Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hemquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte hier.
Nope.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hem
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Frannyquote:
Ja, die heeft er wel talent voor, hij doet het leukquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope.
Gerrit doet het wel prima trouwens.
Ahh ik zie haar kauwend erbij zittenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Franny
Of gewoon naar huis!!!!quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:34 schreef sjampoeh het volgende:
waarom gaan ze niet gewoon staan. dit lijkt nergens op
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik zie haar kauwend erbij zitten
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgomquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?
sterker nog het is smerigquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgom
IK Ben op TEVéééééeequote:
Bekant wel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel heef het niet gezegggggggggg!!!!!!
Ja die muts wil zelf in de clip. Toedeledokie met je goede bedoelingenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell mag nu kauwgom kauwen?
Moet even eerlijk zijn, Shell heeft weer een puntje terug gewonnen bij mij.
Ze is naar mijn mening echt geïnteresseerd en geeft best goede tips.
Vreselijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgom
B&B en campinggastenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
Ah, krijgen ze een B&B ook nog, Merel is de bed in de kast aan het opmaken.
Verdomme Soury. Ik probeer zo hard het vertrouwen in mensen terug te krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die muts wil zelf in de clip. Toedeledokie met je goede bedoelingen
Maar dat was dit ook een beetje,,,,Jessie heeft heel lang de touwtjes willen houden hoe of wat en geeft de andere ook advies je moet het zo en zo doen.......quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind Jessie in deze zeker geen faal.
Ik vind dat mensen juist altijd dingen moeten doen waar ze onzeker van worden zo wordt je er juist sterker door.
Ik heb meer problemen met mensen die zeggen dat ze het perfect doen en dat het dan faal is.
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind dat mensen juist altijd dingen moeten doen waar ze onzeker van worden zo wordt je er juist sterker door.
Ik heb meer problemen met mensen die zeggen dat ze het perfect doen en dat het dan faal is.
Met Shelly heb ik dat compleet verlorenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Verdomme Soury. Ik probeer zo hard het vertrouwen in mensen terug te krijgen.
Oh dat gaat een dingetje wordenquote:
Jessie kan veel : Altijd een vette bek , weet alles beter, moet iedereen altijd kleineren .... afzeiken neerzettenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
uhmmmm, echt leuke post, maar hij doet een beetje allebeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Maar heb je hem ooit horen praten? Hell, zelfs in zijn tekst roept hij nooit onzeker is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
O echt, heeft hij haar weg gestuurdquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:48 schreef schizolientje het volgende:
hij stuurt Merel weg, dat is een goeie maar dat komt niet meer goed
Hij is perfectionist en wil daardoor alles perfect en dat in combinatie met zijn onzekerheid vind ik het juist heel knap wat hij nu doet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat was dit ook een beetje,,,,Jessie heeft heel lang de touwtjes willen houden hoe of wat en geeft de andere ook advies je moet het zo en zo doen.......
En waarom?quote:
Wyatt zou toch om 18.00 komen, met zijn Utopia kistquote:
ze vindt het genant, dan weet ik wel andere dingen wat ik genant vindt van merelquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeveel compassie heb je dan......
Die moet wachtenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wyatt zou toch om 18.00 komen, met zijn Utopia kist
ik geef je echt wat credit, maar hij laat zich teveel belazeren door allerlei dingen, en zichzelfquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Hij is perfectionist en wil daardoor alles perfect en dat in combinatie met zijn onzekerheid vind ik het juist heel knap wat hij nu doet.
Ja dat is gewoon omdat hij campinggast is. Die is toen met die fietsmeneer afgezegd omdat ze feest hadden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wyatt zou toch om 18.00 komen, met zijn Utopia kist
Waarom heeft hij haar weggestuurd dan?quote:
omdat ze negatief isquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom heeft hij haar weggestuurd dan?
Shelly welquote:
Sjellie hoopt nog op een scene met een loliie, die iedereen te ordinair vond, denk ikquote:
Maar hoe verklaar je dat hij het niet in Utopia heeft die onzekerheid....tegen niemand......zich altijd beter voelt dan de rest....quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Hij is perfectionist en wil daardoor alles perfect en dat in combinatie met zijn onzekerheid vind ik het juist heel knap wat hij nu doet.
Tv momentje.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat vind jij van die clip dan Lex vraagt Merel
Sl
moet je vooral aan Lex vragenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sl
quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sl
Dat is ie ook, hij weet dat het niet zo is bij entertainenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dat hij het niet in Utopia heeft die onzekerheid....tegen niemand......zich altijd beter voelt dan de rest....
das gangstaquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Waarom doet hij telkens zo debiel met zijn handen![]()
[ afbeelding ]
Dat is gangsta.Denkt hij.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het tijdens het opnemen het zeggen terwijl ze weet hoe nerveus hij is.....dit is zijn droom.... en dan zeg je tegen je vriend dat het er heel goedkoop uitziet met domme meiden....quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze vindt het genant, dan weet ik wel andere dingen wat ik genant vindt van merel
dat zei shel ook al, wilde hem tips geven, maar jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet niet wat hij ermee moet. Weet zich geen houding te geven.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
en straks weer jankenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het Jessie afzeiken in in volle gang bij Merel
zo zie je maar, eerlijkheid waar ze zo van is, niet altijd OK is, tis niet constructief, maar je blaft mensen gewoon afquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het tijdens het opnemen het zeggen terwijl ze weet hoe nerveus hij is.....dit is zijn droom.... en dan zeg je tegen je vriend dat het er heel goedkoop uitziet met domme meiden....
hij heeft natuurlijk al podiumangst en zittend zo iets doen lijkt me al helemaaaaaaal moeilijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is omdat hij perfeconist is en weinig inbeeldings vermogen heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dat hij het niet in Utopia heeft die onzekerheid....tegen niemand......zich altijd beter voelt dan de rest....
Dus gewoon een beetje stoer doen met zo kistquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon omdat hij campinggast is. Die is toen met die fietsmeneer afgezegd omdat ze feest hadden.
is ook moeilijk, modelletje achter hem had er ook last van, ze hadden Fren achter hem moeten zettenquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij heeft natuurlijk al podiumangst en zittend zo iets doen lijkt me al helemaaaaaaal moeilijk
quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker omdat ze gezegd heeft dat ze het chanant ::P vindtquote:
Bel, (mn hond heet Bella) dus heb bij voorbaat al een positieve instelling op wat je zegt, maar Jessie is geen messiasquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:00 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat is omdat hij perfeconist is en weinig inbeeldings vermogen heeft.
Ik denk zelfs dat hij licht autische is.
Ik heb een zoon die dat ook is maar een schat van een jongen en in 2 jaar zijn universiteit heeft gehaald.
mss als je heel dik bent, een soort van vette zeemeerminquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
lijk je slanker als je met gekruiste benen staat ?
Dat is hij zeker niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bel, (mn hond heet Bella) dus heb bij voorbaat al een positieve instelling op wat je zegt, maar Jessie is geen messias
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss als je heel dik bent, een soort van vette zeemeermin
Omdat hij ook een debiel isquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ze weer jaloers aan het doen?
ik snap je, maar begrijp ook, dat hij je er uiteindelijk op afmaakt, gaat ie schattig lopen doen, we hebben genoeg dingen gezien dat hij dat helemaal niet isquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Jessie er eigenlijk heel lief uitzien als ie zo onzeker is
Die komt toch kamperen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Nou waar blijft die bluffer Wyatt nou met haar kist...?
en kan een feestje bouwen, nuchter ook nog, die gaat hierna nog wel wat doenquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Ger is wel fotogeniek
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Waarom wil je niet, straks heb je er spijt van, zegt Jessie merel
Hier heb ik geen spijt van, zegt Jessie
Het enige wat ik van je wil is dat je me steunt gisteren avond en nu en dat doe je niet, zegt hij
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en kan een feestje bouwen, nuchter ook nog, die gaat hierna nog wel wat doen
Nee, volgens mij gaan ze helicopter nog doenquote:
Zo gaat dat in relaties.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
ZO te horen is Jessie ff klaar met Merel, ff hoor want zometeen een lieve glimlach van der en het is weer kusssie knuffel goed
Merel stapt vanavond weer uit de boot.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
ZO te horen is Jessie ff klaar met Merel, ff hoor want zometeen een lieve glimlach van der en het is weer kusssie knuffel goed
Wie zei dat? Merel?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik ben er toch lekker bij of jes nou wil of niet hahahaha
jipquote:
weet je nog in 1, nachtenlang op, en dan deed hij het toch weer met BILquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:16 schreef Setje72 het volgende:
Wat een irritant mokkel die Merel...wil ze nog foto's samen ook..snap dat Jessie daar geen zin in heeft..hoop dat hij eens zijn poot stijf houdt
Snap het ook niet dat iemand de moed heeft om Merel weg te sturen.....de gore moed phoe.....snap je niet zij doet wat ze zelf wil.quote:
Jij bent nu aan het narrenquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind wel dat Jessie heel erg veel eist van Merel , krijg er jeuk van ,naar mannetje
Het is imo andersomquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind wel dat Jessie heel erg veel eist van Merel , krijg er jeuk van ,naar mannetje
Ik moet het toch wel een beetje voor Merel opnemen , Jessie doet niet okay tegen haar vind ikquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap het ook niet dat iemand de moed heeft om Merel weg te sturen.....de gore moed phoe.....snap je niet zij doet wat ze zelf wil.
quote:
Hij wil alleen dat ze hem steunt, ik vind eerlijk gezegd dat Merel meer eist van hemquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
ja klopt, maar gun het mevrouw grootbek ook welquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil alleen dat ze hem steunt, ik vind eerlijk gezegd dat Merel meer eist van hem
Hoezo, ze heeft er nooit een woord over gerept tot gisteravond. Hij wist niet wat hij hoorde. En hem uitlachen op de 'set'. steeds roepen dat ze het genant vindt, waardeloos.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet het toch wel een beetje voor Merel opnemen , Jessie doet niet okay tegen haar vind ik
Merel eist alles en geeft nietsquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil alleen dat ze hem steunt, ik vind eerlijk gezegd dat Merel meer eist van hem
Leukste van de drie.quote:
Ah kijk , dat heb ik allemaal niet gezienquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoezo, ze heeft er nooit een woord over gerept tot gisteravond. Hij wist niet wat hij hoorde. En hem uitlachen op de 'set'. steeds roepen dat ze het genant vindt, waardeloos.
nee snap wat je zegtquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel eist alles en geeft niets
Dat weet hij al maanden
Maar dat iedere nacht bij Jessie moeten slapen , want dat wil hij , vind ik al zo treurig , hij niet altijd rekenschap met haar , en zij niet met hem
Maar okay ik zie het nu vast helemaal verkeerd
Doet ze al maanden ,maar goed ....hij kiest nog steeds voor die treurwilgquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ok. Je ziet niet hoe ze hem minderwaardig maakt?
dat kan hequote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet hij al maanden
Maar dat iedere nacht bij Jessie moeten slapen , want dat wil hij , vind ik al zo treurig , hij niet altijd rekenschap met haar , en zij niet met hem
geen medelij met allebeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet hij al maanden
ooh ja dan snap ik dat je t raar vindtquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah kijk , dat heb ik allemaal niet gezien
Lucky me
Eens!quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen medelij met allebei
ze verdienen elkaar
laten ze elkaar maar lekker beneden halen
en niet gaan lopen janken
2 doorgewinterde uitgekookte egoïsten - niets meer niets minder
Merel is degene die zich heeft opgedrongen in de boot te slapenquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet hij al maanden
WYAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel nog aan toe, wat is dat dan voor mokkel die bij de camping gasten staat![]()
[ afbeelding ]
Vandaag wel een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet hij al maanden
Juist de goede conclusiequote:Op vrijdag 20 september 2019 18:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen medelij met allebei
ze verdienen elkaar
laten ze elkaar maar lekker beneden halen
en niet gaan lopen janken
2 doorgewinterde uitgekookte egoïsten - niets meer niets minder
precies op tijd voor een glanzende gastrol in de clipquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
daar is wiens naam niet genoemd mag worden
quote:
geen idee volg hem zo weinig mogelijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:30 schreef goldback het volgende:
[..]
Al afgevallen onderleiding van Brian????
Raar mokkelquote:
Wow die heeft ook flinke ballenquote:
Precies wat ik dacht.quote:
Ja ze is vierkant, en dan kleed ze zich ook nog zo achterlijkquote:
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow die heeft ook flinke ballen![]()
Of is dat optisch bedrog?
Wyatt krijgt een biertje en een van die mokkels een wijntje.quote:
15%quote:
15%quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Op de wc aan het roddelen over Wyatt
''Weet jij of het een man is?''
''Ik denk een vrouw''
haha prachtigquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:34 schreef MacDeMarco het volgende:
''Ik denk een vrouw''
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:34 schreef MacDeMarco het volgende:
''Ik denk een vrouw''
Dat kan nog wel eens lachen worden met die flapuits.......quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
kampeerders : die uhhhh kampeerder (is het nu een man of een vrouw fluistert ze)
vrouw op wc: een vrouw denk ik
![]()
![]()
Als het de hele avond zo blijftquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens lachen worden met die flapuits.......
anouk, een dochter van obama en wyattquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel nog aan toe, wat is dat dan voor mokkel die bij de camping gasten staat![]()
[ afbeelding ]
Wyatt krijgt ze beide zijn tent in.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:37 schreef JijWel het volgende:
Kijk nou es, wat schattig die beesten.
Ik hoop dat we de dames mogen volgen vanavond.
Zal vast wel. Heb je zijn tent gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wyatt krijgt ze beide zijn tent in.
Ja hopelijk doet het apparaat het alquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wyatt krijgt ze beide zijn tent in.
Oh dus ik mag niet op jou reageren bedoel je?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou toch?
Negen uur 's ochtends de poort uit uit en wegwezen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Kan je eigenlijk als campinggast meerdere dagen blijven of is het echt 1 nacht en dan oprotten?
dit moet ook kunnen, Wyatt is ook heel geforceerd in meerdere dingen, het moet namelijk eigenlijk helemaal niet uitmaken, of je nu wel in transitie zit, wel of geen borsten hebt, een pielemuis ja of nee, zo denk ik erover, met dat verhaal geen probleem, maar vindt Wyatt gewoon een aandachtzoeker en erg behoeftig mensquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het de hele avond zo blijft
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:42 schreef Angelique61 het volgende:
Die zijn erin gezet om te trollen geloof me...
Die tettenquote:
Die komen vast uit Lekker Slim.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:42 schreef Angelique61 het volgende:
Die zijn erin gezet om te trollen geloof me...
Mooi tentje hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
wyat was al klaar toen zij op de wc zaten
soort van klingonquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:39 schreef goldback het volgende:
[..]
Sorry moet echt lachen om die linker wat is dat ?
Is dat een programma?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
Die andere 2 komen die uit de "Slimste meisjes van Nederland" ?
kamperen met zonder fohn?quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga stuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beverwijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
waar kom je dit normaliter tegen joh?
OMdat zo de hele clip was, Dan kan het moeilijk nu andersomquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Waarom nou perse Yvette op Jessie?
Gooi geile Fran naar die kant.
precies! dat werkt ook veel beterquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Waarom nou perse Yvette op Jessie?
Gooi geile Fran naar die kant.
Boerinneke met manga make-up. Kan leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Die eet ook als een boerin
[ afbeelding ]
soms is het een zegen, net als horen, en zienquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Lex vindt het erg als ze een partner heeft, en ze liggen samen in bed dat ze hem niet kan ruiken
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat een ellende die Jessie, wat hij ook doet het ziet er niet uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |