Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hemquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte hier.
Nope.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hem
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Frannyquote:
Ja, die heeft er wel talent voor, hij doet het leukquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope.
Gerrit doet het wel prima trouwens.
Ahh ik zie haar kauwend erbij zittenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Franny
Of gewoon naar huis!!!!quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:34 schreef sjampoeh het volgende:
waarom gaan ze niet gewoon staan. dit lijkt nergens op
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik zie haar kauwend erbij zitten
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgomquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?
sterker nog het is smerigquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgom
IK Ben op TEVéééééeequote:
Bekant wel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel heef het niet gezegggggggggg!!!!!!
Ja die muts wil zelf in de clip. Toedeledokie met je goede bedoelingenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell mag nu kauwgom kauwen?
Moet even eerlijk zijn, Shell heeft weer een puntje terug gewonnen bij mij.
Ze is naar mijn mening echt geïnteresseerd en geeft best goede tips.
Vreselijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgom
B&B en campinggastenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
Ah, krijgen ze een B&B ook nog, Merel is de bed in de kast aan het opmaken.
Verdomme Soury. Ik probeer zo hard het vertrouwen in mensen terug te krijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die muts wil zelf in de clip. Toedeledokie met je goede bedoelingen
Maar dat was dit ook een beetje,,,,Jessie heeft heel lang de touwtjes willen houden hoe of wat en geeft de andere ook advies je moet het zo en zo doen.......quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind Jessie in deze zeker geen faal.
Ik vind dat mensen juist altijd dingen moeten doen waar ze onzeker van worden zo wordt je er juist sterker door.
Ik heb meer problemen met mensen die zeggen dat ze het perfect doen en dat het dan faal is.
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind dat mensen juist altijd dingen moeten doen waar ze onzeker van worden zo wordt je er juist sterker door.
Ik heb meer problemen met mensen die zeggen dat ze het perfect doen en dat het dan faal is.
Met Shelly heb ik dat compleet verlorenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Verdomme Soury. Ik probeer zo hard het vertrouwen in mensen terug te krijgen.
Oh dat gaat een dingetje wordenquote:
Jessie kan veel : Altijd een vette bek , weet alles beter, moet iedereen altijd kleineren .... afzeiken neerzettenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
uhmmmm, echt leuke post, maar hij doet een beetje allebeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
Maar heb je hem ooit horen praten? Hell, zelfs in zijn tekst roept hij nooit onzeker is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:49 schreef Bella35j het volgende:
O echt, heeft hij haar weg gestuurdquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:48 schreef schizolientje het volgende:
hij stuurt Merel weg, dat is een goeie maar dat komt niet meer goed
Hij is perfectionist en wil daardoor alles perfect en dat in combinatie met zijn onzekerheid vind ik het juist heel knap wat hij nu doet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat was dit ook een beetje,,,,Jessie heeft heel lang de touwtjes willen houden hoe of wat en geeft de andere ook advies je moet het zo en zo doen.......
En waarom?quote:
Wyatt zou toch om 18.00 komen, met zijn Utopia kistquote:
ze vindt het genant, dan weet ik wel andere dingen wat ik genant vindt van merelquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeveel compassie heb je dan......
Die moet wachtenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wyatt zou toch om 18.00 komen, met zijn Utopia kist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |