abonnement Unibet Coolblue
pi_189038454
De regering-Trump koerst af op een confrontatie met het Amerikaanse Congres, omdat Congresleden geen inzicht krijgen in een "ernstige en urgente" klacht van een klokkenluider. Heel Washington is op zoek naar meer details over de melding.

De klacht is binnengekomen bij de inspecteur-generaal van de Amerikaanse inlichtingenwaakhond, Michael Atkinson. Het zou gaan over een gesprek tussen Trump en een andere regeringsleider, waarin Trump mogelijk iets "verontrustends" heeft beloofd. Volgens de kranten The New York Times en The Washington Post had dat te maken met Oekraïne.

Atkinson vond de klacht belangrijk genoeg om de inlichtingencommissie van het Huis van Afgevaardigden erover in te lichten. Gisteren is hij er achter gesloten deuren over gehoord.

Daarbij mocht Atkinson inhoudelijk alleen niets meedelen van de regering-Trump. Trumps inlichtingenbaas Joseph Maguire vond de klacht namelijk niet urgent genoeg, waardoor het Witte Huis niet verplicht is details te delen. Maguire nam dat besluit in overleg met het ministerie van Justitie.

Presidentiële intimidatie
De voorzitter van de inlichtingencommissie, de Democraat Adam Schiff, beschuldigt de regering-Trump ervan de klacht bewust weg te houden van het Congres, om zo de president te beschermen.

Schiff sluit niet uit naar de rechter te stappen als hij niet spoedig de inhoud van de klacht krijgt. "De inspecteur-generaal heeft ook gezegd dat dit niet lang op tafel mag blijven liggen", zei Schiff. "Er zit een urgentie in deze zaak die een rechter ook zal zien."

Trump noemde de beschuldigingen aan zijn adres op Twitter nepnieuws en "presidentiële intimidatie". "Is er iemand dom genoeg om te denken dat ik iets ongepast zou zeggen tijdens een telefoongesprek als ik weet dat er velen meeluisteren?"

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
....Knowing all of this, is anybody dumb enough to believe that I would say something inappropriate with a foreign leader while on such a potentially “heavily populated” call. I would only do what is right anyway, and only do good for the USA!

Donderdag wordt inlichtingenchef Maguire publiekelijk gehoord door de inlichtingencommissie van het Huis.

Volgens correspondent Arjen van der Horst legt de zaak vooral de zwakte van het klokkenluiderssysteem in de VS bloot. Eerdere klokkenluiders van Amerikaanse inlichtingendiensten als Chelsea Manning en Edward Snowden lekten overheidsgeheimen naar de media. Dat kwam ze op flinke kritiek te staan, vooral omdat ze niet de interne klokkenluiderskanalen hadden bewandeld.

"Deze agent heeft dat keurig gedaan, maar zijn klacht is tegengehouden door het Witte Huis", aldus Van der Horst.

https://nos.nl/artikel/23(...)ashington-bezig.html

Speculeer hieronder waar het over gaat :9
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189038465
Zou hij Oekraïne aan Putin beloofd hebben?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189038552
quote:
"Is er iemand dom genoeg om te denken dat ik iets ongepast zou zeggen tijdens een telefoongesprek als ik weet dat er velen meeluisteren?"
Ja, ik ben dom genoeg om te denken dat Trump dit inderdaad zou doen.
pi_189038583
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, ik ben dom genoeg om te denken dat Trump dit inderdaad zou doen.
Zo dom ben ik inderdaad ook wel :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189038647
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, ik ben dom genoeg om te denken dat Trump dit inderdaad zou doen.
hij had toch ook al zoiets in het begin gedaan? Dat de geheime diensten toen maar besloten hem niet van alles op de hoogte te houden, omdat ze bang waren dat hij het anders zou delen met anderen?

Bovendien boeide die security bijeenkomsten hem toch niets, hij begon de dag met twitter (terwijl andere presidenten voor hem eerst de CIA/FBI rapporten van die nacht gingen lezen..

edit: dit dus..
https://nl.metrotime.be/2(...)oorbij-tegen-russen/
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_189038679
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:41 schreef Hallojo het volgende:
Zou hij Oekraïne aan Putin beloofd hebben?
Het gerucht gaat dat hij heeft geprobeerd Oekraïne te chanteren, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. In ruil voor belastende informatie over Joe Biden (op dit moment zijn voornaamste concurrent), zou de VS financiële en militaire hulp leveren aan het land.

Dat is althans wat er wordt gefluisterd in de wandelgangen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2019 @ 14:18:34 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189038879
Hij kreeg een hard penertje omdat hij Oekraïne aan Viktor Petrov heeft beloofd natuurlijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189038926
Het zou leuke grap als deze een mysterieuze melding afkomst van Trump zelf.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_189038928
In die week heeft hij trouwens ook contact met Rutte gehad, zou het ergens toch wel hilarisch vinden als hij net tegen hem zijn mond voorbij heeft gepraat.
pi_189038952
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat hij heeft geprobeerd Oekraïne te chanteren, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. In ruil voor belastende informatie over Joe Biden (op dit moment zijn voornaamste concurrent), zou de VS financiële en militaire hulp leveren aan het land.

Dat is althans wat er wordt gefluisterd in de wandelgangen.
Ik ben bang dat de Trumpettes dit van harte toejuichen :{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:06:41 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189039515
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het zou leuke grap als deze een mysterieuze melding afkomst van Trump zelf.
Dan is het geen grap, dat kan worden geïnterpreteerd als een poging om de positie van klokkenluiders te verzwakken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189039661
Ach het is weer een mug opgeklopt tot olifant waarmee de Democratische Fascisten de aandacht proberen af te leiden van het feit dat ze geen antwoord hebben op Trump.

Er zitten teveel clowns in dit circus met een blauw pakje
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 15:17:25 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189039676
Daar is het dagelijkse Trumpbash topic weer :')

Dankzij dit soort fakenews zorgen ze ervoor dat Trump herkozen gaat worden. Thnx! *O* _O_

Trump2020 w/ w/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189039684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Het gerucht gaat dat hij heeft geprobeerd Oekraïne te chanteren, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. In ruil voor belastende informatie over Joe Biden (op dit moment zijn voornaamste concurrent), zou de VS financiële en militaire hulp leveren aan het land.

Dat is althans wat er wordt gefluisterd in de wandelgangen.
Och jezus. Hebben die blauwe idioten nou niks geleerd van 2016? Gaan ze nu weer zoiets proberen voor 2020?
pi_189039697
Ach, de zoveelste storm in een glas water....
pi_189039756
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Och jezus. Hebben die blauwe idioten nou niks geleerd van 2016? Gaan ze nu weer zoiets proberen voor 2020?
Waar heb je het over? Het is een medewerker van de inlichtingendiensten die aan de bel heeft getrokken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:23:34 #17
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189039773
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:17 schreef Nikonlover het volgende:
Daar is het dagelijkse Trumpbash topic weer :')

Dankzij dit soort fakenews zorgen ze ervoor dat Trump herkozen gaat worden. Thnx! *O* _O_

Trump2020 w/ w/
Heel amerika leest Fok! en bepaalt zijn stem aan de hand van het aantal draadjes over Trump. w/ w/ *O*
pi_189039780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Waar heb je het over? Het is een medewerker van de inlichtingendiensten die aan de bel heeft getrokken.
Ja en? Het is gewoon weer een poging om iets heel ergs te suggereren wat uiteindelijk helemaal niks is. Net als in 2016
pi_189039791
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:17 schreef Nikonlover het volgende:
Daar is het dagelijkse Trumpbash topic weer :')

Dankzij dit soort fakenews zorgen ze ervoor dat Trump herkozen gaat worden. Thnx! *O* _O_

Trump2020 w/ w/
Wat is precies het 'fake news' in deze? Het staat vast dat een klokkenluider aan de bel heeft getrokken. Op dit moment is alleen nog niet duidelijk wat zijn of haar bezwaar precies behelst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189039801
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:23 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja en? Het is gewoon weer een poging om iets heel ergs te suggereren wat uiteindelijk helemaal niks is. Net als in 2016
Wat werd precies gesuggereerd in 2016?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189039901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]


Nee, serieuze vraag.

Want als je op doelt op de bewering dat Trump op de een of andere heeft samengewerkt met de Russen: dat debat kwam pas na zijn verkiezing op gang. Is ook geen issue geweest tijdens de campagne.

Wel werd door Trump gesuggereerd dat Clinton allerlei verschrikkelijke dingen had uitgespookt. En die aanpak werkte.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 11:40:36 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189039957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, serieuze vraag.

Want als je op doelt op de bewering dat Trump op de een of andere heeft samengewerkt met de Russen: dat debat kwam pas na zijn verkiezing op gang. Is ook geen issue geweest tijdens de campagne.

Wel werd door Trump gesuggereerd dat Clinton allerlei verschrikkelijke dingen had uitgespookt. En die aanpak werkte.
Het debat kwam wel pas na dien op gang. Dat moest ook, want anders zou het tegen de Democraten gaan werken. Maar de beweringen waren er voor de verkiezingen al
pi_189039975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Wel werd door Trump gesuggereerd dat Clinton allerlei verschrikkelijke dingen had uitgespookt. En die aanpak werkte.
Ja, en ze spookte ook van alles uit
pi_189040023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Het debat kwam wel pas na dien op gang. Dat moest ook, want anders zou het tegen de Democraten gaan werken. Maar de beweringen waren er voor de verkiezingen al
Als die beweringen hardop werden uitgesproken, waren ze gebruikt tijdens de campagne. Dat is niet gebeurd. Pas in 2017 begon het rommelen, nadat meer bekend werd over de dubieuze contacten van Michael Flynn en het ontslag van Comey.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:37:34 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189040050
Komen er verkiezingen aan of zo ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_189040054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja, en ze spookte ook van alles uit
Vertel. Of doel je op haar vermeende geklungel met e-mails, iets waar dochterlief Ivanka Trump zich ook schuldig aan maakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:52:13 #27
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189040306
Iemand die binnenkort tegen de lamp loopt voor het lekken van vertrouwelijke overheidsinformatie over een legitiem gekozen president probeert zijn hachje te redden door zich "klokkenluider" te noemen en de geheel onpartijdige baggermedia draaien weer overuren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:58:22 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189040396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel. Of doel je op haar vermeende geklungel met e-mails, iets waar dochterlief Ivanka Trump zich ook schuldig aan maakt.
Dit is weer een verkeerde voorstelling van zaken.
Er zijn twee dingen gebeurd in het geval van Hillary Clinton.
Zij heeft e-mails vernietigd die door de FBI en het Congres waren gedagvaard.
Ze heeft vertrouwelijke overheidsinformatie, zoals SAP-inlichtingen, SIPRNet, JWICS en SCIF van beveiligde ovreheidslocaties afgehaald en verplaats naar haar privéserver.
Op z'n best gaat het hier over een ultrascheve vergelijking.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189040444
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is weer een verkeerde voorstelling van zaken.
Er zijn twee dingen gebeurd in het geval van Hillary Clinton.
Zij heeft e-mails vernietigd die door de FBI en het Congres waren gedagvaard.
Ze heeft vertrouwelijke overheidsinformatie, zoals SAP-inlichtingen, SIPRNet, JWICS en SCIF van beveiligde ovreheidslocaties afgehaald en verplaats naar haar privéserver.
Op z'n best gaat het hier over een ultrascheve vergelijking.
En toch is Clinton niet vervolgd. 'Totally exonerated', zou Trump zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:01:48 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189040447
Oh jee weer een anonieme bron die het einde van het presidentschap van Trump gaat betekenen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189040516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Oh jee weer een anonieme bron die het einde van het presidentschap van Trump gaat betekenen.
Dit ja, de zoveelste poging. Zal ook niet de laatste zijn.
pi_189040564
Ach, het schijnt een goed verdienmodel voor de media te zijn.....
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:08:00 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189040567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En toch is Clinton niet vervolgd. 'Totally exonerated', zou Trump zeggen.
Ja, dat kan ik me nog herinneren. Zo lang is dit niet geleden, hè?

Maar "totally exonerated" klopt ook niet, want James Comey verklaarde dat ze de wet had overtreden, maar dat ze dit niet helemaal door had. Dit was het zogenaamde "criminal intent" inventieve bijvoegsel.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 16:10:54 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189040618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is precies het 'fake news' in deze? Het staat vast dat een klokkenluider aan de bel heeft getrokken. Op dit moment is alleen nog niet duidelijk wat zijn of haar bezwaar precies behelst.
Nee. Dat staat niet vast. Het is allemaal nog onduidelijk. Daarom is iedereen aan het speculeren
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189040699
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me nog herinneren. Zo lang is dit niet geleden, hè?

Maar "totally exonerated" klopt ook niet, want James Comey verklaarde dat ze de wet had overtreden, maar dat ze dit niet helemaal door had. Dit was het zogenaamde "criminal intent" inventieve bijvoegsel.

Blijkbaar is ze niet vervolgd en gaat dat ook niet gebeuren.

Maar goed, genoeg over die heks. Clinton is niet langer relevant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189040731
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Dat staat niet vast. Het is allemaal nog onduidelijk. Daarom is iedereen aan het speculeren
Neuh, dat er een klokkenluider is staat vast. Het gespeculeer betreft de inhoud van de onthulling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189040838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
Als die beweringen hardop werden uitgesproken, waren ze gebruikt tijdens de campagne. Dat is niet gebeurd. Pas in 2017 begon het rommelen, nadat meer bekend werd over de dubieuze contacten van Michael Flynn en het ontslag van Comey.
Al voor de verkiezingen en tijdens het debat hadden die DemoFascisten het al over impeacment.
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:22:10 #38
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189040852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar is ze niet vervolgd en gaat dat ook niet gebeuren.

Maar goed, genoeg over die heks. Clinton is niet langer relevant.
Ook dit klopt niet, want er is een grand jury onder leiding van Cody Hiland ingesteld in Little Rock en daar zijn nog geen conclusies uit voortgekomen.

FBI's inquiry into Clintons is resurrected

En nee, dit onderwerp Clinton (Clinton Foundation, Espionage Act en Benghazi) gaat niet weg.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189040903
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ook dit klopt niet, want er is een grand jury onder leiding van Cody Hiland ingesteld in Little Rock en daar zijn nog geen conclusies uit voortgekomen.

FBI's inquiry into Clintons is resurrected

En nee, dit onderwerp Clinton (Clinton Foundation, Espionage Act en Benghazi) gaat niet weg.
Dan wens ik je veel succes met het volgen van het onderwerp. Als Clinton eenmaal wordt vervolgd, dan hoor ik dat graag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189040910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Vertel. Of doel je op haar vermeende geklungel met e-mails,
Geklungel? Doelbewust rotzooien, vernietigen van bewijsmateriaal terwijl ze gedagvaard is, Geheime informatie doorspelen. Dat doe jij voor het gemak af als geklungel?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 11:41:43 ]
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:25:38 #41
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189040913
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, dat er een klokkenluider is staat vast. Het gespeculeer betreft de inhoud van de onthulling.
Het enige dat vaststaat is dat iemand vertrouwelijke informatie heeft gelekt.
Iemand die vertrouwelijke informatie lekt is niet per definitie een synoniem voor klokkenluider.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189040932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
En toch is Clinton niet vervolgd. 'Totally exonerated', zou Trump zeggen.
En het is een schande dat ze niet vervolgd werd. Maar ja, vriendjespolitiek he? Dat werd ook heel erg duidelijk met Comey en Stzrok.
pi_189040973
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het enige dat vaststaat is dat iemand vertrouwelijke informatie heeft gelekt.
Iemand die vertrouwelijke informatie lekt is niet per definitie een synoniem voor klokkenluider.
We gaan het meemaken. Laat maar zien wat die persoon heeft te melden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189041117
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:34 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]
Neuh, het is de onafhankelijke waakhond van de inlichtingendiensten die dit 'ballonnetje oplaat'. Daar hebben de Democraten verder niets mee van doen. Wel willen ze weten wat de klacht precies behelst, maar dat lijkt mij niet meer dan terecht.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 11:44:49 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:42:10 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_189041200
Volgens mij is dit gewoon wat we al wisten. Dat hij tegen Putin gepraat heeft over iets dat de Amerikaanse inlichtingendiensten eerder in het Kremlin zelf hebben afgeluisterd. En doordat Putin nu wist dat hij in zijn onmiddellijke kring afgeluisterd werd, moest halsoverkop die hooggeplaatste spion geexfiltreerd worden. De klokkenluider heeft dit pogen te melden maar doordat het in de doofpot verzandde is het daarna naar de pers gelekt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:42:27 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189041211
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. Laat maar zien wat die persoon heeft te melden.
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:52 schreef dellipder het volgende:
Iemand die binnenkort tegen de lamp loopt voor het lekken van vertrouwelijke overheidsinformatie over een legitiem gekozen president probeert zijn hachje te redden door zich "klokkenluider" te noemen en de geheel onpartijdige baggermedia draaien weer overuren.
Ik vermoed een "barium meal" (canary trap), want "the leaks are real, but the news is fake".

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189041234
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:42 schreef dellipder het volgende:

[..]


[..]

Ik vermoed een "barium meal" (canary trap), want "the leaks are real, but the news is fake".

Nogmaals, laat de regering maar open kaart spelen. Atkinson is van mening dat het Congres op de hoogte moet worden gebracht van de inhoud. Maguire ziet dat anders.

Dus kom maar op met die info.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:50:13 #48
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189041361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, laat de regering maar open kaart spelen. Atkinson is van mening dat het Congres op de hoogte moet worden gebracht van de inhoud. Maguire ziet dat anders.

Dus kom maar op met die info.
Dit is de norm:


Dus behalve Orange man bad is er geen enkele reden dat hier zo spastisch over wordt gedaan.
Deze zoveelste faux outrage is wel heel vermakelijk. Dat dan weer wel.
Grootste DC-conspiracy theorist Adam "more than circumstantial evidence of collusion Schiff" werpt zich andermaal vol overgave voor iedere draaiende camera.
Dit wordt weer een epic backfire.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189041453
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is de norm:


Dus behalve Orange man bad is er geen enkele reden dat hier zo spastisch over wordt gedaan.
Deze zoveelste faux outrage is wel heel vermakelijk. Dat dan weer wel.
Grootste DC-conspiracy theorist Adam "more than circumstantial evidence of collusion Schiff" werpt zich andermaal vol overgave voor iedere draaiende camera.
Dit wordt weer een epic backfire.
Als het niks voorstelt, laat Maquire dan de verklaring van die vermeende klokkenluider openbaar maken. Daarmee druk je alle speculaties immers de kop in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189041545
Nou, dat ze het maar goed uit zullen zoeken wat er loos is. Als het allemaal fake is zullen we er vast niks meer van horen.
pi_189077367
Geruchten kloppen alleen meestal niet als ze van Democraten komen
  zondag 22 september 2019 @ 23:35:52 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189080586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:42 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is dit gewoon wat we al wisten. Dat hij tegen Putin gepraat heeft over iets dat de Amerikaanse inlichtingendiensten eerder in het Kremlin zelf hebben afgeluisterd. En doordat Putin nu wist dat hij in zijn onmiddellijke kring afgeluisterd werd, moest halsoverkop die hooggeplaatste spion geexfiltreerd worden. De klokkenluider heeft dit pogen te melden maar doordat het in de doofpot verzandde is het daarna naar de pers gelekt.
Je bedoelt die ex-spion die al sinds 2016 onder zijn eigen naam in Washington DC woont?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 22 september 2019 @ 23:44:43 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189080634
Grappig ook die berichtgeving in de links pers. Zo vergeet Michael Persson in de Volkskrant te vermelden dat Biden nota bene in het filmpje van Dellipder zit op te scheppen over zijn corruptie :’)

En men vergeet ook het feit dat niksnut Hunter opeens miljoenen verdiende in China, in zijn vaders kielzog.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189081898
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2019 17:05 schreef dellipder het volgende:
Er is niets loos, behalve de gebruikelijke en vermoeiende level 5 TDS hyperventilatie.

Ukraine minister denies Trump put pressure on Zelenskiy during call: report

En laat men vooral niet vergeten dat dit de norm is en volkomen normaal is voor de baggermedia en de anti-/never-Trumpers:

President Barack Obama:


Vice-president Joe Biden:


En Hillary Clinton en een DNC-medewerker (Alexandra Chalupa) samenspanden met Oeraïne om Donald Trumpte onderzoeken gedurende de verkiezingscampagne 2016:


Ukrainian efforts to sabotage Trump backfire


Eerder heeft men zich al kunnen informeren dat de "klokkenluider"-klacht gebaseerd is op hearsay:

[ afbeelding ]

bron

Even resumé;

Dezelfde mensen (de level 5 TDS conspiracy thoristen) die Donald Trump ruim twee jaar lang beschuldigden van het samenspannen met Vladimir met Poetin, beweren nu dat hij samenspant met Poetin-haters in Oekraïne.
Joe Biden erkent (vastgelegd op video) een Oekraïnse official te hebben gechanteerd -hiermee de Foreign Corrupt Practices Act (FCPA) te hebben geschonden- ten behoeve van zijn zoon en dit is blijkbaar okay en een conspiracy theorie volgens de level 5 TDS-patientjes.
Wat er door de baggermedia in de hyperventilatie berichtgeving ook wordt weggelaten is dat Buitenlandse Zaken Rudy Guiliani verzocht contact op te nemen met de advocaat van de Oekraïnse president. bron

Tot slot nog een artikel met een breakdown van de "klokkenluider"-mediawervelstorm voor degenen die wat verder komen dan de gebruikelijke Orange man bad-reflex.

Breaking Down the Whistleblower Frenzy
Lijdt de Wall Street Journal nou ook al aan TDS? Die krant onthulde vorige week immers dat krant er acht keer bij zijn Oekrainse ambtsgenoot op zou hebben aangedrongen Biden te onderzoeken. De WSJ is niet bepaald een linkse uitgave.

En gaat Atkinson, de onafhankelijke waakhond van de inlichtingendiensten, ook al gebukt onder TDS? Hij vindt de onthulling immers zorgwekkend en is van mening dat het Congres moet worden geïnformeerd. Dus Atkinson is door Trump aangesteld en lijdt tegelijkertijd aan TDS? Bijzonder.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 12:02:28 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 09:45:29 #55
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189082098
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijdt de Wall Street Journal nou ook al aan TDS? Die krant onthulde vorige week immers dat krant er acht keer bij zijn Oekrainse ambtsgenoot op zou hebben aangedrongen Biden te onderzoeken. De WSJ is niet bepaald een linkse uitgave.
De WSJ is al sinds het begin anti-Trump, kom op. :')
quote:
En gaat Atkinson, de onafhankelijke waakhond van de inlichtingendiensten, ook al gebukt onder TDS? Hij vindt de onthulling immers zorgwekkend en is van mening dat het Congres moet worden geïnformeerd. Dus Atkinson is door Trump aangesteld en lijdt tegelijkertijd aan TDS? Bijzonder.
Atkinson lult ook om het echte verhaal heen, namelijk de corruptie en dealtjes van de Biden familie in Oekraine. Dit is weer hetzelfde spelplan als vorige keer. Hillary Clinton en de DNC hebben de Democratische primaries gestolen ten nadele van Bernie Sanders maar het 'schokkende' verhaal was dat DE DEMOCRATEN WAREN GEHACKT DOOR DE RUSSEN EN DIE LEKTEN ALLES OMG OMG OMG

Alle misdaden die de Democraten begaan, bij alles wijzen ze eerst naar Trump. Het is een kleuterschool.
  maandag 23 september 2019 @ 09:47:47 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189082113
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 23:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Grappig ook die berichtgeving in de links pers. Zo vergeet Michael Persson in de Volkskrant te vermelden dat Biden nota bene in het filmpje van Dellipder zit op te scheppen over zijn corruptie :’)

En men vergeet ook het feit dat niksnut Hunter opeens miljoenen verdiende in China, in zijn vaders kielzog.
Het zijn Democraten, ze komen overal mee weg. Het is zo bizar...
pi_189082131
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De WSJ is al sinds het begin anti-Trump, kom op. :')
[..]

Atkinson lult ook om het echte verhaal heen, namelijk de corruptie en dealtjes van de Biden familie in Oekraine. Dit is weer hetzelfde spelplan als vorige keer. Hillary Clinton en de DNC hebben de Democratische primaries gestolen ten nadele van Bernie Sanders maar het 'schokkende' verhaal was dat DE DEMOCRATEN WAREN GEHACKT DOOR DE RUSSEN EN DIE LEKTEN ALLES OMG OMG OMG

Alle misdaden die de Democraten begaan, bij alles wijzen ze eerst naar Trump. Het is een kleuterschool.
Atkinson is aangesteld door Trump. Het is zijn taak om in te schatten in hoeverre een onthulling van een klokkenluider reden tot zorg geeft. Hij is van mening dat het Congres zo snel mogelijk op de hoogte moet worden gesteld van de inhoud van de melding. De beste man lijkt mij geen anti-Trumper noch iemand die lijdt aan 'TDS'.

Verder heeft Trump zelf al toegegeven dat hij Biden ter sprake heeft gebracht in zijn gesprek met zijn Oekrainse ambtsgenoot.

Kortom, genoeg reden om het Congres op de hoogte te stellen van de inhoud van de melding van de klokkenluider.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189082159
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De WSJ is al sinds het begin anti-Trump, kom op. :')
WSJ anti-Trump?

Neger, alsjeblieft.

quote:
The Wall Street Journal's Trump problem

Dozens have left the paper in the past year and interviews with current and ex-staffers show outrage over pressure from management to normalize Trump
De krant is nota bene eigendom van Rupert Murdoch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189082170
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De WSJ is al sinds het begin anti-Trump, kom op. :')
Hoe verzin je het.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 23 september 2019 @ 10:11:46 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189082317
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijdt de Wall Street Journal nou ook al aan TDS? Die krant onthulde vorige week immers dat krant er acht keer bij zijn Oekrainse ambtsgenoot op zou hebben aangedrongen Biden te onderzoeken. De WSJ is niet bepaald een linkse uitgave.

En gaat Atkinson, de onafhankelijke waakhond van de inlichtingendiensten, ook al gebukt onder TDS? Hij vindt de onthulling immers zorgwekkend en is van mening dat het Congres moet worden geïnformeerd. Dus Atkinson is door Trump aangesteld en lijdt tegelijkertijd aan TDS? Bijzonder.
Ik zei inderdaad volgens mij baggermedia en dat ik de conspiracy collusion delusion theoristen die ruim twee jaar lang Mueller Christmas zongen, "the wall are closing in" riepen en elkaar opjutten met "big if true" bij elk FakeNews artikel dat binnen 48 uur werd debunked imo een stelletje losers zijn.
So what?

Er staan in mijn bericht dat jij quote genoeg inhoudelijke punten die je kan adresseren.
Bovendien heb ik meerdere bijdragen inclusief bronnen geleverd die deze hele hoax afserveren en zoals ik ook aangeef een epic backfire wordt.
Ook dit vermijd je.
Heb je geen inhoudelijke mededeling of andere statements -die ik vervolgens moet corrigeren?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189082379
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 10:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zei inderdaad volgens mij baggermedia en dat ik de conspiracy collusion delusion theoristen die ruim twee jaar lang Mueller Christmas zongen, "the wall are closing in " riepen en elkaar opjutten met "big if true" imo een stelletje losers zijn.
So what?

Er staan in mijn bericht dat jij quote genoeg inhoudelijke punten die je kan adresseren.
Bovendien heb ik meerdere bijdragen inclusief bronnen geleverd die deze hele hoax afserveren en zoals ik ook aangeef een epic backfire wordt.
Ook dit vermijd je.
Heb je geen inhoudelijke mededeling of andere statements -die ik vervolgens moet corrigeren?
Er zullen altijd media zijn die de mogelijke misstappen van Trump afserveren als een hoax. In dit stadium valt daar weinig zinnigs over te zeggen, omdat zowel het Congres als de buitenwacht geen inzage heeft in de melding van de klokkenluider. Dat maakt het nogal lastig om in te schatten of er wel of geen sprake is van een 'hoax'.

Nogmaals, dat Atkinson (nota bene een Trump appointee) vindt dat het Congres op de hoogte moet worden gebracht, is wat mij betreft veelzeggend. Voordat deze hele episode kan worden afgeserveerd als een hoax, moet eerst duidelijk zijn wat Trump heeft besproken met zijn Oekrainse ambtgenoot.

Wat Biden op zijn kerfstok heeft weet ik niet en is voor deze kwestie ook niet relevant. Prima om separaat onderzoek te doen naar eventuele misstanden, maar dat verandert niets aan het feit dat Trump fout zat als hij de Oekrainse president heeft gevraagd om een politieke concurrent te onderzoeken. Dat behoort hij simpelweg niet te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 10:28:08 #62
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189082470
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zullen altijd media zijn die de mogelijke misstappen van Trump afserveren als een hoax. In dit stadium valt daar weinig zinnigs over te zeggen, omdat zowel het Congres als de buitenwacht geen inzage heeft in de melding van de klokkenluider. Dat maakt het nogal lastig om in te schatten of er wel of geen sprake is van een 'hoax'.

Nogmaals, dat Atkinson (nota bene een Trump appointee) vindt dat het Congres op de hoogte moet worden gebracht, is wat mij betreft veelzeggend. Voordat deze hele episode kan worden afgeserveerd als een hoax, moet eerst duidelijk zijn wat Trump heeft besproken met zijn Oekrainse ambtgenoot.

Wat Biden op zijn kerfstok heeft weet ik niet en is voor deze kwestie ook niet relevant. Prima om separaat onderzoek te doen naar eventuele misstanden, maar dat verandert niets aan het feit dat Trump fout zat als hij de Oekrainse president heeft gevraagd om een politieke concurrent te onderzoeken. Dat behoort hij simpelweg niet te doen.
Inderdaad heeft deze hele kwestie wederom een hoog "big if true" gehalte.
Je gaat niet in op het Reuters artikel waarin Oekraïne aangeeft dat er geen sprake was van druk in het telefoongesprek.
Je gaat niet in op het artikel van CNN over de zogenaamde klokkenluider en dat deze kwestie gebaseerd is op hearsay.
Je gaat niet in op de kwestie dat Guiliani door State Department gevraagd is om over het corruptiedossier contact op te nemen met de advocaat van de Oekraïnse president.
En het belangrijkste dat je niet onderkent is dat de kwestie Biden, net als de kwestie Hillary Clinton/Alexandra Chalupa absoluut verbonden zijn met deze hoax, omdat corruptie in Oekraïne zich niet beperkt tot enkel het binnenlandse.

Probeer het gezichtsveld eens meer te verbreden dan de simpele Orange man bad.
Dit is zo vermoeiend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189082522
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 10:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Inderdaad heeft deze hele kwestie wederom een hoog "big if true" gehalte.
Je gaat niet in op het Reuters artikel waarin Oekraïne aangeeft dat er geen sprake was van druk in het telefoongesprek.
Je gaat niet in op het artikel van CNN over de zogenaamde klokkenluider en dat deze kwestie gebaseerd is op hearsay.
Je gaat niet in op de kwestie dat Guiliani door State Department gevraagd is om over het corruptiedossier contact op te nemen met de advocaat van de Oekraïnse president.
En het belangrijkste dat je niet onderkent is dat de kwestie Biden, net als de kwestie Hillary Clinton/Alexandra Chalupa absoluut verbonden zijn met deze hoax, omdat corruptie in Oekraïne zich niet beperkt tot enkel het binnenlandse.

Probeer het gezichtsveld eens meer te verbreden dan de simpele Orange man bad.
Dit is zo vermoeiend.
Omdat al die artikelen niet ter zake doen. De kern van de zaak is helder: heeft Trump wel of niet een buitenlandse president gevraagd een politieke concurrent te onderzoek met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten?

Zolang de inhoud van de melding van de klokkenluider niet openbaar is, weten we niet wat er heeft plaatsgevonden. Daarom is het van belang dat het Congres op de hoogte wordt gebracht.

En voor alle duidelijkheid: zelfs als Biden schuldig is aan van alles, dan behoort Trump alsnog niet zijn Oekrainse ambtgenoot onder druk te zetten hem te onderzoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189082596
quote:
As Trump Confirms He Discussed Biden With Ukraine, Pressure to Impeach Builds

President Trump acknowledged on Sunday that he raised corruption accusations against former Vice President Joseph R. Biden Jr. during a phone call with Ukraine’s leader, a stunning admission as pressure mounted on Democrats to impeach Mr. Trump over allegations he leaned on a foreign government to help damage a political rival.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 10:49:45 #65
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189082673
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat al die artikelen niet ter zake doen. De kern van de zaak is helder: heeft Trump wel of niet een buitenlandse president gevraagd een politieke concurrent te onderzoek met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten?

Zolang de inhoud van de melding van de klokkenluider niet openbaar is, weten we niet wat er heeft plaatsgevonden. Daarom is het van belang dat het Congres op de hoogte wordt gebracht.

En voor alle duidelijkheid: zelfs als Biden schuldig is aan van alles, dan behoort Trump alsnog niet zijn Oekrainse ambtgenoot onder druk te zetten hem te onderzoeken.
Die doen ter zake allereerst omdat zonder de transcriptie er alleen gegisd kan worden en de spin enkel Orange man bad is.
Daarentegen is vanuit Oekraïne al verklaard dat er geen druk door de Trump-regering is uitgevoerd (Reuters-artikel).
De collusion met Oekraïne was met de DNC en Hillary Clinton (Politico-artikel).
De corruptie (en chantage) met Joe Biden, zijn zoon en de zoon van John Kerry.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 12:07:52 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189082729
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die doen ter zake allereerst omdat zonder de transcriptie er alleen gegisd kan worden en de spin enkel Orange man bad is.
[b]Daarentegen is vanuit Oekraïne al verklaard dat er geen druk door de Trump-regering is uitgevoerd (Reuters-artikel).
De collusion met Oekraïne was met de DNC en Hillary Clinton (Politico-artikel).
De corruptie (en chantage) met Joe Biden, zijn zoon en de zoon van John Kerry.


Riiiiiiiiiiiiiiiight .... Aldus de 'ja maar Hillary!' user.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 12:07:57 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_189082786
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 10:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die doen ter zake allereerst omdat zonder de transcriptie er alleen gegisd kan worden en de spin enkel Orange man bad is.
Daarentegen is vanuit Oekraïne al verklaard dat er geen druk door de Trump-regering is uitgevoerd (Reuters-artikel).
De collusion met Oekraïne was met de DNC en Hillary Clinton (Politico-artikel).
De corruptie (en chantage) met Joe Biden, zijn zoon en de zoon van John Kerry.

Dat de president van Oekraine Trump niet aan de schandpaal nagelt, mag natuurlijk geen verrassing heten. Die man is ook niet gek. Je moet het Witte Huis niet tot je vijand maken als een kwetsbaar land als Oekraine. Dus zijn verklaring zegt mij niet gek veel.

Atkinson is helder: de melding van de klokkenluider is dusdanig zorgwekkend dat het Congres op de hoogte moet worden gebracht van de inhoud. Zolang dat niet is gebeurd, blijft het bij gespeculeer.

En wat betreft je vinger wijzen richting Biden: als er sprake is van misstanden, dan moeten de betrokkenen daar uiteraard voor worden bestraft. Maar dan nog verandert dat niets aan het feit dat Trump fout zit als hij zijn buitenlandse ambtgenoot onder druk zet een politieke concurrent te onderzoeken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 23-09-2019 12:08:23 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 11:23:54 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189082979
Over een paar dagen blijkt het allemaal weer een natte scheet te zijn geweest. Maar dat haalt dan de WaPo en de NYT weer niet, of ergens tussen de strips en de contactadvertenties.

Maar de Amerikaanse overheid zou zeker werk moeten maken van Biden's handel en wandel. Als hij als VPOTUS schuldig heeft gemaakt aan het chanteren van de Oekrainse overheid om zijn zoons kwelgeest te laten ontslaan, was hij dus corrupt en hoort hij in het gevang.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 september 2019 @ 14:34:19 #69
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189085017
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over een paar dagen blijkt het allemaal weer een natte scheet te zijn geweest. Maar dat haalt dan de WaPo en de NYT weer niet, of ergens tussen de strips en de contactadvertenties.

Maar de Amerikaanse overheid zou zeker werk moeten maken van Biden's handel en wandel. Als hij als VPOTUS schuldig heeft gemaakt aan het chanteren van de Oekrainse overheid om zijn zoons kwelgeest te laten ontslaan, was hij dus corrupt en hoort hij in het gevang.
Het probleem is dat het geen natte scheet is, maar projectie waarin de corruptie en chantage van Joe Biden reëel is (met bewijs op video), de inmenging van Oekraïne via de DNC, Alexandra Chalupa en Hillary Clinton een feit is (rapport van Politico) en dat de Obama-regering Kiev aanmoedigde Paul Manafort te onderzoeken en een lek over riante contante betalingen Manafort's einde betekende als campagnevoorzitter van de Trump-campagne.
Secret Ledger in Ukraine Lists Cash for Donald Trump’s Campaign Chief
Een rechtbank in Kiev heeft bepaald dat het lekken van informatie over Paul Manafort inmenging was in de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016. bron
Overigens is pas onlangs gebleken dat de aantijgingen van verdachte betalingen niet betrouwbaar waren -hiermee niet gesteld dat Manafort geen crimineel of zogenaamde swamp is. bron
Er is al een heleboel bekend over deze "Oekraïense collusion" bekend (daarover ben ik ook begonnen, maar nooit afgemaakt.), maar de berichtgeving en faux outrage van de baggermedia zijn zoveel anders als het lijdend onderwerp Democrats zijn.

Het verhaal wordt nu zo gespind dat Donald Trump Oekraïne te hulp vraagt (onder druk zet) om hem te laten winnen van Joe Biden.
Trump heeft Oekraïne nodig om van Biden te winnen!!! En sommige mensen zijn van deze spin heel erg overtuigd. Hoe schizofreen delusional moet je dan wel niet zijn?
Als men alleen al zich informeert op de wijze waarop Brad Parscale de campagne op grassroot niveau organiseert valt gewoon niet te bevatten hoe dom deze laatste Orange man bad gedachtekronkel is.
Maar ja TDS is real.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189085112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat hij heeft geprobeerd Oekraïne te chanteren, met als doel zijn winkansen in 2020 te vergroten. In ruil voor belastende informatie over Joe Biden (op dit moment zijn voornaamste concurrent), zou de VS financiële en militaire hulp leveren aan het land.

Dat is althans wat er wordt gefluisterd in de wandelgangen.
Hm als dat waar blijkt en uitkomt zou het wel exit voor Trump zijn lijkt mij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189085160
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 14:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het probleem is dat het geen natte scheet is, maar projectie waarin de corruptie en chantage van Joe Biden reëel is (met bewijs op video), de inmenging van Oekraïne via de DNC, Alexandra Chalupa en Hillary Clinton een feit is (rapport van Politico) en dat de Obama-regering Kiev aanmoedigde Paul Manafort te onderzoeken en een lek over riante contante betalingen Manafort's einde betekende als campagnevoorzitter van de Trump-campagne.
Secret Ledger in Ukraine Lists Cash for Donald Trump’s Campaign Chief
Een rechtbank in Kiev heeft bepaald dat het lekken van informatie over Paul Manafort inmenging was in de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016. bron
Overigens is pas onlangs gebleken dat de aantijgingen van verdachte betalingen niet betrouwbaar waren -hiermee niet gesteld dat Manafort geen crimineel of zogenaamde swamp is. bron
Er is al een heleboel bekend over deze "Oekraïense collusion" bekend (daarover ben ik ook begonnen, maar nooit afgemaakt.), maar de berichtgeving en faux outrage van de baggermedia zijn zoveel anders als het lijdend onderwerp Democrats zijn.

Het verhaal wordt nu zo gespind dat Donald Trump Oekraïne te hulp vraagt (onder druk zet) om hem te laten winnen van Joe Biden.
Trump heeft Oekraïne nodig om van Biden te winnen!!! En sommige mensen zijn van deze spin heel erg overtuigd. Hoe schizofreen delusional moet je dan wel niet zijn?
Als men alleen al zich informeert op de wijze waarop Brad Parscale de campagne op grassroot niveau organiseert valt gewoon niet te bevatten hoe dom deze laatste Orange man bad gedachtekronkel is.
Maar ja TDS is real.
Two wrongs dont make a right. Zelfs als alle hierboven genoemde aantijgingen aan het adres van Obama en Biden kloppen, dan betekent dat niet dat Trump geen grenzen heeft overschreden.

Waar het nu om gaat, is de vraag of Trump zijn Oekrainse ambtgenoot heeft gevraagd Biden te onderzoeken. Dat is wat de klokkenluider zou beweren. Atkinson (die door Trump is aangesteld) vindt het in ieder geval ernstig genoeg om er veel gewag van te maken en er bij Maguire op aan te dringen de informatie te overhandigen aan het Congres.

Het is dus zaak dat de melding van de klokkenluider openbaar wordt gemaakt (of op z'n minst wordt gedeeld met het Congres).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189085248
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helder verhaal dus.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189085294
quote:
16s.gif Op maandag 23 september 2019 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm als dat waar blijkt en uitkomt zou het wel exit voor Trump zijn lijkt mij?
Lol, dat lijkt me toch niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 23 september 2019 @ 15:27:43 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189085508
quote:
16s.gif Op maandag 23 september 2019 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm als dat waar blijkt en uitkomt zou het wel exit voor Trump zijn lijkt mij?
Als Trump heeft gezegd dat als hij zijn zin niet krijgt, hij een vooraf gebudgetteerde miljoenen- (of miljarden?)steun zal stopzetten, zoals Biden deed, heeft Trump misschien een probleem. Maar hij heeft zelf al gezegd dat dat niet zo is.

In een interview zei hij zoiets als; 'Ik zou toch gek zijn als ik dat soort dreigementen in een telefoongesprek zou uiten, terwijl ik weet dat er aan beide kanten waarschijnlijk allerlei mensen meeluisteren?'. Als er dit soort koehandel zou plaatsvinden, lijkt me dat dit via diplomaten of andere ondergeschikten zou gebeuren, die achter gesloten deuren onderhandelen.

De 'klokkenluider' zal wel weer iemand zijn die 'iets gehoord heeft van iemand die weer iemand kent bij de geheime dienst'. Uit dat soort verhalen uit 2e of 3e hand hing het hele Ruslandverhaal ook aan elkaar. Dat de Democraten en de aan hun gerelateerde propagandakanalen als de WaPo, NYT, CNN, MSNBC, etc. rare streken uithalen mag geen verrassing zijn, nu hun primaire kandidaat onderuit gehaald gaat worden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189085838
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Als Trump heeft gezegd dat als hij zijn zin niet krijgt, hij een vooraf gebudgetteerde miljoenen- (of miljarden?)steun zal stopzetten, zoals Biden deed, heeft Trump misschien een probleem. Maar hij heeft zelf al gezegd dat dat niet zo is.

In een interview zei hij zoiets als; 'Ik zou toch gek zijn als ik dat soort dreigementen in een telefoongesprek zou uiten, terwijl ik weet dat er aan beide kanten waarschijnlijk allerlei mensen meeluisteren?'. Als er dit soort koehandel zou plaatsvinden, lijkt me dat dit via diplomaten of andere ondergeschikten zou gebeuren, die achter gesloten deuren onderhandelen.

De 'klokkenluider' zal wel weer iemand zijn die 'iets gehoord heeft van iemand die weer iemand kent bij de geheime dienst'. Uit dat soort verhalen uit 2e of 3e hand hing het hele Ruslandverhaal ook aan elkaar. Dat de Democraten en de aan hun gerelateerde propagandakanalen als de WaPo, NYT, CNN, MSNBC, etc. rare streken uithalen mag geen verrassing zijn, nu hun primaire kandidaat onderuit gehaald gaat worden.
Tsja, de door Trump aangestelde Atkinson vindt de melding van de klokkenluider dusdanig ernstig dat hij Maguire oproept het Congres uitgebreid te infomeren. Laat ze daar eerst maar eens mee beginnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189085867
De verdachte claimt onschuldig te zijn, dus tja, als je dan nog loopt te zeuren dat de verdachte schuldig is heb je waarschijnlijk TDS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 23 september 2019 @ 16:24:00 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086068
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, de door Trump aangestelde Atkinson vindt de melding van de klokkenluider dusdanig ernstig dat hij Maguire oproept het Congres uitgebreid te infomeren. Laat ze daar eerst maar eens mee beginnen.
Laat ze het maar allebei tegelijk doen.

Tot nu toe is het zonder repercussies geweest voor mollen, lekkers en bedriegers om valse beschuldigingen te uiten. Wordt tijd dat er zulke mensen de bak in gaan, zoals degenen die de Russiahoax zijn begonnen. Ik denk dat McCabe, Strzok, Brennan en nog wat anderen zich zorgen moeten maken. En hun trawanten in het congres zoals Swallwell en Schiff zouden ook door het slijk moeten, om het bewust bedriegen van het Amerikaanse publiek.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189086116
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Laat ze het maar allebei tegelijk doen.

Tot nu toe is het zonder repercussies geweest voor mollen, lekkers en bedriegers om valse beschuldigingen te uiten. Wordt tijd dat er zulke mensen de bak in gaan, zoals degenen die de Russiahoax zijn begonnen. Ik denk dat McCabe, Strzok, Brennan en nog wat anderen zich zorgen moeten maken. En hun trawanten in het congres zoals Swallwell en Schiff zouden ook door het slijk moeten, om het bewust bedriegen van het Amerikaanse publiek.
Wie is er precies de boel aan het bedonderen?

Trump zegt zelf dat hij Biden ter sprake heeft gebracht tijdens zijn onderhoud met zijn Oekrainse ambtgenoot. En Atkinson, die door Trump is aangesteld, vindt de melding dusdanig ernstig dat hij er bij Maguire op aandringt het Congres te informeren.

Lijkt mij zaak dat er open kaart wordt gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 16:29:28 #79
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086122
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Two wrongs dont make a right. Zelfs als alle hierboven genoemde aantijgingen aan het adres van Obama en Biden kloppen, dan betekent dat niet dat Trump geen grenzen heeft overschreden.

Waar het nu om gaat, is de vraag of Trump zijn Oekrainse ambtgenoot heeft gevraagd Biden te onderzoeken. Dat is wat de klokkenluider zou beweren. Atkinson (die door Trump is aangesteld) vindt het in ieder geval ernstig genoeg om er veel gewag van te maken en er bij Maguire op aan te dringen de informatie te overhandigen aan het Congres.

Het is dus zaak dat de melding van de klokkenluider openbaar wordt gemaakt (of op z'n minst wordt gedeeld met het Congres).
Jij voorsorteert al op een "wrong" van Donald Trump, terwijl het enige dat bekend is over de informatie van de "klokkenluider" is dat zijn klacht gebaseerd is op hearsay.



bron

De inhoud van het gesprek is onbekend, maar er wordt door de baggermedia gespind dat Donald Trump hulp nodig heeft van Oekraïne om de presidentsrace te kunnen winnen. Hoe delusional moet je dan wel niet zijn om dit te geloven?
Dat jij dit dan weer na-papagaait is natuurlijk de bekende reflex, ongeacht dat zowel de Trump-regering als Kiev hebben verklaard dat er geen druk werd uitgeoefend.
Daarnaast heeft Rudy Guiliani in het interview met John Roberts in grote details uitgelegd wat precies de inhoud van de gesprekken waren tussen hem en de advocaat van de Oekraïense president. En dit interview heb ik ter informatie ook hier gepost.
Desondanks Orange man bad. En dit erg vermoeiend.

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 23-09-2019 16:34:56 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086178
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij voorsorteert al op een "wrong" van Donald Trump, terwijl het enige dat bekend is over de informatie van de "klokkenluider" is zijn klacht gebaseerd is op hearsay.

[ afbeelding ]

bron

De inhoud van het gesprek is onbekend, maar er wordt door de baggermedia gespind dat Donald Trump hulp nodig heeft van Oekraïne om de presidentsrace te kunnen winnen. Hoe delusional moet je dan wel niet zijn om dit te geloven?
Dat jij dit dan weer na-papagaait is natuurlijk de bekende reflex, ongeacht dat zowel de Trump-regering als Kiev hebben verklaard dat er geen druk werd uitgeoefend.
Daarnaast heeft Rudy Guiliani in het interview met John Roberts in grote details uitgelegd wat precies de inhoud van de gesprekken waren tussen hem en de advocaat van de Oekraïense president. En dit interview heb ik ter informatie ook hier gepost.
Desondanks Orange man bad. En dit erg vermoeiend.
Over Rudy gesproken. Dit meldde The Hill zojuist:

quote:
BREAKING: President Trump's personal attorney Rudy Giuliani on Monday said that he can’t say for certain that Trump didn’t threaten Ukraine aid when he spoke to that country's president about an investigation into former Vice President Joe Biden's son.

Maria Bartiromo: “Did the president threaten to cut off aid to the Ukraine?”
Giuliani: “No, no that was a false story,”
Bartiromo: “100 percent?”
Giuliani: “Well, I can’t tell you if it’s 100 percent.”
En ik weet inderdaad niet of Trump fout is geweest. Het lijkt mij echter dat het advies van Atkinson moet worden opgevoed en dat transparantie in dit stadium wenselijk is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 16:37:37 #81
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086197
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

Over Rudy gesproken. Dit meldde The Hill zojuist:
Waarom precies kijk je niet het interview waaruit je van Guiliani direct zijn verklaringen kunt vernemen waarom Joe Biden in dit verhaal is betrokken?

quote:
En ik weet inderdaad niet of Trump fout is geweest. Het lijkt mij echter dat het advies van Atkinson moet worden opgevoed en dat transparantie in dit stadium wenselijk is.
Maar waarom precies doe je zo dan spastisch om er meteen Orange man bad van te maken?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086231
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom precies kijk je niet het interview waaruit je Guiliani direct zijn verklaringen kunt vernemen waarom Joe Biden in dit verhaal is betrokken?
[..]

Maar waarom precies doe je zo dan spastisch om er meteen Orange man bad van te maken?
Dat 'Orange man bad' is een vooral een frame van jouw kant. Het enige wat ik in dit topic heb gedaan is de geruchten opsommen en pleiten voor transparantie.

Jij maakt daar echter 'TDS' en 'Orange man bad' van.

Ik weet ook niet of je het doorhebt, maar jij bent in dit topic eerder degene die 'deranged' reageert, met je continue persoonlijke aanvallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 16:45:06 #83
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086285
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat 'Orange man bad' is een vooral een frame van jouw kant. Het enige wat ik in dit topic heb gedaan is de geruchten opsommen en pleiten voor transparantie.

Jij maakt daar echter 'TDS' en 'Orange man bad' van.

Ik weet ook niet of je het doorhebt, maar jij bent in dit topic eerder degene die 'deranged' reageert, met je continue persoonlijke aanvallen.
Frame van mij kant??
Dat is het frame van de baggermedia. Dara heb ik het over.
Dat veel van de never/-anti-Trumpers de spoonfed BS-narratief napraten, verder niets doen met feitelijke informatie die voorhanden is en alleen maar op één uitkomst uitkomen dat is inderdaad vermoeiend.
Maar dat je dit persoonlijk aantrekt kan ik verder niet helpen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086327
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Frame van mij kant??
Dat is het frame van de baggermedia. Dara heb ik het over.
Dat veel van de never/-anti-Trumpers de spoonfed BS-narratief napraten, verder niets doen met feitelijke informatie die voorhanden is en alleen maar op één uitkomst uitkomen dat is inderdaad vermoeiend.
Maar dat je dit persoonlijk aantrekt kan ik verder niet helpen.
Kerel, je schrijft hierboven letterlijk dat ik er meteen 'Orange man bad' van maak. Daarmee maak jij het persoonlijk.

En ook de media trekken nog geen vergaande conclusies. Wel worden opiniestukken geschreven met een 'als dan'-strekking. Als de beschuldigingen aan het adres van Trump kloppen, dan.....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 16:53:25 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086382
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat 'Orange man bad' is een vooral een frame van jouw kant. Het enige wat ik in dit topic heb gedaan is de geruchten opsommen en pleiten voor transparantie.

Jij maakt daar echter 'TDS' en 'Orange man bad' van.

Ik weet ook niet of je het doorhebt, maar jij bent in dit topic eerder degene die 'deranged' reageert, met je continue persoonlijke aanvallen.
Nee. Over het algemeen probeer je je in te houden, maar je bent wel eens door de mand gevallen met hetzelfde anti-Trump geraaskal wat diverse andere users hier altijd vertonen. Misschien heb je dan een paar wijntjes op en is het keurige vernislaagje dan weg.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 september 2019 @ 16:55:47 #86
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086405
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, je schrijft hierboven letterlijk dat ik er meteen 'Orange man bad' van maak. Daarmee maak jij het persoonlijk.

En ook de media trekken nog geen vergaande conclusies. Wel worden opiniestukken geschreven met een 'als dan'-strekking. Als de beschuldigingen aan het adres van Trump kloppen, dan.....
Men heeft meerdere malen onderzocht wat de 'bias' van de media is en daaruit blijkt dat 92 procent van alle MSM-uitingen over Trump negatief is. Voor CNN, MSNBC, WaPo, NYT etc is dat tegen de 100%.

Er is een constante stroom van allerlei beschuldigingen jegens Trump in de MSM, meestal gebaseerd op anonieme bronnen of van-horen-zeggen materiaal en als puntje bij paaltje komt, blijkt het in 99% van de gevallen onzin en/of bewuste leugens te zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 23 september 2019 @ 16:56:13 #87
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086408
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, je schrijft hierboven letterlijk dat ik er meteen 'Orange man bad' van maak. Daarmee maak jij het persoonlijk.

En ook de media trekken nog geen vergaande conclusies. Wel worden opiniestukken geschreven met een 'als dan'-strekking. Als de beschuldigingen aan het adres van Trump kloppen, dan.....
Ik heb het hierboven over jouw argument. Een reflex-argument met maar een enkele uitkomst. En dat vind ik nogal stom en vermoeiend. So what?
Je verkondigt allerlei zaken en nu pas in je laatste bericht erken je dat je geen feitelijke informatie hebt die al deze "big, if true" scenario's kunnen onderbouwen.
Dat is imo alleen het napraten van de baggermedia en niets doen met de feitelijke informatie die wel voorhanden is. En dat is ook vermoeiend
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086425
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee. Over het algemeen probeer je je in te houden, maar je bent wel eens door de mand gevallen met hetzelfde anti-Trump geraaskal wat diverse andere users hier altijd vertonen. Misschien heb je dan een paar wijntjes op en is het keurige vernislaagje dan weg.
Natuurlijk vind ik Trump een achterlijke imbeciel. Maar dat betekent niet dat ik kwesties rondom zijn persoon met een zekere mate van objectiviteit kan benaderen. Sowieso probeer ik mij in dit soort discussies altijd te beperken tot de feiten. En dat is wat ik tot dusver ook heb gedaan in dit topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189086458
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 16:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het hierboven over jouw argument. Een reflex-argument met maar een enkele uitkomst. En dat vind ik nogal stom en vermoeiend. So what?
Je verkondigt allerlei zaken en nu pas in je laatste bericht erken je dat je geen feitelijke informatie hebt die al deze "big, if true" scenario's kunnen onderbouwen.
Dat is imo alleen het napraten van de baggermedia en niets doen met de feitelijke informatie die wel voorhanden is. En dat is ook vermoeiend
In mijn eerste post in dit topic gebruik ik nota bene bewust de formulering 'zou hebben' en rep ik over geruchten.

De enige die zich bedienen van stelligheid zijn jij en Ed. Jullie weten al zeker dat Trump onschuldig is en dat Biden de ware boosdoener is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 17:00:29 #90
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik Trump een achterlijke imbeciel. Maar dat betekent niet dat ik kwesties rondom zijn persoon met een zekere mate van objectiviteit kan benaderen. Sowieso probeer ik mij in dit soort discussies altijd te beperken tot de feiten. En dat is wat ik tot dusver ook heb gedaan in dit topic.
Daar heb je in geen enkele inbreng blijk van gegeven, behalve in bericht #80
De overige berichten zijn inderdaad doorspekt met "Trump is een achterlijke imbeciel".
Dit is echter een nieuwsforum, dus mag het wat minder emotie en wat meer feitelijk worden, alstublieft?!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086540
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Daar heb je in geen enkele inbreng blijk van gegeven, behalve in bericht #80
De overige berichten zijn inderdaad doorspekt met "Trump is een achterlijke imbeciel".
Dit is echter een nieuwsforum, dus mag het wat minder emotie en wat meer feitelijk worden, alstublieft?!
Tsja, uiteraard staat het jou vrij die interpretatie erop na te houden. Maar getuige mijn reacties in dit topic, beperk ik mij tot dusver tot de feiten, waarbij ik stelligheid tracht te vermijden.

Jij bericht andere users daarentegen van 'TDS' en een 'Orange man bad'-vooringenomenheid. Ook weet jij zeker dat Trump onschuldig is.

Dus naar mijn idee ben jij de enige in dit topic die zijn emoties niet in bedwang kunt houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 17:08:34 #92
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086574
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn eerste post in dit topic gebruik ik nota bene bewust de formulering 'zou hebben' en rep ik over geruchten.

De enige die zich bedienen van stelligheid zijn jij en Ed. Jullie weten al zeker dat Trump onschuldig is en dat Biden de ware boosdoener is.
Maar dat dan laat je heel snel los. Zo consequent zijn jouw berichten niet.

Ik heb er verder geen conclusie aan verbonden waarom ICIG Michael Atkinson de zaak heeft doorverwezen.
Ik heb me enkel bezig gehouden met zaken die wel bekend zijn.
En dat de "klokkenluider" zijn klacht gebaseerd heeft op wat hij van anderen heeft gehoord, vind ik wel een dingetje.
En ik heb het interview van Guiliani gezien. Twee keer.
En al mijn overige inbreng heeft een bredere perspectief als het voorsorteren op één enkele uitkomst, terwijl zonder transcriptie al deze voorstellingen luchtfietserij zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 23 september 2019 @ 17:12:57 #93
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086633
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, uiteraard staat het jou vrij die interpretatie erop na te houden. Maar getuige mijn reacties in dit topic, beperk ik mij tot dusver tot de feiten, waarbij ik stelligheid tracht te vermijden.
Nee.

quote:
Jij bericht andere users daarentegen van 'TDS' en een 'Orange man bad'-vooringenomenheid. Ook weet jij zeker dat Trump onschuldig is.

Dus naar mijn idee ben jij de enige in dit topic die zijn emoties niet in bedwang kunt houden.
Het verhaal is imo een beetje dom, de premisse dat Donald Trump de presidentsrace tegen Joe Biden niet kan winnen zonder de hulp van Oekraïne of all places _O- _O-
Het zou inderdaad hilarisch zijn als mensen dit niet serieus menen, maar dat doen ze wel.
En dat is imo net zo vermoeiend als de hele Russia collusion delusion.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189086636
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar dat dan laat je heel snel los. Zo consequent zijn jouw berichten niet.

Ik heb er verder geen conclusie aan verbonden waarom ICIG Michael Atkinson de zaak heeft doorverwezen.
Ik heb me enkel bezig gehouden met zaken die wel bekend zijn.
En dat de "klokkenluider" zijn klacht gebaseerd heeft op wat hij van anderen heeft gehoord, vind ik wel een dingetje.
En ik heb het interview van Guiliani gezien. Twee keer.
En al mijn overige inbreng heeft een bredere perspectief als het voorsorteren op één enkele uitkomst, terwijl zonder transcriptie al deze voorstellingen luchtfietserij zijn.
Volgens jou is het een grote hoax en is Biden de ware schuldige. Wie speculeert over mogelijke fouten van Trump, lijdt volgens jou aan TDS.

Dat heb je meerdere verklaard in dit topic. Dus jij bent toch echt degene die zich bedient van stelligheid en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen.

Want ik heb Trump in geen enkele bijdrage in dit topic schuldig verklaard. Ik heb slechts aangedrongen op transparantie, wat mij niet meer dan normaal lijkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189086662
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Het verhaal is imo een beetje dom, de premisse dat Donald Trump de presidentsrace tegen Joe Biden niet kan winnen zonder de hulp van Oekraïne of all places _O- _O-
Het zou inderdaad hilarisch zijn als mensen dit niet serieus menen, maar dat doen ze wel.
En dat is imo net zo vermoeiend als de hele Russia collusion delusion.
Geen idee of Trump daadwerkelijk hulp nodig heeft van Oekraïne. Is ook totaal niet relevant.

De vraag is: heeft hij zijn Oekraïense ambtsgenoot gevraagd Biden te onderzoeken? En zo ja, op welke wijze?

Want dat is wat de klokkenluider lijkt te insinueren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 17:25:59 #96
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086806
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens jou is het een grote hoax en is Biden de ware schuldige. Wie speculeert over mogelijke fouten van Trump, lijdt volgens jou aan TDS.

Dat heb je meerdere verklaard in dit topic. Dus jij bent toch echt degene die zich bedient van stelligheid en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen.

Want ik heb Trump in geen enkele bijdrage in dit topic schuldig verklaard. Ik heb slechts aangedrongen op transparantie, wat mij niet meer dan normaal lijkt.
Dit was mijn eerste bericht in dit topic:

quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:52 schreef dellipder het volgende:
Iemand die binnenkort tegen de lamp loopt voor het lekken van vertrouwelijke overheidsinformatie over een legitiem gekozen president probeert zijn hachje te redden door zich "klokkenluider" te noemen en de geheel onpartijdige baggermedia draaien weer overuren.
De baggermedia hebben ruim twee jaar lang de Russia collusion delusion hoax opgejut, dus imo hebben zij niet heel veel krediet.
Wat er de afgelopen dagen vooral is bericht is een theorie van de anti-Trump media dat het hier wel om een quid quo pro MOET gaan. Gebaseerd op niks.
Zelfs de "klokkenluider" heeft zijn informatie niet uit eerste hand. Joe Biden is in deze kwestie met ondersteunend bewijs betrokken, hoezeer jij dit vervelend vindt.

En alle voorgaande 'big, if true" bombshells bleken achteraf precies andersom te zijn, dus dit alles lijkt me niet onbelangrijk om aan te duiden.
TDS is real, dus je hebt nu eenmaal te maken met gare berichtgeving en een heleboel niet zelf-onderzoekende napraters die Trump een imbeciel vinden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 23 september 2019 @ 17:29:29 #97
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189086853
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:15 schreef KoosVogels het volgende:

Geen idee of Trump daadwerkelijk hulp nodig heeft van Oekraïne. Is ook totaal niet relevant.

Waar moet de quid quo pro dan wel uit bestaan (niet mijn theorie, maar die van de baggermedia) als het wel om Joe Biden gaat, maar niet om de presidentsrace?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 23 september 2019 @ 17:31:24 #98
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189086880
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens jou is het een grote hoax en is Biden de ware schuldige. Wie speculeert over mogelijke fouten van Trump, lijdt volgens jou aan TDS.

Dat heb je meerdere verklaard in dit topic. Dus jij bent toch echt degene die zich bedient van stelligheid en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen.

Want ik heb Trump in geen enkele bijdrage in dit topic schuldig verklaard. Ik heb slechts aangedrongen op transparantie, wat mij niet meer dan normaal lijkt.
Het verleden heeft uitgewezen dat alle ophef en beschuldigingen tegen Trump op leugens waren gebaseerd.

Ik heb in de MSM en van progressieve 'onderzoeksjournalisten' zo goed als nergens iets gezien waar men serieus geinteresseeerd was in de oorsprong van de Russia-hoax. Het is zelfs zo erg dat een aantal van de complotters in dit verhaal, vaste contributors en 'specialisten' zijn geworden bij CNN en MSNBC, na hun oneervol ontslag. Bijna niemand ging serieus op zoek naar Mifsud, Halper, Glenn Simpson etc. en de opzet van dit complot. Alleen mensen als Glenn Greenwald en Aaron Mate op links die ondanks hun afschuw van Trump door alle poppenkast heen keken. De rest van de media waren hoerig of laf.

Dit zegt mij genoeg over de media. Ze zijn massaal onbetrouwbaar.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189086900
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 17:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit was mijn eerste bericht in dit topic:
[..]

De baggermedia hebben ruim twee jaar lang de Russia collusion delusion hoax opgejut, dus imo hebben zij niet heel veel krediet.
Wat er de afgelopen dagen vooral is bericht is een theorie van de anti-Trump media dat het hier wel om een quid quo pro MOET gaan. Gebaseerd op niks.
Zelfs de "klokkenluider" heeft zijn informatie niet uit eerste hand. Joe Biden is in deze kwestie met ondersteunend bewijs betrokken, hoezeer jij dit vervelend vindt.

En alle voorgaande 'big, if true" bombshells bleken achteraf precies andersom te zijn, dus dit alles lijkt me niet onbelangrijk om aan te duiden.
TDS is real, dus je hebt nu eenmaal te maken met gare berichtgeving en een heleboel niet zelf-onderzoekende napraters die Trump een imbeciel vinden.
Nogmaals, het is dus door Trump aangestelde Atkinson die de melding dusdanig zorgwekkend dat hij bij Maguire aandringt op transparantie richting het Congres.

Daar hebben de media verder niets mee van doen. Transparantie is dus wenselijk in dit stadium, zeker omdat Trump al heeft toegegeven Biden ter sprake te hebben gebracht tijdens het onderhoud met zijn Oekrainse collega.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189086920
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het verleden heeft uitgewezen dat alle ophef en beschuldigingen tegen Trump op leugens waren gebaseerd.

Ik heb in de MSM en van progressieve 'onderzoeksjournalisten' zo goed als nergens iets gezien waar men serieus geinteresseeerd was in de oorsprong van de Russia-hoax. Het is zelfs zo erg dat een aantal van de complotters in dit verhaal, vaste contributors en 'specialisten' zijn geworden bij CNN en MSNBC, na hun oneervol ontslag. Bijna niemand ging serieus op zoek naar Mifsud, Halper, Glenn Simpson etc. en de opzet van dit complot. Alleen mensen als Glenn Greenwald en Aaron Mate op links die ondanks hun afschuw van Trump door alle poppenkast heen keken. De rest van de media waren hoerig of laf.

Dit zegt mij genoeg over de media. Ze zijn massaal onbetrouwbaar.
Allemaal prima dat jij dat vindt, maar dat verandert niets aan het feit dat jij degene bent die zich bedient van stelligheid, emotie toont en niet in staat is deze kwestie objectief te benaderen (en niet ik).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')