt dat Fles niet minstens 50 % van de gevallen tegen precies dit issue aan loopt? Tuurlijjk wel. Ja, jammerdan. Even paar minuutjes inspannen, vaak toch al enigszins beschonken dus dat scheelt dan weer. En daarna kun je alsnog even zo goed heerlijk gaan slapen..
Oef! Er zit een grens aan wat je uit kunt trekken natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was hoogzwanger tijdens een hittegolf.
Je bent te praktischquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles snapt het prima. Denk je nou echt dat Fles niet minstens 50 % van de gevallen tegen precies dit issue aan loopt? Tuurlijjk wel. Ja, jammerdan. Even paar minuutjes inspannen, vaak toch al enigszins beschonken dus dat scheelt dan weer. En daarna kun je alsnog even zo goed heerlijk gaan slapen..
Mannen zijn Simple as Fuckquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo gemakkelijk over Groot Leed heen stappen als jij
Dat blijktquote:
Oh dit soort dingen weet ik niet van neequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef! Er zit een grens aan wat je uit kunt trekken natuurlijk..
Nja, afdoende beschonken of anderszins onder invloed scheelt natuurlijk wel, dan is een kaal matras ķķk lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jullie ook maar half zo theoretisch waren.. had ik nu 400 kinderen.quote:
Wie is 'jullie'?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jullie ook maar half zo theoretisch waren.. had ik nu 400 kinderen.
ik vouw of strijk nooit was. Ik slaap ook onder een kaal dekbed omdat ik het aanbrngen van een hoeslaken de moeite niet waard vind. Trap ik toch binnen twee nachten weer uitquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nja, afdoende beschonken of anderszins onder invloed scheelt natuurlijk wel, dan is een kaal matras ķķk lekker
Er komt dan toch een moment dat je 's nachts koud wakker wordt, vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nja, afdoende beschonken of anderszins onder invloed scheelt natuurlijk wel, dan is een kaal matras ķķk lekker
Excuusquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:14 schreef minilot het volgende:
Ik wil trouwens bezwaar aantekenen tegen de OP - ik word mild suīcidaal van Blond.
Niet met voldoende tot je genomen middelenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er komt dan toch een moment dat je 's nachts koud wakker wordt, vermoed ik.
Laat dat mild maar weg bij mijquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:14 schreef minilot het volgende:
Ik wil trouwens bezwaar aantekenen tegen de OP - ik word mild suīcidaal van Blond.
Morgen hele dag buitenactiviteiten, zin inquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
Ik was zojuist nog een poos zonder jas buiten, stap net pas binnen. Wat is het nog lekker buiten! Nog helemaal niet in de stemming om aan winterjassen te denken
Misschien dat ik gewoon mijn geliefde zonerjas (vaalgroen soort legerjasje) met veertien truien eronder inzet komende winter
Blondquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:14 schreef minilot het volgende:
Blijven doen, steeds heftigerquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij ons blijven ze halsstarrig Teams gebruiken ondanks dat ik tegen elke kantooretiquette in luidkeels mijn ongenoegen laat blijken bij elke gelegenheid imaginable.
Controls van mijn headset werken gewoon niet in Teams!
Wat ga je zoal doen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen hele dag buitenactiviteiten, zin in
Die hitte- en zweetaanvallen door die parasiet, mijn hemel!quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, dat is onhandig. Steeds kleding die niet meer past.
Gelukkig is de foetus een soort inwendige kachel, zodat je jas ook niet dicht hoeft.
Ja, okee. Eens met hoppig bier en lichtblonde meisjesquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blond![]()
Lange blonde krulletjes![]()
Lange blonde paardestaart![]()
Hoppig Belgisch blond
Normaal gesproken heb ik het doorlopend koud, toen 9 maanden niet. Ik vond het een verademing.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hitte- en zweetaanvallen door die parasiet, mijn hemel!
Weleens direct op laminaat getuktquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Jodenvolkquote:
Die mag eerst wat pokon op borst en buik smeren. En zijn wax-abo opzeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geef mij dit bakkie maar
[ afbeelding ]
Nah, juist eindelijk lekker warm.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hitte- en zweetaanvallen door die parasiet, mijn hemel!
Maar hoe komt ome fles aan 400 kinderen als het jodenvolk wat rationeler wordt?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jodenvolk
(Geen idee waar dit vandaan komt, is mij altijd verteld zo)
Waarmee niet dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, okee. Eens met hoppig bier en lichtblonde meisjes
Wait whutquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hoe komt ome fles aan 400 kinderen als het jodenvolk wat rationeler wordt?
Kon zo gauw niks beters vindenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die mag eerst wat pokon op borst en buik smeren. En zijn wax-abo opzeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mwuh, zien we tzt wel.quote:
Hierbij vroeg ik "wie is jullie?"quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als jullie ook maar half zo theoretisch waren.. had ik nu 400 kinderen.
Ik zweette de tent uit, terwijl ik het normaal altijd zo koud hebquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, juist eindelijk lekker warm.
Maar goed, ik heb net ook een slapende Günther tegen mijn voeten geparkeerd, want lekker warm
Chinezen tot Jood omturnen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hoe komt ome fles aan 400 kinderen als het jodenvolk wat rationeler wordt?
Oh ja dat was wat suboptimaal inderdaad. Godverdomme zeg doe ik ook eens iets verkeerd. Hate mequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hierbij vroeg ik "wie is jullie?"
Ik haat je helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat was wat suboptimaal inderdaad. Godverdomme zeg doe ik ook eens iets verkeerd. Hate me
Boven of onder?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
Inzake blonde krullen, ik had eens een half-Zweeds meisje dat helemaal van zichzelf een bijna witblonde afro had, dat was wel erg gaaf
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:25 schreef Zilverberk het volgende:
Half twaalf al.Morgen lange dag gepland. Truste
Dat was een gezegde bij ons thuisquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jaaaaa, de vraag was aan jou gesteld hoor. En ik krijg een ongerelateerd antwoord van Molo.
Boven!quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was een gezegde bij ons thuis![]()
Als ik zei 'dat mocht van jullie' oid, zei mijn moeder 'jullie is jodenvolk'
Nee mijn familie is grotendeels een kopie van mijquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:27 schreef minilot het volgende:
Molo, wat ben je toch een gezelligheidsdierIk wilde vanuit een persoonlijke reflex al sterkte wensen, maar ik lees dat dat niet nodig is
Ik ben grijs down there, hoe treurig is datquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Boven!
Onder in potentie vast ook, maar was steevast zeer glad dus kweenie
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
en nu is JOUW MOEDER mijn probleem zekerIk dacht het niet eah
Verven?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben grijs down there, hoe treurig is dat![]()
GVD pas 36!!!
Ha! Staat vast wijsgerigquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
GVD pas 36!!!
Is een van oorsprong racistische uitdrukking en later verwerkt in een boektitel van Sal Santen:quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:20 schreef Molo het volgende:
Jodenvolk
(Geen idee waar dit vandaan komt, is mij altijd verteld zo)
Kloptquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bij Molo echt een idee van iemand waar ik me voor niks zou hoeven schamen
Gewoon kaal harsen. Napalm in jouw geval dus.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
GVD pas 36!!!
Ik weet niet of dat de voorkeur van meneer Molo heeft?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon foetsie harsen, probleem opgelost!
Mijn beste vriend, jarenlang het enige wat mij nog aan mijn jeugdgrond Brabant bond (waar ik van mijn 6e tot mijn 26e woonde) is uiteindelijk geëmigreerd naar Zweden. Voor werk. maar ja nu natuurlijk aan een bloedmooi Abbameisje blijven hangen etcquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
Inzake blonde krullen, ik had eens een half-Zweeds meisje dat helemaal van zichzelf een bijna witblonde afro had, dat was wel erg gaaf
Ja ik lees het netquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Is een van oorsprong racistische uitdrukking en later verwerkt in een boektitel van Sal Santen:
[ afbeelding ]
Doet dat ertoe? Wat den vent ervan vindt?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de voorkeur van meneer Molo heeft?
Sinds wanneer boeide dat wat dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de voorkeur van meneer Molo heeft?
Datquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet dat ertoe? Wat den vent ervan vindt?
Vorige week al gevierd. Was nu in Eindhoven naar een band kijken bij ameezing. Wat wel heel erg leuk was trouwens.quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, de oudjes zijn nog op
Hoe was je verjaardagsfeessie?
Oh niks zeggen. Wij kijken nu een restje afl. 3quote:Op zaterdag 21 september 2019 00:35 schreef Aure het volgende:
Nog even laatste aflevering Unbelievable afkijken en dan echt slapen
Ben je alweer 30-en-een-dagquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben aan het kijken hoe ze bij een oude Top Gear een Hilux aan het vermoorden zijn.
Ja nog even en ik begin te krimpen.. Blijft er helemaal niks van over.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je alweer 30-en-een-dagDe tijd vliegt als je ouder wordt
Bijna alles wordt kleiner.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Krimpen is heel normaal op bejaarde leeftijd, TP![]()
![]()
Stofnestjequote:Op vrijdag 20 september 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
GVD pas 36!!!
Je wekker niet om 7 uur zetten helptquote:Op zaterdag 21 september 2019 07:09 schreef Myraela het volgende:
Waarom word ik altijd om 7 uur wakker. 😒
quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Wij kregen vorig jaar een passief-agressief briefje in de bus waarin stond dat Burendag dit jaar niet door zou gaan wegens te weinig belangstelling en te weinig helpende handen.
Oh, voor mij boeit dat wel ja. Voor jou ligt dat blijkbaar anders.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet dat ertoe? Wat den vent ervan vindt?
Hoe gaat zoiets dan, dat je partner (mee)bepaalt wat voor 'haardracht' je hebt?quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, voor mij boeit dat wel ja. Voor jou ligt dat blijkbaar anders.
Tevens.. goedemorgen.
Fantastisch!quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:21 schreef Molo het volgende:
Vriendin doet altijd haar Burendagperikelen groots uit de doeken omdat haar buurman een narcistische amateurkok is en dan alle registers open trekt en elk jaar met ernstige hoofdpijn afhaakt zodra er daadwerkelijk gegeten wordt![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:27 schreef minilot het volgende:
Burendag doet me eraan denken dat de toffe rare familie een paar straten verderop (obscure bandshirts, zwarte gordijnen, vleesetende planten in de vensterbank, twee puike kleine koters) het dit jaar wel weer op zich zal nemen om Halloween te organiseren in de buurt. Ik had vorig jaar nog heel fangirly zoete kaneel/pompoenbroodjes voor ze gebakken, de wederzijdse intentie uitgesproken eens bij elkaar op bezoek te gaan. Twee maanden later nog wel een duistere kerstkaart gestuurd maar het is nu dus blijkbaar alweer zowat een jaar niet gelukt om dat verder te ontwikkelen, behoudens verlegen 'hoi' zeggen bij het tegenkomen in de supermarkt
Suuuucces. Nog E.-nieuws?quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:37 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens richting vriend Putin.
Uhm ja, ik las em verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
"Nog geen 15 jaar" kan ook 2 jaar zijn he?
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]Hartstikke leuk! Gezellige familiedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Tnx. Nee niet echt, de reparatie is nog steeds geen 100% garantie. Maar ze heeft er zelf vertrouwen in, vandaar dat we samen de keus gemaakt hebben dat ik vooralsnog ff m’n term af maak.quote:
Ik ben ook onderweg naar het land van een gesjeesde politicus met te veel invloed. Op naar Limburgquote:Op zaterdag 21 september 2019 07:37 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tnx. Nee niet echt, de reparatie is nog steeds geen 100% garantie. Maar ze heeft er zelf vertrouwen in, vandaar dat we samen de keus gemaakt hebben dat ik vooralsnog ff m’n term af maak.
Oh jee, dan moet ik altijd even snel controleren of mij niet weer een heel raar/archarisch/streekgebonden of foutief woord ontsnobbeld isquote:
Stobbe wel jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 09:08 schreef sigme het volgende:
Maar stobbe is een vrij normaal woord. *pfew*
Sterker nog: je gaat naar zijn stad!quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook onderweg naar het land van een gesjeesde politicus met te veel invloed. Op naar Limburg
Zwaai naarquote:Op zaterdag 21 september 2019 07:37 schreef FranticDJ het volgende:
Zal m’n best doenquote:Op zaterdag 21 september 2019 09:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zwaai naarKirkenes
voor me als je langs vaart.
Nu starten met zwaaien tot je Russisch hoort spreken en je zit goedquote:
Ik zet geen wekkers in het weekend. Normale wekker gaat overigens ook om kwart over 6, maar dan ben ik 6 uur al wakker.quote:
Met 57842 pittoreske stationnetjesquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een koelere eind is die Maaslijn zeg. Komt geen eind aan en ik ben net pas in Vierlingsbeek.
Nou ja, de pittoreskste van allemaal slaan we over: het pittoreske Meerlo-Tienrayquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met 57842 pittoreske stationnetjes
O noesquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, de pittoreskste van allemaal slaan we over: het pittoreske Meerlo-Tienray
Twee jaar onder de Dom gewoond: wakker worden met zicht op de wijzerplaat en het carillon.quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Iemand nog pal in het centrum van Utrecht wonen in een gaaf appartement met parkeerplaats, uitzicht op de Dom?Woning van goede vriend staat sinds gister op Funda
En Molo ook afwezig zie ik, dat geeft de bijleesburger moedquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle bijlezers krijgen rustig de tijd vandaag, ik ben druk
NieuweMensenLerenKennen NMLKquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:59 schreef AnneX het volgende:
Holyme: zijn er geen plaatselijke sufferdjes om info te vinden over activiteiten.
En jongens ( en meisjes) hoe heette de sociale club van Kreator ook alweer ( voordat de lieve blonde in zijn leven verscheen)?
Misschien doen die iets dergl. in je buurt of vlak over de grens?
Is dat vergelijkbaar, ja? Speeddaten zag ik meer als een grappig experiment, een soort irl tinder. NMLK leek me wat serieuzer en minder gericht op een bliksemsnelle keuring des persoons. Dat lijkt mij dan dus eigenlijk verschrikkelijker dan speeddatenquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:23 schreef Holyme het volgende:
NMLK hel op den fiets? Pro tip, nooit gaan speeddaten![]()
Nimmer paste een neus beter bij een achternaam.quote:
Nee, niet vergelijkbaar. Maar daar kun je veel meer bepalen met wie je praat, en ben je niet verplicht om X minuten met iemand te zitten waar je helemaal niks mee kanquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar, ja? Speeddaten zag ik meer als een grappig experiment, een soort irl tinder. NMLK leek me wat serieuzer en minder gericht op een bliksemsnelle keuring des persoons. Dat lijkt mij dan dus eigenlijk verschrikkelijker dan speeddaten
Heb je ooit overwogen om weer naar Nederland terug te verhuizen, aangezien de redenen om te emigreren stuk voor stuk wegvielen? Wat trekt je in België?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:46 schreef Holyme het volgende:
[..]
Het is een Sigmeaans woord zo te zien
SPOILER: nietes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILER: nietes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou 'm erin.
Ugh, beterschap en sterktequote:Op zaterdag 21 september 2019 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh. Opstaan met koppijn en dan heel veel dingen moeten doen. Geen goeie combi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat we Kinderen voor Kinderen al hoeven te bellen
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:06 schreef minilot het volgende:
Spam. Check deze vrijwel onherkenbare verbastering van Dolly Partons klassieker.
Jowien, Jowien, Jowien, JOWIEN!! Pwies..Klinkt niet heel slecht (doe het m niet na).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat we Kinderen voor Kinderen al hoeveel te bellen
Maar dan wacht je totdat hij oud genoeg is voor de voice 😉)We have far more in common than that which devides us..
Het boleyn mysterie. Maar pas als ik de kranten uit heb. En ben bang dat ik het balkon afwaai, wind staat niet fijn.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:05 schreef Holyme het volgende:
@:Kaatje1 wat ga je lezen? Lekker weertje voor boek en balkon
The voice Senior is gisteren alweer afgelopen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt niet heel slecht (doe het m niet na).
Maar dan wacht je totdat hij oud genoeg is voor de voice 😉)
Ik doe het mijn medelanders niet aan hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
The voice Senior is gisteren alweer afgelopen.
Spam. Check deze vrijwel onherkenbare verbastering van Dolly Partons klassieker.
Jowien, Jowien, Jowien, JOWIEN!! Pwies..Geweldig en dan ook gewoon 3x gewoon Jowien en dan JoWIEEEN bij de 4e!! TalentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat we Kinderen voor Kinderen al hoeven te bellen![]()
En jij maar sloven met de was![]()
Als het zo dichtbij is, doen. Is maar ff. Misschien vind je t nog wel gezellig ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
Oh, verhip. Ter ere van het Havenfestival staat mijn halve evangelische schoonfamilie tussen de middag met hun gristenkoor buiten te zingen. Wellicht vriendelijk om even te gaan kijken aangezien het op drie minuten lopen van mijn huis is
En het is nog steeds weekend! Kan niet opquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Mag ik heel even blij zijn want:
1. Heerlijke zon![]()
2. Te veel lekker eten voor m'n deur![]()
En 3. Ik heb EINDELIJK goed geslapen!!![]()
![]()
![]()
Zijn 3 dingen waar ik blij van word dus blijer dan vandaag kan bijna niet
Als je een beetje in de buurt zou wonen kwam ik met liefde helpen met het rikken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
() en dan gaan we eens proberen om iets aan de omheining van het weiland te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Stobbefrees huren? Niet nodig.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:59 schreef AnneX het volgende:
OK. voor stobbe na jarenlang k&w volgen ( huur een stobbefrees bij boele).
Mooi! Ook die plaat erachterquote:Op zaterdag 21 september 2019 13:35 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn nieuwe plantenliefde.
[ afbeelding ]
Prachtig zeg! Gewoon het hele plaatje.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:35 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Och mens, wat zijn de kinders al weer groot!quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:42 schreef sigme het volgende:
Nog even verder in de categorie rare woorden; ik heb zojuist een strookje gemaaid met de vingerbalkmaaier.
Zo'n raar woord. Wij noemen het ding "de snuitkever".
[ afbeelding ]
Ik maai gras voor de varkens, die zijn er dol op.
Jowien, Jowien, Jowien, JOWIEN!! Pwies..Dit is echt te leuk! Helemaal compleet met gitaar en eigen movesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat we Kinderen voor Kinderen al hoeven te bellen![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Jowien, Jowien, Jowien, JOWIEN!! Pwies..Fabuleus nummer, uitstekende uitvoeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat we Kinderen voor Kinderen al hoeven te bellen. Dat wordt vast een hele grote.
ik moet verrassend weinig
quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je een beetje in de buurt zou wonen kwam ik met liefde helpen met het rikken.RikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We krijgen over 2 weken hulp met rikken, van niemand minder dan Lonaa en F. Maar voor die tijd moet de oude omheining (rik?) weg en we moeten bedenken waar de nieuwe palen moeten komen. Het echte zware werk stellen we dus nog even uit.
In de categorie meevallers had ik in 15 minuten een compostvat met bodemplaat in elkaar en op zijn plaats.
FFT, wat fijn allemaal!
Tijd voor bagels met zalm
Spoilers!
De Dom in Keulen ook trouwens. Groetjes van onsquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Over wonen bij de dom, dat is natuurlijkx 100.
Maar hij staat nu wel voor de komende 5 jaar in de steigers.. helemaal goed ingepakt het ouwetje!
Nee nee, dit is plichtmatig. Ik word al snel een pietsie misselijk bij ge-hosanna en van die opgeheven handen. *ril*quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien vind je t nog wel gezellig ook
Met de hand gedaan?quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Stobbefrees huren? Niet nodig.
[ afbeelding ]
Hele plaatje kan zo in een magazine!quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:35 schreef Myraela het volgende:
afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 21 september 2019 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
NMLK is leuk.
Fles leren kennen is ook leuk. Groetjes uit het buitenland
Dadelijk tochtje met de boot.
Linkje, of specifieke naam van het gerecht? (Heb alle boeken hier)quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben nu bezig een groentetaart van Ottolenghi te makenKost alleen een bak tijd
quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:10 schreef minilot het volgende:
Ondanks warm buiten, toch officieel herfst vandaag, dusssss:
-klik-
[ afbeelding ]
Twee soorten fijngehakte chocolade, volle melk, room, kaneel en een snufje zout:
https://www.theguardian.c(...)erfect-hot-chocolate
Is het!quote:
Opgeslagen! "Serves 2"... Riiiight.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het!Sinds ik deze maak vind ik alle andere warme chocolademelk maar matig
Lekker!quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:10 schreef minilot het volgende:
Ondanks warm buiten, toch officieel herfst vandaag, dusssss:
-klik-
[ afbeelding ]
Twee soorten fijngehakte chocolade, volle melk, room, kaneel en een snufje zout:
https://www.theguardian.c(...)erfect-hot-chocolate
Och erm.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Met een kater boodschappen doen op de zaterdagmarkt om 3 uur met mooi weer is fucked up.
Oude mensen![]()
Rollators
Duitsers
Boodschappentrolleys
Kinderwagens
Kinderen![]()
Trage mensen
Combinaties van al het bovenstaande
Einde mededeling.
Wel lekkere muskaatdruiven, anderhalve kg aardbei, rosbief, worstje en boodschappen gekocht voor broodjes buikspek met hoisin, broodje braadworst en stamppot zuurkool (met goede rookworst en zuurkool uit het vatquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och erm.
Nog geen boek gelezen, pas halve krant uit, naar binnen gevlucht want bloedheet op t balkon
Staat in Plenty. Iets met geroosterde groenten als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Linkje, of specifieke naam van het gerecht? (Heb alle boeken hier)
Oh lekker. Na gisteren de markt heb ik m vandaag ontlopen. Extra druk door alle veteranen meereizende leden van de bataljons.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel lekkere muskaatdruiven, anderhalve kg aardbei, rosbief, worstje en boodschappen gekocht voor broodjes buikspek met hoisin, broodje braadworst en stamppot zuurkool (met goede rookworst en zuurkool uit het vat)
Oh ja, dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh lekker. Na gisteren de markt heb ik m vandaag ontlopen. Extra druk door alle veteranen meereizende leden van de bataljons.
Ik schoot gisteren aan een stuk door vol. Bij de erehaag met een enorm applaus reden de meesten in golfkarretjes maar 2 liepen van links naar rechts om mensen een hand te geven en maar zwaaien.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal wel ja.![]()
Heb nog wel even naar de herdenking gekeken vanochtend/vanmiddag. Ik schoot vol toen er gezegd wordt dat iedereen die kon moest gaan staan voor de volksliederen en 1 van de veteranen, ondersteund door 2 mensen, het volkslied, staand, meezong met tranen in z'n ogen.
Wat ik wel heel zuur van de organisatie vind is dit:quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal wel ja.![]()
Heb nog wel even naar de herdenking gekeken vanochtend/vanmiddag. Ik schoot vol toen er gezegd wordt dat iedereen die kon moest gaan staan voor de volksliederen en 1 van de veteranen, ondersteund door 2 mensen, het volkslied, staand, meezong met tranen in z'n ogen.
Oh jezus.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ik wel heel zuur van de organisatie vind is dit:
https://nos.nl/artikel/23(...)-bij-herdenking.html
Had daar nou geen andere oplossing voor geweest
Ja.. echt he! En het is ook niet iets wat maandelijks gehouden wordt en wie weet zijn ze vlg jaar dooT.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jezus.![]()
![]()
Dat vind ik echt wel heel erg.
Veel van die veteranen leven daar ook echt naar toe, zo een herdenking. Dat is ZO belangrijk voor ze. Ik kan hier niet over uit.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.. echt he! En het is ook niet iets wat maandelijks gehouden wordt en wie weet zijn ze vlg jaar dooT.
Die man die vastgehouden werd is al die jaren niet meer naar Arnhem gekomen, hij durfde niet vanwege het niet bevrijden van Arnhem. Ze hebben m overgehaald, maar dan wilde hij t ook goed doen, zoals toen. 98 en vanochtend is hij in een tandem sprong met parachute geland op de heiquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:27 schreef Lonaa het volgende:
https://www.npostart.nl/7(...)09-2019/POW_04386950
Op 1:34:00
Wowquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die man die vastgehouden werd is al die jaren niet meer naar Arnhem gekomen, hij durfde niet vanwege het niet bevrijden van Arnhem. Ze hebben m overgehaald, maar dan wilde hij t ook goed doen, zoals toen. 98 en vanochtend is hij in een tandem sprong met parachute geland op de hei
En daar ga ik weer. Jezus.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die man die vastgehouden werd is al die jaren niet meer naar Arnhem gekomen, hij durfde niet vanwege het niet bevrijden van Arnhem. Ze hebben m overgehaald, maar dan wilde hij t ook goed doen, zoals toen. 98 en vanochtend is hij in een tandem sprong met parachute geland op de hei
Ja, da’s een flinke misser. Zij zijn als altijd zelf gekomen en wisten niet van aanpassingen. Maar de beveiliging en de woordvoerder zijn hier heel rigide in geweest.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kippenvel, natte oogjes.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:27 schreef Lonaa het volgende:
https://www.npostart.nl/7(...)09-2019/POW_04386950
Op 1:34:00
Dat meen jequote:Op zaterdag 21 september 2019 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer de oever van de Rijn in Keulen eensquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Met een kater boodschappen doen op de zaterdagmarkt om 3 uur met mooi weer is fucked up.
Oude mensen![]()
Rollators
Duitsers
Boodschappentrolleys
Kinderwagens
Kinderen![]()
Trage mensen
Combinaties van al het bovenstaande
Einde mededeling.
Ja, zo ontroerend. En nog extra heftig na het stukje achtergrond van Kaatjequote:
En het kan niet ff overgedaan wordenquote:
Interview met Sandy en zijn sprong (mocht alleen door dat legeronderdeel gefilmd worden)quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo ontroerend. En nog extra heftig na het stukje achtergrond van Kaatje
Kaat, hou op nou, daar ga ik weerquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Interview met Sandy en zijn sprong (mocht alleen door dat legeronderdeel gefilmd worden)
https://nos.nl/l/2302729
quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaat, hou op nou, daar ga ik weer
Als je extra enthousiasme bemerkt, ga je daar toch in mee?quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets dan, dat je partner (mee)bepaalt wat voor 'haardracht' je hebt?
Zo werkt het hier oprecht niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je extra enthousiasme bemerkt, ga je daar toch in mee?
Niet? Ik zou er niet tegen mijn zin rekening mee houden. Maar als het iets is waar ik mee kan leven en ik maak hem er blij mee, why not?quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo werkt het niet oprecht niet.
Ja, ditquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet? Ik zou er niet tegen mijn zin rekening mee houden. Maar als het iets is waar ik mee kan leven en ik maak hem er blij mee, why not?
Dan is het tegen je zinquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:26 schreef Bluezz het volgende:
g zou geloof ik ook liever zien dat ik m haar weer verf, maar het is toch echt mijn haar heur
Ook dan kan iemand toch nog gewoon een voorkeur hebben? Het verandert voor mij ook niets in hoe leuk/schattig/opwindend ik iemand vind, maar ik heb gewoon in het algemeen wel een voorkeur.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:22 schreef minilot het volgende:
Verschil is misschien dat onze uiterlijkheden er gewoon compleet niet toe doen in hoe leuk/schattig/opwindend we elkaar vinden. Boeit gewoon niet. Itz all about ze braiiiiinzz
Zijn eten klinkt eigenlijk wel lekkerder.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:27 schreef Lonaa het volgende:
Inmiddels zit ik kaas-uienbollen te eten met roomboter en kaas.Hij moet het straks maar doen met restje bietjessalade en bifteki uit de vriezer.
Datquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook dan kan iemand toch nog gewoon een voorkeur hebben? Het veranderd voor mij ook niets in hoe leuk/schattig/opwindend ik iemand vind, maar ik heb gewoon in het algemeen wel een voorkeur.
Ik had zin in kleffe bollen met kaas #kater.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn eten klinkt eigenlijk wel lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |