Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hemquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte hier.
Nope.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit moet hij gewoon net meer doen, past niet bij hem
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Frannyquote:
Ja, die heeft er wel talent voor, hij doet het leukquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope.
Gerrit doet het wel prima trouwens.
Ahh ik zie haar kauwend erbij zittenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, van de Utopiaanse dames alleen Franny
Of gewoon naar huis!!!!quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:34 schreef sjampoeh het volgende:
waarom gaan ze niet gewoon staan. dit lijkt nergens op
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik zie haar kauwend erbij zitten
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgomquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat was een lollie, zit een kauwgompje in het midden, ken je ze niet?
sterker nog het is smerigquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik haat kougum en mensen die praten al kauwendkauwgom
IK Ben op TEVéééééeequote:
Bekant wel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel heef het niet gezegggggggggg!!!!!!
Ja die muts wil zelf in de clip. Toedeledokie met je goede bedoelingenquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell mag nu kauwgom kauwen?
Moet even eerlijk zijn, Shell heeft weer een puntje terug gewonnen bij mij.
Ze is naar mijn mening echt geïnteresseerd en geeft best goede tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |