SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Zilverberk op 20-09-2019 23:29:11 ]
Het was dan ook een slechte voorbereiding van die Montgomeryquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Vond dit zo’n gave foto. Veel veteranen voelden zich schuldig omdat Arnhem in puin geschoten was. Maar als ze hier komen worden ze met open armen ontvangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:59 schreef Bluezz het volgende:
@:Molo de onderste is lekker goedkoop en van MS. Daar ga ik komende week ff kijken/voelen/passen tijdens de lunchwandel
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworrequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik bedenk mij net dat mijn winterjas ook aan vervanging toe is. En die is nog geen 15 jaar.
Oei, verkeerd begrepen denk. Ik heb ze nog nooit gegeten (zelfs niet gezien). Maar zei dat ik kokos met pure chocola lekkerder vond omdat iemand aangaf dat het witte chocolade was. En toen dacht ik gelijk aan pure bountyquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dus kokos pepernoten van Boletje gehaald doordat FFT enthousiast was, maar dat was voor mij dus 10x niksEn ik hou wel van kokossmaak
Ik pas er nog wel in, maar de rafels hangen eraan. Da's niet zo chic.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworre
Ik heb een nieuwe gekocht, van de ANWBquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De mijne is 2 jr. Maar ook veels te groot geworre
Verkopen ze daar ook mooie jassen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe gekocht, van de ANWB![]()
Maar is mooi ding eigenlijk, geen typische ANWB-stel jas goddank
Vind deze dus wel mooiquote:
Wow knap hoor dat je dat zo lang goed en heel houdtquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik bedenk mij net dat mijn winterjas ook aan vervanging toe is. En die is nog geen 15 jaar.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook mooie jassen?
"Nog geen 15 jaar" kan ook 2 jaar zijn he?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow knap hoor dat je dat zo lang goed en heel houdt
quote:
Prima jassie! Lijkt op mn oude. (Bijna oudquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind deze dus wel mooi
Zonder capuchon uiteraard, want hrrrrr
https://m.webwinkel.anwb.(...)ames-softshell.html#
Yes!quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima jassie! Lijkt op mn oude. (Bijna oud) Softshell is wel fijn.
Leuke kleur paars ja. Prima jas ook denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
In die paarse kleur, weer eens wat anders dan mijn regular zwart
Nette jas komt nog, eerst stabieler worden
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jasquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuke kleur paars ja. Prima jas ook denk ik.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jas
Zo frigging boring dat, en kijk maar om je heen, je ziet ze ķveral, zeker in de winter
Minder veilig op de fiets ook. Liever een lichtere kleur. Maarre, ik heb er ook eentje in de kast hangen, een donkerblauwe winterjas.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem iig nooooooit meer een donkerblauwe jas
Zo frigging boring dat, en kijk maar om je heen, je ziet ze ķveral, zeker in de winter
Heb je daar ook zo'n jagershoedje met veer bij?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste 3 winterjassen zijn allemaal donkergroen. Dat covert deze hele eeuw tot nu toe. Heb je daar ook een mening over?
Nee dat dan weer niet. Zodra het half spannend word faal ik, dat weet jequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n jagershoedje met veer bij?
Moet ik het regelen voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Zodra het half spannend word faal ik, dat weet je
Welk probleem zou dat oplossen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Moet ik het regelen voor je verjaardag?
Geen enkele. Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk probleem zou dat oplossen?
Ja leuk voor je, maar dat is wel vet saaiquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]Ik heb een zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige Canadese donkerblauwe outdoor-winterjas
ja, zelfde idee als donkerblauwquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn laatste 3 winterjassen zijn allemaal donkergroen. Dat covert deze hele eeuw tot nu toe. Heb je daar ook een mening over?
Wat is deze???quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Minder veilig op de fiets ook. Liever een lichtere kleur. Maarre, ik heb er ook eentje in de kast hangen, een donkerblauwe winterjas.
Het leven is te kort voor jouw mening over mijn kleurenquote:
Hehehequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is te kort voor jouw mening over mijn kleuren
En wat vind je van Teams?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik TOPdesk redelijk ok vind?
Leuk spul daar, morgen eens goed kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Voor kleurrijke en betaalbare jassen...klikte ik hier https://modetalente.com/collections/mantel-jacken
Gewoon voor erbij.
Oh daar zitten wel toffe dingen tussenquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Voor kleurrijke en betaalbare jassen...klikte ik hier https://modetalente.com/collections/mantel-jacken
Gewoon voor erbij.
Zelfs de search binnen Fok werkt beter/prettigerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs de search binnen Fok werkt beter
bij ons blijven ze halsstarrig Teams gebruiken ondanks dat ik tegen elke kantooretiquette in luidkeels mijn ongenoegen laat blijken bij elke gelegenheid imaginable.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs de search binnen Fok werkt beter/prettiger
Alles wordt me gemaild inmiddels, want onbruikbaar, zeker over twee Citrix omgevingen heen, weet ik het. Werkt iig aids, dus nu gewoon niet meer![]()
Is ook een optie ja. Passen die 14 truien er ook onder?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:57 schreef minilot het volgende:
Ik was zojuist nog een poos zonder jas buiten, stap net pas binnen. Wat is het nog lekker buiten! Nog helemaal niet in de stemming om aan winterjassen te denken
Misschien dat ik gewoon mijn geliefde zonerjas (vaalgroen soort legerjasje) met veertien truien eronder inzet komende winter
5 minuten werk in je eentje. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuuut. We moeten het bed nog opmaken. Kuuuuuuut.
Herkenbaar, dit dat alles. Wil je naar bed, is je bed onbegaanbaar. Zo kil.quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel als -ie niet dicht hoeft en dat kan in de loop van de winter toch al niet meer wegens foetus meezeulenquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is ook een optie ja. Passen die 14 truien er ook onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |