Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn eerste zak kruidnoten al op hoor. De twee jongens vreten me op, ongestraft ijs en kruidnoten!
Oef ja, herkenbaar! Die omslag is een lastige. Ik herinner me een heel fijn voorjaar met kilo’s paaseitjes. En dan niks aankomenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.
Protip !quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Valkuil: stoppen met bv maar niet met schransen.
Ik denk dat je het stiekem best weetquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zo lastig om te weten wat je moet doen.
Best karig eigenlijk dat dat het dan is, ik zou op z'n minst een reep chocola en een gebakje verwachtenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Met borstvoeding verbrand je 500 kcal extra. Met een tweeling dus 1000. Da's een hele reep Tony. Per dag.
Ja of een tweeling borstvoedenquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:06 schreef Crumpette het volgende:
1000 kcal! Das een halve marathonmoet je zo ver lopen voor 1 reep tonys
Ja, dat is ook hartstikke karig, zou ik het niet op redden bij een tweeling. Dat zouden dan minstens twee repen en twee gebakjes moeten worden. En chocolademelk drinken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:00 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Best karig eigenlijk dat dat het dan is, ik zou op z'n minst een reep chocola en een gebakje verwachten
Ja, zou je denken he. Maar nee. Kun je nagaan hoe heel erg ik niet nog meer kinderen wil.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:02 schreef Fazzoletti het volgende:
Alleen daarom al het overwegen waard toch?
Ja maar dan krijg ik hongerquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef Mariposas het volgende:
Je kunt toch ook gewoon 1 Tony reep eten, 2 boterhammen, 1 aardappel en 200 gram broccoli, per dag?
Dan ren je gewoon elke dag naar je werk… Of huppelen, of op handen en voeten. Of zo achteruit en dan rondjes draaien.quote:
Nou dan is 5,5 kilometer nog een flink eind hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan ren je gewoon elke dag naar je werk… Of huppelen, of op handen en voeten. Of zo achteruit en dan rondjes draaien.
Oh. Ik dacht 500 meter. My badquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dan is 5,5 kilometer nog een flink eind hoor
Ik ben tussen de eerste bezichtiging en de verhuizing helaas van kantoor geswitchtquote:
Goed kauwen voor het verzadigde gevoel.quote:
Ik heb er ook zo veel. Wist niet dat het een leeftijdsding was. Zou wel graag weten hoe je er vanaf komt. Met een hete naald erin helpt niet. En IPL doet ook niks. Ik dacht als ik die dingen frituur dan gebeurt er vast wat, maar nee...quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef amaranta het volgende:
Ik begin dus nu overal bloedblaasjes te krijgen. Dat schijnt ook iets van de leeftijd te zijn (bijna 40). Is er iemand die ze wel eens weg laten halen? Ik heb er nu eentje, super fijn (not), op mijn buik zo lekker in een vetrol gleuf.
oh ik lees even mee...quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Nu het toch daarover gaat, ik heb (al heel lang) spataderen, moet ik dat laten weghalen of kan het geen kwaad?
Dit vind ik over verwijderen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo veel. Wist niet dat het een leeftijdsding was. Zou wel graag weten hoe je er vanaf komt. Met een hete naald erin helpt niet. En IPL doet ook niks. Ik dacht als ik die dingen frituur dan gebeurt er vast wat, maar nee...
Mijn collega heeft het laten doen. 1 volgens mij cosmetisch omdat ze geen rokje aan wilde meer. En een gezondheidstechnisch bedenk ik nu.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Nu het toch daarover gaat, ik heb (al heel lang) spataderen, moet ik dat laten weghalen of kan het geen kwaad?
Je kan het laten weghalen, soms doen ze sowieso zeer.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:37 schreef Burdie het volgende:
Ik zou gewoon eens naar de huisarts gaan, sommigen doen bepaalde kleine ingrepen nog graag zelf, ik heb er zo een.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit vind ik over verwijderen.
http://www.hethuidinstitu(...)heden/bloedblaasjes/
Dit en dorst.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:16 schreef elamanilo het volgende:
Yes, ik heb een tweeling en geef borstvoeding!En zelfs mn peuter drinkt nog wel eens gezellig mee.
Ik heb ook wel echt de hele tijd honger overigens.
Ik snap niet dat ik na 2,5 jaar borstvoeding aan een tweeling niet superslank wasquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Met borstvoeding verbrand je 500 kcal extra. Met een tweeling dus 1000. Da's een hele reep Tony. Per dag.
Oeps...quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:41 schreef Vicky het volgende:
Bloedblaasjes ✅
Leandra, mijn huisarts verwijderd en plaatst spiraaltjes.. als ie ze eruit krijgt.. mijn draadje was te kort, kon ik alsnog naar de gyn....
Ik waag het niet eens op zo'n box, verwacht niet dat er iets gaat passen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zitten leuke dingen bij
En wat zijn jullie allemaal slank. Zie alleen maar xs en s een spijkerbroek maat 26 voorbij komen
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens op zo'n box, verwacht niet dat er iets gaat passen.
Misschien daarom alleen slank
https://www.youtube.com/results?search_query=Zalon+unboxingquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:59 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind dat jullie die boxen uitpakken en showen echt veel leuker dan zou moeten. Is dit nou de volwassen versie van de kindersurprise uitpaksessies op youtube?![]()
I NEED MORE!!
Dat is wel funest voor het zelfvertrouwen trouwensquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:16 schreef Mariposas het volgende:
Het valt me wel op dat ik bij die PS Zoë boxen maar iets van 5 merken ben tegengekomen. Het wachten is dus tot 1 van ons iets in de box heeft wat de ander ook had.![]()
Zou je zo’n lastig geval zijn, @:Lemijn?ik heb de box ruim na jou besteld!
Knap! Als het om kleding gaat doet alles wat op mijn zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:20 schreef Lemijn het volgende:
Een lastig geval zijn doet niks op mijn zelfvertrouwen hoor.
Ik heb een post gemist denk ik, maar door je algoritmes opmerking vraag ik me wel af of ik dezelfde box zou krijgen in mijn postcode als in de plattelandspostcode van mijn zoon als in de Haagse postcode van mijn zusjequote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou zeg![]()
Wees lief voor julliezelf.
Daar heeft dat heus niet mee te maken joh!
Zouden ze daar niet gewoon algoritmes op loslaten..?
Gefeliciteerd Mrs.Peelquote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hier geen kledingboxen, maar wel een beetje feest: vandaag zijn we 10 jaar getrouwd![]()
![]()
Het is net zulk mooi weer als toen, mooie herinneringen! (en voor het gemak vergeten we maar even dat we al bijna 19,5 jaar samen zijn
)
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hier geen kledingboxen, maar wel een beetje feest: vandaag zijn we 10 jaar getrouwd![]()
![]()
Het is net zulk mooi weer als toen, mooie herinneringen! (en voor het gemak vergeten we maar even dat we al bijna 19,5 jaar samen zijn
)
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
![]()
)
Haha, jouw box is wel echt een enigma, het moet wel een fantastisch ding zijnquote:Op zondag 22 september 2019 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Heerlijk Tink!.
En gefeliciteerd Mrs.Peel. Goede reden om je eindelijk eens naar de herkomst van je naam te vragen. Kom je uit de Peel, of wat?
Ik heb wel gedroomd over mijn box trouwens. Er zaten 12 dingen in waarvan er 10 heel mooi waren, en die kostten maar de helft van de boxprijs. Te mooi om waar te zijn he...
Ik hou dit topic alleen nog in MyAT tot Lemijns doos er is!quote:Op zondag 22 september 2019 16:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Haha, jouw box is wel echt een enigma, het moet wel een fantastisch ding zijn
De volgende tt: met Lemijns doos!quote:Op zondag 22 september 2019 17:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou dit topic alleen nog in MyAT tot Lemijns doos er is!![]()
Geef eraan toe, dat gehunker naar je doos!quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond het iets comfortabeler toen we het nog mijn box noemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op zondag 22 september 2019 19:51 schreef laziness het volgende:
Vraag maar ivm herkenbaarheid ff in een spoilerWat een verschrikkelijke start zo zeg! Wat hebben ze het zwaar... En wat goed dat jij hier om tips vraagt, want het is een lastige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond emotionele hulp fijn, zonder goedbedoelde adviezen. Dus alleen een arm om me heen en een luisterend oor. Daarnaast praktische dingen, als plantjes water geven, katten eten geven, een pannetje warm eten, het huis opruimen, dat soort dingen. Want daar kom je op zo’n moment echt niet aan toe, dat wil je helemaal niet.
En als laatste (niet alleen een tip voor jou, maar meer in het algemeen): Ook al wordt het kindje helemaal gezond en is er niets meer aan de hand over een paar jaar, die ouders hebben het nog steeds in hun achterhoofd. Dus als hun kindje ziek wordt, al is het maar de griep, dan gaan ze dat spannend vinden. Ik kreeg vaak te horen: “maar hij is nu een stuk groter/sterker” wat ik interpreteerde als “stel je niet zo aan”. Ik vond die zin echt zo verschrikkelijk! Het viel mij namelijk nooit mee, ik schrok iedere keer weer als Sjaak ziek werd. Dat slijt wel, maar dat doet niets af aan het gevoel wat ik kreeg als hij weer eens ziek werd.
Dit snap ik heel goed, dat had ik ook ieder jaar. Vorig jaar (Sjaak was toen bijna 4) was voor het eerst dat ik wat meer vertrouwen in hemzelf en in mij had.quote:Op zondag 22 september 2019 20:05 schreef Aure het volgende:
Herkenbaar MC. Zelfs ik vind het stiekem wel spannend als Jip weer ziek is. Kijk ook een beetje op tegen de winter
quote:Op zondag 22 september 2019 19:51 schreef laziness het volgende:
Vraag maar ivm herkenbaarheid ff in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook een keer gemaakt. Succes!quote:Op maandag 23 september 2019 10:26 schreef ferrari_rood het volgende:
25x4 rietjes in de bakjes geplakt vanavond de ballon erbij en morgen de popcorn.
En nu ga ik voor het laatst douchen in onze badkamer morgen gaat hij eruit.
Hoe kreeg je die fatsoenlijk mee naar school? Ik heb ze nu in 2 dozen staan maar nog zonder ballonnen ik zie die morgen al door de wijk vliegenquote:Op maandag 23 september 2019 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gemaakt. Succes!
En veel douche plezier
Volgens mij in twee shoppers. Maar ik had er geen popcorn in zitten. Ik geloof pepernoten. Wat je kunt doen is de popcorn in zakjes stoppen en de zakjes los erbij doen en dan de luchtballonen in de tassen.quote:Op maandag 23 september 2019 11:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe kreeg je die fatsoenlijk mee naar school? Ik heb ze nu in 2 dozen staan maar nog zonder ballonnen ik zie die morgen al door de wijk vliegen
Ahh. Ik wilde net kijken of er al een update was voor je doos.quote:Op maandag 23 september 2019 16:33 schreef Lemijn het volgende:
Nee, maar in de mail na bestellen stond dar ze uiterlijk vandaag zouden versturen. Dus ik ga er morgen achteraan.
Wordt vervolgd....
Komt het als een grote verrassing, denk je?quote:Op maandag 23 september 2019 21:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst iemand ontslaan en dat vind ik toch een partij spannend. Heb er gewoon buikpijn van...
Ik hoop het niet, alle gesprekken over voortgang enzo zijn tot nu toe heel duidelijk geweest, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 23 september 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt het als een grote verrassing, denk je?
Sterkte vandaag Tink. Lijkt me echt heel naar. Ook wel één van de redenen dat ik nooit een leidinggevende functie zou willen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 06:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, alle gesprekken over voortgang enzo zijn tot nu toe heel duidelijk geweest, maar ik weet het niet zeker.
Wat goed! Weer een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 24 september 2019 11:38 schreef Tink89 het volgende:
Het zit erop! Ze pakte het enorm goed op en zag het al aankomen. Ze was ergens zelfs wel blij dat de kogel door de kerk was, omdat het werk inderdaad niet bij haar past.
Speciaal voor alle fans:quote:Op maandag 23 september 2019 17:50 schreef Omentielvo het volgende:.
Ahh. Ik wilde net kijken of er al een update was voor je doos.
quote:
Ohhhquote:Op dinsdag 24 september 2019 13:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Speciaal voor alle fans:
[ afbeelding ]
Oftewel: ik ben inderdaad een lastig geval waarvoor dingen besteld moesten worden.
Bedoel je niet voor jouw?quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohhhbest cool dat ze iets voor jou bestellen
Maar natuurlijk, hartstikke benieuwd naar jou doos waarvoor speciaal voor jouw spullen zijn besteldquote:
Vandaar dat ze het ook zo druk heeftquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:11 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb ook Quinty!
Misschien is Quinty wel de enige personal shoppert daar
Ik ben wel reuze benieuwd maar eigenlijk geen shop budget atmquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mocht iemand nog een box willen bestellen, stuur me even een DM voor een cadeautje in je doos..
Als dat na mijn vakantie ook nog kan dan jaaaaquote:Op dinsdag 24 september 2019 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mocht iemand nog een box willen bestellen, stuur me even een DM voor een cadeautje in je doos..
Ja hoor!quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Als dat na mijn vakantie ook nog kan dan jaaaanovember is dat
Atm betekent in het Engels toch pin-automaat?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben wel reuze benieuwd maar eigenlijk geen shop budget atm
Wat fijn dat het goed ging! Lijkt me echt niet leuk om te doen en oa een reden waarom ik geen leidinggevende wil zijn...quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:38 schreef Tink89 het volgende:
Het zit erop! Ze pakte het enorm goed op en zag het al aankomen. Ze was ergens zelfs wel blij dat de kogel door de kerk was, omdat het werk inderdaad niet bij haar past.
Jij was toch ‘net’ ergens nieuw begonnen? Of verwar ik je nu met iemand?quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:42 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het goed ging! Lijkt me echt niet leuk om te doen en oa een reden waarom ik geen leidinggevende wil zijn...
Grote kans dat ik maandag mijn ontslagbrief ga aanbieden. Dat vind ik ook spannend. Ik kan niet inschatten hoe ze gaan reageren.
Ooit zeker ligt ook aan de onverziene kosten van de badkamerquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Atm betekent in het Engels toch pin-automaat?ik zeg doen
![]()
Ja, dat was ik... Zo goed bevalt mijn nieuwe baan :pquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:52 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Jij was toch ‘net’ ergens nieuw begonnen? Of verwar ik je nu met iemand?
En het fijne van ontslag nemen is dat het eigenlijk niet eens zoveel uit maakt hoe ze reageren, je hebt toch al ontslag genomen
En zo'n mooie afkorting ook: Automatic Teller Machine.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Atm betekent in het Engels toch pin-automaat?ik zeg doen
![]()
Ach, dan kun je maar beter snel beslissen wat anders te zoeken. Heb je al iets op het oog?quote:Op woensdag 25 september 2019 07:42 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ja, dat was ik... Zo goed bevalt mijn nieuwe baan :p
Je hebt gelijk
Ik wist nog niet waar ATM voor stond, dus bedankt voor het verrijken van mijn kennis! Mooie idd!quote:Op woensdag 25 september 2019 08:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo'n mooie afkorting ook: Automatic Teller Machine.
Je kon er ook in storten
Dat laatste vroeg ik me ook af ja.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Fijn dat je al weer ergens anders naartoe kan, Adrian4!
Wanneer is het trouwens weer tijd voor Secret Santa?
Ja ik ook. Meedoen met kind is vast nog veel leukerquote:Op woensdag 25 september 2019 11:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat laatste vroeg ik me ook af ja.
quote:Op woensdag 25 september 2019 10:52 schreef lunapuella het volgende:
Fijn dat je al weer ergens anders naartoe kan, Adrian4!
Wanneer is het trouwens weer tijd voor Secret Santa?
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat laatste vroeg ik me ook af ja.
Hier jongens:quote:Op woensdag 25 september 2019 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Meedoen met kind is vast nog veel leuker
Ook niet voor je litsjumeaux beddengoed?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:04 schreef amaranta het volgende:
Mijn drogert is ook nog niet aangesloten. Maar al was hij het wel. Ik gebruik hem toch nooit
Alleen handdoeken.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niet voor je litsjumeaux beddengoed?
Handdoeken en beddengoed. De rest hang ik op. En alles strijken.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben een twijfelaar (1.20 m that is). Dus beddengoed kan prima opgehangen..quote:Op donderdag 26 september 2019 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.20quote:Op donderdag 26 september 2019 16:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
wij hebben een twijfelaar (1.20 m that is). Dus beddengoed kan prima opgehangen..
hebben dus geen droger en ik mis m niet.
De kleuter baalt trouwens dat we nu een nieuwe vaatwasser hebben. Hij vondt t afwassen zo gezellig..
quote:
De welbekende hoteldomperquote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben nu in het tijdelijke huis twee eepersoonsbedden die bij het minste uit elkaar schuiven. Het is maar goed dat we al een kind hebben
Jup. In drie kamers deze constructiequote:
Lijmklemmen!quote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben nu in het tijdelijke huis twee eepersoonsbedden die bij het minste uit elkaar schuiven. Het is maar goed dat we al een kind hebben
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lijmklemmen!![]()
(Haai! Ik waai gewoon even langs. Maar wie het wil weten: bed van 1.80 breed hier, maar we liggen altijd op 1/3 ervan. Inclusief gevormde kuil, dus er is sowieso geen ontkomen meer aan. Als ik weg wil gaan liggen, rol ik gewoon terug.)
Riem om de poten heen?quote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Ha, ik heb in mijn slaap wel eens een vriendje een vuistslag vol in zijn rug verkocht.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat het als ik word aangeraakt in mn slaap. Het is een soort spelen met je leven.
Tie wrap om de poten, alleen bij het voeteneind is vaak genoeg.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Zittend op bed met de tv aan. Eens in de drie wk als de ergernis genoeg opgelopen is.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me zo eens af te vragen? Hoe en waar doen jullie je was?
Ik wilde het net gaan zeggen!quote:Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tie wrap om de poten, alleen bij het voeteneind is vaak genoeg.
Wij hebben die zelfs standaard in de vakantietas zitten omdat de bedden in het vakantiehuisje ook altijd uit elkaar schuiven.
Nu ik het zo lees realiseer ik me dat tie wraps standaard in een vakantietas hebben zitten misschien best raar is![]()
![]()
GEEN whirlpoolquote:Op donderdag 26 september 2019 19:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Iemand nog tips voor een goede WP droger? Het wordt m'n eerste![]()
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:29 schreef Budabuddumbam het volgende:
Nee hoor wij hebben ook tiewraps in de tas!
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen!
Wij hebben ze ook altijd mee.
Ja, dat snap ik wel, maar je moet nog even, en dit is echt 2 tellen werk en de komende maanden plezier (van)quote:Op donderdag 26 september 2019 19:42 schreef miss_sly het volgende:
hahaha common goods die tie wraps
Ach, alles hier is me teveel moeite, het voelt hier zo vreselijk tijdelijk (ook al zitten we hier alweer vijf weken) dat zelfs tie wraps om het bed doen teveel moeite is :’)
Wij hebben voorlopig even geen plezier, want ik heb maandag een Novasure behandeling laten doen, dus het is even off limitsquote:Op donderdag 26 september 2019 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar je moet nog even, en dit is echt 2 tellen werk en de komende maanden plezier (van)
neehoorquote:Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef Leandra het volgende:
Nu ik het zo lees realiseer ik me dat tie wraps standaard in een vakantietas hebben zitten misschien best raar is
Die moest ik even opzoeken, maar dan zal eea wel even met rust gelaten willen worden idd.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben voorlopig even geen plezier, want ik heb maandag een Novasure behandeling laten doen, dus het is even off limits
In de woonkamer op de grond, filmpje/serie aan en gaan. Ik heb tig wasmanden. Ik zoek de was uit per persoon en vouw per persoon. Ik sorteer alles en het ligt binnen 1 minuut in de kast.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:59 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me zo eens af te vragen? Hoe en waar doen jullie je was?
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:02 schreef Elleska het volgende:
[..]
neehoor
ik heb ook altijd tie wraps in de vakantietas en nu met kind is daar een rol schilderstape aan toegevoegd.
Lolquote:Op donderdag 26 september 2019 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat al een stuk minder dubieus dan duct tape
Ik heb het aangepast, moet schilderstape zijn (scheelt lijmresten)... my badquote:Op donderdag 26 september 2019 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tie wraps en Duct tape mee op vakantie? Waarom?.
Mijn vraag blijft staan.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast, moet schilderstape zijn (scheelt lijmresten)... my bad
En een zakmes natuurlijk. Altijd. Wel altijd even met de jongenspuber checken dat hij de zijne niet in z’n handbagage heeft.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:35 schreef Leandra het volgende:
We gaan op vakantie en we nemen mee...
- Tie wraps
- Duct tape Schilderstape (scheelt lijmresten)
-
We lijken wel groep MacGyvermoms
Ja, maar waarom dan schilderstape? 🤔quote:Op donderdag 26 september 2019 21:24 schreef Hupje het volgende:
Zit het los, moet het vast? Ducttape!
Ja, al was het alleen maar dat je het dan weet en niet verrast wordt door een of andere flippende veiligheidsagentquote:Op donderdag 26 september 2019 21:28 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En een zakmes natuurlijk. Altijd. Wel altijd even met de jongenspuber checken dat hij de zijne niet in z’n handbagage heeft.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij die fout nog nooit heeft gemaakt. Z’n zus daarentegen... Inclusief mijn vreselijk schattige elfjesnaaischaartjequote:Op donderdag 26 september 2019 21:32 schreef Leandra het volgende:
Ja, al was het alleen maar dat je het dan weet en niet verrast wordt door een of andere flippende veiligheidsagent
Gewoon de lipjes bij elkaar houden met wat ducktape.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef McLaura het volgende:
Ha Miss, ook een Novasure! Heb ik een paar maanden na de geboorte van de jongste gehad wegens mijn tsunamimenstruaties. Ik zal wellicht nog eens moeten, gezien mijn leeftijd destijds (38).
Tot het mijn neus uitkomt?quote:Op donderdag 26 september 2019 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon de lipjes bij elkaar houden met wat ducktape.
Vanwege datzelfde inderdaad. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft, want ik ben het wel zat. De ingreep viel me mee, de invloed van de sedatie viel me tegen. En het prikken van het infuus ookquote:Op donderdag 26 september 2019 22:02 schreef McLaura het volgende:
Ha Miss, ook een Novasure! Heb ik een paar maanden na de geboorte van de jongste gehad wegens mijn tsunamimenstruaties. Ik zal wellicht nog eens moeten, gezien mijn leeftijd destijds (38).
Ik maakte een grapje terug.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was maar een garpje hoor.
Toevallig vandaag bij een collega geweest die een keizersnede heeft gehad, en ze vertelde dat ze uiteindelijk het infuus in haar elleboog hebben geprikt. Wist niet dat dat ook kon.\quote:Op donderdag 26 september 2019 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vanwege datzelfde inderdaad. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft, want ik ben het wel zat. De ingreep viel me mee, de invloed van de sedatie viel me tegen. En het prikken van het infuus ookde binnenkant van mijn pols is alle kleuren van de regenboog na een mislukte poging.
Was je alleen gesedeerd? Ik onder narcose en ergens was dat wel fijn, want de eerste poging mislukte en toen hebben ze nog even een scopie gedaan om te kijken waarom het niet wilde en daarna kon het wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vanwege datzelfde inderdaad. Ik hoop dat het het gewenste effect heeft, want ik ben het wel zat. De ingreep viel me mee, de invloed van de sedatie viel me tegen. En het prikken van het infuus ookde binnenkant van mijn pols is alle kleuren van de regenboog na een mislukte poging.
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.20![]()
Discrete vraag, boost dat nou ook je seksleven?
Gesedeerd als in heel diep in slaap, maar wel zelf nog ademen. Scopie wordt bij dit ziekenhuis standaard gedaan, alsook een stukje weefsel weggehaald voor onderzoek, omdat dat er na de ingreep niet meer is.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Was je alleen gesedeerd? Ik onder narcose en ergens was dat wel fijn, want de eerste poging mislukte en toen hebben ze nog even een scopie gedaan om te kijken waarom het niet wilde en daarna kon het wel.
Ze vonden na veel zoeken, kloppen en proberenquote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toevallig vandaag bij een collega geweest die een keizersnede heeft gehad, en ze vertelde dat ze uiteindelijk het infuus in haar elleboog hebben geprikt. Wist niet dat dat ook kon.\
Pluseinz.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:45 schreef amaranta het volgende:
Er gaat een vakantiewereld voor mij open.
wij zijn al dolgelukkig als we een extra stekkerdoos bij ons hebben of een reisadapter in Frankrijkquote:
Ik ben al blij als iedereens tandenborstel uit de koffer wordt opgedieptquote:Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
wij zijn al dolgelukkig als we een extra stekkerdoos bij ons hebben of een reisadapter in Frankrijk
ik ben gewoon al blij als we er zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben al blij als iedereens tandenborstel uit de koffer wordt opgediept
Nou, dat. De laatste keer dat we op vakantie gingen; waren we de tas met kleding van de baby vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelfs als je 2 precies dezelfde koopt.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:52 schreef Fazzoletti het volgende:
mijn kinderen hebben ondertussen 3 tandenborstels pp rond slingeren. Ze zijn steeds kwijt en dan kopen we maar weer een nieuweEn dan nu strijd over met welke tandenborstel er gepoetst moet worden
Dat zijn dan van die dingen waar ik me weer helemaal niet druk om maak, die haal ik gewoon bij de eerste beste supermarkt indien vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Met paspoort en credit card kom je een heel eind
Twee dezelfde was het begin van grote strijd. Naar de supermarkt gerend voor een afwijkende. Toen vechten om wie de nieuwe mocht.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelfs als je 2 precies dezelfde koopt.
Uiteraard, en we gaan ook allemaal na elkaar in bad zonder het bad water te verversen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:10 schreef Franny_G het volgende:
Doen jullie dan niet gewoon 1 tandenborstel voor de hele familie?
.
Jep, hier exact hetzelfde bij de keizersnede van de oudste en tijdens mijn opnames bij de zwangerschap van de jongste.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toevallig vandaag bij een collega geweest die een keizersnede heeft gehad, en ze vertelde dat ze uiteindelijk het infuus in haar elleboog hebben geprikt. Wist niet dat dat ook kon.\
“Mahaaam, het water wordt een beetje koud. Oh, Mars heeft het weer warmgeplast.”quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard, en we gaan ook allemaal na elkaar in bad zonder het bad water te verversen.
Ik doe dat met leyla en bram wel. Aangezien leyla uit bad gaat zodra het bad vol is.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard, en we gaan ook allemaal na elkaar in bad zonder het bad water te verversen.
Het is schijnbaar ook echt geweldig om zo’n ding te hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:35 schreef Aure het volgende:
![]()
Jip is al een tijdje helemaal verzot op zijn piemel. Bij elke gelegenheid die ie krijgt moet ie er even (of een hele tijd) aan zitten. Zo ook onder de douche of in bad. Vanochtend viel mij op dat hij er de hele tijd aan stond te frunniken onder de douche, behalve als hij moest plassen, dan liet ie hem wel los om er vervolgens heel gelukzalig naar te staan kijken![]()
Ons mam nam ook veiligheidsspelden mee. Beddenlinnen namen we zelf mee en voor het geval dat het 2-persoonsbed 2 losse dekbedden had. Kon ze die ook aan elkaar spelden.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:35 schreef Leandra het volgende:
We gaan op vakantie en we nemen mee...
- Tie wraps
- Duct tape Schilderstape (scheelt lijmresten)
-
We lijken wel groep MacGyvermoms
Yesss!quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:18 schreef Lemijn het volgende:
Mijn box komt morgen.
Zou bijna de track&trace hier delen.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:49 schreef minilot het volgende:
Toch fijn hoe het een beetje een gesamtdoos geworden is
quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... je noemt het al box... jammer weer
Veel plezier met je doos morgen!![]()
![]()
Dat stond er bij mij ook, no worries.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:36 schreef Lemijn het volgende:
.
Ik ben alleen niet de hele dag thuis morgen. Maar er komen echt foto's, beloofd. Wat het wel extra spannend maakt: op mijn persoonlijke pagina stond steeds bestelling 1 box - status complete, en nu staat er niks meer. Dus... misschien krijg ik morgen een lege doos? Of een dooie mus?
Ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Sorry Lemijn, maar het is gewoon te grappig
Uiteraard las ik hier wat vunzigs inquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Lemijns doos is klaar en komt morgen
Oh! Het is ook niet-vunzig te lezen?quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uiteraard las ik hier wat vunzigs in.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uiteraard las ik hier wat vunzigs in.
Zei je nou spagaat?quote:Op zaterdag 28 september 2019 06:43 schreef Lemijn het volgende:
Ik zit er klaar voor hoor! Ze komen vanaf 9 uur een Jacob is uit logeren dus ik ben geheel paraat.
Ik las "komt" ipv "is".quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:47 schreef Savvy het volgende:
[..]
Oh! Het is ook niet-vunzig te lezen?
Vanaf 9 uur... hopelijk niet pas aan het eind van de dag.quote:Op zaterdag 28 september 2019 06:43 schreef Lemijn het volgende:
Ik zit er klaar voor hoor! Ze komen vanaf 9 uur een Jacob is uit logeren dus ik ben geheel paraat.
Oh, met als drama scenario dat hij net aankomt als jij wilt vertrekken en je je doos alleen maar naar binnen kunt gooien en niet kunt openen...quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:13 schreef Lemijn het volgende:
Geen idee Tink...
De bezorger is sinds een kwartier onderweg maar ik ga om 11 uur de deur uit.
RACE TEGEN DE KLOK!
Doen ze dat met zulk duur spul?quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:14 schreef Mariposas het volgende:
Oh God. En dan zal je zien dat het bij de buren wordt afgeleverd, die daarna de rest van het weekend niet thuis zijn.
Ik zou voor alleen een buggy niet zoveel moeite doen eigenlijk, die kun je ook elders met goede kortingen oppikken. Ik zou alleen gaan als ik ook nog een (vervolg)autostoel oid erbij wil hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Haha!
Even een andere vraag tussendoor: is de sample sale van maxi cosi de moeite waard? Wij willen misschien wel een buggy (voor mee op vakantie), maar geen idee hoe druk en of er ook echt veel flink afgeprijsd is enzo...
Ik denk van niet, maar dat is wel jammer. Want als ze maandag terugkomen staan ze ook voor een dichte deur. Ben deze keer vergeten om mijn werkadres op te geven voor de bezorgingquote:Op zaterdag 28 september 2019 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen ze dat met zulk duur spul?
Oooh, dat had je vast gedubbelcheckt als je had geweten hoeveel mensen hun zaterdagplanning op je doos hebben afgestemd meeleven!quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ben deze keer vergeten om mijn werkadres op te geven voor de bezorging.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooh, dat had je vast gedubbelcheckt als je had geweten hoeveel mensen hun zaterdagplanning op je doos hebben afgestemd meeleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |